Marketing strategiczny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(7)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka główna
(7)
Filia nr 4
(1)
Autor
Pomykalski Andrzej
(2)
Baran Radosław
(1)
Cain Geoffrey (1986- )
(1)
Krawiec Franciszek
(1)
Krawiec Stella
(1)
Michalski Jakub (tłumacz)
(1)
Nogalski Bogdan (1946- )
(1)
Prymon Marek
(1)
Rivkin Steve
(1)
Rybicki Jacek M
(1)
Solecki Bogusław
(1)
Trout Jack
(1)
Wrzosek Wojciech
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Temat
Literatura polska
(5280)
Polska
(4782)
Poezja polska
(4315)
Kobieta
(3617)
Powieść angielska
(2357)
Marketing strategiczny
(-)
Rodzina
(2282)
Regionalia
(2209)
Pamiętniki polskie
(2132)
Powieść amerykańska
(1999)
Literatura dziecięca polska
(1959)
Przyjaźń
(1861)
Tajemnica
(1829)
Miłość
(1790)
Historia
(1715)
Opowiadanie polskie
(1591)
Relacje międzyludzkie
(1534)
Śledztwo i dochodzenie
(1526)
Język polski
(1483)
Literatura młodzieżowa polska
(1447)
Literatura
(1408)
Parczewski Alfons (1849-1933)
(1392)
Zabójstwo
(1388)
Publicystyka polska
(1305)
Filozofia
(1289)
II wojna światowa (1939-1945)
(1236)
Powieść francuska
(1235)
Literatura piękna polska
(1194)
Pisarze polscy
(1105)
Biblioteka Muzeum w Kaliszu
(1095)
Wojna 1939-1945 r.
(1073)
Relacja romantyczna
(1065)
Sztuka
(1034)
Literatura piękna amerykańska
(1030)
Żydzi
(1016)
Kultura
(1013)
Wojsko
(1000)
Dramat polski
(973)
Audiobook
(901)
Zwierzęta
(900)
Powieść niemiecka
(869)
Warszawa
(846)
Dedykacja
(842)
Nastolatki
(838)
Powieść rosyjska
(829)
Kalisz
(800)
Trudne sytuacje życiowe
(762)
Życie codzienne
(757)
Małżeństwo
(755)
Polityka
(750)
Magia
(732)
Rodzeństwo
(718)
Sekrety rodzinne
(704)
Dzieci
(699)
Uczucia
(689)
Dziecko
(670)
Powieść młodzieżowa polska
(667)
Dziewczęta
(622)
Wielkopolska
(609)
Policjanci
(602)
Prawo
(602)
Psychologia
(562)
Władcy
(561)
Podróże
(556)
Arystokracja
(553)
Polacy za granicą
(553)
Fantastyka
(534)
Literatura piękna angielska
(526)
Wybory życiowe
(524)
Parczewski, Alfons (1849-1933)
(514)
Powieść polska
(508)
Lektura szkolna
(504)
Opowiadanie dziecięce polskie
(492)
Literatura francuska
(487)
Osoby zaginione
(476)
Dziennikarze
(475)
Religia
(474)
Matematyka
(470)
Pieczęć
(467)
Boże Narodzenie
(466)
Język angielski
(465)
Zakochanie
(458)
Teatr
(457)
Filatelistyka
(446)
Nauka
(445)
Wychowanie
(443)
Muzyka
(442)
Proza polska
(439)
Literatura rosyjska
(438)
Teatr polski
(437)
Matki i córki
(436)
Fizyka
(423)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(421)
Uczniowie
(417)
Poszukiwania zaginionych
(412)
Pisarze
(406)
Politycy
(406)
Przyroda
(403)
Kościół katolicki
(402)
Polityka międzynarodowa
(401)
Przestępczość zorganizowana
(401)
Temat: czas
1901-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Korea Południowa
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
8 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II 086696 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Porywający reportaż o wielkim biznesie, polityce i obsesji. Zaczynali jako firma rolnicza produkująca cukier, papier i nawozy – dziś są technologicznym gigantem. Samsung przez dziesięciolecia był postrzegany przez konkurencję jako zręczny naśladowca, a teraz ściga się z największymi graczami na rynku nowych technologii. Firma zatrudnia ponad 300 tysięcy osób i posiada jedną czwartą rynku smartfonów. Jak to wszystko się zaczęło? Kto stoi za globalnym sukcesem marki? Jak w ciągu czterdziestu lat firma będąca chwiejnym koreańskim konglomeratem rolnym, działającym w zacofanym gospodarczo kraju stała się imperium technologicznym, konkurującym z największymi markami świata? Geoffrey Cain dociera do niewygodnych faktów, pokazuje zakulisową, brudną grę globalnej korporacji, która ma realny wpływ na świat i na relacje gospodarcze. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. II 093619 WR (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II 087718 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II 084221 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na s. 4 okł. błędny ISBN. - Na grzb. nr 980 oznaczajacy kolejną poz. wydawniczą PŁ.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II 087729 (1 egz.)
Książka
W koszyku
U dołu okł.: Plan marketnigowy na CD.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II 087271 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem niniejszej książki jest określenie skutecznych strategii rynkowych na tle uwarunkowań funkcjonowania firm na współczesnych rynkach na tle propozycji teorii marketingu oraz teorii zarządzania strategicznego, a także w świetle doświadczeń firm globalnych. [fragm. Wprowadzenia]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 4
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 049014 F4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II 086140 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej