Chiacchiera Martino
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(7)
Forma i typ
Gry i zabawki
(7)
Dostępność
tylko na miejscu
(7)
Placówka
Czytelnia F2
(7)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Kowalska Dorota
(664)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(651)
Chiacchiera Martino
(-)
Kochanowski Jan
(587)
Krzyżanowski Julian
(546)
Kraszewski Józef Ignacy
(481)
Sienkiewicz Henryk
(474)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(430)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(369)
Steel Danielle (1947- )
(369)
Roberts Nora (1950- )
(366)
Prus Bolesław (1847-1912)
(348)
Słowacki Juliusz
(331)
Krasicki Ignacy
(327)
Otwinowska Barbara
(309)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(298)
Christie Agatha (1890-1976)
(273)
Dąbrowska Maria (1889-1965)
(263)
Trzeciak Weronika
(262)
Konopnicka Maria
(260)
Iwaszkiewicz Jarosław
(246)
Popławska Anna
(241)
Boy-Żeleński Tadeusz
(238)
Zarawska Patrycja
(237)
Fabianowska Małgorzata
(233)
Leśmian Bolesław
(233)
Szulc Andrzej
(203)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(196)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(194)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(184)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(177)
Tuwim Julian
(173)
Włodarczyk Barbara
(172)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(171)
Wyspiański Stanisław
(169)
Brzechwa Jan
(168)
Mazan Maciejka
(168)
Coben Harlan (1962- )
(162)
Jachowicz Stanisław
(159)
Kasprowicz Jan
(157)
Lem Stanisław (1921-2006)
(153)
Staff Leopold
(152)
Zarawska Patrycja (1970- )
(149)
Busquets Carlos
(148)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(148)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(144)
Wańkowicz Melchior (1892-1974)
(144)
King Stephen (1947- )
(143)
Szekspir William
(143)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(141)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(140)
Dickens Charles (1812-1870)
(139)
Lech Justyna
(138)
Widmark Martin (1961- )
(137)
Gombrowicz Witold (1904-1969)
(135)
Parandowski Jan
(135)
Reymont Władysław Stanisław
(133)
Clark Brenda
(132)
Courths-Mahler Jadwiga
(132)
Fredro Aleksander
(132)
Balzac Honoré de (1799-1850)
(131)
Broniewski Władysław
(131)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(131)
Rolando Bianka
(131)
Rzehak Wojciech
(130)
Grimm Wilhelm
(129)
Mickiewicz Adam
(129)
Gralak Anna
(127)
Mróz Remigiusz (1987- )
(126)
Montgomery Lucy Maud
(124)
Gawryluk Barbara (1957- )
(121)
Szancer Jan Marcin
(121)
Sparks Nicholas (1965- )
(120)
Suchodolski Bogdan
(120)
Barańczak Stanisław (1946-2014)
(119)
Czechowicz Józef
(119)
Ławnicki Lucjan
(116)
Zimnicka Iwona (1963- )
(115)
Rozwadowski Stanisław
(113)
Siewior-Kuś Alina
(112)
Szulc Marian
(112)
Grisham John (1955- )
(111)
Tatarkiewicz Władysław
(111)
Miłosz Czesław (1911-2004)
(110)
Możdżyńska Aldona
(110)
Gerritsen Tess (1953- )
(109)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(109)
Jaczewska Edyta
(109)
Szal Marek
(109)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(107)
Markiewicz Henryk
(107)
Żeromski Stefan
(107)
Drewnowski Jacek (1974- )
(105)
Hertz Paweł
(105)
Kapuściński Ryszard (1932-2007)
(105)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Dzieci
(6)
Dorośli
(5)
Młodzież
(5)
9-13 lat
(3)
Temat
Escape rooms
(4)
Gatunek
Gry w karty
(7)
Gry planszowe
(5)
Gry i zabawy umysłowe
(3)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(7)
7 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Empatio / Martino Chiacchiera, Benedetto Degli Innocenti ; ilustracje Xin Mao. - Warszawa : Granna, 2015. - 1 gra (64 karty, plansza z torem punktacji, 7 tarcz emocji, 1 tarcza punktacji, 16 pionków) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 26x26x8 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 23 cm).
Liczba graczy : 3-8 ; czas gry : 30 min.
Empatio – to gra - doskonała w gronie rodzinnym i wśród przyjaciół. 64 karty z pięknymi ilustracjami rozwijają wyobraźnię i powodują, że gra zamienia się w świetną zabawę w zgranym zespole. Empatio to wspólne tworzeniu pełnych emocji niewiarygodnych historii. Wejdź do świata Empatio i przekonaj się! Jedna osoba zostaje Bohaterem. Pozostali gracze inspirują się odkrytą kartą oraz tworzą historię o Bohaterze. Wszyscy w tajemnicy wybierają emocję, która – według nich – towarzyszyłaby Bohaterowi. Ci, którzy najlepiej wczuli się w sytuację Bohatera, zdobywają punkty! [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Escape room : magiczna sztuczka / Martino Chiacchiera i Silvano Sorrentino ; ilustracje Alberto Bontempi ; tłumaczenie Marek Baranowski. - Warszawa : Foxgames - Grupa Wydawnicza Foksal, © 2019. - 1 gra (60 dużych kart) : karton, kolor ; w pudełku 4x11x16 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 11 cm).
Liczba graczy: 1-6.
Emocje z prawdziwego escape roomu ukryte wewnątrz talii kart. Magiczna sztuczka to gra karciana przeznaczona dla grupy przyjaciół bądź samotnego śmiałka. Dziś do miasta przyjeżdża Lance Oldman. Ten legendarny magik znany jest z niesamowitych pokazów, a bilety na jego przedstawienia są niemalże nie do zdobycia. W nieznanych okolicznościach do twojej skrzynki trafia tajemnicza koperta z zaproszeniem na występ. Nie możesz się już doczekać, bo te widowiska spowija iście mistyczna aura. Miej się jednak na baczności – zakazana magia ma swoją cenę... Gra jest kieszonkową wersją rozrywki typu escape room, w której gracze zostają „uwięzieni” i postawieni w pozornie beznadziejnej sytuacji, a ich celem jest rozwiązywanie różnorodnych zagadek i wydostanie się z tarapatów w jak najkrótszym czasie [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Escape room : podróż w czasie / Martino Chiacchiera i Silvano Sorrentino ; ilustracje Alberto Bontempi ; tłumaczenie Marek Baranowski. - Warszawa : Foxgames - Grupa Wydawnicza Foksal, © 2018. - 1 gra (60 dużych kart) : karton, kolor ; w pudełku 4x11x16 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 11 cm).
Liczba graczy: 1-6.
Podróż w czasie to gra karciana przeznaczona dla grupy przyjaciół bądź samotnego śmiałka. Doktor Thyme zaprasza was do swego laboratorium! Ten ekscentryczny naukowiec i jego badania nad czasem skrywają wielką tajemnicę. Spodziewacie się, że wyróżnienie, jakie was spotkało, będzie niezwykłym doświadczeniem. Okaże się jednak, że ta przygoda znacznie przerośnie wasze oczekiwania! Gra jest kieszonkową wersją rozrywki typu escape room, w której gracze zostają uwięzieni i postawieni w pozornie beznadziejnej sytuacji, a ich celem jest rozwiązywanie różnorodnych zagadek i wydostanie się z tarapatów w jak najkrótszym czasie. [planszomania.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Escape room : tajemnica Eldorado / Martino Chiacchiera i Silvano Sorrentino ; ilustracje Alberto Bontempi ; tłumaczenie Marek Baranowski. - Warszawa : Foxgames - Grupa Wydawnicza Foksal, © 2019. - 1 gra (60 dużych kart) : karton, kolor ; w pudełku 4x11x16 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 11 cm).
Liczba graczy: 1-6.
Emocje z prawdziwego escape roomu ukryte wewnątrz talii kart! Escape Room: Tajemnica Eldorado to gra karciana przeznaczona dla grupy przyjaciół bądź samotnego śmiałka. Jesteście grupą odkrywców, którzy już od dawna szukali legendarnego złotego miasta w sercu dżungli - bez powodzenia. Podczas powrotnego lotu rozbija się Wasz samolot, a Wy gubicie się w niezbadanym obszarze lasu, gdzie niebezpieczeństwo czai się na każdym kroku. [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Escape room : zagadka Sfinksa / Martino Chiacchiera i Silvano Sorrentino ; ilustracje Alberto Bontempi ; tłumaczenie Marek Baranowski. - Warszawa : Foxgames - Grupa Wydawnicza Foksal, © 2020. - 1 gra (60 dużych kart) : karton, kolor ; w pudełku 4x11x16 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 11 cm).
Liczba graczy: 1-6.
Wizyta w Egipcie była waszym marzeniem od dawna. Teraz, gdy nareszcie stoicie pod piramidami w Gizie, z zapartym tchem obserwujecie ich majestatyczny ogrom. Na plecach czujecie czyjś wzrok - odwracacie się, lecz za wami nikogo nie ma. Jedynie poorana piaskowymi burzami figura Sfinksa. Ale... przecież to niemożliwe, by łypał na was okiem... [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: 50 dużych kart, 7 kolorowych klipsów.
Stukot kół na bruku budzi uśpioną posiadłość Tudorów. Edward, Książę Yorku, który właśnie przybył w odwiedziny, dokonał wstrząsającego odkrycia: Hrabia Ferdynand Tudor leży bez życia obok krzewu krwawych róż. Co się stało? Czy to nieszczęśliwy wypadek? A może brutalne morderstwo? [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: 62 duże karty, 7 kolorowych klipsów.
Jesteście grupą detektywów, która została wezwana do wyjaśnienia bardzo nietypowej sprawy. Wasz zleceniodawca uważa, że muzeum nawiedził niebezpieczny upiór, który zagraża bezpieczeństwu pracowników i odwiedzających. Tylko współpracując, możecie rozwikłać tę zagadkę i dowiedzieć się, co stoi za tajemnicą upiora w muzeum. Kryminalne zagadki: Upiór w muzeum to kooperacyjna gra śledcza, w której wspólnymi siłami staracie się rozwikłać sprawę... [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej