Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(72)
Forma i typ
Książki
(62)
Publikacje naukowe
(23)
Poradniki i przewodniki
(20)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(12)
Czasopisma
(7)
Publikacje fachowe
(7)
Publikacje popularnonaukowe
(7)
Audiobooki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Dostępność
dostępne
(57)
tylko na miejscu
(8)
wypożyczone
(4)
Placówka
Biblioteka główna
(14)
Filia nr 1
(7)
Filia nr 4
(20)
Filia nr 5
(1)
Filia nr 9
(7)
Filia nr 16
(3)
Filia nr 6
(9)
BG magazyn na miejscu
(7)
BG dział informacyjno bibliograficzny
(1)
Autor
Steczek-Czerniawska Elżbieta
(7)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(3)
Armstrong Michael (1928- )
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Skoczylas Grażyna
(2)
Witkowska Magda
(2)
Adair John Eric (1934- )
(1)
Ahrens Frank (1963- )
(1)
Archambeau Shellye
(1)
Axelrod Alan (1952- )
(1)
Babin Leif
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Bartołd Robert
(1)
Basiuk Tomasz
(1)
Belbin R. M. (1926- )
(1)
Bernays Edward L. (1891-1995)
(1)
Bieliński Przemysław (1977- )
(1)
Borowska Joanna
(1)
Broniarek Zygmunt (1925-2012)
(1)
Bryar Colin
(1)
Buckingham Marcus
(1)
Cain Geoffrey (1986- )
(1)
Camp Jim
(1)
Carr Bill
(1)
Cieślik Krzysztof (1985- )
(1)
Coffman Curt
(1)
Czub Marta
(1)
Czwojdrak Aleksandra
(1)
Denderski Mikołaj
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława
(1)
Doroba Anita
(1)
Duncan Todd (1957- )
(1)
Erikson Thomas (1965- )
(1)
Ewing Jack
(1)
Ferguson Alex (1941- )
(1)
Fishburne Tom
(1)
Goebel Urszula
(1)
Goldbach Steven
(1)
Gorell Ro
(1)
Gołębiowski Janusz W. (1928- )
(1)
Graeber David (1961-2020)
(1)
Grębowiec Jacek
(1)
Górski Jerzy
(1)
Gębicka-Frąc Maria
(1)
Głogowski Bartosz (1979- )
(1)
Hasooni-Abood Diana
(1)
Heyde Anke von der
(1)
Irzykowski Jarosław
(1)
Isaac Mike (1984- )
(1)
Isaacson Walter (1952- )
(1)
Jarugowa Alicja (1928-2011)
(1)
Jeziński Marek
(1)
Jones Gillian
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Justyna Marlena
(1)
Kaczmarczyk Olga
(1)
Kaplan Robert S. (1940- )
(1)
Klaff Oren
(1)
Kolbusz Wiesław (1959- )
(1)
Kowalak Robert
(1)
Kozłowski Waldemar
(1)
Krause Donald G
(1)
Krysztofiak Leszek
(1)
Krzak Maciej
(1)
Król Tomasz
(1)
Kubiak Jarosław
(1)
Lany Magdalena
(1)
Linde Boris von der
(1)
Lipa Michał
(1)
Lodish Leonard M
(1)
Loska Magdalena
(1)
Lucʹka Ìrina
(1)
Lunde Niels (1962- )
(1)
Malinowska-Parzydło Joanna
(1)
Masłowski Krzysztof
(1)
Matyja Piotr
(1)
Mayer Robert
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Małecka Małgorzata
(1)
Michalski Jakub (tłumacz)
(1)
MorganHoward L
(1)
Moritz Michael
(1)
Mruk Henryk
(1)
Norton David P. (1941- )
(1)
Nosal Czesław Sławomir (1942- )
(1)
Nowak Edward
(1)
Nowakowski Łukasz (zarządzanie)
(1)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(1)
Oruba Norbert
(1)
Oszajca Anna
(1)
Pawłowski Konrad (tłumacz)
(1)
Penc Józef (1939-2017)
(1)
Pierścionek Zdzisław
(1)
Pilarczyk Bogna
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Pluta Wiesław
(1)
Pniewski Krzysztof
(1)
Polakowski Mariusz
(1)
Porter Michael E. (1947- )
(1)
Prokurat Sergiusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(17)
2010 - 2019
(31)
2000 - 2009
(20)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(54)
1901-2000
(17)
1989-2000
(10)
1945-1989
(4)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(70)
Ukraina
(2)
Język
polski
(70)
ukraiński
(2)
angielski
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(7)
Pracodawcy
(3)
Specjaliści ds. marketingu
(3)
Pracownicy HR
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Copywriterzy
(1)
Dowódcy
(1)
Dyrektorzy HR
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(5)
Literatura polska
(5)
Literatura angielska
(2)
Temat
Zarządzanie
(19)
Menedżerowie
(10)
Marketing
(8)
Działalność gospodarcza
(7)
Nauki humanistyczne
(7)
Przedsiębiorstwo
(7)
Regionalizm
(7)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(7)
Motywacja pracy
(6)
Kadry
(5)
Kultura
(5)
Przywództwo
(5)
Sukces
(5)
Językoznawstwo
(4)
Negocjacje
(4)
Przedsiębiorczość
(4)
Gospodarka
(3)
Praca
(3)
Przedsiębiorcy
(3)
Psychologia biznesu
(3)
Amazon.com
(2)
Audiobook
(2)
Decyzje
(2)
Innowacje
(2)
Kampania wyborcza
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Literatura w języku ukraińskim
(2)
Marketing polityczny
(2)
Media społecznościowe
(2)
Ocena pracowników
(2)
Postawy
(2)
Pracownicy
(2)
Przemysł motoryzacyjny
(2)
Reklama
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Ahrens, Frank (1963- )
(1)
Apple Inc
(1)
Asymetria informacji
(1)
Babin, Leif
(1)
Benchmarking
(1)
Bezos, Jeffrey (1964- )
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Biurokracja
(1)
Biznes
(1)
Cezar (100-44 p.n.e.)
(1)
Coaching
(1)
Coachowie
(1)
Copywriting
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Doradztwo filozoficzne
(1)
Dowodzenie (wojsko)
(1)
Działania specjalne (wojsko)
(1)
Dziennikarze
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomia
(1)
Etyka biznesu
(1)
Ferguson, Alex (1941- )
(1)
Finanse
(1)
Grupa Samsung
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Instytut Gallupa
(1)
Internet
(1)
Jobs, Steven (1955-2011)
(1)
Język polski
(1)
Kadry kierownicze
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Klocki Lego
(1)
Kompleksowa karta wyników
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Konkurencja
(1)
Konkurencyjność
(1)
Kontrola zarządcza
(1)
Koreańczycy
(1)
Korporacje
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Kwalifikacje zawodowe
(1)
LEGO (firma)
(1)
Manchester United
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing internetowy
(1)
Marketing personalny
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Mediacja (socjologia)
(1)
Motywacja
(1)
Navy SEALs
(1)
Nawyki konsumenckie
(1)
Negocjacje biznesowe
(1)
Niepewność
(1)
Nieuczciwa konkurencja
(1)
Obróbka wideo
(1)
Odpowiedzialność
(1)
Opinia publiczna
(1)
Organizacja
(1)
Osobowość
(1)
Oszustwo
(1)
Temat: dzieło
Sunzi bing fa
(1)
Temat: czas
2001-
(14)
1901-2000
(8)
1989-2000
(3)
1801-1900
(2)
1945-1989
(2)
100-1 p.n.e.
(1)
1901- 2000
(1)
1901-1914
(1)
1914-1918
(1)
1918-1939
(1)
2001 -
(1)
Temat: miejsce
Kalisz (woj. wielkopolskie)
(7)
Stany Zjednoczone (USA)
(4)
Korea Południowa
(2)
Polska
(2)
Billund (Dania)
(1)
Niemcy
(1)
Rosja
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Poradnik
(21)
Opracowanie
(17)
Podręcznik
(8)
Czasopisma naukowe polskie
(5)
Czasopisma ekonomiczne polskie
(4)
Reportaż
(4)
Biografia
(3)
Poradniki
(3)
Wydawnictwa popularne
(3)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo naukowe
(2)
Dokumenty dźwiękowe
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publicystyka
(2)
Antologia
(1)
Esej
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Praca magisterska
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(5676)
Literaturoznawstwo
(2097)
Kultura i sztuka
(1698)
Socjologia i społeczeństwo
(1575)
Psychologia
(880)
Zarządzanie i marketing
(72)
Medycyna i zdrowie
(826)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(730)
Edukacja i pedagogika
(639)
Religia i duchowość
(552)
Podróże i turystyka
(531)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(483)
Biologia
(477)
Filozofia i etyka
(382)
Etnologia i antropologia kulturowa
(377)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(364)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(361)
Rozwój osobisty
(310)
Hobby i czas wolny
(278)
Kultura fizyczna i sport
(277)
Geografia i nauki o Ziemi
(244)
Językoznawstwo
(212)
Styl życia, moda i uroda
(210)
Kulinaria
(198)
Architektura i budownictwo
(179)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(171)
Nauka i badania
(169)
Fizyka i astronomia
(143)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(120)
Ochrona środowiska
(114)
Media i komunikacja społeczna
(97)
Inżynieria i technika
(73)
Praca, kariera, pieniądze
(70)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(58)
Informatyka i technologie informacyjne
(52)
Transport i logistyka
(45)
Archeologia
(41)
Rolnictwo i leśnictwo
(36)
Matematyka
(31)
Dom i ogród
(28)
Chemia
(26)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Rodzina i relacje międzyludzkie
(1)
Łączność
(1)
72 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Księgozbiór Arkadiusza Pacholskiego)
Egzemplarz w Bibliotece Głównej z księgozbioru Arkadiusza Pacholskiego.
Wielokrotnie nagradzany korespondent technologiczny „New York Timesa” i reporter śledczy Mike Isaac przedstawia spektakularny rozwój i upadek jednej z największych i najbardziej kontrowersyjnych firm XXI wieku, Ubera. Przedsiębiorstwo, wspierane przez miliardy dolarów kapitału podwyższonego ryzyka i prowadzone przez zuchwałego, ambitnego założyciela Travisa Kalanicka, miało zrewolucjonizować sposób przewozu ludzi i towarów na świecie. Uber wydawał się gotowy do zajęcia miejsca obok Amazona, Apple’a i Google’a. To, co nastąpiło później, stało się jednak przestrogą dla młodych przedsiębiorstw i żywym dowodem na to, że wielki startupowy okręt może zatonąć. Bitwy Ubera ze związkami taksówkowymi i kierowcami, toksyczna atmosfera panująca w firmie, seksizm i skandale oraz bezwzględne zagrywki, do jakich można się posunąć, aby zdobyć władzę – wszystko to zogniskowało się w Uberze jak w soczewce i ostatecznie doprowadziło firmę na skraj przepaści. Brutalny rok dla giganta transportowego zakończył się wewnętrznym zamachem stanu w sali konferencyjnej, gdzie inwestorzy pozbawili Kalnicka stanowiska dyrektora generalnego i przejęli kontrolę nad startupem. Uber to opowieść o ambicjach i oszustwach, obscenicznych zachowaniach i nieprawdopodobnym bogactwie, która powstała na podstawie setek wywiadów z obecnymi i byłymi pracownikami Ubera, a także z wykorzystaniem niepublikowanych dotąd dokumentów. Dowiedz się, co się dzieje za kulisami jednej z najbardziej konkurencyjnych firm transportowych na świecie, zanim wygodnie umościsz się na kanapie tylnego siedzenia i wdasz w pogawędkę z kierowcą. [nota wydawcy]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II 094642 WR (1 egz.)
Filia nr 1
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 82-92 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Steve Jobs / Walter Isaacson ; przełożyli Przemysław Bieliński i Michał Strąkow. - Wydanie drugie. - Kraków : Insignis Media, Copyright 2013. - 735 stron, [16] stron tablic : fotografie ; 22 cm.
Na obwolucie: wydanie specjalne.
Opierając się na ponad czterdziestu rozmowach z Jobsem, przeprowadzonych w ciągu dwóch lat, a także na wywiadach z ponad setką osób: członkami rodziny, przyjaciółmi, przeciwnikami, konkurentami i kolegami Jobsa, Walter Isaacson spisał wciągającą opowieść o pełnym wzlotów i upadków życiu oraz płomiennej osobowości twórczego przedsiębiorcy, którego wykraczająca poza wszelkie schematy pasja i perfekcjonizm zrewolucjonizowały sześć branż: komputery osobiste, filmy animowane, muzykę, telefony, tablety i publikacje cyfrowe. [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 16
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 929-052 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing polityczny : w poszukiwaniu strategii wyborczego sukcesu / pod red. Marka Jezińskiego. - Toruń ; Łysomice : Dom Wydawniczy Duet, Copyright 2005. - 462 strony : faksymilia, fotografie, portrety, rysunki, wykresy (w tym kolorowe) ; 21 cm.
Opracowanie zbiorowe, zredagowane przez toruńskiego politologa M. Jezińskiego spełnia zaznaczone wyżej wymogi. Na podkreślenie zasługuje fakt, że zespół autorski (z redaktorem naczelnym włącznie) to grono młodych politologów z całego kraju, mających na swym koncie spory dorobek w dziedzinie badań nad marketingiem politycznym. Można śmiało powiedzieć, że jest to czołówka badaczy powyższej problematyki. Recenzowana książka jest też „żywym” dowodem aktywności powołanego w 2003 r. Polskiego Towarzystwa Marketingu Politycznego, do którego większość autorów należy oraz integracji środowiska podejmującego problematykę marketingu, tak od strony teoretycznej, jak i w postaci badań empirycznych. Efektem pracy kilkunastoosobowego zespołu jest książka o dużym ładunku teoretycznym, podejmująca mniej dotąd penetrowane w polskiej literaturze obszary, zawierająca sporo trafnych obserwacji o wykorzystaniu technik marketingowych w wyborach parlamentarnych, prezydenckich i samorządowych, dobrze skonstruowana i napisana oraz zachęcająca do dalszej dyskusji. […] [fragment recenzji prof. dr hab. Andrzej Antoszewski]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II 092851 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kompletny zestaw narzędzi służących wspieraniu i rozwojowi ludzi. Ten praktyczny i wyczerpujący przewodnik opisuje większość sytuacji coachingowych, dostarczając przydatnych ćwiczeń, modeli i schematów. Przeprowadza szczegółowo przez cały proces: od nawiązania relacji coachingowej z klientem, przez określenie jego potrzeb, wybór właściwego narzędzia i rozwiązanie problemu lub konfliktu, wzmocnienie pewności siebie i usprawnienie działania klienta, po udoskonalenie stylu przywódczego i planowanie przyszłości. Odpowiada także na wyzwania współczesności, oferując coaching rozwoju kobiet i pracowników organizacji w okresie zmian. Przydatne, praktyczne wskazówki i wyjaśnienia stanowią dodatkowe wsparcie dla coachów, dzięki którym mogą sami się rozwijać i odnosić sukcesy. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR - Wolters Kluwer Polska)
Racjonalność wielu decyzji zarządczych związanych z zarządzaniem kapitałem ludzkim i mających wpływ na wartość kapitału ludzkiego oraz budowanie strategii rozwoju firm zależy od znajomości postaw wobec pracy określonych grup zawodowych. Wiedza na ten temat powinna przesądzić o zastosowaniu w praktyce konkretnego instrumentarium, na przykład sposobów motywowania i rozwiązań z zakresu organizacji pracy, a także o sposobach kształtowania ścieżek kariery zawodowej czy budowania relacji interpersonalnych. (...) Tematem książki jest określenie postaw wobec pracy różnych grup zawodowych oraz analiza determinujących je czynników w firmach funkcjonujących w polskiej gospodarce [lubimyczytac.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 9
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31 W (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
BG magazyn na miejscu
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. PN 000045 III U (1 egz.)
Książka
W koszyku
Змініть звичний сценарій : як змусити людей вважати вашу ідею своєю / Орен Клафф ; [переклад з англійської Вікторії Ярмольчук].
(Biznes)
Презентувати свою роботу, проявити себе під час співбесіди чи ділових переговорів, зацікавити потенційних партнерів своїми ідеями — усе це потребує особливих умінь. То як навчитися продавати, а не втелющувати товар, підштовхувати інших до ухвалення рішень на свою користь, а не змушувати до цього? Експерт з продажу Орен Клафф, який укладає успішні угоди на мільярди доларів, допоможе вам стати переконливим. Ви дізнаєтеся, як навчитись вирізнятися з-поміж інших та змінювати звичний сценарій переговорів. Секрети Орена ви достоту зможете застосувати на практиці: чи то в розмові з босом, чи то під час пітчингу проєкту перед інвесторами,ба навіть у спілкуванні з друзями. [rozetka.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 9
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 WU (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Klasyka Biznesu ; 2)
Wydanie oparte na publikacji edycji One press, 2006.
Na okładce: Rzeczpospolita.
Mistrzowskie dzieło najlepszego na świecie specjalisty od marketingu. (...) doskonałe omówienie zagadnień związanych z marketingiem i współczesną gospodarką. Autor przedstawia w niej najnowsze koncepcje dotyczące marketingu baz danych, marketingu partnerskiego, marketingu zaawansowanych technologii, marketingu globalnego i marketingu internetowego. Czytając tę książkę, odkryjesz nowe rozwiązania kilku odwiecznych zagadek i poznasz nowatorskie strategie i taktyki gotowe do natychmiastowego zastosowania w odpowiedzi na wyzwania rynków w XXI wieku. [onepress.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 4
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 049017 F4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. (...) Fenomenem jest też "Marketing”, fundamentalne dzieło Kotlera. Ta biblia menedżerów ukazuje się od ponad trzydziestu lat, nieustannie wzbudzając emocje oraz stanowiąc źródło wiedzy o marketingu. Podstawą tego wydania jest najaktualniejsza, zmieniona i uzupełniona jedenasta edycja amerykańska z 2003 roku. Choć to od dawna podstawowy podręcznik, autor wciąż zaskakuje trzeźwością spojrzenia, wnikliwością i umiejętnością przewidywania. Prezentując najnowsze pojęcia, teorie i strategie, kładzie nacisk na dostosowanie marketingu do warunków prowadzenia działalności gospodarczej. Umiejętne połączenie teorii z praktyką sprawia, że dzieło Kotlera jest nadal aktualne i żywe. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 5
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 W (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Monografie i Opracowania, ISSN 1689-6556 ; nr 193.)
Tytuł grzb.: Benchmarking jako metoda zarządzania... ISSN i numeracja serii gł.: 1899-3192 ; nr 69.
W pracy autor rozpatruje możliwość wykorzystania benchmarkingu na potrzeby controllingu, ze szczególnym uwzględnieniem strategicznych i operacyjnych obszarów zarządzania jednostką gospodarczą. Jest to temat aktualny, o walorach praktycznych, zwłaszcza w dobie nasilonej konkurencji. Książka stanowi wynik kilkuletnich badań literaturowych i empirycznych. Jest również efektem własnych przemyśleń autora, będących następstwem licznych rozmów z przedsiębiorcami. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 4
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 049043 F4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Motywowanie pracowników w organizacji / Waldemar Kozłowski. - Warszawa : CeDeWu, 2017. - 190 stron : ilustracje ; 24 cm.
W książce „Motywowanie pracowników w organizacji" przedstawiam najważniejsze zagadnienia związane z procesem motywowania, tworzeniem skutecznych systemów motywacyjnych, technik i narzędzi oddziaływania na motywację, pracowników. Omawiam najważniejsze obszary oddziaływujące na motywację m.in. komunikację interpersonalną, pracę zespołową, zarządzanie konfliktem oraz przywództwo. Książka stanowi próbę odpowiedzi na kilka podstawowych pytań: - co motywuje ludzi do działania, - jak otoczenie organizacji determinuje poziom motywacji, - jak zarządzać podstawowymi obszarami motywacji. Motywacja pracowników jest jednym z kluczy do sukcesu organizacji. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 4
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 048765 F4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Sun Tzu żył w północno-wschodnich Chinach 2500 lat temu, mniej więcej w tym samym czasie co słynny filozof Konfucjusz. Sukcesy odnoszone w bitwach dzięki stosowaniu metod Sun Tzu doprowadziły ostatecznie do zjednoczenia całych Chin oraz powszechnego zainteresowania doskonałą strategią wojenną. Przez wieki wielu zwycięskich wodzów przyznawało, że sukcesy zawdzięczają Sztuce wojny Sun Tzu. Jednym z nich był Mao Tse-tung. Teraz mądrość Sztuki wojny Sun Tzu -- doceniona przez szkoły biznesu i konsultantów na całym świecie -- staje się dostępna dla współczesnego czytelnika. Sztuka wojny w biznesie to przystępna interpretacja klasycznego chińskiego dzieła. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 4
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 048286 F4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Każdy przedsiębiorca chciałby, aby jego firma potrafiła działać bardziej elastycznie, nie marnowała zasobów i obniżyła swoje koszty. Odpowiedzią na tę potrzebę jest koncepcja szczupłego zarządzania, która okazała się niezwykle skuteczna w firmach motoryzacyjnych. Po trzydziestu latach od spopularyzowania lean management, six sigma i filozofii kaizen te metody stały się podstawowymi narzędziami usprawniania procesów w firmach produkcyjnych i usługowych. Niestety, próby adaptowania w przedsiębiorstwach koncepcji zarządzania w duchu lean często kończą się niepowodzeniem. Dlaczego tak się dzieje? Tomasz Król dostrzega jedenaście i pół przyczyny, które wymienia w swojej książce. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Szybki rozwój żródeł krótkoterminowego finansowania, a jednocześnie brak w polskiej literaturze kompleksowej oceny moźliwości ich wykorzystania zainspirowały do przedstawienia w niniejszej publikacji problemu kształtowania przez przedsiębiorstwa struktury tych źródeł. Badania nad ukształtowaniem wielkości i struktury kapitału krótkoterminowego w Polsce autor oparł na teorii hierarchii źródeł finansowania Stewarda C. Myersa. Poruszana w pracy problematyka poparta jest obszernymi badaniami empirycznymi, ukazującymi strukturę kapitału przedsiębiorstwa oraz stosowane strategie kapitału obrotowego. Książka przeznaczona jest dla studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania. Może być też wykorzystana jako literatura uzupełniająca do takich przedmiotów, jak: finanse przedsiębiorstw, startegie finansowania przedsiębiorstw, kształtowanie struktury kapitału, zarzadzanie kapitałem obrotowym, zarządzanienależnościamii zobowiązaniami. Powinna również zainteresować praktyków. [nota wydawcy]
Książka
W koszyku
Indeks
Jak sprawić, aby projekty marketingowe były bardziej opłacalne? Jak dzięki przedsiębiorczemu marketingowi trafić z ofertę do określonej grupy odbiorców? Co zrobić, aby oferta wyróżniała się na tle konkurencji?Odpowiedź na te i inne pytania znajdziesz w niniejszej książce, której autorzy opisują narzędzia i strategie pozwalające zoptymalizować dowolną inwestycją w marketing - od małych przedsięwziąć po globalne projekty. Zaproponowane w książce metody przydadzą się zarówno w małej spółce, jak i w międzynarodowym koncernie.Ta książka umożliwi każdemu uniknięcie wielu błędów niweczących nawet najlepsze projekty!Istotą przedsiębiorczego marketingu jest wykorzystywanie każdej okazji do osiągnięcia zysków dzięki kierowaniu oferty do inwestorów, pracowników, partnerów biznesowych i klientów. Wymaga to odpowiedniego zarządzania sprzedażą i przedstawiania oferty. Niniejsza książka pomaga zdobyć takie umiejętności. Teraz doprowadzisz swoją firmę do rynkowego sukcesu.Twoje projekty marketingowe będą naprawdę skuteczne! [nota wydawcy]
Książka
W koszyku
Marka. Klocek. System konstrukcyjny. Wspólnota. Oto cztery filary jednej z najbardziej znanych firm na świecie. Firmy, która niezmiennie od ponad 8 dekad pobudza wyobraźnię dzieci i dorosłych. Oto historia Lego - idei, która musiała narodzić się na nowo. (...) Na ponad 300 stronach poznajemy największych managerów i dyrektorów finansowych drugiej połowy XX wieku, z których każdy próbował złamać i zrozumieć istotę najsłynniejszego klocka wszechczasów. Jesteśmy świadkami dramatycznych decyzji i wypadków, które zaprowadziły ten duński skarb narodowy na skraj sprzedaży i upadku. Wreszcie poznajemy Jørgena Viga Knudstorpa, który postanowił na nowo rozbudzić ducha Lego i zataczając ogromne koło przywrócić w pewnym sensie wartości, które wyznawał Kjeld Kirk Kristiansen, a które są do dziś tak drogie wszystkim wielbicielom tej cudownej zabawki. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Marzysz o przełożonym, który zbuduje u Ciebie autorytet i zapyta ludzkim głosem o życie w pracy, a nie tylko o błędy i kejpiaje? Chcesz być wiarygodnym liderem, za którym zespół pójdzie w ogień? Jesteś zmęczony korpopląsami, manipulacjami, brakiem sensu w pracy, nieautentycznością szefa lub członków zespołu? Nie jesteś sam. Zbyt wiele osób myśli o pracy jak o umieraniu od poniedziałku do piątku w folwarku, Mordorze i na polu walki. Jako szeregowy lider lub pracownik możesz nie mieć wpływu na zarząd, firmę lub tzw. global. Masz za to wpływ na relacje w Twoim zespole, możesz mądrze zakwestionować złe, nieskuteczne zasady i dążyć do zmiany reguł gry. Zapraszam w podróż po specyficznej mapie zespołowych krain i gier międzyludzkich. Zespół wygrany czy przegrany? W co grają ludzie w firmach wraz ze stanowiącym jego część Atlasem gier (nie tylko) korporacyjnych to książka napisana przez życie, ludzi i firmy. Chciałabym napisać, że wszelkie podobieństwo do osób i sytuacji jest przypadkowe - ale minęłabym się z prawdą. W firmach znajdziemy niejednego Władcę marionetek, Sprzedawcę małp, Biegającego z taczką, znienawidzonego Korpokaprala lub inne opisane w grach mało chwalebne postaci - podczas gdy marzy nam się zespół 4.0 na wzór Tolkienowskiej Drużyny Pierścienia lub plemienia Na'vi z filmu Avatar. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 4
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 049552 F4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł.: Zawiera 35 różnych sytuacji negocjacyjnych.
Wyd. w nowej szacie graficznej.
Dobry negocjator to ktoś, kto potrafi rozwiązywać złożone problemy i osiągać twarde rezultaty, nie wytaczając ciężkiej artylerii. Robert Mayer sprawnie i z gracją wprowadzi cię na drogę dobrych negocjacji. Odkryje przed tobą potężne narzędzia negocjatora, korzystając z najnowszej wiedzy w dziedzinach: psychologii, lingwistyki, adwokatury sądowej, sprzedaży i komunikacji, własnego doświadczenia w potyczkach z ponad dwustoma mistrzami negocjacji na całym świecie, historii spraw klientów, których reprezentował tysiące w trakcie swojej wieloletniej kariery prawniczej. Robert Mayer podpowie ci, jakie taktyki się sprawdzają, a jakie nie. Z tej książki dowiesz się, co robić, gdy czujesz, że uderzasz głową w mur, gdy twoje propozycje są odrzucane raz za razem i gdy spotykasz się z wrogością i gniewem. Znajdziesz tu wskazówki i opisane kolejne kroki w 35 powszechnych sytuacjach negocjacyjnych, od kupowania samochodu do wynajmowania apartamentu, ściągania należności, zawierania umowy franczyzy i wychodzenia z długów. Poznasz wymówki dłużników i zagrywki sprzedawców. Dowiesz się, jak uzyskać duże zniżki tam, gdzie ceny oficjalnie nie są do negocjacji. [ops wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-Marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / redakcja Grzegorz Mazurek. - Wydanie w nowej szacie graficznej. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, 2018. - 482, [2] strony : ilustracje, wykresy kolorowe ; 24 cm.
Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce. Książka pod redakcją prof. Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Koźmińskiego stanowi znakomite i całościowe wprowadzenie w tematykę e-marketingu, ponieważ jest narzędziowa, praktyczna, zawiera wiele ćwiczeń i studiów przypadków oraz zagadnień do wykorzystania na szkoleniach i warsztatach z e-marketingu. Bogata tematyka książki obejmuje m.in. marketing w XXI wieku, strategie i taktyki e-marketingu, usługi interaktywne, badania marketingowe on-line, marketing mobilny, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, social media marketing, wideo marketing na YouTube, Internet PR oraz budowanie marki osobistej on-line. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej