Specjaliści ds. marketingu
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Audiobooki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Filia nr 1
(2)
Filia nr 6
(1)
Autor
Kolbusz Wiesław (1959- )
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Oruba Norbert
(1)
Sutherland Rory (1965- )
(1)
Wojtczak Ewa
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Dzieci
(8522)
6-8 lat
(4267)
Młodzież
(3221)
9-13 lat
(2911)
0-5 lat
(2875)
Specjaliści ds. marketingu
(3)
14-17 lat
(1153)
Dorośli
(613)
Szkoły podstawowe
(187)
Szkoły średnie
(165)
18+
(151)
Rodzice
(129)
Szkoły wyższe
(53)
Nauczyciele
(30)
Studenci
(26)
Szkoły ponadpodstawowe
(24)
Przedszkola
(18)
Licea
(16)
Nauczyciele języka polskiego
(13)
Szkoły ponadgimnazjalne
(13)
Kobieta
(12)
Klasa 4.
(11)
Nauczanie początkowe
(10)
Logopedzi
(9)
Klasa 1.
(8)
Pedagodzy
(8)
Dziewczęta
(7)
Chłopcy
(6)
Menedżerowie
(6)
Nauczyciele akademiccy
(6)
Chorzy
(5)
Gimnazja
(5)
Niewidomi
(5)
Psychoterapeuci
(5)
Uczniowie
(5)
Grupa wiekowa 0-5 lat
(4)
Grupa wiekowa Dzieci
(4)
Klasa 2.
(4)
Klasa 3.
(4)
Klasa 8.
(4)
Nastolatki
(4)
Nauczyciele przedszkoli
(4)
Psycholodzy
(4)
Historycy
(3)
Klasa 5.
(3)
Osoby z niepełnosprawnością
(3)
Osoby z zespołem Aspergera
(3)
Szkoły zawodowe
(3)
Technikum
(3)
Terapeuci
(3)
Terapeuci zajęciowi
(3)
6-8 lat
(2)
6-9 lat
(2)
9-12 lat
(2)
9-13 lat
(2)
9-13lat
(2)
Bibliotekarze
(2)
Coachowie
(2)
Grupa wiekowa
(2)
Klasa 6.
(2)
Klasa 7.
(2)
Lekarze
(2)
Literatura angielska
(2)
Literatura polska
(2)
Nauczyciele historii
(2)
Nauczyciele szkół podstawowych
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Trenerzy i instruktorzy sportowi
(2)
Wychowawcy małych dzieci
(2)
0-5 lat
(1)
0-5 la
(1)
19-13 lat
(1)
3-6 lat
(1)
4-6 lat
(1)
4-8 lat
(1)
5-6 lat
(1)
5-8 lat
(1)
6-12 lat
(1)
9-14 lat
(1)
Animatorzy kultury
(1)
Archiwiści
(1)
Chorzy na cukrzycę
(1)
Chorzy na zaburzenia afektywne dwubiegunowe
(1)
Copywriterzy
(1)
Dowódcy
(1)
Dyrektorzy HR
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(1)
Ginekolodzy
(1)
Grupa wiekowa 6-8 lat
(1)
Językoznawcy
(1)
Klasa 0.
(1)
Klasy I-III
(1)
Kobiety
(1)
Kolekcjonerzy
(1)
Kuratorzy (prawo)
(1)
Lekarze rodzinni
(1)
Literatura francuska
(1)
Literatura izraelska
(1)
Małżonkowie
(1)
Temat
Marketing
(2)
Audiobook
(1)
Copywriting
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Internet
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Marketing internetowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
Nawyki konsumenckie
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Reklama
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Psychologia
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
E-Marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / redakcja Grzegorz Mazurek. - Wydanie w nowej szacie graficznej. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, 2018. - 482, [2] strony : ilustracje, wykresy kolorowe ; 24 cm.
Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce. Książka pod redakcją prof. Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Koźmińskiego stanowi znakomite i całościowe wprowadzenie w tematykę e-marketingu, ponieważ jest narzędziowa, praktyczna, zawiera wiele ćwiczeń i studiów przypadków oraz zagadnień do wykorzystania na szkoleniach i warsztatach z e-marketingu. Bogata tematyka książki obejmuje m.in. marketing w XXI wieku, strategie i taktyki e-marketingu, usługi interaktywne, badania marketingowe on-line, marketing mobilny, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, social media marketing, wideo marketing na YouTube, Internet PR oraz budowanie marki osobistej on-line. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Copywriting : trafiaj słowem w umysły odbiorców / Norbert Oruba. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 210, [1] strona ; 21 cm.
Autor tej książki zebrał na jej kartach wszystko, co jego zdaniem musisz wiedzieć, by zacząć pisać przyciągające treści, dzięki którym nakłonisz ich odbiorcę do działania: myślenia o Twojej marce w odpowiedni sposób, nawiązania z nią pożądanej relacji, wreszcie ― zakupu produktu lub usługi. Definiuje, czym jest copywriting, z jakich metod i technik korzysta, a także czym wyróżniają się poszczególne jego rodzaje. Podpowiada, jak sprytnie posługiwać się językiem korzyści i strat. Wskazuje najważniejsze cechy dobrego tekstu copywritingowego. Dzieli się wiedzą na temat tego, jak za pomocą słów nawiązać odpowiedni kontakt z odbiorcą przekazu. Omawia wytyczne dla tekstów tworzonych na strony internetowe i na karty produktów. Sporo uwagi poświęca też najważniejszemu dziś kanałowi komunikacji z klientem, czyli social mediom. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Uważamy się za istoty racjonalne. A ekonomia i biznes opierają się na założeniu, że podejmujemy logiczne decyzje w oparciu o dowody. Ale wcale tacy nie jesteśmy. W wielu kluczowych obszarach naszego życia rozum odgrywa naprawdę znikomą rolę. Przyciąga nas to, co piękne, ale i to, co ekstrawaganckie, nadmierne, dziwaczne, absurdalne – od kosztownych zaproszeń ślubnych po maleńkie buteleczki zawierające najnowsze perfumy. Jeśli więc chcecie wpływać na wybory dokonywane przez ludzi, musicie ominąć rozum. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CDR 000808 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej