Gry w karty
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(32)
Forma i typ
Gry i zabawki
(32)
Dostępność
tylko na miejscu
(32)
Placówka
Czytelnia F2
(31)
Czytelnia F9 dla dzieci
(1)
Autor
Chiacchiera Martino
(7)
Sorrentino Silvano
(6)
Baranowski Marek
(4)
Bontempi Alberto
(4)
Knizia Reiner (1957- )
(3)
Sokołowski Piotr
(2)
Zeimet Jacques
(2)
Akelaitis Gediminas
(1)
Augier Steeve
(1)
Baraf Eduardo
(1)
Blok Patryk
(1)
Bony
(1)
Campardou Clémentine
(1)
Cathala Bruno (1963- )
(1)
Chris O'Neal
(1)
Cieslik Chris
(1)
Corene Cari
(1)
Coronado Amanda
(1)
Da Silva Maëva
(1)
Dagmara Gąska
(1)
Derouetteau Olivier
(1)
Deschamps Christine
(1)
Détraz Pauline
(1)
Escapa Stéphane
(1)
Favre-Godal Jonathan
(1)
Finn Steve
(1)
Ganzha Igor
(1)
Gestido Lorena
(1)
Hargrave Elizabeth
(1)
Hornowski Piotr
(1)
Jakimiec Agnieszka
(1)
Johnny O'Neal
(1)
Kallwejt Jan
(1)
Kalota Rafał
(1)
Kamil Cieśla
(1)
Kirps Dennis
(1)
Knizia Reiner
(1)
Knizia Reiner (1957-)
(1)
Kruchten Christian
(1)
Lee Christipher
(1)
Liévin William
(1)
Maj Arek
(1)
Millán Alberto
(1)
Mullins Mike. Esy floresy: kwiaciarka
(1)
Niggles Andy
(1)
Quodbach Daniel
(1)
Rivière Théo
(1)
Roediger Tim
(1)
Rosa Joanna
(1)
Silveira Gabriela
(1)
Skłodowska Ola
(1)
Smerdel Sylwia
(1)
Sobel Beth
(1)
Stephan Claus
(1)
Sylvester Peer
(1)
Szewczyk Michał
(1)
Wood Josh
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(18)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(23)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(31)
Język
polski
(32)
Odbiorca
Dzieci
(24)
Młodzież
(19)
Dorośli
(14)
9-13 lat
(12)
6-8 lat
(8)
Temat
Escape rooms
(4)
Rośliny ozdobne
(2)
Zwierzęta
(2)
Koty
(1)
Psy
(1)
Gatunek
Powieść
(24888)
Opowiadania i nowele
(6484)
Wiersze
(6461)
Powieść obyczajowa
(6146)
Kryminał
(3658)
Gry w karty
(-)
Opracowanie
(2983)
Thriller
(2315)
Romans
(2101)
Pamiętniki i wspomnienia
(2078)
Biografia
(1883)
Bajki i baśnie
(1492)
Powieść historyczna
(1470)
Esej
(1451)
Poradnik
(1395)
Fantastyka
(1322)
Reportaż
(1236)
Powieść przygodowa
(1214)
Fantasy
(1166)
Sensacja
(1046)
Publikacja bogato ilustrowana
(976)
Antologia
(969)
Wydawnictwa popularne
(924)
Dokumenty dźwiękowe
(888)
Publicystyka
(869)
Powieść polska
(736)
Powieść amerykańska
(678)
Publikacje dla dzieci
(677)
Dramat (gatunek literacki)
(607)
Powieść psychologiczna
(571)
Romans historyczny
(499)
Saga rodzinna
(495)
Monografia
(473)
Powieść biograficzna
(459)
Książka obrazkowa
(390)
Komiks
(384)
Wywiad dziennikarski
(372)
Powieść angielska
(357)
Broszura
(352)
Listy
(340)
Fraszki
(321)
Horror
(321)
Biografie
(298)
Relacja z podróży
(297)
Analiza i interpretacja
(291)
Felieton
(290)
Lektura z opracowaniem
(276)
Powieść erotyczna
(252)
Książki dla małych dzieci
(245)
Literatura dla dzieci
(241)
Literatura polska
(235)
Szkic literacki
(233)
Science fiction
(232)
Praca zbiorowa
(217)
Autobiografia
(216)
Opowiadanie dziecięce polskie
(212)
Poezja
(203)
Przypowieść
(200)
Czasopismo naukowe
(197)
Poezja polska
(195)
Przepisy kulinarne
(193)
Książka zabawka
(185)
Podręcznik
(184)
Pieśń
(181)
Dzienniki
(180)
Książka obrazkowa (picturebook)
(180)
Czasopismo historyczne
(171)
Wydawnictwa dla dzieci
(171)
Tragedia
(170)
Komedia
(169)
Pamiętniki polskie
(166)
Stare druki
(164)
Satyra
(154)
Literatura dziecięca polska
(150)
Przewodnik turystyczny
(148)
Poemat
(143)
Album
(142)
Poradniki
(139)
Materiały konferencyjne
(137)
Wywiad-rzeka
(131)
Materiały pomocnicze
(128)
Encyklopedia
(127)
Legendy i podania
(127)
Antologie
(122)
Adaptacja literacka
(116)
Gry i zabawy umysłowe
(114)
Powieść kryminalna
(110)
Czasopismo polskie
(108)
Poezja dziecięca polska
(108)
Słownik
(101)
Powieść autobiograficzna
(100)
Dystopia
(99)
Aforyzmy
(94)
Wydawnictwo źródłowe
(94)
Literatura dla młodzieży
(92)
Gry planszowe
(89)
Rymowanki
(88)
Czasopismo niemieckie
(87)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(87)
Literatura
(85)
Treny
(85)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(28)
Dom i ogród
(1)
32 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Pachnący ogród / Eduardo Baraf, Steve Finn ; ilustracje: Clémentine Campardou. - Gdańsk : Rebel, 2022. - 1 pudełko: (60 kart ogrodu,9 kart nagród, 21 kart pragnień,10 kart wron,karta filiżanki herbaty, 4 karty pomocy,4 pionki ogrodników, 12 znaczków kwiatów, 24 żetony kamieni ; 19x20x4 cm. + instrukcja.
Liczba graczy: 1-4.
Czas gry: 20 minut.
Pachnący ogród to niezwykle przyjemna gra karciana, w której będziesz zbierać kwiaty i aranżować z nich zestawy zgodnie z kartami bukietów, pragnień i nagród. Doskonale łączy proste zasady, które pozwalają zasiąść do stołu nawet początkującym graczom, z satysfakcjonującą i ciekawą rozgrywką opartą o wybieranie najbardziej opłacalnych opcji. [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Liczba graczy 2-5; wiek graczy 8+; czas gry 15 min.
Podstawowa zasada przetrwania ataku Zwierząt-Zombie? Uciekajcie! Pozbądźcie się wszystkich kart, zanim pożrą wasze mózgi! Proste? Tak się tylko wydaje… Gra o mózg to doskonały prezent dla fanów zombie i miłośników prostych, ale emocjonujących gier imprezowych. Dzięki kieszonkowemu formatowi, można łatwo zabrać grę z sobą, a brak jakiegokolwiek tekstu na kartach czyni z nią idealny wybór do zabawy w towarzystwie osób mówiącym w różnym języku. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Empatio / Martino Chiacchiera, Benedetto Degli Innocenti ; ilustracje Xin Mao. - Warszawa : Granna, 2015. - 1 gra (64 karty, plansza z torem punktacji, 7 tarcz emocji, 1 tarcza punktacji, 16 pionków) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 26x26x8 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 23 cm).
Liczba graczy : 3-8 ; czas gry : 30 min.
Empatio – to gra - doskonała w gronie rodzinnym i wśród przyjaciół. 64 karty z pięknymi ilustracjami rozwijają wyobraźnię i powodują, że gra zamienia się w świetną zabawę w zgranym zespole. Empatio to wspólne tworzeniu pełnych emocji niewiarygodnych historii. Wejdź do świata Empatio i przekonaj się! Jedna osoba zostaje Bohaterem. Pozostali gracze inspirują się odkrytą kartą oraz tworzą historię o Bohaterze. Wszyscy w tajemnicy wybierają emocję, która – według nich – towarzyszyłaby Bohaterowi. Ci, którzy najlepiej wczuli się w sytuację Bohatera, zdobywają punkty! [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Escape room : magiczna sztuczka / Martino Chiacchiera i Silvano Sorrentino ; ilustracje Alberto Bontempi ; tłumaczenie Marek Baranowski. - Warszawa : Foxgames - Grupa Wydawnicza Foksal, © 2019. - 1 gra (60 dużych kart) : karton, kolor ; w pudełku 4x11x16 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 11 cm).
Liczba graczy: 1-6.
Emocje z prawdziwego escape roomu ukryte wewnątrz talii kart. Magiczna sztuczka to gra karciana przeznaczona dla grupy przyjaciół bądź samotnego śmiałka. Dziś do miasta przyjeżdża Lance Oldman. Ten legendarny magik znany jest z niesamowitych pokazów, a bilety na jego przedstawienia są niemalże nie do zdobycia. W nieznanych okolicznościach do twojej skrzynki trafia tajemnicza koperta z zaproszeniem na występ. Nie możesz się już doczekać, bo te widowiska spowija iście mistyczna aura. Miej się jednak na baczności – zakazana magia ma swoją cenę... Gra jest kieszonkową wersją rozrywki typu escape room, w której gracze zostają „uwięzieni” i postawieni w pozornie beznadziejnej sytuacji, a ich celem jest rozwiązywanie różnorodnych zagadek i wydostanie się z tarapatów w jak najkrótszym czasie [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Escape room : podróż w czasie / Martino Chiacchiera i Silvano Sorrentino ; ilustracje Alberto Bontempi ; tłumaczenie Marek Baranowski. - Warszawa : Foxgames - Grupa Wydawnicza Foksal, © 2018. - 1 gra (60 dużych kart) : karton, kolor ; w pudełku 4x11x16 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 11 cm).
Liczba graczy: 1-6.
Podróż w czasie to gra karciana przeznaczona dla grupy przyjaciół bądź samotnego śmiałka. Doktor Thyme zaprasza was do swego laboratorium! Ten ekscentryczny naukowiec i jego badania nad czasem skrywają wielką tajemnicę. Spodziewacie się, że wyróżnienie, jakie was spotkało, będzie niezwykłym doświadczeniem. Okaże się jednak, że ta przygoda znacznie przerośnie wasze oczekiwania! Gra jest kieszonkową wersją rozrywki typu escape room, w której gracze zostają uwięzieni i postawieni w pozornie beznadziejnej sytuacji, a ich celem jest rozwiązywanie różnorodnych zagadek i wydostanie się z tarapatów w jak najkrótszym czasie. [planszomania.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Escape room : tajemnica Eldorado / Martino Chiacchiera i Silvano Sorrentino ; ilustracje Alberto Bontempi ; tłumaczenie Marek Baranowski. - Warszawa : Foxgames - Grupa Wydawnicza Foksal, © 2019. - 1 gra (60 dużych kart) : karton, kolor ; w pudełku 4x11x16 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 11 cm).
Liczba graczy: 1-6.
Emocje z prawdziwego escape roomu ukryte wewnątrz talii kart! Escape Room: Tajemnica Eldorado to gra karciana przeznaczona dla grupy przyjaciół bądź samotnego śmiałka. Jesteście grupą odkrywców, którzy już od dawna szukali legendarnego złotego miasta w sercu dżungli - bez powodzenia. Podczas powrotnego lotu rozbija się Wasz samolot, a Wy gubicie się w niezbadanym obszarze lasu, gdzie niebezpieczeństwo czai się na każdym kroku. [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Escape room : zagadka Sfinksa / Martino Chiacchiera i Silvano Sorrentino ; ilustracje Alberto Bontempi ; tłumaczenie Marek Baranowski. - Warszawa : Foxgames - Grupa Wydawnicza Foksal, © 2020. - 1 gra (60 dużych kart) : karton, kolor ; w pudełku 4x11x16 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 11 cm).
Liczba graczy: 1-6.
Wizyta w Egipcie była waszym marzeniem od dawna. Teraz, gdy nareszcie stoicie pod piramidami w Gizie, z zapartym tchem obserwujecie ich majestatyczny ogrom. Na plecach czujecie czyjś wzrok - odwracacie się, lecz za wami nikogo nie ma. Jedynie poorana piaskowymi burzami figura Sfinksa. Ale... przecież to niemożliwe, by łypał na was okiem... [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: 50 dużych kart, 7 kolorowych klipsów.
Stukot kół na bruku budzi uśpioną posiadłość Tudorów. Edward, Książę Yorku, który właśnie przybył w odwiedziny, dokonał wstrząsającego odkrycia: Hrabia Ferdynand Tudor leży bez życia obok krzewu krwawych róż. Co się stało? Czy to nieszczęśliwy wypadek? A może brutalne morderstwo? [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: 62 duże karty, 7 kolorowych klipsów.
Jesteście grupą detektywów, która została wezwana do wyjaśnienia bardzo nietypowej sprawy. Wasz zleceniodawca uważa, że muzeum nawiedził niebezpieczny upiór, który zagraża bezpieczeństwu pracowników i odwiedzających. Tylko współpracując, możecie rozwikłać tę zagadkę i dowiedzieć się, co stoi za tajemnicą upiora w muzeum. Kryminalne zagadki: Upiór w muzeum to kooperacyjna gra śledcza, w której wspólnymi siłami staracie się rozwikłać sprawę... [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: 100 kart ; instrukcja: 8 stron.
Czy lubisz słodkie pieski? Chcesz pogłaskać każdego napotkanego szczeniaka, bo każdy dobry szczeniak zasługuje na czułości? Lubisz fajne gry z piękną grafiką? Jeśli odpowiedziałeś twierdząco na którekolwiek lub wszystkie z tych pytań, jesteś we właściwym miejscu! Najlepsza gra o psach to urocza gra o zebraniu podwórka pełnego psów, które mają wspólny cel – być jak najbardziej rozkoszne. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kto to zrobił? / Jonathan Favre-Godal, ilustracje: Steeve Augier, przekład: Rafał Kalota. - Gdańsk : Rebel Sp. z o.o 2018 - 1 pudełko: zawiera 36 kart (6 zwierzaków w 6 kolorach), 13 żetonów kupy, instrukcja ([8]stron, ilustracje) 12x8x4 cm.
Wiek: 6+, dla 3-6 graczy, czas ok. 15 minut
"Kto to zrobił?" to dynamiczna i bardzo prosta karcianka, w której liczy się refleks, szybkość reakcji i zapamiętywanie. Cała sprawa dotyczy kupy, którą jakieś zwierzątko zrobiło na środku salonu. Poszukiwania winnego trwają i choć wiesz, że to nie jest sprawka Twojego pupila, jednego możesz być pewien - pozostali gracze z pewnością będą próbowali go obwinić, żeby zrzucić winę ze swoich podopiecznych. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Podziel to! / Igor Ganzha ; ilustracje Jan Kallwejt. - Podłęże : Wydawnictwo Muduko, Copyright 2022. - 84 karty, instrukcja polska ; 10x15 cm.
Podziel to! to emocjonująca gra, w której staracie się zdobyć jak największą liczbę kart każdego typu. Co rundę, jeden z Was dzieli nowy zestaw kart na trzy stosy, a następnie pozostali wybierają po jednym. Wybierzesz największy stos, czy najmniejszy, którym nikt się nie interesuje? Zaryzykuj i sprawdź, jak dobrze blefujesz! Głównymi atutami gry są: niezależność językowa, proste zasady, motywująca tabela osiągnięć, piękne grafiki znanego ilustratora - Jana Kallwejta. [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej