Gry i zabawki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(145)
Forma i typ
Książki
(183054)
Proza
(38124)
Poezja
(7289)
E-booki
(6950)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(6818)
Gry i zabawki
(145)
Publikacje popularnonaukowe
(3395)
Audiobooki
(1942)
Publikacje naukowe
(1572)
Poradniki i przewodniki
(1510)
Czasopisma
(1171)
Komiksy i książki obrazkowe
(1024)
Publikacje dydaktyczne
(721)
Dramat (rodzaj)
(639)
Publikacje informacyjne
(272)
Albumy i książki artystyczne
(256)
Publikacje religijne
(156)
Starodruki
(74)
Publikacje fachowe
(66)
Druki ulotne
(60)
Grafiki
(33)
Muzyka
(29)
Artykuły
(26)
Komiksy i książki obrazkowe
(25)
Filmy i seriale
(23)
Rękopisy
(23)
Nuty
(22)
Mapy
(19)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(19)
Publikacje promocyjne
(17)
Fotografie
(10)
Publikacje dla niewidomych
(8)
Rejestracje audio i wideo
(6)
Obiekty trójwymiarowe
(4)
Rysunki
(4)
Programy radiowe i telewizyjne
(3)
Ksiązki
(2)
Pliki i bazy danych
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(107)
dostępne
(39)
wypożyczone
(8)
Placówka
Filia nr 3
(2)
Filia nr 5 dla dzieci
(8)
Filia nr 7
(4)
Filia nr 9 dla dzieci
(15)
Filia nr 1 dla dzieci
(15)
Filia nr 12
(1)
Filia nr 6
(2)
Czytelnia F2
(95)
Czytelnia F9 dla dzieci
(12)
Autor
Chiacchiera Martino
(7)
Knizia Reiner (1957- )
(6)
Sorrentino Silvano
(6)
Grzyb Katarzyna (tłumaczka)
(5)
Baranowski Marek
(4)
Bontempi Alberto
(4)
Matz Agnieszka
(4)
Młodnicka Magdalena
(4)
Młodnicka Magdalena. Zdrap i zobacz
(4)
Młodnicka Magdalena. Zdrapywanki z Manią i Tyniem
(4)
Sokołowski Piotr
(4)
Wawak Anna
(4)
Cathala Bruno (1963- )
(3)
Choux Nathalie (1967- )
(3)
Szewczyk Michał
(3)
Szymanowicz Maciej (1975- )
(3)
Arrhenius Ingela P. (1967- )
(2)
Astley Neville
(2)
Baker Mark (1959- )
(2)
Coimbra Miguel
(2)
Czuba Sławomir
(2)
Denoual Thierry
(2)
Dimitrievski Mihajlo
(2)
Escapa Stéphane
(2)
Galewska-Kustra Marta
(2)
Kordowski Bartłomiej
(2)
Kłos Joanna (grafik)
(2)
Michalak Robert
(2)
Moon Alan R. (1951- )
(2)
Mr Iwi (1967- )
(2)
Puszczewicz Marek
(2)
Reid Camilla
(2)
Rejchtman Grzegorz (1970-)
(2)
Smerdel Sylwia
(2)
Sylvester Peer
(2)
Ying Jonathan
(2)
Zeimet Jacques
(2)
Adamescu Adrian
(1)
Akelaitis Gediminas
(1)
Allers Jeffrey D
(1)
Ambrzykowski Michał (1988- )
(1)
Andrews Daryl
(1)
Anglicas Louise
(1)
Augier Steeve
(1)
Azagury Eric
(1)
Badie Ramy
(1)
Baraf Eduardo
(1)
Barański Adam
(1)
Baron Tomasz
(1)
Bauza Antoine
(1)
Bauza Antoine (1978- )
(1)
Beaulieu Mathieu
(1)
Behl Anne-Kathrin‪ (1983- )
(1)
Bernacka Agnieszka
(1)
Beyga Olga
(1)
Bielak Anna
(1)
Bielak Krzysztof
(1)
Blok Patryk
(1)
Bobrowski Hubert
(1)
Bolik Tomasz
(1)
Bonnessee Regis
(1)
Bonnessée Régis (1979- )
(1)
Bony
(1)
Bouquet Cyril
(1)
Burm Kris (1957- )
(1)
Campardou Clémentine
(1)
Cardouat Marie
(1)
Castaño Eugeni
(1)
Castro Beatriz
(1)
Chołostiakow Marek
(1)
Chris O'Neal
(1)
Christiansen Aske
(1)
Chytilová Lenka
(1)
Cieslik Chris
(1)
Claverie Eric
(1)
Corene Cari
(1)
Coronado Amanda
(1)
Da Silva Maëva
(1)
Dagenais-LespéranceThomas
(1)
Dagmara Gąska
(1)
Delvan Julien
(1)
Derouetteau Olivier
(1)
Deschamps Christine
(1)
Dutrait Vincent (1976- )
(1)
Détraz Pauline
(1)
Etienne Apolline
(1)
Ewing Garen
(1)
Fabiański Wiktor
(1)
Fabicka Patrycja
(1)
Favre-Godal Jonathan
(1)
Fic Katarzyna
(1)
Finn Steve
(1)
Finn Steve (1967- )
(1)
Franz Klemens
(1)
Galonnier Romaric
(1)
Gantiez Stéphane
(1)
Ganzha Igor
(1)
Gao Jiahui Eva
(1)
Garnett Jaye
(1)
Gestido Lorena
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(79)
2010 - 2019
(60)
2000 - 2009
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(92)
1901-2000
(3)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(139)
Belgia
(2)
Francja
(1)
Czechy
(1)
Język
polski
(144)
Odbiorca
Dzieci
(116)
Młodzież
(77)
Dorośli
(55)
6-8 lat
(37)
0-5 lat
(33)
9-13 lat
(32)
14-17 lat
(18)
18+
(3)
Przynależność kulturowa
Literatura francuska
(5)
Literatura polska
(5)
Literatura angielska
(3)
Literatura hiszpańska
(1)
Literatura niemiecka
(1)
Temat
Zwierzęta
(6)
Escape rooms
(5)
Zabawa
(4)
Książeczka dźwiękowa
(3)
Rodzina
(3)
Barwy
(2)
Gry i zabawy
(2)
Korekcja mowy
(2)
Logika
(2)
Psy
(2)
Rośliny ozdobne
(2)
Rycerze
(2)
Wyobraźnia
(2)
Władcy
(2)
Zapach
(2)
Świnka Peppa (postać fikcyjna)
(2)
Życie codzienne
(2)
Biegi
(1)
Brzydkie kaczątko (postać fikcyjna)
(1)
Czarodzieje
(1)
Detektywi amatorzy
(1)
Dinozaury
(1)
Escape room
(1)
Faraonowie
(1)
Geografia
(1)
Gobliny (stworzenia fantastyczne)
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Hakerzy
(1)
Historia
(1)
Hiszpania
(1)
II wojna światowa (1939-1945)
(1)
Jaś i Małgosia (postacie fikcyjne)
(1)
Jesień
(1)
Kamienie szlachetne
(1)
Konflikt
(1)
Korupcja
(1)
Koty
(1)
Kościoły i kaplice
(1)
Krainy i światy fikcyjne
(1)
Krasnoludy
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Królewna Śnieżka (postać fikcyjna)
(1)
Lato
(1)
Magia
(1)
Maszyny budowlane
(1)
Morza
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Natura
(1)
Nauka
(1)
Obyczaje i zwyczaje
(1)
Ogrody zoologiczne
(1)
Pacynki
(1)
Pamięć
(1)
Plac budowy
(1)
Polarnicy
(1)
Poszukiwanie skarbów
(1)
Potwory
(1)
Powstanie warszawskie (1944)
(1)
Przedmioty użytku codziennego
(1)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(1)
Przesyłki pocztowe
(1)
Przyjaźń
(1)
Rozbój
(1)
Ruch oporu
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Sagrada Familia (Barcelona)
(1)
Segregacja odpadów
(1)
Skojarzenia językowe
(1)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(1)
Superbohaterowie
(1)
Szpiegostwo
(1)
Szpitale
(1)
Słownictwo
(1)
Tajne organizacje
(1)
Termity
(1)
Trening umysłu
(1)
Warzywa
(1)
Wiosna
(1)
Witraże
(1)
Władza
(1)
Zabawki
(1)
Zagadki
(1)
Zdolności manualne
(1)
Zima
(1)
Zwierzęta morskie
(1)
Żaby
(1)
Temat: dzieło
Arkham horror (gra planszowa)
(1)
Dom z papieru (serial telewizyjny - Netflix)
(1)
Game of thrones (serial filmowy)
(1)
Pieśń Lodu i Ognia
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1939-1945
(1)
Temat: miejsce
Barcelona (Hiszpania)
(1)
Chiny
(1)
Eldorado (kraina mitologiczna)
(1)
Kalisz (woj. wielkopolskie)
(1)
Los Angeles (Stany Zjednoczone, stan Kalifornia)
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(83)
Gry planszowe
(78)
Gry w karty
(32)
Gry i zabawy
(21)
Broszura
(13)
Gry i zabawy dziecięce
(12)
Książka-zabawka
(12)
Gry strategiczne
(10)
Książka obrazkowa
(10)
Książka do wypełniania
(7)
Książki dla małych dzieci
(6)
Książka do kolorowania
(5)
Książka zabawka
(5)
Bajki i baśnie
(4)
Gry paragrafowe
(3)
Książka obrazkowa (picturebook)
(3)
Publikacje dla dzieci
(3)
Opowiadania i nowele
(2)
Atlas
(1)
Fantasy
(1)
Gry
(1)
Gry ekonomiczne
(1)
Gry i zabawki
(1)
Gry umysłowe
(1)
Gry w kości
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Książka dla małych dzieci
(1)
Powieść
(1)
Quizy
(1)
Rymowanki
(1)
Układanki
(1)
Zagadki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(101)
Edukacja i pedagogika
(17)
Architektura i budownictwo
(1)
Dom i ogród
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Historia
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Rozwój osobisty
(1)
145 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Escape room : podróż w czasie / Martino Chiacchiera i Silvano Sorrentino ; ilustracje Alberto Bontempi ; tłumaczenie Marek Baranowski. - Warszawa : Foxgames - Grupa Wydawnicza Foksal, © 2018. - 1 gra (60 dużych kart) : karton, kolor ; w pudełku 4x11x16 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 11 cm).
Liczba graczy: 1-6.
Podróż w czasie to gra karciana przeznaczona dla grupy przyjaciół bądź samotnego śmiałka. Doktor Thyme zaprasza was do swego laboratorium! Ten ekscentryczny naukowiec i jego badania nad czasem skrywają wielką tajemnicę. Spodziewacie się, że wyróżnienie, jakie was spotkało, będzie niezwykłym doświadczeniem. Okaże się jednak, że ta przygoda znacznie przerośnie wasze oczekiwania! Gra jest kieszonkową wersją rozrywki typu escape room, w której gracze zostają uwięzieni i postawieni w pozornie beznadziejnej sytuacji, a ich celem jest rozwiązywanie różnorodnych zagadek i wydostanie się z tarapatów w jak najkrótszym czasie. [planszomania.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Escape room : tajemnica Eldorado / Martino Chiacchiera i Silvano Sorrentino ; ilustracje Alberto Bontempi ; tłumaczenie Marek Baranowski. - Warszawa : Foxgames - Grupa Wydawnicza Foksal, © 2019. - 1 gra (60 dużych kart) : karton, kolor ; w pudełku 4x11x16 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 11 cm).
Liczba graczy: 1-6.
Emocje z prawdziwego escape roomu ukryte wewnątrz talii kart! Escape Room: Tajemnica Eldorado to gra karciana przeznaczona dla grupy przyjaciół bądź samotnego śmiałka. Jesteście grupą odkrywców, którzy już od dawna szukali legendarnego złotego miasta w sercu dżungli - bez powodzenia. Podczas powrotnego lotu rozbija się Wasz samolot, a Wy gubicie się w niezbadanym obszarze lasu, gdzie niebezpieczeństwo czai się na każdym kroku. [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Escape room : zagadka Sfinksa / Martino Chiacchiera i Silvano Sorrentino ; ilustracje Alberto Bontempi ; tłumaczenie Marek Baranowski. - Warszawa : Foxgames - Grupa Wydawnicza Foksal, © 2020. - 1 gra (60 dużych kart) : karton, kolor ; w pudełku 4x11x16 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 11 cm).
Liczba graczy: 1-6.
Wizyta w Egipcie była waszym marzeniem od dawna. Teraz, gdy nareszcie stoicie pod piramidami w Gizie, z zapartym tchem obserwujecie ich majestatyczny ogrom. Na plecach czujecie czyjś wzrok - odwracacie się, lecz za wami nikogo nie ma. Jedynie poorana piaskowymi burzami figura Sfinksa. Ale... przecież to niemożliwe, by łypał na was okiem... [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: 50 dużych kart, 7 kolorowych klipsów.
Stukot kół na bruku budzi uśpioną posiadłość Tudorów. Edward, Książę Yorku, który właśnie przybył w odwiedziny, dokonał wstrząsającego odkrycia: Hrabia Ferdynand Tudor leży bez życia obok krzewu krwawych róż. Co się stało? Czy to nieszczęśliwy wypadek? A może brutalne morderstwo? [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: 62 duże karty, 7 kolorowych klipsów.
Jesteście grupą detektywów, która została wezwana do wyjaśnienia bardzo nietypowej sprawy. Wasz zleceniodawca uważa, że muzeum nawiedził niebezpieczny upiór, który zagraża bezpieczeństwu pracowników i odwiedzających. Tylko współpracując, możecie rozwikłać tę zagadkę i dowiedzieć się, co stoi za tajemnicą upiora w muzeum. Kryminalne zagadki: Upiór w muzeum to kooperacyjna gra śledcza, w której wspólnymi siłami staracie się rozwikłać sprawę... [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Rodzina / [zilustrowała Nathalie Choux ; tłumaczenie: Katarzyna Grzyb]. - Warszawa : Harperkids, Copyright 2022. - [12] stron : ilustracje ; 17x17 cm.
(Akademia Mądrego Dziecka)
(Pierwsze Bajeczki)
Okładka wliczona w paginację.
Książeczka "Rodzina" przedstawia i pokazuje najbliższe osoby z otoczenia maluszka. Na dużych obrazkach dzidziuś poznaje rodzinę: mamę i tatę czyli rodziców, brata i siostrę czyli rodzeństwo oraz babcię i dziadka czyli dziadków. Dzięki kolorowym obrazkom, dziecko uczy się nazywać osoby z którymi ma styczność na co dzień. Kartonowe książeczki wykonane są z największą starannością, zaokrąglone strony sprawiają, że książeczka jest bezpieczna dla malucha, a ruchome elementy pozwalają ćwiczyć małą motorykę. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Warzywa / [zilustrowała Nathalie Choux ; tłumaczenie: Katarzyna Grzyb]. - Warszawa : Harperkids, Copyright 2023. - [12] stron : ilustracje ; 17x17 cm.
(Akademia Mądrego Dziecka)
(Pierwsze Bajeczki)
Okładka wliczona w paginację.
Książeczka "Warzywa" to kolejna już pozycja w dobrze znanej serii "Pierwsze słowa Akademii Mądrego Dziecka". Tym razem mały czytelnik poznaje różne warzywa oraz ich kolory. Dowiaduje się, że pomidory są czerwone i rosną na krzakach, a różowe buraczki – w ziemi. W książeczce znajdzie też inne warzywa, takie jak: por, cebula, brokuł, dynia, sałata, cykoria. Pierwsze słowa to seria książeczek dla dzieci i rodziców do wspólnego oglądania i czytania. Ruchome elementy doskonale wspierają rozwój maluchów i rozwijają ich sprawność manualną. Piękne kolorowe ilustracje sprawiają, że dzieci z przyjemnością odkrywają świat wokół siebie i chętnie uczą się nowych słów. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Zabawki / [zilustrowała Nathalie Choux ; tłumaczenie: Katarzyna Grzyb]. - Warszawa : Harperkids, Copyright 2022. - [12] stron : ilustracje ; 17x17 cm.
(Akademia Mądrego Dziecka)
(Pierwsze Bajeczki)
Okładka wliczona w paginację.
Książeczka pod tytułem Zabawki przedstawia i nazywa popularne i znane rodzicom zabawki: klocki, lalki, ciastolinę czy bębenek. Dzięki kolorowym obrazkom, dziecko uczy się nazywać przedmioty z którymi ma styczność na co dzień. Kartonowe książeczki wykonane są z największą starannością, zaokrąglone strony sprawiają, że książeczka jest bezpieczna dla malucha, a ruchome elementy pozwalają ćwiczyć małą motorykę. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pradawny las / Aske Christiansen ; ilustracje Apolline Etienne ; tłumaczenie Marek Gutman. - Gdańsk : Rebel, 2021. - 1 pudełko: 4 plansze lasu, 65 kart Strażników, 23 karty Ognistych Waranów, 4 pionki Duchów Natury, pionek Świętego Drzewa, 4 startowe żetony drzew obronnych, 2 zasobniki drzew obronnych, 45 żetonów pożarów, 24 żetony cząsteczek magii, 12 żetonów zwycięstwa, plansza Strażników, plansza Ognistego Warana, 37 żetonów drzew obronnych, instrukcja ; 30x30x7 cm.
W pudełku: plansza kręgu duchów, 4 plansze lasu, 65 kart Strażników, 23 karty Ognistych Waranów, 4 pionki Duchów Natury, pionek Świętego Drzewa, 4 startowe żetony drzew obronnych, 2 zasobniki drzew obronnych, 45 żetonów pożarów, 24 żetony cząsteczek magii, 12 żetonów zwycięstwa, plansza Strażników, plansza Ognistego Warana, 37 żetonów drzew obronnych, instrukcja: 16 stron.
Cztery Duchy Natury - zimy, wiosny, lata i jesieni - zostały wezwane, aby ocalić Święte Drzewo przed niszczycielskimi płomieniami Onibi. Każdy z nich pragnie uratować swój dom i otrzymać zaszczytny tytuł Wielkiego Strażnika Lasu. Jeśli chcą zwyciężyć, muszą brać się do dzieła! Pradawny las to przepięknie zilustrowana gra strategiczna, w której wcielamy się w leśne duchy reprezentujące pory roku. Naszym celem jest uratowanie świętego drzewa przed bezwzględnymi atakami Onibi. [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Przeżyj 7 Przygód)
Opis według okładki. Okładka wliczona w paginację.
Książka z otworem na twarz.
Dzieci często wyobrażają sobie, jak by to było być rycerzem, detektywem albo superbohaterką. Naprawdę łatwo się tego dowiedzieć! Wystarczy, że mały czytelnik podejdzie do lustra, przyłoży tę książkę do twarzy i puści wodze fantazji. I koniecznie powinien zrobić sobie zdjęcie w lśniącej zbroi albo stroju superbohaterki! [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 D1 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: 100 kart ; instrukcja: 8 stron.
Czy lubisz słodkie pieski? Chcesz pogłaskać każdego napotkanego szczeniaka, bo każdy dobry szczeniak zasługuje na czułości? Lubisz fajne gry z piękną grafiką? Jeśli odpowiedziałeś twierdząco na którekolwiek lub wszystkie z tych pytań, jesteś we właściwym miejscu! Najlepsza gra o psach to urocza gra o zebraniu podwórka pełnego psów, które mają wspólny cel – być jak najbardziej rozkoszne. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Królewski wyścig / Eric Claverie ; ilustracje Jiahui Eva Gao ; tłumaczenie Sławomir Czuba. - Podłęże : Muduko - Trefl, copyright 2021. - 1 pudełko: 5 plansz, 16 pionków biegaczy, 12 żetonów zwycięstwa, 5 żetonów punktacji, 4 kości do gry ; 20x20x6 cm.
W pudełku: 5 plansz, 16 pionków biegaczy, 12 żetonów zwycięstwa, 5 żetonów punktacji, 4 kości do gry, instrukcja: 4 strony.
Królewski wyścig. Wyścigowa gra planszowa. Raz na 100 lat organizowany jest wyścig, którego zwycięzca będzie mógł wybrać nowego króla. Przejmij dowodzenie nad jednym z klanów i poprowadź swoich biegaczy do zwycięstwa. Wykorzystuj wyniki z rzutów kośćmi, aby osiągnąć najlepszy wynik. Liczy się bycie najsprytniejszym, niekoniecznie najszybszym. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Grzybobranie w Zielonym Gaju / koncepcja i opracowanie Sławomir Czuba, Wiktor Fabiański, Grzegorz Traczykowski ; opracowanie graficzne Natalia Łuczyńska. - Gdynia : Trefl, [2009]. - 1 pudełko, 1 plansza z elementami przestrzennymi, 26 grzybków, 4 koszyczki, kostka, instrukcja ; 26x26x8 cm.
W zielonym gaju ptaszki śpiewają, grzybiarze wyruszyli do boru. Kto z Was okaże się sprytniejszy w wyścigu po grzybki? Las jest ogromny, a grzybków bardzo mało, kto zdobędzie ich więcej? Czas pokaże. Zaczynamy! [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F9 dla dzieci
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. G C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Decrypto : drużynowa zabawa szyframi / Thomas Dagenais-Lespérance. - Gliwice : Portal Games, ©2018. - 1 gra (48 kart Kodów, 2 zasłonki, 8 żetonów, 1 instrukcja, 1 klepsydra, 110 kart Słów Kluczy, 50 kart do notowania) : pudełko kartonowe, 23x16x5 cm.
Liczba graczy 3-8; wiek graczy 12+; czas gry 30 min.
Decrypto to drużynowe zmagania w łamaniu słownych szyfrów za pomocą skojarzeń! Zgarnij znajomych, usiądźcie przed księgą szyfrów i spróbujcie złamać kody przeciwników. Stańcie w szranki z przeciwną drużyną łamaczy kodów. Każda z dwóch drużyn otrzymuje zestaw znanych tylko im haseł. Jedna, wybrana osoba z drużyny staje się szyfrantem - zna on kod i stara się przekazać swojej drużynie podpowiedzi słowne w taki sposób, aby jego sojusznicy dopasowali hasła do słów w odpowiedniej kolejności wskazanej przez kod. W tym samym czasie przeciwnicy również próbują go rozszyfrować, ale nie znają haseł oponentów, więc do dyspozycji mają tylko słowne podpowiedzi. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gobblety Gra strategiczna / Thierry Denoual. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Foksal , 2016. - 1 gra (wiele elementów) ; w pudełku 26x26x5 cm + instrukcja.
Na opakowaniu: Gra dla młodszych i starszych graczy.
Idealna pierwsza gra strategiczna: kółko i krzyżyk, w którym można zjadać pionki swoje i przeciwnika! Wygrywa ten, kto pierwszy ustawi trzy Gobblety w linii! [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F9 dla dzieci
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Hokus Pokus! / Thierry Denoual ; ilustracje Stéphane Escapa. - Warszawa : Foxgames, [2017]. - 1 pudełko, 1 instrukcja, 4 czarne kapelusze, 4 czerwone kielichy, 4 pomarańczowe rurki, 4 zielone monety, 4 białe króliki, 55 kart ; 26x26x7 cm.
Na opakowaniu: Wyczaruj jak najszybciej swój magiczny stos!
„Hokus pokus” to gra w której szybkość, zręczność, precyzja zadecydują o sukcesie przestawienia. Gra daje mnóstwo zabawy, gdyż wszyscy grają jednocześnie, ćwiczy zdolności manualne i cieszy oko pięknymi plastikowymi elementami. Zasady nie mogą być już prostsze – należy ułożyć jak najszybciej stos 5 magicznych przedmiotów w odpowiedniej kolejności wynikającej z wylosowanej karty. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F9 dla dzieci
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. G C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kto to zrobił? / Jonathan Favre-Godal, ilustracje: Steeve Augier, przekład: Rafał Kalota. - Gdańsk : Rebel Sp. z o.o 2018 - 1 pudełko: zawiera 36 kart (6 zwierzaków w 6 kolorach), 13 żetonów kupy, instrukcja ([8]stron, ilustracje) 12x8x4 cm.
Wiek: 6+, dla 3-6 graczy, czas ok. 15 minut
"Kto to zrobił?" to dynamiczna i bardzo prosta karcianka, w której liczy się refleks, szybkość reakcji i zapamiętywanie. Cała sprawa dotyczy kupy, którą jakieś zwierzątko zrobiło na środku salonu. Poszukiwania winnego trwają i choć wiesz, że to nie jest sprawka Twojego pupila, jednego możesz być pewien - pozostali gracze z pewnością będą próbowali go obwinić, żeby zrzucić winę ze swoich podopiecznych. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Księga czarów / Projektant: Finn Steve ; Ilustracje : Piotr Sokołowski ; opracowanie graficzne : Sławomir Bejda. - Warszawa : FoxGames, 2022. - 1 pudełko (48 kart, 6 kości, 2 znaczniki punktacji, 1 znacznik czarodzieja, 12 żetonów przerzutu, 60 kryształów, 6 płytek lokacji, 2 plansze graczy, 1 instrukcja) 22x15x4
Liczba graczy : 2 ; Wiek 14+ ; czas gry : 40 minut
Księga czarów to dwuosobowa gra, w której gracze używają rzutów kośćmi, aby umieszczać kryształy na różnych kartach, w celu ich zdobycia. Po wygraniu, karty oferują albo specjalne moce, punkty zwycięstwa albo jedno i drugie. Zbieraj potężne i magiczne przedmioty i zawieraj przyjaźnie, aby budować swoją reputację w Szkole Magii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Uczę się Mówić, Wymawiać, Opowiadać)
Pucio wprowadza dzieci w świat mowy! Na kartach tej małej książeczki znajdziecie swojego ulubionego bohatera wykonującego czynności, które cieszą każdego malucha, a wszystko to w połączeniu z dźwiękami ważnymi dla początków rozwoju mowy: samogłoskami, prostymi sylabami i onomatopejami. Pucio zaprasza do wspólnej zabawy! Oglądajcie ilustracje i dotykajcie ich, odczytując zapisane na nich dźwięki. Powtarzajcie razem z dzieckiem gesty wykonywane przez Pucia (możecie pomóc maluchowi, kierując jego ręką). Wyraźnie intonujcie i zabarwiajcie emocjonalnie swoje wypowiedzi, bo to zwraca uwagę dziecka i zachęca je do naśladowania. Więcej wyrażeń dźwiękonaśladowczych, które są ważnym elementem rozwoju mowy, znajdziecie w książce „Pucio uczy się mówić”. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 WP (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Uczę się: mówić, wymawiać, opowiadać)
Poznajcie Pucia i jego bliskich! Ten sympatyczny maluch jest ulubionym towarzyszem dzieci w stawianiu pierwszych kroków w nauce mowy. Piąta część przygód Pucia to dla dzieci potrafiących już mówić okazja do ćwiczenia umiejętności opowiadania. Zachętą do tego są perypetie związane z pojawieniem się nowego członka rodziny. Pod każdą dużą ilustracją znajdują się dodatkowe obrazki mobilizujące do opisywania przeżyć bohaterów własnymi słowami, a także pytania skłaniające do rozmowy z rodzicem na temat szczególnie interesujący każdego malucha: własne przyjście na świat. Opowiadanie wymaga m.in. rozumienia związków przyczynowo-skutkowych i relacji czasowych. Możemy dzieciom pomóc, zadając pytania typu: „Co się wydarzyło na początku?”, „Co potem zrobił Pucio?”, „ Dlaczego?” oraz używając zwrotów: „najpierw”, „później”, „na koniec”. Przede wszystkim jednak pozwólmy swoim pociechom na samodzielność w opowiadaniu, zadawaniu pytań i wyjaśnianiu napotkanych w książce sytuacji. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 WP (1 egz.)
Filia nr 5 dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. N W (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Filia nr 1 dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N W (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej