Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(91)
Forma i typ
Gry i zabawki
(78)
Książki
(13)
Proza
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(88)
dostępne
(2)
Placówka
Filia nr 5 dla dzieci
(1)
Filia nr 9 dla dzieci
(1)
Czytelnia F2
(68)
Czytelnia F9
(1)
Czytelnia F9 dla dzieci
(19)
Autor
Chiacchiera Martino
(5)
Baranowski Marek
(4)
Bontempi Alberto
(4)
Sorrentino Silvano
(4)
Knizia Reiner (1957- )
(3)
Szymanowicz Maciej (1975- )
(3)
Cathala Bruno (1963- )
(2)
Coimbra Miguel
(2)
Czuba Sławomir
(2)
Kordowski Bartłomiej
(2)
Moon Alan R. (1951- )
(2)
Rejchtman Grzegorz (1970-)
(2)
Sokołowski Piotr
(2)
Szewczyk Michał
(2)
Ying Jonathan
(2)
Adamescu Adrian
(1)
Allers Jeffrey D
(1)
Ambrzykowski Michał (1988- )
(1)
Andrews Daryl
(1)
Antram David (1958- )
(1)
Azagury Eric
(1)
Badie Ramy
(1)
Barbaud Jean Anna
(1)
Baron Tomasz
(1)
Bartkowicz Marek
(1)
Bauza Antoine
(1)
Bauza Antoine (1978- )
(1)
Beaulieu Mathieu
(1)
Beyga Olga
(1)
Bielak Anna
(1)
Bielak Krzysztof
(1)
Bobrowski Hubert
(1)
Bolik Tomasz
(1)
Bonnessee Regis
(1)
Bonnessée Régis (1979- )
(1)
Bouquet Cyril
(1)
Cardouat Marie
(1)
Castaño Eugeni
(1)
Chołostiakow Marek
(1)
Christiansen Aske
(1)
Claverie Eric
(1)
Dagenais-LespéranceThomas
(1)
Delvan Julien
(1)
Denoual Thierry
(1)
Dimitrievski Mihajlo
(1)
Dutrait Vincent (1976- )
(1)
Détraz Pauline
(1)
Etienne Apolline
(1)
Ewing Garen
(1)
Fabiański Wiktor
(1)
Fabicka Patrycja
(1)
Fic Katarzyna
(1)
Finn Steve (1967- )
(1)
Franz Klemens
(1)
Galonnier Romaric
(1)
Gantiez Stéphane
(1)
Ganzha Igor
(1)
Gao Jiahui Eva
(1)
GrAlutka
(1)
Grabowska Aneta
(1)
Gröber Marcel
(1)
Gutman Marek
(1)
Harkins Ben
(1)
Herman Michał
(1)
Hughes Cora
(1)
Hughes Dan
(1)
Jakimiec Agnieszka
(1)
Jedlińska Magdalena
(1)
Jurzysta Krzysztof
(1)
Kaczkowski Tomasz
(1)
Kalicki Klemens
(1)
Kallwejt Jan
(1)
Kamath Ashwin
(1)
Karaszewska Justyna (1988- )
(1)
Knorre Dmitry
(1)
Konieczko Corey
(1)
Korzeniewski Przemysław
(1)
Kramer Wolfgang
(1)
Krenner Johannes
(1)
Kucharski Roman
(1)
Lalet Michael
(1)
Launius Richard
(1)
Leclerco Joachim
(1)
Linjama Pauliina
(1)
Liévin William
(1)
Lutyński Artur
(1)
Lévi Laurent
(1)
Macdonald S.J
(1)
Machin Sergey
(1)
Madaj Karol
(1)
Majkowski Tomasz Z
(1)
Matłosz Michał
(1)
Maublanc Ludovic
(1)
Meller Jakub
(1)
Menzel Michael
(1)
Molenda Milena
(1)
Mrożek- Zielińska Kamila
(1)
Mrożek-Zielińska Kamila
(1)
Murawska Maria
(1)
Naïade
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(40)
2010 - 2019
(47)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(39)
1901-2000
(2)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(86)
Belgia
(2)
Francja
(1)
Czechy
(1)
Język
polski
(91)
Odbiorca
Dzieci
(61)
Młodzież
(59)
Dorośli
(44)
6-8 lat
(20)
9-13 lat
(19)
14-17 lat
(13)
18+
(3)
0-5 lat
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Escape rooms
(4)
Zabawa
(4)
Gry planszowe
(3)
Władcy
(2)
Biegi
(1)
Czarodzieje
(1)
Emocje podstawowe
(1)
Gobliny (stworzenia fantastyczne)
(1)
Gry komputerowe
(1)
Gry w karty
(1)
Historia
(1)
Kamienie szlachetne
(1)
Konflikt
(1)
Kościoły i kaplice
(1)
Krainy i światy fikcyjne
(1)
Krasnoludy
(1)
Magia
(1)
Potwory
(1)
Rycerze
(1)
Sagrada Familia (Barcelona)
(1)
Skojarzenia językowe
(1)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(1)
Słownictwo
(1)
W to mi graj
(1)
Witraże
(1)
Wyobraźnia
(1)
Władza
(1)
Żaby
(1)
Temat: dzieło
Arkham horror (gra planszowa)
(1)
Game of thrones (serial filmowy)
(1)
Pieśń Lodu i Ognia
(1)
Temat: miejsce
Barcelona (Hiszpania)
(1)
Chiny
(1)
Eldorado (kraina mitologiczna)
(1)
Kalisz (woj. wielkopolskie)
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(89)
Gry i zabawy umysłowe
(58)
Gry i zabawy
(15)
Gry w karty
(8)
Gry strategiczne
(7)
Gry i zabawy dziecięce
(2)
Publikacje dla dzieci
(2)
Fantasy
(1)
Gry
(1)
Gry w kości
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Opracowanie
(1)
Quizy
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(73)
Architektura i budownictwo
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Kultura i sztuka
(1)
91 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Kingdomino / autor gry Bruno Cathala ; ilustracje Cyril Bouquet ; tłumaczenie zespół GF/GWF. - Warszawa : FoxGames - Grupa Wydawnicza Foksal, copyright 2019. - 1 pudełko : tektura, drewno, 4 płytki startowe, 4 trójwymiarowe zamki (1 różowy, 1 żółty, 1 zielony, 1 niebieski), 48 płytek domina (1 strona z terenami, 1 strona z numeracją), 8 drewnianych znaczników krolla w 4 kolorach (2 różowe, 2 żółte, 2 zielone, 2 niebieskie) ; 27 x 19 x 7 cm + instrukcja.
Czas gry: 25 min.
Liczba graczy: 2-4.
Jesteś wielkim władcą poszukującym nowych lądów, by poszerzyć granice swego wspaniałego królestwa. Przemierzysz wiele nowych ziem, pól uprawnych, jezior i majestatycznych gór, nim znajdziesz wreszcie swoje upragnione miejsce na ziemi. Uważaj jednak, wielu innych władców opuściło domy w tym samym celu! Kingdomino to wspaniała gra taktyczno - strategiczna dla całej rodziny, bazująca na mechanice domino, w której gracze tworzą królestwo wokół swojego zamku za pomocą kolorowych kafli, które pasują do siebie jedną z części. W trakcie rozgrywki będziemy dbać, by nasze królestwo nie było zbyt małe, lecz także, by nie rozrosło się ponad miarę oraz stawiać na tak powstałej planszy specjalne budynki! [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Architekci Zachodniego Królestwa / Shem Phillips oraz S.J. Macdonald ; ilustracje Mihajlo Dimitrievski. - Gliwice : Portal Games, Copyright 2019. - ilustrowana instrukcja, suplement, 10 znaczników Graczy, 100 Robotników, 170 drewnianych znaczników zasobów, 50 Srebrników, 161 Kart, plansza Główna, 6 planszy Graczy ; 7x29 x23 cm.
Akcja Architektów Zachodniego Królestwa toczy się u schyłku Imperium Karolińskiego, około 850 r.n.e. Jako królewscy architekci, rywalizujecie o względy króla i o zachowanie swojego szlachetnego statusu, wznosząc różne budowle na jego nowych włościach. Zbierajcie zasoby, zatrudniajcie pomocników, mając jednocześnie oko na swoich robotników, gdyż nastały zdradzieckie czasy. Rywalizujący architekci uczynią wszystko, by spowolnić twój postęp. Czy zostaniesz wzorem cnót, czy wejdziesz w konszachty ze złodziejami i przemytnikami? [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rzuć na tacę / autor Wolfgang Warsch ; grafika Leon Schiffer. - Konin : G3, 2019. - 1 pudełko: bloczek z arkuszami, 6 kości, 4 pisaki, instrukcja ; 18x13x4 cm.
Czas gry: 30 min.
Zawartość pudełka: bloczek z arkuszami, 6 kości, 4 pisaki, instrukcja.
Rzuć na tacę to sprytna gra kościana. Gracze starają się umiejętnie wykorzystywać kości i wywoływać reakcje łańcuchowe dzięki bonusom. Wyniki rzutów należy wpisywać do obszarów w odpowiednich kolorach. Każde skreślenie czy wpisanie wyniku, przybliża gracza do zdobycia punktów, a tym samym do zwycięstwa. Pamiętajcie, że kości z niższymi wynikami niż wybrana, trafią na srebrną tacę, aby mogli z nich skorzystać przeciwnicy! [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Flotylla. Trafiony!!!...zatopiony!!!. - Chwaszczyno k/Gdyni : Alexander, [2021]. - 1 pudełko: 2 dwustronne palety, 2 komplety statków, 2 komplety czerwonych kołków, 4 kompletów białych kołków, instrukcja ; 21x16x6 cm.
Tradycyjna gra w statki rozgrywana przy pomocy figurek okrętów. Zasady są bardzo proste. Każdy z graczy ma dwie tablice, na jednej rozmieszcza sylwetki swoich statków i miejsca trafień przeciwnika, a na drugiej zaznacza swoje trafienia i chybione strzały. Wygrywa ten kto pierwszy trafi wszystkie okręty przeciwnika. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kociaki łobuziaki / autor: Jeffrey D. Allers, ilustracje: Maciej Szymanowicz. - Warszawa-Wesoła : Wydawnictwo Nasza Księgarnia, ©2018. - 1 gra (4 sznurki, 4 plansze z wycięciami na sznurki) : pudełko kartonowe, 30x30x5 cm.
Liczba graczy 2-4; wiek graczy 5-105 lat; czas gry 20 min.
Gra o kotach biegających za kłębkiem! Każdy gracz ma planszę przedstawiającą pokój pełen zabawek. Po pokojach biegają koty. Im więcej zabawek zainteresuje kota, tym więcej punktów gracz zdobędzie. Pięknie zilustrowana gra z wyjątkowymi elementami: sznurkami i specjalnymi planszami. Doskonała zabawa nie tylko dla dzieci. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
7 cudów świata / Antoine Bauza ; ilustracje Miguel Coimbra. - Brussels ; Gdańsk : Repos Production ; Rebel, 2010. - 1 gra (7 plansz Cudów, 148 kart, 48 żetonów Konfliktów, 78 monet, notes punktacji, 3 arkusze z opisami efektów, arkusze ze spisem kart i siatką powiązań, instrukcja : pudełko kartonowe, 30x30x8 cm.
Liczba graczy 3-7; wiek graczy 10+; czas gry 30 min.
Zostań przywódcą jednego z siedmiu wielkich miast świata antycznego. Zbieraj surowce ze swoich ziem, weź udział w odwiecznym wyścigu cywilizacyjnym, nawiąż kontakty handlowe i stwórz militarną potęgę. Pozostaw ślad na kartach historii budując cud architektury, który przetrwa wieki! 7 cudów świata to świetnie zbalansowana gra o rozwoju cywilizacji, która łączy proste zasady i dynamiczną rozgrywkę z planowaniem i strategicznym myśleniem. Uczestnicy wcielają się w przywódców starożytnych miast, które starają się poprowadzić do jak najbardziej optymalnego rozwoju. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Monster park / Anna i Krzysztof Bielak ; ilustracje Ewa Podleś. - Warszawa : Granna, 2019. - 1 gra: (plansza główna, 4 plansze graczy, 90 kart potworów, 15 kart ulepszeń, 16 kart turystów, 45 żetonów monet, Potwór Startowy) : plastik, karton, kolor ; w pudełku 7x19x28 cm, + instrukcja (7, [1] strona : ilustracje ; 25 cm).
Liczba graczy: 2-4. Czas rozgrywki: 30 minut.
Jeszcze nigdy nie widzieliście tak fascynujących potworów! Spójrzcie: tam, w przestworzach, lata jeden z nich! O, a tam, na polanie - widzicie te dwa? W głębi jeziora też czai się potwór! Takiego Monster Parku nie zobaczycie nigdzie indziej! Ale co ja słyszę - chcecie stworzyć własny park? Ha! Dobre sobie! Ale śmiało próbujcie. Mojego dzieła i tak nie przebijecie! Chyba czas utrzeć nosa temu zarozumiałemu dyrektorowi. Jako właściciel nowo powstającego parku potworów, pokażcie mu MONSTER PARK z prawdziwego zdarzenia. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Stwory z obory / Tomasz Bolik. - Podłęże : Muduko, [2022]. - 1 gra (110 kart, 1 kostka do gry, 108 żetonów zdrowia, sławy i miedziaków, instrukcja) : pudełko kartonowe, 21x14x4 cm.
Liczba graczy 2-5; wiek graczy 13+; czas gry 30 min.
Gra karciana w klimatach „wiejskiego fantasy”. Gracze wcielają się w żądnych sławy wieśniaków, którzy muszą ubić czyhające na życia osadników potwory. Nie każdy wieśniak jest w stanie pokonać potwora, dlatego nierzadko trzeba będzie korzystać z podstępu. Dynamiczna, akceptowalnie losowa, przezabawna gra karciana naładowana negatywną interakcją i klimatem słowiańskim. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pory roku / Régis Bonnessée ; ilustrator Naïade ; projekt graficzny Stéphane Gantiez. - Gdańsk : Rebel, ©2018. - 1 gra (plansza, tor kryształów, znacznik roku i znacznik Pory Roku, 4 plansze graczy, 8 żetonów biblioteki, 16 znaczników czarnoksiężników, 20 kości Pór Roku, 40 zaawansowanych kart Mocy, 60 podstawowych kart Mocy, 64 żetony energii) : pudełko kartonowe, 28,5x28,5x7,5 cm.
Liczba graczy 2-4; wiek graczy 14+; czas gry 60 min.
Najpotężniejsi czarnoksiężnicy królestwa zebrali się w sercu lasu Argos, aby wziąć udział w legendarnym turnieju dwunastu pór roku. Na koniec trzyletnich zmagań, spośród uczestników turnieju zostanie wyłoniony nowy Arcymag królestwa Xidit. Wejdź do gry, czarodzieju! Zadbaj o wyposażenie w pradawne magiczne przedmioty, przywołaj swoich najwierniejszych kompanów i staw czoło wyzwaniu! [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Liczba graczy 2-6; wiek graczy 5-105; czas gry 20 min.
W tym wyścigu wygra najwolniejszy ślimak! Podczas gry nie znasz kolorów ślimaków należących do rywali. Za pomocą kostek przemieszczasz nie tylko swojego, lecz także pozostałe ślimaki. Takiego wyścigu jeszcze nie było! [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mr. Jack / Bruno Cathala & Ludowic Maublanc ; [ilustracje] Pierô. - Gdańsk : Rebel ; Hurrican, ©2021. - 1 gra (8 pionków postaci, 8 kart postaci, 8 kart alibi, plansza, 2 żetony kordonów policyjnych, 2 żetony zamkniętych włazów do kanałów, 6 żetonów zapalonych latarni, karta Świadka, znacznik tury, instrukcja) : pudełko kartonowe, 24x24x4 cm.
Liczba graczy 2; wiek graczy 9+; czas gry 30 min.
Mr. Jack to dwuosobowa gra dedukcyjna podczas której najbardziej tajemniczy zbrodniarz wszechczasów, Kuba Rozpruwacz, zmierzy się z najwspanialszymi przedstawicielami Scotland Yardu z kultowym Sherlockiem Holmes'em na czele. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pradawny las / Aske Christiansen ; ilustracje Apolline Etienne ; tłumaczenie Marek Gutman. - Gdańsk : Rebel, 2021. - 1 pudełko: 4 plansze lasu, 65 kart Strażników, 23 karty Ognistych Waranów, 4 pionki Duchów Natury, pionek Świętego Drzewa, 4 startowe żetony drzew obronnych, 2 zasobniki drzew obronnych, 45 żetonów pożarów, 24 żetony cząsteczek magii, 12 żetonów zwycięstwa, plansza Strażników, plansza Ognistego Warana, 37 żetonów drzew obronnych, instrukcja ; 30x30x7 cm.
W pudełku: plansza kręgu duchów, 4 plansze lasu, 65 kart Strażników, 23 karty Ognistych Waranów, 4 pionki Duchów Natury, pionek Świętego Drzewa, 4 startowe żetony drzew obronnych, 2 zasobniki drzew obronnych, 45 żetonów pożarów, 24 żetony cząsteczek magii, 12 żetonów zwycięstwa, plansza Strażników, plansza Ognistego Warana, 37 żetonów drzew obronnych, instrukcja: 16 stron.
Cztery Duchy Natury - zimy, wiosny, lata i jesieni - zostały wezwane, aby ocalić Święte Drzewo przed niszczycielskimi płomieniami Onibi. Każdy z nich pragnie uratować swój dom i otrzymać zaszczytny tytuł Wielkiego Strażnika Lasu. Jeśli chcą zwyciężyć, muszą brać się do dzieła! Pradawny las to przepięknie zilustrowana gra strategiczna, w której wcielamy się w leśne duchy reprezentujące pory roku. Naszym celem jest uratowanie świętego drzewa przed bezwzględnymi atakami Onibi. [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Decrypto : drużynowa zabawa szyframi / Thomas Dagenais-Lespérance. - Gliwice : Portal Games, ©2018. - 1 gra (48 kart Kodów, 2 zasłonki, 8 żetonów, 1 instrukcja, 1 klepsydra, 110 kart Słów Kluczy, 50 kart do notowania) : pudełko kartonowe, 23x16x5 cm.
Liczba graczy 3-8; wiek graczy 12+; czas gry 30 min.
Decrypto to drużynowe zmagania w łamaniu słownych szyfrów za pomocą skojarzeń! Zgarnij znajomych, usiądźcie przed księgą szyfrów i spróbujcie złamać kody przeciwników. Stańcie w szranki z przeciwną drużyną łamaczy kodów. Każda z dwóch drużyn otrzymuje zestaw znanych tylko im haseł. Jedna, wybrana osoba z drużyny staje się szyfrantem - zna on kod i stara się przekazać swojej drużynie podpowiedzi słowne w taki sposób, aby jego sojusznicy dopasowali hasła do słów w odpowiedniej kolejności wskazanej przez kod. W tym samym czasie przeciwnicy również próbują go rozszyfrować, ale nie znają haseł oponentów, więc do dyspozycji mają tylko słowne podpowiedzi. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
7 złotych miast / Romaric Galonnier ; ilustracje Joachim Leclerco. - Warszawa : Wydawnictwo Nasza Księgarnia, 2021. - 1 gra : pudełko kartonowe, 20,5x20,5x4,5 cm.
Liczba graczy 1-4; wiek graczy 8-108; czas gry 25 min.
Zdobądź skarby legendarnych Złotych Miast! Wasza ekspedycja dotarła do krainy 7 Złotych Miast! Rozpoczyna się rywalizacja o skarby. Kto z was zgromadzi ich najwięcej? Bądźcie ostrożni – wielka świątynia niebawem się zawali! W XVI wieku w Ameryce Południowej popularna była legenda o El Dorado. Jej odpowiednikiem w Ameryce Północnej była legenda o 7 Złotych Miastach Ciboli. Pokusa zdobycia sławy i bogactwa przyciągała kolejne wyprawy europejskich poszukiwaczy. Podczas gry wcielacie się w uczestników jednej z nich! [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Miód / GrAlutka ; [ilustracje Katarzyna Fic]. - Wydanie I. - Warszawa : Zielona Sowa, ©2021. - 1 gra (instrukcja, 84 karty pszczół, 24 karty ula, 1 karta łąki, 1 karta pierwszego gracza, 48 żetonów nektaru, 8 żetonów bonusowych) : pudełko kartonowe, 20,5x13,5x3,5 cm.
Liczba graczy 2-4; wiek graczy 6+; czas gry 30-40 min.
Lipowy, wrzosowy, a może wielokwiatowy? Jaki jest twój ulubiony miód? Wciel się w bartnika, który dba o swoje ule, podczas gdy jego pszczele rodziny wytrwale zbierają kwiatowy nektar. Wygrasz, jeżeli to twoje pszczoły okażą się najbardziej pracowite i wyprodukują najwięcej miodu. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
CoraQuest : małe wielkie przygody / Cora i Dan Hughes. - Bielsko-Biała : Lucrum Games ; ©2022. - 1 gra (1 instrukcja, 1 Księga Przygód, 1 poradnik tworzenia przygód, 8 kart bohaterów, 11 kart wrogów, 29 tekturowych figurek, 5 liczników zdrowia, 36 kart lochów, 63 karty skarbów, przedmiotów i ekwipunku, 9 pustych kart, 2 planszetki odliczania, 47 żetonów i znaczników, 7 kości, 4 karty pomocy) : pudełko kartonowe, 23x23x4,5 cm.
Liczba graczy 1-4; wiek graczy 6+; czas gry 45 min.
CoraQuest: MAŁE WIELKIE PRZYGODY to gra przygodowa pełna awanturniczych historii, w których zanurzyć może się jednocześnie grono od jednego do czworga zawadiaków, którzy ukończyli 6 lat. Uwaga Drodzy Rodzice! Choć gra adresowana jest do najmłodszych, istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że Was także porwie wir przygody! CoraQuest jest grą kooperacyjną – oznacza to, że wszyscy gracze współpracują ze sobą, próbując sprostać wyzwaniom stawianym przez rozgrywkę. Będziecie badać niebezpieczne podziemia, unikać pułapek, zdobywać skarby, a czasami ratować parę niesfornych gnomów. [lucrumgames.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Jaś i Małgosia / Krzysztof Jurzysta ; [ilustracje] Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Granna, ©2021. - 1 gra (2 kafelki startowe, 40 kafelków słodkości, 8 żetonów pierniczków, 4 kafelki czapek Baby Jagi, 3 drewniane pionki, chatka Baby Jagi, instrukcja) : pudełko kartonowe, 19,5x19,5x3,5 cm.
Liczba graczy 2-4; wiek graczy 6+; czas gry 20 min.
Poznajcie Jasia i Małgosię. W środku gęstego lasu odnaleźli niezwykłą chatkę, całą zrobioną z łakoci. Pyszności! Niestety mieszka w niej zła baba jaga, która pragnie złapać naszych bohaterów. Wspólnymi siłami pomóżcie im zjeść jak najwięcej łakoci i nie dajcie się złapać. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Domek / Klemens Kalicki ; [ilustracje] Bartłomiej Kordowski. - Gdańsk : Rebel, [2017]. - 1 gra (4 plansz egracza, tor dobierania kart, 60 kart pomieszczeń, 48 kart dodatkowych,10 żetonów wyposażenia, 4 płytki pomocy gracza, drewniany domek pierwszego gracza, notes, instrukcja : pudełko kartonowe, 27,5x27,5x7 cm.
Liczba graczy 2-4; wiek graczy 7+; czas gry 30 min.
Wolisz mieć dużą sypialnię z ekskluzywnym łóżkiem z baldachimem czy preferujesz przestronny salon, w którym bez trudu zmieści się pianino? Pamiętaj, by przy projektowaniu swojego „Domku” dobrze wykorzystać dostępną przestrzeń, gdyż później niezwykle trudno wprowadzić zmiany! W ciągu dwunastu rund zbierzesz tyle kart, by zapełnić swoją planszę pokojami, wybrać kolor dachu i znaleźć miejsce na stylowe lub praktyczne dodatki, tworząc tym samym niepowtarzalny „Domek” z charakterem. Na koniec gracze porównują swoje dzieła i zliczają punkty za funkcjonalność, dobry projekt, jakość dachu i wykończenie całości. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wilki / Ashwin Kamath, Clarence Simpson ; [ilustracje Pauliina Linjama]. - Wydanie polskie. - Knurów : Portal Games, 2023. - 1 pudełko zawartość: 1 plansza startowa, 10 plansz Regionu, 5 dwustronnych plansz Gracza, 1 dwustronna plansza Faz Księżyca, 30 dwustronnych kafelków Terenu, 20 pionków Wilka Alfa , 40 pionków Wilka, 60 Nor, 20 Legowisk, 20 żetonów, [...] ; instrukcję.
Nieodpowiednie dla dzieci poniżej 3 lat.
Wiek graczy: od 14 lat.
Liczba graczy: 2 - 5 osób.
Czas gry: ok. 75 minut.
Wilki to pełna interakcji i mocno tematyczna gra o watahach, do której powraca się raz za razem. Stwórz najsilniejszą wilczą watahę, zdominuj terytoria i poluj na zwierzynę. Jednak uważaj, gdy wkraczasz na łowiska wrogich watah - Twoje wilki mogą przejść na ich stronę! Atuty: Mariaż tematu i mechaniki - wdzięczny temat wilczej watahy idzie w parze z przejrzystymi regułami, tworząc grę o bardzo przyjaznym progu wejścia. [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pan tu nie stał! / autor Reiner Knizia ; ilustracje Marek Szyszko. - Warszawa : Egmont Polska, 2020. - 1 gra : pudełko kartonowe, 20x20x6 cm.
Liczba graczy 2-5; wiek graczy 10-110; czas gry 30 min.
Przenieś się na moment do PRL-u, do lat osiemdziesiątych. Do czasów centralnego planowania i wiecznych rynkowych niedoborów, symbolem których stały się wszechobecne kolejki do sklepów. Podczas gry walczyć będziesz o deficytowe towary rzucane do sklepów. Nie będzie to jednak takie łatwe, ponieważ inni gracze również marzą o butach Relax czy magnetofonie szpulowym! [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej