Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(68)
Forma i typ
Książki
(58)
Publikacje naukowe
(22)
Poradniki i przewodniki
(19)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(12)
Czasopisma
(7)
Publikacje popularnonaukowe
(7)
Publikacje fachowe
(5)
Audiobooki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Dostępność
dostępne
(49)
tylko na miejscu
(8)
wypożyczone
(7)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka główna
(14)
Filia nr 1
(7)
Filia nr 4
(20)
Filia nr 5
(1)
Filia nr 9
(3)
Filia nr 16
(3)
Filia nr 6
(9)
BG magazyn na miejscu
(7)
BG dział informacyjno bibliograficzny
(1)
Autor
Steczek-Czerniawska Elżbieta
(7)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(3)
Armstrong Michael (1928- )
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Skoczylas Grażyna
(2)
Witkowska Magda
(2)
Ahrens Frank (1963- )
(1)
Archambeau Shellye
(1)
Axelrod Alan (1952- )
(1)
Babin Leif
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Bartołd Robert
(1)
Basiuk Tomasz
(1)
Bernays Edward L. (1891-1995)
(1)
Bieliński Przemysław (1977- )
(1)
Broniarek Zygmunt (1925-2012)
(1)
Bryar Colin
(1)
Buckingham Marcus
(1)
Cain Geoffrey (1986- )
(1)
Camp Jim
(1)
Carr Bill
(1)
Cieślik Krzysztof (1985- )
(1)
Coffman Curt
(1)
Czub Marta
(1)
Czwojdrak Aleksandra
(1)
Denderski Mikołaj
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława
(1)
Doroba Anita
(1)
Duncan Todd (1957- )
(1)
Erikson Thomas (1965- )
(1)
Ewing Jack
(1)
Ferguson Alex (1941- )
(1)
Fishburne Tom
(1)
Goebel Urszula
(1)
Goldbach Steven
(1)
Gorell Ro
(1)
Gołębiowski Janusz W. (1928- )
(1)
Graeber David (1961-2020)
(1)
Grębowiec Jacek
(1)
Górski Jerzy
(1)
Gębicka-Frąc Maria
(1)
Głogowski Bartosz (1979- )
(1)
Hasooni-Abood Diana
(1)
Heyde Anke von der
(1)
Irzykowski Jarosław
(1)
Isaac Mike (1984- )
(1)
Isaacson Walter (1952- )
(1)
Jarugowa Alicja (1928-2011)
(1)
Jeziński Marek
(1)
Jones Gillian
(1)
Justyna Marlena
(1)
Kaczmarczyk Olga
(1)
Kaplan Robert S. (1940- )
(1)
Klaff Oren
(1)
Kolbusz Wiesław (1959- )
(1)
Kowalak Robert
(1)
Kozłowski Waldemar
(1)
Krause Donald G
(1)
Krysztofiak Leszek
(1)
Krzak Maciej
(1)
Król Tomasz
(1)
Kubiak Jarosław
(1)
Linde Boris von der
(1)
Lipa Michał
(1)
Lodish Leonard M
(1)
Loska Magdalena
(1)
Lucʹka Ìrina
(1)
Lunde Niels (1962- )
(1)
Malinowska-Parzydło Joanna
(1)
Masłowski Krzysztof
(1)
Matyja Piotr
(1)
Mayer Robert
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Małecka Małgorzata
(1)
Michalski Jakub (tłumacz)
(1)
MorganHoward L
(1)
Moritz Michael
(1)
Mruk Henryk
(1)
Norton David P. (1941- )
(1)
Nosal Czesław Sławomir (1942- )
(1)
Nowak Edward
(1)
Nowakowski Łukasz (zarządzanie)
(1)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(1)
Oruba Norbert
(1)
Oszajca Anna
(1)
Pawłowski Konrad (tłumacz)
(1)
Pierścionek Zdzisław
(1)
Pilarczyk Bogna
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Pluta Wiesław
(1)
Pniewski Krzysztof
(1)
Polakowski Mariusz
(1)
Porter Michael E. (1947- )
(1)
Prokurat Sergiusz
(1)
Radosz Joanna (1992- )
(1)
Ryżow Igor
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Rządca Robert Artur
(1)
Schwan Konrad
(1)
Seipel Kurt G
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(17)
2010 - 2019
(31)
2000 - 2009
(16)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(51)
1901-2000
(16)
1989-2000
(9)
1945-1989
(4)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(66)
Ukraina
(2)
Język
polski
(66)
ukraiński
(2)
Odbiorca
Menedżerowie
(4)
Specjaliści ds. marketingu
(3)
Szkoły wyższe
(2)
Copywriterzy
(1)
Dowódcy
(1)
Dyrektorzy HR
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Pracodawcy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(5)
Literatura polska
(5)
Literatura angielska
(2)
Temat
Zarządzanie
(18)
Menedżerowie
(10)
Marketing
(8)
Działalność gospodarcza
(7)
Nauki humanistyczne
(7)
Przedsiębiorstwo
(7)
Regionalizm
(7)
Kultura
(5)
Sukces
(5)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(5)
Językoznawstwo
(4)
Negocjacje
(4)
Przedsiębiorczość
(4)
Przywództwo
(4)
Gospodarka
(3)
Kadry
(3)
Praca
(3)
Przedsiębiorcy
(3)
Psychologia biznesu
(3)
Amazon.com
(2)
Audiobook
(2)
Decyzje
(2)
Innowacje
(2)
Kampania wyborcza
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Literatura w języku ukraińskim
(2)
Marketing polityczny
(2)
Media społecznościowe
(2)
Motywacja pracy
(2)
Ocena pracowników
(2)
Pracownicy
(2)
Przemysł motoryzacyjny
(2)
Reklama
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Ahrens, Frank (1963- )
(1)
Apple Inc
(1)
Asymetria informacji
(1)
Babin, Leif
(1)
Benchmarking
(1)
Bezos, Jeffrey (1964- )
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Biurokracja
(1)
Biznes
(1)
Cezar (100-44 p.n.e.)
(1)
Coaching
(1)
Coachowie
(1)
Copywriting
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Doradztwo filozoficzne
(1)
Dowodzenie (wojsko)
(1)
Działania specjalne (wojsko)
(1)
Dziennikarze
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomia
(1)
Etyka biznesu
(1)
Ferguson, Alex (1941- )
(1)
Finanse
(1)
Grupa Samsung
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Instytut Gallupa
(1)
Internet
(1)
Jobs, Steven (1955-2011)
(1)
Język polski
(1)
Kadry kierownicze
(1)
Klocki Lego
(1)
Kompleksowa karta wyników
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Konkurencja
(1)
Konkurencyjność
(1)
Kontrola zarządcza
(1)
Koreańczycy
(1)
Korporacje
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
LEGO (firma)
(1)
Manchester United
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing internetowy
(1)
Marketing personalny
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Mediacja (socjologia)
(1)
Motywacja
(1)
Navy SEALs
(1)
Nawyki konsumenckie
(1)
Negocjacje biznesowe
(1)
Niepewność
(1)
Nieuczciwa konkurencja
(1)
Obróbka wideo
(1)
Odpowiedzialność
(1)
Opinia publiczna
(1)
Organizacja
(1)
Osobowość
(1)
Oszustwo
(1)
Perswazja
(1)
Piłka nożna
(1)
Postawy
(1)
Pracodawcy
(1)
Temat: dzieło
Sunzi bing fa
(1)
Temat: czas
2001-
(13)
1901-2000
(8)
1989-2000
(3)
1801-1900
(2)
1945-1989
(2)
100-1 p.n.e.
(1)
1901- 2000
(1)
1901-1914
(1)
1914-1918
(1)
1918-1939
(1)
2001 -
(1)
Temat: miejsce
Kalisz (woj. wielkopolskie)
(7)
Stany Zjednoczone (USA)
(4)
Korea Południowa
(2)
Billund (Dania)
(1)
Niemcy
(1)
Polska
(1)
Rosja
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Poradnik
(19)
Opracowanie
(14)
Podręcznik
(8)
Czasopisma naukowe polskie
(5)
Czasopisma ekonomiczne polskie
(4)
Reportaż
(4)
Biografia
(3)
Wydawnictwa popularne
(3)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo naukowe
(2)
Dokumenty dźwiękowe
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Poradniki
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publicystyka
(2)
Antologia
(1)
Esej
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Praca magisterska
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(5645)
Literaturoznawstwo
(2096)
Kultura i sztuka
(1690)
Socjologia i społeczeństwo
(1572)
Psychologia
(871)
Zarządzanie i marketing
(68)
Medycyna i zdrowie
(825)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(728)
Edukacja i pedagogika
(637)
Religia i duchowość
(546)
Podróże i turystyka
(528)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(480)
Biologia
(476)
Filozofia i etyka
(381)
Etnologia i antropologia kulturowa
(376)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(361)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(356)
Rozwój osobisty
(304)
Hobby i czas wolny
(277)
Kultura fizyczna i sport
(273)
Geografia i nauki o Ziemi
(242)
Językoznawstwo
(212)
Styl życia, moda i uroda
(206)
Kulinaria
(196)
Architektura i budownictwo
(178)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(169)
Nauka i badania
(168)
Fizyka i astronomia
(142)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(120)
Ochrona środowiska
(114)
Media i komunikacja społeczna
(97)
Inżynieria i technika
(73)
Praca, kariera, pieniądze
(70)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(57)
Informatyka i technologie informacyjne
(52)
Transport i logistyka
(45)
Archeologia
(41)
Rolnictwo i leśnictwo
(35)
Matematyka
(31)
Dom i ogród
(28)
Chemia
(26)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Łączność
(1)
68 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Mundus)
Opowieść o małym państwie i wielkich ambicjach Pali-pali, czyli „szybko, szybko”, to podstawa kultury współczesnej Korei Południowej. Ścigając się z czasem i rozwijając olbrzymie koncerny, ten nieduży kraj przeobraził się w gospodarczą potęgę. Odpowiedzi na pytanie, jak można było osiągnąć taki sukces, udziela autor, Frank Ahrens - amerykański dziennikarz, który został wiceprezesem Hyundai Motor Company. Emigrant z Zachodu, przez pryzmat najlepszej koreańskiej firmy motoryzacyjnej, przedstawia czytelnikom azjatycki świat biznesu - bardzo oficjalny za dnia i więcej niż swawolny w nocy. Biznesowy strój wraz z klapkami pod prysznic, firmowe imprezy z jedenastoma szklaneczkami alkoholu na głowę i uzależnienie od karaoke to tylko niektóre osobliwości perfekcyjnie funkcjonującego konglomeratu. Koreańczycy, pełni trafnych i zabawnych spostrzeżeń, rzucają światło na kulturę znaną niewielu mieszkańcom Europy. [nota wydawcy]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 9
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-92 W (1 egz.)
Filia nr 6
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-92 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Klasyka Biznesu ; 10)
Wydanie oparte na publikacji edycji Rebis 2007.
Na okładce: Rzeczpospolita.
Menedżerowie liniowi w znacznym stopniu odpowiadają za sprawy personalne: rekrutację pracowników, wynagrodzenia i szkolenie. W książce światowej sławy eksperta w dziedzinie zarządzania można znaleźć kompendium wiedzy w tym zakresie oraz praktyczne metody jej wdrażania. (...) Armstrong przystępnie wyjaśnia fachową terminologię, nie posługując się biznesowym żargonem, a wiadomości teoretyczne wspiera licznymi przykładami z praktyki. Michael Armstrong - znany na całym świecie ekspert w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi, niezależny konsultant, członek brytyjskiego Institute of Personnel and Development. Autor wielu bestsellerowych publikacji z tej dziedziny, m.in. tłumaczonego na kilkanaście języków Zarządzania zasobami ludzkimi. [onepress.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 4
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 049022 F4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 4
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 048321 F4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Юлій Цезарь : 6 законів сучасного лідера / Алан Аксельрод ; [переклад з англійської Ірини Луцької].
(Bìografìï ta memuari)
Юлий Цезарь — опытный стратег, не боявшийся непростых решений, мудрый коммуникатор, мастер переговоров. Эти качества до сих пор ценят в настоящих лидерах. Во времена античности люди тоже сталкивались с дезинформацией и ненадежностью партнеров, учились точно формулировать месседжи, определять цель и сплачивать команду. С тех пор изменились только обстоятельства, но суть процессов осталась прежней. Исследуя личные приоритеты и достижения Цезаря, Алан Аксельрод предлагает новый взгляд на жизнь выдающегося политика. Автор сосредотачивает внимание на 6 законах, характеризующих его руководство, и выделяет 92 неоценимых правила, которые помогут каждому, кто стремится к успеху в любом деле, реализовывать собственные амбиции и быть лидером. [rozetka.com.uk]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 9
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 31 WU (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Myśl o Kulturze)
W książce Krystalizacja opinii publicznej, wydanej w 1923 roku, Bernays definiuje i określa horyzonty funkcjonalności nowego zawodu, jakim na początku XX wieku stał się doradca public relations. Pionierska książka, ukazująca się po raz pierwszy w polskim tłumaczeniu, jest także bardzo aktualnym wykładem ujawniającym retrospektywnie trwałość i efektywność oddziaływań komunikacyjnych na odbiorcę w wieku rewolucji mediów. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 16
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 W (1 egz.)
Książka
W koszyku
Od Z do A to jednocześnie praktyczny poradnik i opowieść o firmie. Autorzy po raz pierwszy zdradzają opinii publicznej, jak ten gigant działa od środka. Opowiadają o tym, jak 14 zasad przywództwa Amazona przekłada się na przebieg procesu decyzyjnego na każdym poziomie organizacji. Prezentują wnikliwą analizę i w przystępny sposób wyjaśniają, w jaki sposób można zastosować te zasady w innych firmach – niezależnie od ich rozmiarów. Tłumaczą też, jaki wpływ na kulturę organizacji mają cztery fundamentalne założenia Amazona, a mianowicie: obsesja na punkcie klienta, perspektywiczne myślenie, nastawienie na tworzenie wynalazków oraz doskonałość operacyjna. (...) W książce Od Z do A obaj odwołują się do swoich wieloletnich doświadczeń menedżerskich, aby na tej podstawie sformułować i zdefiniować główne zasady i praktyki, dzięki którym jedna z najbardziej niezwykłych firm na świecie odniosła tak spektakularny sukces. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II 093617 WR (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Klasyka Biznesu ; 3)
Wydanie oparte na publikacji edycji MT Biznes 2004.
Na okładce: Rzeczpospolita.
Książka podbiła wszystkie listy bestsellerów w Stanach Zjednoczonych od Financial Times po Amazon. Oparta na obszernym materiale empirycznym, jaki zebrali autorzy prowadząc badania w organizacji Gallupa, pokazuje, że istnieje coś, co łączy wszystkich odnoszących sukces menedżerów - jest tym elastyczność w podchodzeniu do sytuacji i ludzi, przekraczanie i łamanie utartych zasad. Książka proponuje model zarządzania, który pozwoli na wprowadzenie decydujących o sukcesie zmian, zwiększenie kreatywności pracowników i zadowolenia klientów oraz osiągnięcie lepszych zysków. [mtbiznes.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 4
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 049020 F4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Porywający reportaż o wielkim biznesie, polityce i obsesji. Zaczynali jako firma rolnicza produkująca cukier, papier i nawozy – dziś są technologicznym gigantem. Samsung przez dziesięciolecia był postrzegany przez konkurencję jako zręczny naśladowca, a teraz ściga się z największymi graczami na rynku nowych technologii. Firma zatrudnia ponad 300 tysięcy osób i posiada jedną czwartą rynku smartfonów. Jak to wszystko się zaczęło? Kto stoi za globalnym sukcesem marki? Jak w ciągu czterdziestu lat firma będąca chwiejnym koreańskim konglomeratem rolnym, działającym w zacofanym gospodarczo kraju stała się imperium technologicznym, konkurującym z największymi markami świata? Geoffrey Cain dociera do niewygodnych faktów, pokazuje zakulisową, brudną grę globalnej korporacji, która ma realny wpływ na świat i na relacje gospodarcze. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. II 093619 WR (1 egz.)
Książka
W koszyku
NIE pozwalaj, by emocje wzięły górę i popchnęły Cię do podjęcia błędnej decyzji! NIE poddawaj się terrorowi kompromisów! NIE martw się odrzuceniem! Kiedy rozmowa toczy się nie po Twojej myśli, kiedy czujesz, że próbuje się Tobą manipulować, gdy widzisz, że negocjacje utknęły w martwym punkcie -- wprowadź do akcji swoje bezkompromisowe ja. Powiedz NIE, a zobaczysz, jak ta oszczędna manifestacja Twojego stanowiska wpłynie na pozytywny obrót spraw. Zakończ erę stresu, paniki i chaosu. Weź sprawy w swoje ręce, przejmij pełną kontrolę nad własnym życiem osobistym i zawodowym. Przestań traktować negocjacje jako przykry obowiązek i zmień je w wyzwanie, które sprawi Ci przyjemność i dzięki któremu wiele się nauczysz. Proponowany przez autora system "NIE" to zestaw jasnych zasad i praktyk. Dzięki niemu uzbroisz się w nowy sposób myślenia - on wskaże Ci najlepszą drogę do osiągania wyznaczonych celów i pozbawi wszystkich wątpliwości odnośnie tego, kto tu dyktuje warunki. [ksiegarnia.pwn.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II 092835 WPN (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autorzy książki próbują odpowiedzieć na pytania, jak zmieniła się kampania wyborcza i w jakim kierunku zmierza proces przeobrażeń. Zajmują się tym co łączy, a co odróżnia kampanie w Stanach Zjednoczonych, w krajach Europy Zachodniej i w młodych demokracjach. Na konkretnych przykładach analizują techniczne, marketingowe aspekty kampanii wyborczej, takie jak udział zewnętrznych specjalistów pochodzących z przemysłu komunikacyjnego, wpływ telewizji na postawy wyborcze, reklama negatywna, budowanie strategii wyborczych, wizerunek polityczny, pozycjonowanie oferty wyborczej, reklama wizualna etc. Publikacja ta może zainteresować zarówno teoretyków, studentów nauk społecznych, jak i praktyków życia politycznego, polityków, kandydatów i ich doradców, oraz przedstawicieli świata mediów i dziennikarzy, którzy nie tylko bacznie przyglądają się temu procesowi, ale aktywnie w nim uczestniczą. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II 092830 WPN (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Klasyka Biznesu ; 9)
Wydanie oparte na publikacji edycji MT Biznes.
Na okładce: Rzeczpospolita.
Efektywności można się nauczyć. Co więcej, uczyć się jej trzeba. By osiągnąć sensowną efektywność, nie wystarczy być inteligentnym, ciężko pracować i znać się na rzeczy. Nie wymaga ona jednak żadnego specjalnego daru, talentów czy szczególnego treningu. Nie wymaga – w przypadku menedżera – niczego specjalnie skomplikowanego. Na efektywność składa się suma nawyków i zabiegów, które nie są czymś „wrodzonym”. Właśnie o nich mówi ta książka. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 4
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 049019 F4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Klasyka Biznesu ; 4)
Wydanie oparte na publikacji edycji MT Biznes 2005.
Na okładce: Rzeczpospolita.
„Jeżeli chcesz przeczytać tylko jedną książkę o zarządzaniu, powtarza swoim ludziom prezes jednego z największych banków świata, to przeczytaj Praktykę zarządzania”. (...) to pierwsze spojrzenie na sztukę zarządzania oraz przedsiębiorstwo jako na całość. To pierwszy opis zarządzania jako oddzielnej funkcji i specyficznej pracy oraz roli menedżera jako przedmiotu odrębnej od innych odpowiedzialności. (...) Ta książka zmieniła współczesny świat. Oczywiście, zarządzano i przed Druckerem. Nie brakowało menedżerów odnoszących sukcesy. Ale dopiero Peter F. Drucker odkrył światu znaczenie menedżerów i zarządzania we współczesnej gospodarce rynkowej, ukazał, jakie możliwości postępu kryją się w zarządzaniu. Sama własność prywatna nie wystarczy dziś dla sukcesów w gospodarce. Nie wystarczy i sam kapitał. Trzeba menedżerów. Co najważniejsze – ta książka w sposób żywy i przystępny informuje, co trzeba umieć i co robić dla powodzenia biznesu. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 4
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 049018 F4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Klasyka Biznesu ; 1)
Wydanie oparte na publikacji edycji MT Biznes.
Na okładce: Rzeczpospolita.
Ta książka zmieniła współczesny świat. Oczywiście, zarządzano i przed Druckerem. Nie brakowało menedżerów odnoszących sukcesy. Ale dopiero Peter F. Drucker odkrył światu znaczenie menedżerów i zarządzania we współczesnej gospodarce rynkowej, ukazał, jakie możliwości postępu kryją się w zarządzaniu. Sama własność prywatna nie wystarczy dziś dla sukcesów w gospodarce. Nie wystarczy i sam kapitał. Trzeba menedżerów. Co najważniejsze - ta książka w sposób żywy i przystępny informuje, co trzeba umieć i co robić dla powodzenia biznesu. Jest to książka fundamentalna dla wiedzy o zarządzaniu i nie darmo jej autora nazywa się "ojcem-założycielem" zarządzania (i wręcz - jego "papieżem"). To rzeczywiście "biblia" biznesu - żywy, codzienny poradnik we wszystkich sprawach prowadzenia biznesu i zarządzania przedsiębiorstwem. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 4
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 049021 F4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Może okaże się, że jako handlowiec, sprzedawca, popełniasz błędy, które w jednym zdaniu brzmią: sprzedajesz nieodpowiedni towar nieodpowiedniemu klientowi. Masz przy tym słabe wyniki. Jesli tak, to przeczytaj tą książkę i poznaj 10 charakterystycznych nieporozumień, jakie występują między handlowcem a klientem. [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 4
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 050990 F4 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Powiedzmy sobie szczerze: świat jest pełen złych szefów. Na każdym szczeblu, w każdej firmie znajdziemy szefów, którzy przysparzają problemów sobie, współpracownikom, są niekompetentni i zwyczajnie wredni. Mamy szefów, którzy unikają odpowiedzialności, i takich, przez których przemawia czyste zło. Część z nich jest tak nieudolna, że firma w zasadzie dałaby sobie lepiej radę bez nich. Jesteś tego świadomy, a mimo to codziennie musisz wykonywać ich głupie polecenie. I do tego z uśmiechem… [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CDR 000856 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Szybciej, wyżej, dalej : skandale Volkswagena / Jack Ewing ; przełożył Maciej Szymański. - Poznań : Dom Wydawniczy Rebis, 2017. - 430, [1] strona, [8] stron tablic : fotografie ; 22 cm.
Książką "Szybciej, wyżej, dalej" Jack Ewing zrywa kurtynę, którą próbowano spuścić na ten niebywały skandal. Opisuje długą drogę Volkswagena od nazistowskiego "samochodu dla ludu" aż po dni chwały – powstanie jednej z najbardziej prestiżowych globalnych marek, która chlubi się ekologicznym wizerunkiem. Maluje też żywe portrety osób odpowiedzialnych za sukces koncernu, Ferdinanda Piëcha oraz Martina Winterkorna, stawiając tezę, iż to ich nienasycona ambicja zmusiła pracowników do sięgnięcia po nielegalne metody. Ewing przedstawia mechanizm wielkiego skandalu: to, jak kultura „sukcesu za wszelką cenę” doprowadziła do jednego z największych oszustw w dziejach biznesu, grożącego wręcz niewyobrażalnymi konsekwencjami gospodarczymi. Przyszłość jednej z najpotężniejszych firm świata pozostaje niepewna, my zaś mamy wyjątkową sposobność przyjrzeć się historii wizerunkowej katastrofy Volkswagena. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-92 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Być liderem / Alex Ferguson oraz Michael Moritz ; epilog Michael Moritz, tłumaczenie Krzysztof Cieślik. - Kraków : Wydawnictwo Sine Qua Non, 2016. - 345, [11] stron, [36] stron tablic : ilustracje (w tym kolorowe) ; 21 cm.
Na okładce podtytuł: 27 lat, jeden klub. Manchester United pod moimi rządami.
Inspirujący przewodnik jednego z najlepszych piłkarskich menedżerów w historii! Jak prowadzić zespół do wielkich sukcesów i utrzymać go na szczycie przez lata? Sir Alex Ferguson jest jednym z niewielu liderów, którzy naprawdę wiedzą, jak tego dokonać. W ciągu 38 lat kariery menedżerskiej sięgnął po zdumiewającą liczbę 49 trofeów i pomógł Manchesterowi United stać się jedną z największych światowych marek. (...) To pozycja, która pomoże ci STAĆ SIĘ LEPSZYM LIDEREM. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 4
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 048186 F4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Ekonomiczna)
Na pytanie czy Twoja praca „daje światu coś sensownego” 37% Brytyjczyków i 40% Holendrów uważa, że za istnieniem ich zajęcia nie przemawia nic. Czy myślisz, że twoja praca ma znaczenie? Jeśli uważasz, że nie, to prawdopodobnie masz rację – i należysz do coraz większego grona osób wykonujących zawody, które nie mają żadnego sensu. Antropolog David Graeber w swojej najnowszej książce zgłębia zjawisko prac bez sensu i zastanawia się, co to mówi nam o dzisiejszym systemie społeczno-gospodarczym. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II 093729 WPN (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pragmatyka reklamy / Jacek Grębowiec. - Kraków : Towarzystwo Autorów i Wydawców Prac Naukowych Universitas, Copyright 2017. - 204, [3] strony, [12] stron tablic : ilustracje ; 21 cm.
Reklama jako jedna z form komunikacji masowej jest we współczesnej rzeczywistości społeczno-kulturowej wszechobecna i choć wydaje się, że napisano już o niej wszystko i z różnych naukowych perspektyw (lingwistycznej, psychologicznej, ekonomicznej, kulturoznawczej), to Jackowi Grębowcowi udało się z powodzeniem poszerzyć naszą wiedzę na jej temat. Opis mechanizmów komunikacji reklamowej z perspektywy pragmalingwistycznej jest słusznym wyborem autora, użycie narzędzi pragmatyki pozwala bowiem zrozumieć zarówno funkcje aktów reklamy, jak i procesy ich oddziaływania na odbiorcę. Jacek Grębowiec ma bardzo dobre przygotowanie metodologiczne do wykonania tego zadania i duże doświadczenie badawcze, wszak jest autorem wcześniej opublikowanej książki pt. Mówić i działać. Wykłady z pragmatyki języka. Można więc śmiało powiedzieć, że w rękach kompetentnego badacza znalazł się ważny temat, dający możliwość nowego spojrzenia (z innego punktu widzenia) na akt reklamy, zwłaszcza reklamy komercyjnej. [nota wydawcy]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II 091185 (1 egz.)
Filia nr 4
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 048742 F4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Beck Info Biznes.)
Co robić, gdy ma się do czynienia z rozmówcą - gadułą? Jak postępować, gdy partner rozmowy reaguje zbyt emocjonalnie, jak skłonić go do bardziej rzeczowej dyskusji? Jak wspólnie z pracownikami formułować realne do osiągnięcia cele? W książce tej zobaczysz, jak w podobnych sytuacjach zachowują się fachowcy i z jakich technik korzystają. W publikacji: zbiór 25 testów samosprawdzających pomocnych w ocenie własnych umiejętności, liczne, oparte na własnych doświadczeniach autorów wskazówki dostarczające cennych porad. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I 091223 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej