Marketing polityczny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(13)
Forma i typ
Książki
(13)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(15)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka główna
(12)
Filia nr 1
(1)
Filia nr 4
(3)
Autor
Drzycimski Andrzej
(2)
Abramczyk Gerald S
(1)
Barbaro Natalia de
(1)
Cwalina Wojciech
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława
(1)
Falkowski Andrzej
(1)
Gałązka Wiesław (1953- )
(1)
Jabłoński Andrzej Wojciech
(1)
Jabłoński Wojciech
(1)
Jeziński Marek
(1)
Krawczyk Dawid (1991- )
(1)
Mierzyńska Anna (analityk internetowy)
(1)
Sasińska- Klas Teresa
(1)
Sobkowiak Leszek
(1)
Szalkiewicz Wojciech Krzysztof
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(13)
Język
polski
(13)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Literatura polska
(5280)
Polska
(4782)
Poezja polska
(4315)
Kobieta
(3617)
Powieść angielska
(2357)
Marketing polityczny
(-)
Rodzina
(2282)
Regionalia
(2209)
Pamiętniki polskie
(2132)
Powieść amerykańska
(1999)
Literatura dziecięca polska
(1959)
Przyjaźń
(1861)
Tajemnica
(1829)
Miłość
(1790)
Historia
(1715)
Opowiadanie polskie
(1591)
Relacje międzyludzkie
(1534)
Śledztwo i dochodzenie
(1526)
Język polski
(1483)
Literatura młodzieżowa polska
(1447)
Literatura
(1408)
Parczewski Alfons (1849-1933)
(1392)
Zabójstwo
(1388)
Publicystyka polska
(1305)
Filozofia
(1289)
II wojna światowa (1939-1945)
(1236)
Powieść francuska
(1235)
Literatura piękna polska
(1194)
Pisarze polscy
(1105)
Biblioteka Muzeum w Kaliszu
(1095)
Wojna 1939-1945 r.
(1073)
Relacja romantyczna
(1065)
Sztuka
(1034)
Literatura piękna amerykańska
(1030)
Żydzi
(1016)
Kultura
(1013)
Wojsko
(1000)
Dramat polski
(973)
Audiobook
(901)
Zwierzęta
(900)
Powieść niemiecka
(869)
Warszawa
(846)
Dedykacja
(842)
Nastolatki
(838)
Powieść rosyjska
(829)
Kalisz
(800)
Trudne sytuacje życiowe
(762)
Życie codzienne
(757)
Małżeństwo
(755)
Polityka
(750)
Magia
(732)
Rodzeństwo
(718)
Sekrety rodzinne
(704)
Dzieci
(699)
Uczucia
(689)
Dziecko
(670)
Powieść młodzieżowa polska
(667)
Dziewczęta
(622)
Wielkopolska
(609)
Policjanci
(602)
Prawo
(602)
Psychologia
(562)
Władcy
(561)
Podróże
(556)
Arystokracja
(553)
Polacy za granicą
(553)
Fantastyka
(534)
Literatura piękna angielska
(526)
Wybory życiowe
(524)
Parczewski, Alfons (1849-1933)
(514)
Powieść polska
(508)
Lektura szkolna
(504)
Opowiadanie dziecięce polskie
(492)
Literatura francuska
(487)
Osoby zaginione
(476)
Dziennikarze
(475)
Religia
(474)
Matematyka
(470)
Pieczęć
(467)
Boże Narodzenie
(466)
Język angielski
(465)
Zakochanie
(458)
Teatr
(457)
Filatelistyka
(446)
Nauka
(445)
Wychowanie
(443)
Muzyka
(442)
Proza polska
(439)
Literatura rosyjska
(438)
Teatr polski
(437)
Matki i córki
(436)
Fizyka
(423)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(421)
Uczniowie
(417)
Poszukiwania zaginionych
(412)
Pisarze
(406)
Politycy
(406)
Przyroda
(403)
Kościół katolicki
(402)
Polityka międzynarodowa
(401)
Przestępczość zorganizowana
(401)
Temat: czas
2001-
(2)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Antologia
(2)
Opracowanie
(2)
Podręcznik
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Polityka, politologia, administracja publiczna
(5)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Zarządzanie i marketing
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
13 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 4
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 042230 F4 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II 076099 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II 078253 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autorzy książki próbują odpowiedzieć na pytania, jak zmieniła się kampania wyborcza i w jakim kierunku zmierza proces przeobrażeń. Zajmują się tym co łączy, a co odróżnia kampanie w Stanach Zjednoczonych, w krajach Europy Zachodniej i w młodych demokracjach. Na konkretnych przykładach analizują techniczne, marketingowe aspekty kampanii wyborczej, takie jak udział zewnętrznych specjalistów pochodzących z przemysłu komunikacyjnego, wpływ telewizji na postawy wyborcze, reklama negatywna, budowanie strategii wyborczych, wizerunek polityczny, pozycjonowanie oferty wyborczej, reklama wizualna etc. Publikacja ta może zainteresować zarówno teoretyków, studentów nauk społecznych, jak i praktyków życia politycznego, polityków, kandydatów i ich doradców, oraz przedstawicieli świata mediów i dziennikarzy, którzy nie tylko bacznie przyglądają się temu procesowi, ale aktywnie w nim uczestniczą. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II 092830 WPN (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II 069485 (1 egz.)
Filia nr 4
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 041644 F4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II 072415 (1 egz.)
Filia nr 4
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 047320 F4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II 078079 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing polityczny : w poszukiwaniu strategii wyborczego sukcesu / pod red. Marka Jezińskiego. - Toruń ; Łysomice : Dom Wydawniczy Duet, Copyright 2005. - 462 strony : faksymilia, fotografie, portrety, rysunki, wykresy (w tym kolorowe) ; 21 cm.
Opracowanie zbiorowe, zredagowane przez toruńskiego politologa M. Jezińskiego spełnia zaznaczone wyżej wymogi. Na podkreślenie zasługuje fakt, że zespół autorski (z redaktorem naczelnym włącznie) to grono młodych politologów z całego kraju, mających na swym koncie spory dorobek w dziedzinie badań nad marketingiem politycznym. Można śmiało powiedzieć, że jest to czołówka badaczy powyższej problematyki. Recenzowana książka jest też „żywym” dowodem aktywności powołanego w 2003 r. Polskiego Towarzystwa Marketingu Politycznego, do którego większość autorów należy oraz integracji środowiska podejmującego problematykę marketingu, tak od strony teoretycznej, jak i w postaci badań empirycznych. Efektem pracy kilkunastoosobowego zespołu jest książka o dużym ładunku teoretycznym, podejmująca mniej dotąd penetrowane w polskiej literaturze obszary, zawierająca sporo trafnych obserwacji o wykorzystaniu technik marketingowych w wyborach parlamentarnych, prezydenckich i samorządowych, dobrze skonstruowana i napisana oraz zachęcająca do dalszej dyskusji. […] [fragment recenzji prof. dr hab. Andrzej Antoszewski]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II 092851 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cyrk polski / Dawid Krawczyk. - Wołowiec : Wydawnictwo Czarne, 2021. - 237, [3] strony ; 23 cm.
(Reportaż - Wydawnictwo Czarne)
Od Stalowej Woli po Słupsk: Dawid Krawczyk podąża śladem trzech kampanii wyborczych, by odkryć, jak wygląda prawdziwa rozpolitykowana Polska. Zjada kilogramy grillowanej kiełbasy, zapija je słodkimi napojami sokopodobnymi, jednym uchem słucha polityków, a drugim chwyta, co mówią ludzie w kolejkach do grilla, na wiejskich dożynkach, w eleganckich salach konferencyjnych. Obserwuje też tych, których omijają światła reflektorów, a bez których nie byłoby kampanii – sztabowców, szefów biur prasowych, ochroniarzy. Rozmawia z dziennikarzami. Jednak sielska atmosfera festynu skrywa głęboki mrok. Aby wygrać wybory, trzeba wskazać wroga, trzeba kogoś napiętnować i kogoś upodlić. Cynizm polityków trafia na podatny grunt powszechnych uprzedzeń. To historia, która dzieje się na naszych oczach. [swiatksiazki.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II 093466 WR (1 egz.)
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nie warto mieć złudzeń: wszyscy stajemy się ofiarami dezinformacji. Podejmujemy decyzje, opierając się na fałszywych danych, a nasze emocje falują zgodnie z interesami innych ludzi - choć najczęściej nie mamy o tym pojęcia. To przerażające, że żyjemy, nie wiedząc, czyje interesy właśnie zaspokajamy. Jednak wcale nie jesteśmy bezbronni. Zwłaszcza wtedy, gdy wiemy o tym, jak działa dezinformacja i kto za nią stoi. Książka Anny Mierzyńskiej rozwiewa złudzenia i daje narzędzia, by przeciwstawić się niszczącemu efektowi dezinformacji. To precyzyjna, wciągająca i poruszająca analiza internetowych manipulacji, które służą sianiu nienawiści, wywoływaniu i podsycaniu politycznych wojen i chaosu. [fragment opisu wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II 094560 WPN (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biała Seria / Polskie Towarzystwo Nauk Politycznych)
W ciągu ostatnich kilkunastu lat, jakie upłynęły od upadku w 1989 r. systemu komunistycznego i rozpoczęcia instalowania ładu demokratycznego, a następnie jego postępującej stabilizacji obserwujemy w Polsce socjologicznie nowy proces: rośnie liczba obywateli, którzy odmawiają udziału w glosowaniu w wyborach prezydenckich, parlamentarnych i samorządowych. Równolegle rośnie poziom wykształcenia obywateli, przybywa doświadczeń związanych ze stosowaniem procedur demokratycznych, kampanie wyborcze stają coraz bardziej profesjonalne, natomiast tendencja do coraz niższego uczestnictwa politycznego wykazuje tendencją wzrostową! I co to wszystko znaczy? Czy da się zatrzymać w najbliższych latach proces zmniejszania się liczebnego udziału dorosłych obywateli w wyborach politycznych w naszym kraju? Jakie działania należałoby podjąć w tym kierunku? Jak media mogą pomóc, a gdzie mogą zaszkodzić w procesie postępującej mediatyzacji sfery polityki. [nota wydawcy ]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II 093341 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II 090148 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II 077982 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej