Psychologia biznesu
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(6)
Forma i typ
Książki
(5)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Audiobooki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(7)
Placówka
Biblioteka główna
(1)
Filia nr 1
(1)
Filia nr 2
(1)
Filia nr 4
(1)
Filia nr 5
(1)
Filia nr 12
(1)
Filia nr 6
(1)
Autor
Chang Jill
(1)
Dziewońska Dorota
(1)
Falkowski Witold
(1)
Fishburne Tom
(1)
Goldbach Steven
(1)
Kolbusz Wiesław (1959- )
(1)
Krause Donald G
(1)
Masłowski Krzysztof
(1)
Małecka Małgorzata
(1)
Montague Ty
(1)
Murray Kevin (1928- )
(1)
Sutherland Rory (1965- )
(1)
Tuff Geoff
(1)
Wojtczak Ewa
(1)
Wąsiel Marcin
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
Menedżerowie produktu
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Literatura polska
(5280)
Polska
(4782)
Poezja polska
(4315)
Kobieta
(3617)
Powieść angielska
(2357)
Psychologia biznesu
(-)
Rodzina
(2282)
Regionalia
(2209)
Pamiętniki polskie
(2132)
Powieść amerykańska
(1999)
Literatura dziecięca polska
(1959)
Przyjaźń
(1861)
Tajemnica
(1829)
Miłość
(1790)
Historia
(1715)
Opowiadanie polskie
(1591)
Relacje międzyludzkie
(1534)
Śledztwo i dochodzenie
(1526)
Język polski
(1483)
Literatura młodzieżowa polska
(1447)
Literatura
(1408)
Parczewski Alfons (1849-1933)
(1392)
Zabójstwo
(1388)
Publicystyka polska
(1305)
Filozofia
(1289)
II wojna światowa (1939-1945)
(1236)
Powieść francuska
(1235)
Literatura piękna polska
(1194)
Pisarze polscy
(1105)
Biblioteka Muzeum w Kaliszu
(1095)
Wojna 1939-1945 r.
(1073)
Relacja romantyczna
(1065)
Sztuka
(1034)
Literatura piękna amerykańska
(1030)
Żydzi
(1016)
Kultura
(1013)
Wojsko
(1000)
Dramat polski
(973)
Audiobook
(901)
Zwierzęta
(900)
Powieść niemiecka
(869)
Warszawa
(846)
Dedykacja
(842)
Nastolatki
(838)
Powieść rosyjska
(829)
Kalisz
(800)
Trudne sytuacje życiowe
(762)
Życie codzienne
(757)
Małżeństwo
(755)
Polityka
(750)
Magia
(732)
Rodzeństwo
(718)
Sekrety rodzinne
(704)
Dzieci
(699)
Uczucia
(689)
Dziecko
(670)
Powieść młodzieżowa polska
(667)
Dziewczęta
(622)
Wielkopolska
(609)
Policjanci
(602)
Prawo
(602)
Psychologia
(562)
Władcy
(561)
Podróże
(556)
Arystokracja
(553)
Polacy za granicą
(553)
Fantastyka
(534)
Literatura piękna angielska
(526)
Wybory życiowe
(524)
Parczewski, Alfons (1849-1933)
(514)
Powieść polska
(508)
Lektura szkolna
(504)
Opowiadanie dziecięce polskie
(492)
Literatura francuska
(487)
Osoby zaginione
(476)
Dziennikarze
(475)
Religia
(474)
Matematyka
(470)
Pieczęć
(467)
Boże Narodzenie
(466)
Język angielski
(465)
Zakochanie
(458)
Teatr
(457)
Filatelistyka
(446)
Nauka
(445)
Wychowanie
(443)
Muzyka
(442)
Proza polska
(439)
Literatura rosyjska
(438)
Teatr polski
(437)
Matki i córki
(436)
Fizyka
(423)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(421)
Uczniowie
(417)
Poszukiwania zaginionych
(412)
Pisarze
(406)
Politycy
(406)
Przyroda
(403)
Kościół katolicki
(402)
Polityka międzynarodowa
(401)
Przestępczość zorganizowana
(401)
Temat: dzieło
Sunzi bing fa
(1)
Gatunek
Poradnik
(5)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Psychologia
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Rozwój osobisty
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Czy niepozorni introwertycy mogą zostać liderami w świecie, w którym rządzą pewni siebie i zdecydowani ekstrawertycy? Jill Chang, bizneswoman z Tajwanu udowadnia, że tak. Nieśmiałe i wrażliwe osoby mają ogromny i niewykorzystany potencjał, a najlepszym case study jest jej osobista historia. Chociaż w teście osobowości Meyersa-Briggsa wskaźnik introwertyzmu Chang wyniósł 96%, odniosła ona międzynarodowy sukces. Była agentką w Major League Baseball, menedżerką w ponad dwudziestu krajach i zajmowała się filantropią na światową skalę. Chang nauczyła się akceptować własną introwersję, zamieniając ją z wady w powód, dla którego była w stanie osiągać ambitne cele i przodować w zadaniach, w których jej ekstrawertyczni koledzy zostawali daleko w tyle. Jak się okazuje, introwertycy mają szczególne zdolności przywódcze i również mogą błyszczeć na imprezach towarzyskich oraz podczas biznesowych prezentacji. Należysz do tej grupy? Dzięki wskazówkom i narzędziom zawartym w tej książce nauczysz się pokonywać bariery językowe i kulturowe, nawiązywać dobre relacje, robić postępy na ścieżce kariery i poruszać się w ekstrawertycznym środowisku bez uszczerbku dla własnego komfortu czy osobowości. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 W (1 egz.)
Filia nr 12
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 012642 F12 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Sun Tzu żył w północno-wschodnich Chinach 2500 lat temu, mniej więcej w tym samym czasie co słynny filozof Konfucjusz. Sukcesy odnoszone w bitwach dzięki stosowaniu metod Sun Tzu doprowadziły ostatecznie do zjednoczenia całych Chin oraz powszechnego zainteresowania doskonałą strategią wojenną. Przez wieki wielu zwycięskich wodzów przyznawało, że sukcesy zawdzięczają Sztuce wojny Sun Tzu. Jednym z nich był Mao Tse-tung. Teraz mądrość Sztuki wojny Sun Tzu -- doceniona przez szkoły biznesu i konsultantów na całym świecie -- staje się dostępna dla współczesnego czytelnika. Sztuka wojny w biznesie to przystępna interpretacja klasycznego chińskiego dzieła. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 4
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 048286 F4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autor przedstawia pogłębioną wersję marketingu narracyjnego. Przekonuje, że w dzisiejszym świecie do przyciągnięcia uwagi klientów nie wystarcza już opowiadanie historii. Teraz trzeba pokazać, że firma tworzy opowieść i żyje tą opowieścią razem z klientami. Wartki, usystematyzowany wykład i praktyczne przykłady sprawiają, że książka jest dobrym poradnikiem biznesowym. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 5
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 W (1 egz.)
Książka
W koszyku
Miejsce wydania wg bazy ISBN.
Kevin Murray jest coachem elity brytyjskich przedsiębiorców i top managerów. Specjalizuje się w zarządzaniu reputacją i osobistą marką w komunikacji i przywództwie. Jego książki: "Język Liderów" (Language of Leaders, 2012) i "Inspirująca komunikacja" (Communicate to inspire, 2014) stają się bestsellerami i są właśnie tłumaczone na wiele języków. W Polsce wydajemy je z uwagi na głęboką zbieżność z ideami i praktyką naszej Akademii Psychologii Przywództwa Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej i Values. Jestem przeświadczony, że staną się one zarówno najlepszym przewodnikiem skutecznego przywództwa i zarządzania w biznesie drugiej dekady XXI wieku, jak i ważnym źródłem inspiracji dla liderów sektora publicznego oraz administracji. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II 092306 WPN (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Uważamy się za istoty racjonalne. A ekonomia i biznes opierają się na założeniu, że podejmujemy logiczne decyzje w oparciu o dowody. Ale wcale tacy nie jesteśmy. W wielu kluczowych obszarach naszego życia rozum odgrywa naprawdę znikomą rolę. Przyciąga nas to, co piękne, ale i to, co ekstrawaganckie, nadmierne, dziwaczne, absurdalne – od kosztownych zaproszeń ślubnych po maleńkie buteleczki zawierające najnowsze perfumy. Jeśli więc chcecie wpływać na wybory dokonywane przez ludzi, musicie ominąć rozum. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CDR 000808 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Każdego dnia firmy, chcąc przetrwać, podejmują niewłaściwe działania. Kierują się dogmatami i „najlepszymi praktykami”, nie zastanawiając się nad tym, co właściwie robią. Przez lata rynek pozwalał, by taki bezmyślny, automatyczny wybór działał bez większych konsekwencji. Jednak otaczająca nas rzeczywistość gwałtownie się zmienia – i to w tempie, na które nie wszyscy są przygotowani. "Detonuj!" to książka, której autorzy odwołują się do zachowań sprzecznych z intuicją, zachęcając organizacje do kwestionowania wszystkiego, co przyczynia się do tworzenia złudnej stabilności. Tłumaczą, w jaki sposób kształtują się niewłaściwe firmowe nawyki. Uczą, jak wykrywać – i likwidować – „najlepsze praktyki”; przedstawiają rozwiązania alternatywne, które mogą zapewnić sukces. Analizując naturę zmiany, Tuff i Goldbach wyjaśniają, dlaczego „standardowe procedury prowadzenia działalności”, opracowane w przeszłości, nie będą obowiązywały w przyszłości, i wskazują siedem „utartych reguł postępowania”, które należy zastąpić nowymi praktykami. Radzą też firmom, jak tego dokonać, stosując cztery podstawowe zasady pozwalające skutecznie współzawodniczyć w czasach przyspieszającej zmiany. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej