Escape rooms
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(7)
Forma i typ
Gry i zabawki
(5)
Książki
(3)
Proza
(3)
Dostępność
dostępne
(4)
tylko na miejscu
(4)
Placówka
Filia nr 1
(1)
Filia nr 7
(1)
Filia nr 16
(1)
Filia nr 12
(1)
Czytelnia F2
(4)
Autor
Baranowski Marek
(4)
Bontempi Alberto
(4)
Chiacchiera Martino
(4)
Sorrentino Silvano
(4)
Goldin Megan
(1)
Linde Montse
(1)
Mróz Maria (tłumacz)
(1)
Olejnik Magdalena
(1)
Tapia Ivan
(1)
Tapia Iván
(1)
Wum Nina
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Dorośli
(4)
Dzieci
(4)
Młodzież
(4)
Przynależność kulturowa
Literatura hiszpańska
(2)
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Literatura polska
(5281)
Polska
(4782)
Poezja polska
(4315)
Kobieta
(3603)
Powieść angielska
(2358)
Escape rooms
(-)
Rodzina
(2276)
Regionalia
(2208)
Pamiętniki polskie
(2132)
Powieść amerykańska
(2002)
Literatura dziecięca polska
(1959)
Przyjaźń
(1854)
Tajemnica
(1819)
Miłość
(1784)
Historia
(1714)
Opowiadanie polskie
(1591)
Relacje międzyludzkie
(1524)
Śledztwo i dochodzenie
(1519)
Język polski
(1483)
Literatura młodzieżowa polska
(1447)
Literatura
(1408)
Parczewski Alfons (1849-1933)
(1392)
Zabójstwo
(1379)
Publicystyka polska
(1305)
Filozofia
(1289)
Powieść francuska
(1235)
II wojna światowa (1939-1945)
(1228)
Literatura piękna polska
(1194)
Pisarze polscy
(1103)
Biblioteka Muzeum w Kaliszu
(1095)
Wojna 1939-1945 r.
(1073)
Relacja romantyczna
(1060)
Sztuka
(1035)
Literatura piękna amerykańska
(1030)
Żydzi
(1016)
Kultura
(1013)
Wojsko
(996)
Dramat polski
(973)
Audiobook
(901)
Zwierzęta
(895)
Powieść niemiecka
(869)
Warszawa
(846)
Dedykacja
(841)
Nastolatki
(834)
Powieść rosyjska
(829)
Kalisz
(800)
Trudne sytuacje życiowe
(761)
Życie codzienne
(757)
Małżeństwo
(754)
Polityka
(747)
Magia
(727)
Rodzeństwo
(711)
Sekrety rodzinne
(701)
Dzieci
(688)
Uczucia
(686)
Dziecko
(670)
Powieść młodzieżowa polska
(667)
Dziewczęta
(617)
Wielkopolska
(611)
Policjanci
(602)
Prawo
(602)
Władcy
(561)
Psychologia
(560)
Podróże
(553)
Polacy za granicą
(553)
Arystokracja
(552)
Fantastyka
(534)
Literatura piękna angielska
(526)
Wybory życiowe
(522)
Parczewski, Alfons (1849-1933)
(514)
Powieść polska
(508)
Lektura szkolna
(504)
Opowiadanie dziecięce polskie
(492)
Literatura francuska
(487)
Dziennikarze
(474)
Osoby zaginione
(474)
Religia
(474)
Matematyka
(470)
Pieczęć
(467)
Boże Narodzenie
(465)
Język angielski
(465)
Teatr
(457)
Zakochanie
(456)
Filatelistyka
(446)
Nauka
(445)
Wychowanie
(443)
Muzyka
(441)
Proza polska
(439)
Literatura rosyjska
(438)
Teatr polski
(437)
Matki i córki
(433)
Fizyka
(423)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(421)
Uczniowie
(417)
Poszukiwania zaginionych
(411)
Pisarze
(406)
Politycy
(404)
Kościół katolicki
(402)
Przyroda
(402)
Polityka międzynarodowa
(401)
Przestępczość zorganizowana
(400)
Temat: dzieło
Dom z papieru (serial telewizyjny - Netflix)
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(4)
Gry w karty
(4)
Gry paragrafowe
(2)
Powieść
(2)
Powieść psychologiczna
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(4)
7 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Escape room : magiczna sztuczka / Martino Chiacchiera i Silvano Sorrentino ; ilustracje Alberto Bontempi ; tłumaczenie Marek Baranowski. - Warszawa : Foxgames - Grupa Wydawnicza Foksal, © 2019. - 1 gra (60 dużych kart) : karton, kolor ; w pudełku 4x11x16 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 11 cm).
Liczba graczy: 1-6.
Emocje z prawdziwego escape roomu ukryte wewnątrz talii kart. Magiczna sztuczka to gra karciana przeznaczona dla grupy przyjaciół bądź samotnego śmiałka. Dziś do miasta przyjeżdża Lance Oldman. Ten legendarny magik znany jest z niesamowitych pokazów, a bilety na jego przedstawienia są niemalże nie do zdobycia. W nieznanych okolicznościach do twojej skrzynki trafia tajemnicza koperta z zaproszeniem na występ. Nie możesz się już doczekać, bo te widowiska spowija iście mistyczna aura. Miej się jednak na baczności – zakazana magia ma swoją cenę... Gra jest kieszonkową wersją rozrywki typu escape room, w której gracze zostają „uwięzieni” i postawieni w pozornie beznadziejnej sytuacji, a ich celem jest rozwiązywanie różnorodnych zagadek i wydostanie się z tarapatów w jak najkrótszym czasie [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Escape room : podróż w czasie / Martino Chiacchiera i Silvano Sorrentino ; ilustracje Alberto Bontempi ; tłumaczenie Marek Baranowski. - Warszawa : Foxgames - Grupa Wydawnicza Foksal, © 2018. - 1 gra (60 dużych kart) : karton, kolor ; w pudełku 4x11x16 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 11 cm).
Liczba graczy: 1-6.
Podróż w czasie to gra karciana przeznaczona dla grupy przyjaciół bądź samotnego śmiałka. Doktor Thyme zaprasza was do swego laboratorium! Ten ekscentryczny naukowiec i jego badania nad czasem skrywają wielką tajemnicę. Spodziewacie się, że wyróżnienie, jakie was spotkało, będzie niezwykłym doświadczeniem. Okaże się jednak, że ta przygoda znacznie przerośnie wasze oczekiwania! Gra jest kieszonkową wersją rozrywki typu escape room, w której gracze zostają uwięzieni i postawieni w pozornie beznadziejnej sytuacji, a ich celem jest rozwiązywanie różnorodnych zagadek i wydostanie się z tarapatów w jak najkrótszym czasie. [planszomania.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Escape room : tajemnica Eldorado / Martino Chiacchiera i Silvano Sorrentino ; ilustracje Alberto Bontempi ; tłumaczenie Marek Baranowski. - Warszawa : Foxgames - Grupa Wydawnicza Foksal, © 2019. - 1 gra (60 dużych kart) : karton, kolor ; w pudełku 4x11x16 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 11 cm).
Liczba graczy: 1-6.
Emocje z prawdziwego escape roomu ukryte wewnątrz talii kart! Escape Room: Tajemnica Eldorado to gra karciana przeznaczona dla grupy przyjaciół bądź samotnego śmiałka. Jesteście grupą odkrywców, którzy już od dawna szukali legendarnego złotego miasta w sercu dżungli - bez powodzenia. Podczas powrotnego lotu rozbija się Wasz samolot, a Wy gubicie się w niezbadanym obszarze lasu, gdzie niebezpieczeństwo czai się na każdym kroku. [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Escape room : zagadka Sfinksa / Martino Chiacchiera i Silvano Sorrentino ; ilustracje Alberto Bontempi ; tłumaczenie Marek Baranowski. - Warszawa : Foxgames - Grupa Wydawnicza Foksal, © 2020. - 1 gra (60 dużych kart) : karton, kolor ; w pudełku 4x11x16 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 11 cm).
Liczba graczy: 1-6.
Wizyta w Egipcie była waszym marzeniem od dawna. Teraz, gdy nareszcie stoicie pod piramidami w Gizie, z zapartym tchem obserwujecie ich majestatyczny ogrom. Na plecach czujecie czyjś wzrok - odwracacie się, lecz za wami nikogo nie ma. Jedynie poorana piaskowymi burzami figura Sfinksa. Ale... przecież to niemożliwe, by łypał na was okiem... [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Książka
W koszyku
Escape room / Megan Goldin ; przełożyła Nina Wum. - Wrocław : Bukowy Las, Copyright 2019. - 348, [2] strony ; 21 cm.
Tytuł oryginału: The Escape Room.
"Witajcie w pokoju zagadek. Wasz cel jest prosty: wyjdźcie stąd żywi." Oto wystawny świat Wall Street i jego najlepsi gracze: Vincent, Jules, Sylvie oraz Sam. Są ambitni i pozbawieni skrupułów. Ubijają miliardowe interesy i żyją w niedorzecznym luksusie. Liczy się dla nich tylko pieniądz - i zrobią wszystko, by go zdobyć. Jednak gdy tych czworo zostanie uwięzionych w windzie, pełniącej funkcję pokoju zagadek - sprawy przybiorą dla nich fatalny obrót. Będą zmuszeni odłożyć na bok biurowe niesnaski i wspólnie pracować nad rozwiązaniem, stojącym na drodze do wolności. W napiętej, klaustrofobicznej atmosferze wszystkie ich brzydkie tajemnice wyjdą na jaw. Tych czworo będzie musiało w końcu odpowiedzieć za grzechy profesji, z której czerpią zyski: oszustwo, zastraszanie i molestowanie seksualne. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 16
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.111(73)-3 W (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Tytuł oryginału: La Casa De Papel.
Sergio Marquina, lepiej znany jako Profesor – mózg największego napadu w dziejach Hiszpanii, jako chłopiec spędził wiele miesięcy w szpitalu Świętego Jana Bożego w San Sebastián. Tam poznał Jera Lamarkę, z którym połączyła go przyjaźń. Gdy Jero przeżywał ciężkie chwile, Sergio, który już wtedy wyróżniał się błyskotliwym intelektem, wymyślał gry, by zająć umysł przyjaciela. Czasem z kolei oczy Sergia zasnuwała mgła – a wtedy Jero pokazywał mu, jak składać figurki origami. Minął już jakiś czas od napadu na Mennicę Narodową. Dzisiaj, kiedy Jero kończy sprzątać warsztat motocyklowy, który musi zamknąć, nieoczekiwanie otrzymuje przesyłkę. W środku znajduje list bez podpisu, notes, zamkniętą na kłódkę blaszaną puszkę, zdjęcie maski Dalego i czerwonego ptaszka z papieru. Jero nie ma wątpliwości. Gdzieś tam Sergio schował dla niego część łupu, jego nową szansę. Musi tylko odczytać ślady, które do niego prowadzą. A ty? Potrafisz rozwikłać zagadkę? Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 7
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821 W (1 egz.)
Filia nr 12
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 011725 F12 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Escape book.
Łatwo jest wejść. Trudności pojawiają się, gdy chcesz wyjść. To niezwykła książka. To gra w ucieczkę z pułapki. Gra, podczas której masz ważną misję do spełnienia – pomagasz dziennikarce śledczej Kandeli Jasnej wydostać się z labiryntu, w którym została uwięziona podczas poszukiwania dowodów na działalność przestępczą potężnego Klubu Wanstein. Aby tego dokonać, będziesz musiał wysilić całą swoją pomysłowość i rozwiązywać skomplikowane zagadki, co sprawi, że lektura tej książki stanie się niebywale wciągającym doświadczeniem. To Ty jesteś prawdziwym bohaterem tej książki! Czy podejmiesz wezwanie? [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej