Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(91)
Forma i typ
Gry i zabawki
(78)
Książki
(13)
Proza
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(88)
dostępne
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Filia nr 5 dla dzieci
(1)
Filia nr 9 dla dzieci
(1)
Czytelnia F2
(68)
Czytelnia F9
(1)
Czytelnia F9 dla dzieci
(19)
Autor
Chiacchiera Martino
(5)
Baranowski Marek
(4)
Bontempi Alberto
(4)
Sorrentino Silvano
(4)
Knizia Reiner (1957- )
(3)
Szymanowicz Maciej (1975- )
(3)
Cathala Bruno (1963- )
(2)
Coimbra Miguel
(2)
Czuba Sławomir
(2)
Kordowski Bartłomiej
(2)
Moon Alan R. (1951- )
(2)
Rejchtman Grzegorz (1970-)
(2)
Sokołowski Piotr
(2)
Szewczyk Michał
(2)
Ying Jonathan
(2)
Adamescu Adrian
(1)
Allers Jeffrey D
(1)
Ambrzykowski Michał (1988- )
(1)
Andrews Daryl
(1)
Antram David (1958- )
(1)
Azagury Eric
(1)
Badie Ramy
(1)
Barbaud Jean Anna
(1)
Baron Tomasz
(1)
Bartkowicz Marek
(1)
Bauza Antoine
(1)
Bauza Antoine (1978- )
(1)
Beaulieu Mathieu
(1)
Beyga Olga
(1)
Bielak Anna
(1)
Bielak Krzysztof
(1)
Bobrowski Hubert
(1)
Bolik Tomasz
(1)
Bonnessee Regis
(1)
Bonnessée Régis (1979- )
(1)
Bouquet Cyril
(1)
Cardouat Marie
(1)
Castaño Eugeni
(1)
Chołostiakow Marek
(1)
Christiansen Aske
(1)
Claverie Eric
(1)
Dagenais-LespéranceThomas
(1)
Delvan Julien
(1)
Denoual Thierry
(1)
Dimitrievski Mihajlo
(1)
Dutrait Vincent (1976- )
(1)
Détraz Pauline
(1)
Etienne Apolline
(1)
Ewing Garen
(1)
Fabiański Wiktor
(1)
Fabicka Patrycja
(1)
Fic Katarzyna
(1)
Finn Steve (1967- )
(1)
Franz Klemens
(1)
Galonnier Romaric
(1)
Gantiez Stéphane
(1)
Ganzha Igor
(1)
Gao Jiahui Eva
(1)
GrAlutka
(1)
Grabowska Aneta
(1)
Gröber Marcel
(1)
Gutman Marek
(1)
Harkins Ben
(1)
Herman Michał
(1)
Hughes Cora
(1)
Hughes Dan
(1)
Jakimiec Agnieszka
(1)
Jedlińska Magdalena
(1)
Jurzysta Krzysztof
(1)
Kaczkowski Tomasz
(1)
Kalicki Klemens
(1)
Kallwejt Jan
(1)
Kamath Ashwin
(1)
Karaszewska Justyna (1988- )
(1)
Knorre Dmitry
(1)
Konieczko Corey
(1)
Korzeniewski Przemysław
(1)
Kramer Wolfgang
(1)
Krenner Johannes
(1)
Kucharski Roman
(1)
Lalet Michael
(1)
Launius Richard
(1)
Leclerco Joachim
(1)
Linjama Pauliina
(1)
Liévin William
(1)
Lutyński Artur
(1)
Lévi Laurent
(1)
Macdonald S.J
(1)
Machin Sergey
(1)
Madaj Karol
(1)
Majkowski Tomasz Z
(1)
Matłosz Michał
(1)
Maublanc Ludovic
(1)
Meller Jakub
(1)
Menzel Michael
(1)
Molenda Milena
(1)
Mrożek- Zielińska Kamila
(1)
Mrożek-Zielińska Kamila
(1)
Murawska Maria
(1)
Naïade
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(40)
2010 - 2019
(47)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(39)
1901-2000
(2)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(86)
Belgia
(2)
Francja
(1)
Czechy
(1)
Język
polski
(91)
Odbiorca
Dzieci
(61)
Młodzież
(59)
Dorośli
(44)
6-8 lat
(20)
9-13 lat
(19)
14-17 lat
(13)
18+
(3)
0-5 lat
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Escape rooms
(4)
Zabawa
(4)
Gry planszowe
(3)
Władcy
(2)
Biegi
(1)
Czarodzieje
(1)
Emocje podstawowe
(1)
Gobliny (stworzenia fantastyczne)
(1)
Gry komputerowe
(1)
Gry w karty
(1)
Historia
(1)
Kamienie szlachetne
(1)
Konflikt
(1)
Kościoły i kaplice
(1)
Krainy i światy fikcyjne
(1)
Krasnoludy
(1)
Magia
(1)
Potwory
(1)
Rycerze
(1)
Sagrada Familia (Barcelona)
(1)
Skojarzenia językowe
(1)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(1)
Słownictwo
(1)
W to mi graj
(1)
Witraże
(1)
Wyobraźnia
(1)
Władza
(1)
Żaby
(1)
Temat: dzieło
Arkham horror (gra planszowa)
(1)
Game of thrones (serial filmowy)
(1)
Pieśń Lodu i Ognia
(1)
Temat: miejsce
Barcelona (Hiszpania)
(1)
Chiny
(1)
Eldorado (kraina mitologiczna)
(1)
Kalisz (woj. wielkopolskie)
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(89)
Gry i zabawy umysłowe
(58)
Gry i zabawy
(15)
Gry w karty
(8)
Gry strategiczne
(7)
Gry i zabawy dziecięce
(2)
Publikacje dla dzieci
(2)
Fantasy
(1)
Gry
(1)
Gry w kości
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Opracowanie
(1)
Quizy
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(73)
Architektura i budownictwo
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Kultura i sztuka
(1)
91 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Tik Tak buum junior : Wybuchowa gra słowna - Piatnik, - 55 kart z zabawnymi obrazkami, 1 elektroniczna bomba z mechanizmem czasowym, 1 isntrukcja. Gra odpowiednia dla dzieci powyżej 5 lat, przeznaczona dla 2-12 graczy.
Gatunek
Celem gry jest jak najszybsze znalezienie odpowiedniego słowa pasującego do ilustracji na karcie i przekazanie "bomby" kolejnemu graczowi, zanim ta "wybuchnie". Wygrywa ten gracz, który zbierze najmniej kart.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F9 dla dzieci
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. G C (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Doom / autor gry: Jonathan Ying. - Kraków : Galakta, copyright 2016. - 1 gra (wiele elementów) : plastik, tektura, kolorowa ; w pudełku 30x30x10 cm + 2 instrukcje.
Forma i typ
Temat
Gatunek
Czas gry: 2-3 godziny.
Gra planszowa
W koszyku
Kaczki : plaża w kartach / Johannes Krenner. - Warszawa : Egmont, © 2021. - 1 gra (69 kart kaczek, 5 kart ręczników, 5 kart kół ratunkowych) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 13x10x4 cm + instrukcja (6 kart : ilustracje ; 4 cm).
GRA PLANSZOWA. Gracze otrzymują po 7 kart kaczek, a następnie wykładają je na stół według określonych zasad (mogą wykładać te same numery albo ciągi numerów). Wygra gracz, który najszybciej pozbędzie się swoich kart, albo ten, który zaryzykuje i właściwie założy, że ma najmniejszą wartość kart na ręce. Najlepsi gracze w turze zdobywają punkty z kart, kto będzie miał ich najwięcej po 5 turach, wygrywa grę. [opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dixit: obraz jest wart tysiąca słów! Gra planszowa / Jean-Louis Roubira ; ilustracje Marie Cardouat ; projekt Régis Bonnessée. - Gdańsk : Rebel ; Poitiers (France) : Libellund ; 2016. - 84 wielkoformatowych kart, 1 karta prezent, 1 plansza z torem punktów wewnątrz pudełka, 6 drewnianych pionków królików, 36 znaczków głosowania, instrukcja; 28x28 cm
Gra dla 3-6 osób.
Wstrzymaj na chwilę oddech! Karty zostały odkryte. Ich wspólną cechą jest tajemnicze zdanie, lecz tylko jedna z kart jest do niego kluczem. Użyj swojego sprytu i intuicji, by nie dać się złapać w pułapkę zastawioną przez pozostałych graczy. Dixit to wesoła i zaskakująca gra skojarzeń do wspólnego odkrywania w gronie przyjaciół i rodziny. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F9 dla dzieci
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. G C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Carcassonne Gra planszowa / Klaus-Jürgen Wrede ; ilustracje Anne Pätzke, Chris Quilliams. - Kraków : Bard Centrum Gier ; Praga : MindOK, 2014. - 1 pudełko, 72 żetony (płytki terenu), 45 pionków (40 podwładnych + 5 opatów) w 5 kolorach, 1 tor punktacji (plansza), instrukcja z mini rozszerzeniem ; 28x20x7 cm + instrukcja z mini roszerzeniem.
Usiądź z przyjaciółmi przy stole i wspólnie zacznijcie budować z niewielkich żetonów łąki, twierdze, całe miasta i drogi, rywalizując między sobą o przejęcie kontroli nad co bardziej atrakcyjnymi lokacjami. Sprytne zagranie może pozbawić rywala możliwości ukończenia ogromnego miasta lub pozwoli Ci przejać kontrolę nad wielką łąką. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F9 dla dzieci
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. G C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gobblety Gra strategiczna / Thierry Denoual. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Foksal , 2016. - 1 gra (wiele elementów) ; w pudełku 26x26x5 cm + instrukcja.
Na opakowaniu: Gra dla młodszych i starszych graczy.
Idealna pierwsza gra strategiczna: kółko i krzyżyk, w którym można zjadać pionki swoje i przeciwnika! Wygrywa ten, kto pierwszy ustawi trzy Gobblety w linii! [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F9 dla dzieci
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Eldritch horror : przedwieczna groza / gra autorstwa Coreya Konieczki i Nikki Valens. - Kraków : Galakta, 2013. - 1 gra : pudełko kartonowe, 29,5x29,5x7 cm.
Liczba graczy 1-8; wiek graczy 14+; czas gry 2-4 godz..
Eldritch Horror: Przedwieczna Groza to kooperacyjna gra dla 1 do 8 osób, inspirowana popularną grą planszową Horror w Arkham.
Świat stoi na krawędzi katastrofy. Jest rok 1926, a pradawne istoty o niewyobrażalnej potędze budzą się powoli z długiego snu, przynosząc ludziom śmierć i szaleństwo. Dziwne kulty i przerażające stwory sieją spustoszenie na każdym kontynencie, a struktura rzeczywistości rozpada się, otwierając bramy do dziwacznych, obcych wymiarów. Tylko garstka dzielnych badaczy rozumie, co tak naprawdę się dzieje. Ci zdeterminowani, całkowicie oddani sprawie bohaterowie wykorzystują każdą dostępną umiejętność i broń, by odeprzeć straszliwych Przedwiecznych. Będą musieli zbadać najodleglejsze zakątki świata, pokonać koszmarne potwory czające się w cieniach i znaleźć informacje, które pozwolą odkryć tajemnice Przedwiecznej Grozy! [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowe zagadki Smoka Obiboka / Marek Bartkowicz ; ilustracje Beata Batorska. - Warszawa : GRANNA, cop. 2013. - 135 kart z zagadkami, 6 puzzli z portr. Smoka, instrukcja : Wiek graczy 4-7 ; ilość graczy 1-6
(Gry i Zabawy Smoka Obiboka)
Gra ta dostarcza doskonałej rozrywki, uczy logicznego myślenia, wzbogaca zasób słów dziecka.
Halo, halo! To znów ja! Kto gry lubi, ten mnie zna, a kto zna mnie - dobrze wie, co znajduje się w tej grze. To znów zagadki - dla was zagadki, pisane wierszem zgrabnym i gładkim, ilustrowane pięknie pytania. Zapraszam wszystkich do zgadywania!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F9 dla dzieci
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ewolucja : pochodzenie gatunków / Dmitry Knorre, Sergey Machin. - Konin : G3 ; [Moskwa] : Rightgames RBG, 2012. - 84 karty, 25 znaczków, 2 kostki, instrukcja ; 10x12 cm.
W "Ewolucji" gracze łączą różne cechy zwierząt i hodują własną populację, dysponując wciąż zmieniającą się ilością zasobów żywności. Każdy może zdominować życie na planecie, regulując liczbę zwierząt w danym gatunku, zdobywając nowe pożyteczne cechy i walcząc z przeciwnikami. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zaginiona ekspedycja / autor gry Peer Sylvester ; [ilustracje Garen Ewing]. - [Oxford] : Osprey Games ; [Kraków] : All In Games, 2012. - 73 karty (120x79 mm), 2 pionki, żetony instrukcja ; 21x16x4 cm.
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Brytyjski podróżnik Percy Fawcett, wraz ze swoim synem i jego przyjacielem, powędrowali w głąb amazońskiej dżungli w poszukiwaniu miasta Z - mitycznego El Dorado. Po tym jak słuch o nich zaginął, śladem wyprawy ruszyły kolejne ekspedycje, jednak żadna z nich nie odnalazła drogi do miasta Z. Stań na czele własnej ekspedycji! Zarządzaj zasobami prowiantu, amunicji i zdrowia tak, aby przetrwać w nieprzyjaznej dżungli. Ostrożnie wytyczaj szlak w celu uniknięcia czyhających niebezpieczeństw. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
7 cudów świata [Gra] / Antoine Bauza ; ilustracje Miguel Coimbra. - [Gdańsk] : Rebel, [2017]. - 1 pudełko ; 8x28x28 cm.
Czas gry: 30 min.
Zawartość pudełka: 7 plansz Cudów Świata, 7 kart Cudów Świata, 49 kart I Era, 49 kart II Era, 50 kart III Era, 46 żetony Konfliktu, 70 monet (24 o wartości 3, 46 o wartości 1), notes punktacji, 2 karty wariantu, skrót zasad (1 karta), instrukcja (12 stron : ilustracje ; 26 cm).
7 cudów świata – gra strategiczna. Zostań przywódcą jednego z siedmiu wielkich miast świata antycznego. Zbieraj surowce ze swoich ziem, weź udział w odwiecznym wyścigu cywilizacyjnym, nawiąż kontakty handlowe i stwórz militarną potęgę. Pozostaw ślad na kartach historii budując cud architektury, który przetrwa wieki! Gra w 7 cudów toczy się przez trzy wieki. W każdym wieku gracze otrzymują karty, które są głównym sposobem rozgrywki. Gracze pokazują swoje karty jednocześnie (płacąc lub uzyskując surowce albo wchodząc w interakcję z innymi graczami na różne sposoby). Gra idealna na spotkania towarzyskie i rodzinne. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F9 dla dzieci
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pył zwrot / Reiner Knizia ; ilustracje Piotr Sokołowski ; tłumaczenie i redakcja instrukcji Michał Szewczyk. - Podłęże : Wydawnictwo Mudoko, copyright 2022. - 1 pudełko: instrukcja, 25 kart kwiatów z pyłkiem, 52 karty owadów, 1 karta pszczoły czarnej. ; 21x14x4 cm.
Czas gry: 30 minut.
Wyślij owadzie jednostki zapylające do kwiatowych fabryk, by stoczyć z rywalami bój o cenny surowiec. Mistrzem Pyłku zostanie ten śmiałek, którego armia okaże się silniejsza i zbierze większą ilość pożądanego specyfiku. Polska edycja gry Loot, która w 2005 roku zdobyła główną nagrodę Mensa Select. Ekspresowa wersja zasad: 1. Zbierz kwiat, jeżeli Twoja armia zdobyła przy nim przewagę. 2. Zagraj kartę kwiatu lub dołóż kartę owada do leżącej na stole karty kwiatu. 3. Jeżeli nie chcesz lub nie możesz zagrać karty – dobierz na rękę kartę ze stosu. 4. Wygrywa gracz z największą liczbą punktów za zebrane kwiaty. [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
6. bierze! : gra planszowa/ Wolfgang Kramer ; grafika Franz Vohwilkel ; [tłumaczenie z języka niemieckiego]. - Konin : G3, 2019. - 1 pudełko: 100 płytek, 24 karty akcji, 12 kart szczęścia, 6 zasłonek, 6 znaczników punktów, 2 znaczniki Stop, 1 dwustronna plansza, instrukcja ; 18x28x6 cm.
Dokładanie płytek i zbieranie rządów - niby nic nowego. Jednak w tej wersji płytki zagrywa się na planszę, której pola specjalne wywołują różne akcje. Gracze mają możliwość zdobywania punktów zarówno dodatnich jak i ujemnych. Doświadczeni gracze mogą dołożyć do gry karty akcji i odwrócić planszę (na stronę z czerwoną byczą głową) i zagrać w wersję zaawansowaną! Oprócz tego, zarówno wariant podstawowy jak i zaawansowany można rozszerzyć o karty szczęścia, które potrafią odmienić losy gry! Zagrywaj i dokładaj. Zdobywaj punkty dodatnie. Unikaj zbierania rzędów. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: 10-30 min.
Zawartość pudełka: instrukcja - 24 karty z symbolami (w tym 12 oznaczonych „+”) - 24 karty z ilustracjami (w tym 12 oznaczonych „+”
Gra wydana została z okazji Roku Moniuszki.
Śpiewnik domowy to innowacyjna gra muzyczna, przybliżająca pieśni Stanisława Moniuszki. Grać w nią mogą dwie drużyny składające się od 2 do 8 uczestników. W zależności od poziomu trudności przeznaczona jest dla graczy powyżej 4 lub 6 lat. Dla melomanów idealnym uzupełnieniem będzie książeczka z wybranymi pieśniami Stanisława Moniuszki do wspólnego odegrania i zaśpiewania. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F9 dla dzieci
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. G C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: 30-60 min.
Zawartość pudełka: plansza, 240 figurek wagonów, 15 figurek dworców, 110 kart pociągów, 46 kart biletów, 5 drewnianych znaczków punktacji, instrukcja
Wsiąść do pociągu. Europa – gra planszowa. Od urwistych wzgórz Edynburga po słoneczne nabrzeża Stambułu, z dusznych alej Pampeluny do wietrznego Berlina - Wsiąść do pociągu: Europa zabierze cię w wielką podróż przez wielkie miasta Starego Kontynentu u progu zeszłego stulecia. Czy odważysz się przebyć mroczne tunele Szwajcarii? Wsiądziesz na pokład promu przemierzającego Morze Czarne? Wzniesiesz dumne dworce w stolicach imperiów? Następne posunięcie może uczynić cię największym magnatem kolejowym Europy! Pakuj walizki, wołaj bagażowego i wsiądź do pociągu! Wsiąść do pociągu: Europa to druga część niezmiernie popularnej serii o wielkiej, kolejowej przygodzie. Gracze zbierają karty przedstawiające wagony i używają ich by budować dworce, pokonywać tunele, wsiadać na promy i zajmować trasy kolejowe jak Europa długa i szeroka. To gra prosta i elegancka, której można nauczyć się w 5 minut. Zapewni dobrą zabawę całej rodzinie, spodoba się też doświadczonym graczom. Niniejszy zestaw zawiera kompletną grę i nie wymaga użycia pierwszej wersji Ticket to Ride. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F9 dla dzieci
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wiarusi : jak przetrwałem pierwszą wojnę światową / projekt Fabien Riffaud i Juan Rodriguez ; ilustracje Tignous. - Châteaudun : Sweet November ; [Gdańsk] : Rebel, Copyright 2015. - 1 pudełko, 6 kart wiarusów, 59 kart doświadczeń, 16 kafelków wsparcia, 5 żetonów przemów, znacznik dowódcy misji, karta pokoju, karta pomnika, skrócony opis zasad, instrukcja ; 14x14x5 cm.
Gra kooperacyjna.
Drugi sierpnia 1914 roku. Na rynku małego miasteczka grupka nierozłącznych przyjaciół wciąż jest w szoku po przeczytaniu przytwierdzonego do drzwi ratusza obwieszczenia o mobilizacji. Nagłówki gazet niepokoiły już od kilku tygodni, ale treść ogłoszenia zaskoczyła wszystkich. Nie zdając sobie sprawy z piekła, które ich czeka, mężczyźni przyrzekają sobie, że niezależnie od tego, co się wydarzy, wszyscy wrócą żywi. Niestety rzeczywistość, z którą przyjdzie się im zmierzyć, jest dużo gorsza niż ich najgorsze koszmary. W grze Wiarusi 2-5 uczestników wcielać się będzie w grupę przyjaciół razem ruszających do walki. Ich zadaniem jest zwyciężać kolejne starcia i przeżyć aż do osiągnięcia pokoju. [czytam.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Patchwork Doodle / projekt gry: Uwe Rosenberg ; tłumaczenie: Przemysław Korzeniewski. - Wrocław : Wydawnictwo Lacerta, © 2019. - 1 pudełko: 1 notatnik, 6 ołówków, 10 kart startowych, 30 kart skrawków materiału, 1 kostka, 1 pionek, instrukcja ; 18x13x4 cm.
W pudełku : 1 notatnik, 6 ołówków, 10 kart startowych, 30 kart skrawków materiału, 1 kostka, 1 pionek, instrukcja.
Patchwork to metoda szycia, w której łączy się małe kawałki materiału w większą całość, tworząc nowy wzór. W przeszłości wykorzystywano ją, żeby zagospodarować niechciane ścinki i skrawki. Dziś jest formą sztuki - z cennych tkanin projektanci wyczarowują cudowne włókiennicze kreacje. Największe arcydzieła powstają z nierównych kawałków materiału, dlatego tę właśnie technikę przyjęła większość artystycznego światka. Stworzenie pięknej kołdry nie jest jednak łatwe, wymaga wysiłku i czasu, a dostępne kawałki materiału nie zawsze chcą do siebie pasować. Z tego powodu przygotowania musisz rozpocząć już od deski kreślarskiej! Wybieraj starannie skrawki i korzystaj w odpowiednich momentach z dostępnych narzędzi, aby zaprojektować najpiękniejsze rękodzieło i wygrać grę. W grze Patchwork Doodle jej autor, Uwe Rosenberg, zaprasza nas do zupełnie nowej zabawy, bazującej na podstawowej grze Patchwork. Tym razem nie będziemy układać żetonów na planszy. Będziemy je rysować! [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Magajaja Dinosaurs / autor Michał Szewczyk; ilustracje i opracowanie graficzne Michał Ambrzykowski, Kamila Mrożek-Zielińska, Lemon Tree. - Gdynia : Trefl, [2022]. - 1 pudełko: plansza, 4 żetony krain, 4 świecące jajka, 36 kart zadań, 76 kart ruchu, instrukcja ; 26x26x8 cm.
Rok wydania na podstawie strony wydawcy.
Czas gry: 20-30 minut.
Zawartość pudełka: plansza, 4 żetony krain, 4 świecące jajka, 36 kart zadań, 76 kart ruchu, instrukcja.
Produkt nieprzeznaczony dla dzieci poniżej 3 roku życia.
Magajaja poszukują drogi do swoich krain! Czy pomożecie im dotrzeć na miejsce? Gracze zagrywają karty i przesuwają jajka po prehistorycznym świecie dinozaurów. Kiedy dotrzecie do jednej z krain, jajka pokażą prawdziwe oblicza i zaświecą unikatowymi kolorami. Czy zdołacie zapamiętać ich położenie i doprowadzić do odpowiednich miejsc? Jeśli Wam się to uda, otrzymacie nagrodę - kartę Legendarnego Jajka. Uczestnik, który jako pierwszy zdobędzie 5 takich kart, wygrywa! [mediaexpert.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Super mega fajna gra / autor gry: Phil Walker-Harding ; grafika Serge Seidlitz. - Gdańsk : Rebel, [2022]. - 1 gra (60 kart fajnej gry, 30 żetonów błyskawic, 24 żetony księżyców, 18 kart liczb, 6 kart punktacji, 6 markerów suchościeralnych) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 21x17x5 cm + 1 instrukcja ([8] stron : ilustracje ; 19 cm).
Gra przeznaczona dla 1-6 graczy, wiek 8+. Czas gry 20 min.
Na pudełku logo wydawcy oryginału: Gamewright.
Super Mega Fajna Gra to dynamiczna gra kaskadowych efektów, w której staramy się jak najefektywniej wykorzystać dostępne możliwości. Każdy uczestnik ma przed sobą trzy karty, na których będzie wykreślał wylosowane liczby, próbując zdobyć najbardziej wartościowe premie. [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kroniki zamku Avel : nowe opowieści / autor gry Przemek Wojtkowiak ; ilustracje Bartłomiej Kordowski ; instrukcja Janek Sielicki. - Gdańsk : Rebel, 2021. - 1 gra (13 figurek do samodzielnego złożenia, 2 półkafle planszy, plansza Księżycowej Bestii, 12 żetonów Księżycowej Bestii, 3 znaczniki odłamków księżyców, 8 żetonów magicznego ekwipunku, 12 żetonów magicznych duszków, 3 liczniki wytrzymałości, 6 żetonów potworów, almanach, instrukcja składania figurek, 4 plansze z żetonami do samodzielnego malowania (po 6 żetonów na planszy), karta pomocy, instrukcja.
Dodatek do rodzinnej gry o bohaterach!.
Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Kroniki zamku Avel.
Liczba graczy: 1 - 4 osoby, wiek: od 8 lat, czas gry: około 60 min.
Choć Monstrum Czarnego Księżyca zostało pokonane, zło nie złożyło broni. Korzystając z osłabienia swego władcy, bogowie trzech mrocznych księżyców, czyli Dusioł, Zygz i Umbrowy Żmij, postanowili przeprowadzić własny podstępny atak na Avel. Nie czas na odpoczynek, królestwo i jego mieszkańcy potrzebują pomocy! Księżycowa Bestia nęka mieszkańców magiczną krainę, a Wy jako jedyni możecie stawić jej czoła! Kroniki zamku Avel: Nowe opowieści to pierwsze duże rozszerzenie do rodzinnej gry o bohaterach. Oprócz alternatywnego potwora, którego podmieniacie za Monstrum, wprowadza też 3 inne uniwersalne moduły, które możecie dołączyć do dowolnej rozgrywki, a także 3 scenariusze przygód z nowymi zasadami i zmienionymi warunkami zwycięstwa. [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej