Gry i zabawki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(145)
Forma i typ
Książki
(183054)
Proza
(38124)
Poezja
(7289)
E-booki
(6950)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(6818)
Gry i zabawki
(145)
Publikacje popularnonaukowe
(3395)
Audiobooki
(1942)
Publikacje naukowe
(1572)
Poradniki i przewodniki
(1510)
Czasopisma
(1171)
Komiksy i książki obrazkowe
(1024)
Publikacje dydaktyczne
(721)
Dramat (rodzaj)
(639)
Publikacje informacyjne
(272)
Albumy i książki artystyczne
(256)
Publikacje religijne
(156)
Starodruki
(74)
Publikacje fachowe
(66)
Druki ulotne
(60)
Grafiki
(33)
Muzyka
(29)
Artykuły
(26)
Komiksy i książki obrazkowe
(25)
Filmy i seriale
(23)
Rękopisy
(23)
Nuty
(22)
Mapy
(19)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(19)
Publikacje promocyjne
(17)
Fotografie
(10)
Publikacje dla niewidomych
(8)
Rejestracje audio i wideo
(6)
Obiekty trójwymiarowe
(4)
Rysunki
(4)
Programy radiowe i telewizyjne
(3)
Ksiązki
(2)
Pliki i bazy danych
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(107)
dostępne
(39)
wypożyczone
(8)
Placówka
Filia nr 3
(2)
Filia nr 5 dla dzieci
(8)
Filia nr 7
(4)
Filia nr 9 dla dzieci
(15)
Filia nr 1 dla dzieci
(15)
Filia nr 12
(1)
Filia nr 6
(2)
Czytelnia F2
(95)
Czytelnia F9 dla dzieci
(12)
Autor
Chiacchiera Martino
(7)
Knizia Reiner (1957- )
(6)
Sorrentino Silvano
(6)
Grzyb Katarzyna (tłumaczka)
(5)
Baranowski Marek
(4)
Bontempi Alberto
(4)
Matz Agnieszka
(4)
Młodnicka Magdalena
(4)
Młodnicka Magdalena. Zdrap i zobacz
(4)
Młodnicka Magdalena. Zdrapywanki z Manią i Tyniem
(4)
Sokołowski Piotr
(4)
Wawak Anna
(4)
Cathala Bruno (1963- )
(3)
Choux Nathalie (1967- )
(3)
Szewczyk Michał
(3)
Szymanowicz Maciej (1975- )
(3)
Arrhenius Ingela P. (1967- )
(2)
Astley Neville
(2)
Baker Mark (1959- )
(2)
Coimbra Miguel
(2)
Czuba Sławomir
(2)
Denoual Thierry
(2)
Dimitrievski Mihajlo
(2)
Escapa Stéphane
(2)
Galewska-Kustra Marta
(2)
Kordowski Bartłomiej
(2)
Kłos Joanna (grafik)
(2)
Michalak Robert
(2)
Moon Alan R. (1951- )
(2)
Mr Iwi (1967- )
(2)
Puszczewicz Marek
(2)
Reid Camilla
(2)
Rejchtman Grzegorz (1970-)
(2)
Smerdel Sylwia
(2)
Sylvester Peer
(2)
Ying Jonathan
(2)
Zeimet Jacques
(2)
Adamescu Adrian
(1)
Akelaitis Gediminas
(1)
Allers Jeffrey D
(1)
Ambrzykowski Michał (1988- )
(1)
Andrews Daryl
(1)
Anglicas Louise
(1)
Augier Steeve
(1)
Azagury Eric
(1)
Badie Ramy
(1)
Baraf Eduardo
(1)
Barański Adam
(1)
Baron Tomasz
(1)
Bauza Antoine
(1)
Bauza Antoine (1978- )
(1)
Beaulieu Mathieu
(1)
Behl Anne-Kathrin‪ (1983- )
(1)
Bernacka Agnieszka
(1)
Beyga Olga
(1)
Bielak Anna
(1)
Bielak Krzysztof
(1)
Blok Patryk
(1)
Bobrowski Hubert
(1)
Bolik Tomasz
(1)
Bonnessee Regis
(1)
Bonnessée Régis (1979- )
(1)
Bony
(1)
Bouquet Cyril
(1)
Burm Kris (1957- )
(1)
Campardou Clémentine
(1)
Cardouat Marie
(1)
Castaño Eugeni
(1)
Castro Beatriz
(1)
Chołostiakow Marek
(1)
Chris O'Neal
(1)
Christiansen Aske
(1)
Chytilová Lenka
(1)
Cieslik Chris
(1)
Claverie Eric
(1)
Corene Cari
(1)
Coronado Amanda
(1)
Da Silva Maëva
(1)
Dagenais-LespéranceThomas
(1)
Dagmara Gąska
(1)
Delvan Julien
(1)
Derouetteau Olivier
(1)
Deschamps Christine
(1)
Dutrait Vincent (1976- )
(1)
Détraz Pauline
(1)
Etienne Apolline
(1)
Ewing Garen
(1)
Fabiański Wiktor
(1)
Fabicka Patrycja
(1)
Favre-Godal Jonathan
(1)
Fic Katarzyna
(1)
Finn Steve
(1)
Finn Steve (1967- )
(1)
Franz Klemens
(1)
Galonnier Romaric
(1)
Gantiez Stéphane
(1)
Ganzha Igor
(1)
Gao Jiahui Eva
(1)
Garnett Jaye
(1)
Gestido Lorena
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(79)
2010 - 2019
(60)
2000 - 2009
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(92)
1901-2000
(3)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(139)
Belgia
(2)
Francja
(1)
Czechy
(1)
Język
polski
(144)
Odbiorca
Dzieci
(116)
Młodzież
(77)
Dorośli
(55)
6-8 lat
(37)
0-5 lat
(33)
9-13 lat
(32)
14-17 lat
(18)
18+
(3)
Przynależność kulturowa
Literatura francuska
(5)
Literatura polska
(5)
Literatura angielska
(3)
Literatura hiszpańska
(1)
Literatura niemiecka
(1)
Temat
Zwierzęta
(6)
Escape rooms
(5)
Zabawa
(4)
Książeczka dźwiękowa
(3)
Rodzina
(3)
Barwy
(2)
Gry i zabawy
(2)
Korekcja mowy
(2)
Logika
(2)
Psy
(2)
Rośliny ozdobne
(2)
Rycerze
(2)
Wyobraźnia
(2)
Władcy
(2)
Zapach
(2)
Świnka Peppa (postać fikcyjna)
(2)
Życie codzienne
(2)
Biegi
(1)
Brzydkie kaczątko (postać fikcyjna)
(1)
Czarodzieje
(1)
Detektywi amatorzy
(1)
Dinozaury
(1)
Escape room
(1)
Faraonowie
(1)
Geografia
(1)
Gobliny (stworzenia fantastyczne)
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Hakerzy
(1)
Historia
(1)
Hiszpania
(1)
II wojna światowa (1939-1945)
(1)
Jaś i Małgosia (postacie fikcyjne)
(1)
Jesień
(1)
Kamienie szlachetne
(1)
Konflikt
(1)
Korupcja
(1)
Koty
(1)
Kościoły i kaplice
(1)
Krainy i światy fikcyjne
(1)
Krasnoludy
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Królewna Śnieżka (postać fikcyjna)
(1)
Lato
(1)
Magia
(1)
Maszyny budowlane
(1)
Morza
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Natura
(1)
Nauka
(1)
Obyczaje i zwyczaje
(1)
Ogrody zoologiczne
(1)
Pacynki
(1)
Pamięć
(1)
Plac budowy
(1)
Polarnicy
(1)
Poszukiwanie skarbów
(1)
Potwory
(1)
Powstanie warszawskie (1944)
(1)
Przedmioty użytku codziennego
(1)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(1)
Przesyłki pocztowe
(1)
Przyjaźń
(1)
Rozbój
(1)
Ruch oporu
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Sagrada Familia (Barcelona)
(1)
Segregacja odpadów
(1)
Skojarzenia językowe
(1)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(1)
Superbohaterowie
(1)
Szpiegostwo
(1)
Szpitale
(1)
Słownictwo
(1)
Tajne organizacje
(1)
Termity
(1)
Trening umysłu
(1)
Warzywa
(1)
Wiosna
(1)
Witraże
(1)
Władza
(1)
Zabawki
(1)
Zagadki
(1)
Zdolności manualne
(1)
Zima
(1)
Zwierzęta morskie
(1)
Żaby
(1)
Temat: dzieło
Arkham horror (gra planszowa)
(1)
Dom z papieru (serial telewizyjny - Netflix)
(1)
Game of thrones (serial filmowy)
(1)
Pieśń Lodu i Ognia
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1939-1945
(1)
Temat: miejsce
Barcelona (Hiszpania)
(1)
Chiny
(1)
Eldorado (kraina mitologiczna)
(1)
Kalisz (woj. wielkopolskie)
(1)
Los Angeles (Stany Zjednoczone, stan Kalifornia)
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(83)
Gry planszowe
(78)
Gry w karty
(32)
Gry i zabawy
(21)
Broszura
(13)
Gry i zabawy dziecięce
(12)
Książka-zabawka
(12)
Gry strategiczne
(10)
Książka obrazkowa
(10)
Książka do wypełniania
(7)
Książki dla małych dzieci
(6)
Książka do kolorowania
(5)
Książka zabawka
(5)
Bajki i baśnie
(4)
Gry paragrafowe
(3)
Książka obrazkowa (picturebook)
(3)
Publikacje dla dzieci
(3)
Opowiadania i nowele
(2)
Atlas
(1)
Fantasy
(1)
Gry
(1)
Gry ekonomiczne
(1)
Gry i zabawki
(1)
Gry umysłowe
(1)
Gry w kości
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Książka dla małych dzieci
(1)
Powieść
(1)
Quizy
(1)
Rymowanki
(1)
Układanki
(1)
Zagadki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(101)
Edukacja i pedagogika
(17)
Architektura i budownictwo
(1)
Dom i ogród
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Historia
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Rozwój osobisty
(1)
145 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Księga smoków / autorzy: Adam Strzelecki, Paweł Suski, Wojciech Wiśniewski ; ilustracje: Kamila Mrożek-Zielińska. - Gdynia : Trefl, [2022]. - 1 gra (plansza puzzlowa (3 elementy), 36 kart smoków i 6 kart celów, 5 żetonów immunitetu (w tym żeton pierwszeństwa), 15 kości wyprawy w 5 kolorach, instrukcja) : pudełko kartonowe, 20x20x5,5 cm.
Liczba graczy 2-5; wiek graczy 8+; czas gry 25 min.
Zostańcie badaczami przemierzającymi tajemnicze smocze krainy! Wciągająca gra z wykorzystaniem kolorowych kostek, których używamy do zdobywania kart smoków. Zdobyte karty posiadają specjalne zdolności które odpowiednio użyte pomogą Wam prześcignąć przeciwników. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Roszada wśród zwierząt / autor gry: Urtis Šulinskas ; ilustracje: Tomasz Kaczkowski ; kierownik projektu & tłumaczenie: Marek Chołostiakow. - Podłęże : Wydawnictwo Muduko, © 2021. - 1 pudełko: (10 plansz mapy, 12 pionków zwierząt, 21 żetonów pożywienia, instrukcja ; 20x20x6 cm.
Na pudełku: Rodzinna gra logiczna.
Gra ekologiczna z certyfikatem Ecofriendly Game.
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: 30 minut.
Rodzinna gra logiczna.
Gra, która czerpie wiele dobrego z tradycji szachowej. Każdy z graczy kontroluje troje zwierząt: kota, mysz i słonia, którymi zbiera odpowiednie pożywienie z planszy. Trzeba jednak uważać, gdyż zwierzęta boją się siebie: kot boi się słonia, ten boi się myszy, a ta boi się kota. Zaszachuj przeciwnika i zdobądź najwięcej pożywienia! [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Escape Quest)
Na okładce: Książka, gra, escape room.
Escape Quest to połączenie powieści paragrafowej z grą role-playing oraz łamigłówkami w stylu escape room. Przygody, tajemnice i ucieczki z zastawionych pułapek, a do tego wszystkiego solidny trening logicznego myślenia i wyciągania wniosków. Ciekawa fabuła zachęcająca do rozwiązywania kolejnych zagadek i innowacyjna mechanika, która wymaga spostrzegawczości i kreatywnego podejścia. Właśnie otrzymałeś pamiętnik największej odkrywczyni stulecia, niedawno zmarłej Sarah Edson-Taylor. Pamiętnik ten zawiera wiele tajemnic i kryje w sobie klucz do skarbu poszukiwaczki. Jeśli trafił w twoje ręce, niewątpliwie zostałeś uznany za zdolnego do wykonania tej misji… Ale czy staniesz na wysokości zadania? Podróżuj po różnych zakątkach świata śladami Sarah Edson-Taylor, aby znaleźć zostawione przez nią wskazówki i odszukać jej tajemniczy skarb! Uważaj na zastawione pułapki i czyhające niebezpieczeństwa. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 9 dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7 W (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Na pudełku logo" OG Osprey Games".
W pudełku: 96 kart, instrukcja: 16 stron.
W grze Niezwykłe ogrody wcielacie się w ogrodników, którzy mają za zadanie układać kwiaty, sadzić drzewa, zamawiać posągi i budować stawy. Każdy element musi być odpowiednio umieszczony - działacie pod presją czasu, a stawka jest naprawdę wysoka! Pozyskuj do swojego ogrodu nowe funkcjonalności i nominuj go do prestiżowego konkursu. Czy Twój zielony skwer stanie się lokalnym pośmiewiskiem, czy też może jednak okoliczne ogrody zazielenią się z zazdrości? [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zaginiona ekspedycja / autor gry Peer Sylvester ; [ilustracje Garen Ewing]. - [Oxford] : Osprey Games ; [Kraków] : All In Games, 2012. - 73 karty (120x79 mm), 2 pionki, żetony instrukcja ; 21x16x4 cm.
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Brytyjski podróżnik Percy Fawcett, wraz ze swoim synem i jego przyjacielem, powędrowali w głąb amazońskiej dżungli w poszukiwaniu miasta Z - mitycznego El Dorado. Po tym jak słuch o nich zaginął, śladem wyprawy ruszyły kolejne ekspedycje, jednak żadna z nich nie odnalazła drogi do miasta Z. Stań na czele własnej ekspedycji! Zarządzaj zasobami prowiantu, amunicji i zdrowia tak, aby przetrwać w nieprzyjaznej dżungli. Ostrożnie wytyczaj szlak w celu uniknięcia czyhających niebezpieczeństw. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Magajaja Dinosaurs / autor Michał Szewczyk; ilustracje i opracowanie graficzne Michał Ambrzykowski, Kamila Mrożek-Zielińska, Lemon Tree. - Gdynia : Trefl, [2022]. - 1 pudełko: plansza, 4 żetony krain, 4 świecące jajka, 36 kart zadań, 76 kart ruchu, instrukcja ; 26x26x8 cm.
Rok wydania na podstawie strony wydawcy.
Czas gry: 20-30 minut.
Zawartość pudełka: plansza, 4 żetony krain, 4 świecące jajka, 36 kart zadań, 76 kart ruchu, instrukcja.
Produkt nieprzeznaczony dla dzieci poniżej 3 roku życia.
Magajaja poszukują drogi do swoich krain! Czy pomożecie im dotrzeć na miejsce? Gracze zagrywają karty i przesuwają jajka po prehistorycznym świecie dinozaurów. Kiedy dotrzecie do jednej z krain, jajka pokażą prawdziwe oblicza i zaświecą unikatowymi kolorami. Czy zdołacie zapamiętać ich położenie i doprowadzić do odpowiednich miejsc? Jeśli Wam się to uda, otrzymacie nagrodę - kartę Legendarnego Jajka. Uczestnik, który jako pierwszy zdobędzie 5 takich kart, wygrywa! [mediaexpert.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Przewrotne żabki / Okabe Takuya ; [ilustracje] Mathieu Beaulieu. - Warszawa : Granna, copyright 2021. - 1 pudełko: 36 kartonowych kafelków, 4 żetony żabek, plansza, karta z instrukcją ; 14x14x6 cm.
Czas gry: 20 min.
Zawartość pudełka: 36 kartonowych kafelków, 4 żetony żabek, plansza, karta z instrukcją.
Rewelacyjna rodzinna gra logiczna o niezwykle prostych zasadach, które każdy opanuje w mniej niż minutę! Twoim zadaniem jest sprytne dokładanie swoich kolorowych żabek na planszę gry tak, aby finalnie było ich jak najwięcej. Jednak musisz dobrze KUMbinować, gdyż przeciwnicy mogą pokrzyżować Twoje plany! Jak grać? Dołóż żabkę na planszę. Obróć inne żabki. Dobierz nową żabkę do ręki. Wygrywa gracz, którego żabek na koniec gry będzie najwięcej na wierzchu. [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Tytuł oryginału: La Casa De Papel.
Sergio Marquina, lepiej znany jako Profesor – mózg największego napadu w dziejach Hiszpanii, jako chłopiec spędził wiele miesięcy w szpitalu Świętego Jana Bożego w San Sebastián. Tam poznał Jera Lamarkę, z którym połączyła go przyjaźń. Gdy Jero przeżywał ciężkie chwile, Sergio, który już wtedy wyróżniał się błyskotliwym intelektem, wymyślał gry, by zająć umysł przyjaciela. Czasem z kolei oczy Sergia zasnuwała mgła – a wtedy Jero pokazywał mu, jak składać figurki origami. Minął już jakiś czas od napadu na Mennicę Narodową. Dzisiaj, kiedy Jero kończy sprzątać warsztat motocyklowy, który musi zamknąć, nieoczekiwanie otrzymuje przesyłkę. W środku znajduje list bez podpisu, notes, zamkniętą na kłódkę blaszaną puszkę, zdjęcie maski Dalego i czerwonego ptaszka z papieru. Jero nie ma wątpliwości. Gdzieś tam Sergio schował dla niego część łupu, jego nową szansę. Musi tylko odczytać ślady, które do niego prowadzą. A ty? Potrafisz rozwikłać zagadkę? Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 7
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821 W (1 egz.)
Filia nr 12
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 011725 F12 (1 egz.)
Gra planszowa
Książka
W koszyku
Brzydkie kaczątko / [ilustracje Louise Anglicas ; tłumaczenie Ewa Tarnowska ; czyta Robert Michalak]. - Ożarów Mazowiecki : Wydawnictwo Olesiejuk, Copyright 2018. - [12] stron : ilustracje kolorowe ; 20 cm.
U dołu okł.: Naciśnij przycisk, słuchaj i czytaj.
Przenieś się do krainy bajek. Naciskając kolejno sześć dźwiękowych przycisków i słuchaj wzruszającej opowieści o brzydkim kaczątku i jego niezwykłych przygodach. [nota wydawcy]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 5 dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N W (1 egz.)
Filia nr 9 dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N W (1 egz.)
Filia nr 1 dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N W (1 egz.)
Gra planszowa
Książka
W koszyku
Wykorzystaj strony tej książki, aby przeprowadzać ciekawe doświadczenia naukowe. Wyrywaj strony, zgniataj je, składaj i wycinaj, pisz po nich i wkładaj je do wody. Spraw, aby książka znikała, poruszała się, rosła… – odkrywaj sekrety nauki i poczuj jej moc. Znajdź odpowiedzi na naukowe pytania. Jak rozprzestrzenia się dźwięk? Jak działa znikający tusz? Na czym polega iluzja optyczna? Jak odczytać czas bez zegarka? [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 D3 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Catan : gra planszowa / Klaus Teuber ; ilustracje Michael Menzel ; [tłumaczone z niemieckiego]. - Kraków : Galakta, 2022. - 1 gra (19 pól terenu, 6 części ramowych, 18 żetonów z liczbami, 95 kart surowców, 25 kart rozwoju, 6 kart pomocy, 96 pionków, 1 złodziej, 2 podstawki na karty, 2 kości, instrukcja : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 7x29x29 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje kolorowe ; 28 cm) + instrukcja (20 stron : ilustracje kolorowe ; 21 cm).
Czas gry: 75 min.
Liczba graczy: 3-4.
Gracze są osadnikami na niedawno odkrytej wyspie Catan. Każdy z nich przewodzi świeżo założonej kolonii i rozbudowuje ją stawiając na dostępnych obszarach nowe drogi i miasta. Każda kolonia zbiera dostępne dobra naturalne, które są niezbędne do rozbudowy osiedli. [nota wydawc]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Opis według okładki. Nazwa tłumacza w copyright.
Oto magiczna, interaktywna książka dźwiękowa! Kontynuacja bestsellera NACIŚNIJ MNIE, który sprzedał się w ponad 2 mln egzemplarzy na całym świecie. OCH! nie potrzebuje baterii ani zasilania wystarczy dziecięca wyobraźnia! Herve Tullet to francuski autor oraz ilustrator wielu bestsellerów dla dzieci. Wśród najbardziej lubianych jego książek znajdują się m.in.: NACIŚNIJ MNIE, KOLORY, FIGLE MIGLE, SUPER TATA oraz TURLUTUTU. A KUKU, TO JA! [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 9 dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. N W (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Super mega fajna gra / autor gry: Phil Walker-Harding ; grafika Serge Seidlitz. - Gdańsk : Rebel, [2022]. - 1 gra (60 kart fajnej gry, 30 żetonów błyskawic, 24 żetony księżyców, 18 kart liczb, 6 kart punktacji, 6 markerów suchościeralnych) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 21x17x5 cm + 1 instrukcja ([8] stron : ilustracje ; 19 cm).
Gra przeznaczona dla 1-6 graczy, wiek 8+. Czas gry 20 min.
Na pudełku logo wydawcy oryginału: Gamewright.
Super Mega Fajna Gra to dynamiczna gra kaskadowych efektów, w której staramy się jak najefektywniej wykorzystać dostępne możliwości. Każdy uczestnik ma przed sobą trzy karty, na których będzie wykreślał wylosowane liczby, próbując zdobyć najbardziej wartościowe premie. [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rzuć na tacę / autor Wolfgang Warsch ; grafika Leon Schiffer. - Konin : G3, 2019. - 1 pudełko: bloczek z arkuszami, 6 kości, 4 pisaki, instrukcja ; 18x13x4 cm.
Czas gry: 30 min.
Zawartość pudełka: bloczek z arkuszami, 6 kości, 4 pisaki, instrukcja.
Rzuć na tacę to sprytna gra kościana. Gracze starają się umiejętnie wykorzystywać kości i wywoływać reakcje łańcuchowe dzięki bonusom. Wyniki rzutów należy wpisywać do obszarów w odpowiednich kolorach. Każde skreślenie czy wpisanie wyniku, przybliża gracza do zdobycia punktów, a tym samym do zwycięstwa. Pamiętajcie, że kości z niższymi wynikami niż wybrana, trafią na srebrną tacę, aby mogli z nich skorzystać przeciwnicy! [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ming dynasty / Robert F. Watson ; tłumaczenie Tomasz Baron. - Berlin : Hans im Glück, Copyright 2007. - 1 plansza do gry, 4 książąt, 108 płytek prowincji, 18 kart smoka, 1 znacznik rundy, 124 członków rodziny, 16 kart powrotu, 54 karty ruchu, 6 płytek 50/100, 1 figurka gracza rozpoczynającego, instrukcja ; 7x22x31 cm.
W połowie 14 wieku mieszkańcy Chin uwolnili się spod mongolskiej dominacji. Wraz ze wstąpieniem na tron Tau-tsu na mapie świata pojawiły się nowe niepodległe Chiny. W grze każdy z graczy wciela się w role księcia tego imperium, który z pomocą członków swojej królewskiej rodziny stara się zgromadzić jak największy majątek oraz zdobyć jak największe wpływy dla członków swojej dynastii Ming. [planszomania.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Co robią ludzie / [ilustracje i opracowanie: Anna Wawak]. - Wydanie I. - Warszawa : Zielona Sowa, copyright 2023. - 24 strony, [2] karty tablic : ilustracje ; 29 cm.
(Rok bez Nudy)
Na okładce także: żegnaj nudo.
Co robią ludzie? Na pewno się nie nudzą! Wesołe skrzaty - Róża, Krysia i Piotruś nie pozwolą nudzić się i Tobie! "Rok bez nudy" to kolorowe książki pełne rozmaitych wyzwań. Bohaterami serii są urocze skrzaty, które zachęcają maluchy do aktywności i zdobycia Dyplomu Przeganiacza Nudy (dostępnego na końcu każdego zeszytu). Ciekawe zadania, oparte na różnych technikach plastycznych, gwarantują świetną zabawę i pomagają pogłębić relację dziecka z opiekunem. Seria została skonsultowana z doświadczonym nauczycielem wychowania przedszkolnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Co słychać w naturze / [ilustracje i opracowanie: Anna Wawak]. - Wydanie I. - Warszawa : Zielona Sowa, Copyright 2023. - 24 strony, [2] karty tablic : ilustracje ; 29 cm.
(Rok bez Nudy)
Na okładce także: żegnaj nudo.
Co tak szeleści w trawie? Na pewno nie nuda! Wesołe skrzaty - Róża, Krysia i Piotruś skutecznie pomogą ją przegonić! "Rok bez nudy" to kolorowe książki pełne rozmaitych wyzwań. Bohaterami serii są urocze skrzaty, które zachęcają maluchy do aktywności i zdobycia Dyplomu Przeganiacza Nudy (dostępnego na końcu każdego zeszytu). Ciekawe zadania, oparte na różnych technikach plastycznych, gwarantują świetną zabawę i pomagają pogłębić relację dziecka z opiekunem. Seria została skonsultowana z doświadczonym nauczycielem wychowania przedszkolnego. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Sezonowe zabawy / [ilustracje i opracowanie: Anna Wawak]. - Wydanie I. - Warszawa : Zielona Sowa, copyright 2023. - 24 strony, [2] karty tablic : ilustracje ; 29 cm.
(Rok bez Nudy)
Na okładce także: żegnaj nudo.
Wesołe skrzaty - Róża, Krysia i Piotruś pokażą Ci, jak można się świetnie bawić cały rok! "Rok bez nudy" to kolorowe książki pełne rozmaitych wyzwań. Bohaterami serii są urocze skrzaty, które zachęcają maluchy do aktywności i zdobycia Dyplomu Przeganiacza Nudy (dostępnego na końcu każdego zeszytu). Ciekawe zadania, oparte na różnych technikach plastycznych, gwarantują świetną zabawę i pomagają pogłębić relację dziecka z opiekunem. Seria została skonsultowana z doświadczonym nauczycielem wychowania przedszkolnego. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Święta i zwyczaje / [ilustracje i opracowanie: Anna Wawak]. - Wydanie I. - Warszawa : Zielona Sowa, Copyright 2023. - 24 strony, [2] karty tablic : ilustracje ; 29 cm.
(Rok bez Nudy)
Na okładce także: żegnaj nudo.
Co odróżnia różne święta i zwyczaje oraz sprawia, że żadne z nich nie jest nudne? Wesołe skrzaty - Róża, Krysia i Piotruś pomogą Ci się tego dowiedzieć! "Rok bez nudy" to kolorowe książki pełne rozmaitych wyzwań. Bohaterami serii są urocze skrzaty, które zachęcają maluchy do aktywności i zdobycia Dyplomu Przeganiacza Nudy (dostępnego na końcu każdego zeszytu). Ciekawe zadania, oparte na różnych technikach plastycznych, gwarantują świetną zabawę i pomagają pogłębić relację dziecka z opiekunem. Seria została skonsultowana z doświadczonym nauczycielem wychowania przedszkolnego. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Głodniaki / Andreas Wilde. - Kraków : Lucky Duck Games, ©2022. - 1 gra : pudełko kartonowe, 20x14x4 cm.
Liczba graczy 2-4; wiek graczy 6+; czas gry 20 min.
Głodniaki to kooperacyjna gra dla 2-4, która łączy w sobie zalety gry karcianej z możliwościami aplikacji mobilnej. Waszym zadaniem jest ukończenie każdego poziomu poprzez wykarmienie wszystkich stworków. Potworom będą smakować tylko te przedmioty, które pasują do koloru ich futerka. Gracze skanują za pomocą urządzenia wybrane karty, a w aplikacji wyświetli się rezultat mieszania kolorów. Udało wam się wykarmić potworka? Czas na kolejny poziom! [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej