Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(91)
Forma i typ
Gry i zabawki
(78)
Książki
(13)
Proza
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(88)
dostępne
(2)
Placówka
Filia nr 5 dla dzieci
(1)
Filia nr 9 dla dzieci
(1)
Czytelnia F2
(68)
Czytelnia F9
(1)
Czytelnia F9 dla dzieci
(19)
Autor
Chiacchiera Martino
(5)
Baranowski Marek
(4)
Bontempi Alberto
(4)
Sorrentino Silvano
(4)
Knizia Reiner (1957- )
(3)
Szymanowicz Maciej (1975- )
(3)
Cathala Bruno (1963- )
(2)
Coimbra Miguel
(2)
Czuba Sławomir
(2)
Kordowski Bartłomiej
(2)
Moon Alan R. (1951- )
(2)
Rejchtman Grzegorz (1970-)
(2)
Sokołowski Piotr
(2)
Szewczyk Michał
(2)
Ying Jonathan
(2)
Adamescu Adrian
(1)
Allers Jeffrey D
(1)
Ambrzykowski Michał (1988- )
(1)
Andrews Daryl
(1)
Antram David (1958- )
(1)
Azagury Eric
(1)
Badie Ramy
(1)
Barbaud Jean Anna
(1)
Baron Tomasz
(1)
Bartkowicz Marek
(1)
Bauza Antoine
(1)
Bauza Antoine (1978- )
(1)
Beaulieu Mathieu
(1)
Beyga Olga
(1)
Bielak Anna
(1)
Bielak Krzysztof
(1)
Bobrowski Hubert
(1)
Bolik Tomasz
(1)
Bonnessee Regis
(1)
Bonnessée Régis (1979- )
(1)
Bouquet Cyril
(1)
Cardouat Marie
(1)
Castaño Eugeni
(1)
Chołostiakow Marek
(1)
Christiansen Aske
(1)
Claverie Eric
(1)
Dagenais-LespéranceThomas
(1)
Delvan Julien
(1)
Denoual Thierry
(1)
Dimitrievski Mihajlo
(1)
Dutrait Vincent (1976- )
(1)
Détraz Pauline
(1)
Etienne Apolline
(1)
Ewing Garen
(1)
Fabiański Wiktor
(1)
Fabicka Patrycja
(1)
Fic Katarzyna
(1)
Finn Steve (1967- )
(1)
Franz Klemens
(1)
Galonnier Romaric
(1)
Gantiez Stéphane
(1)
Ganzha Igor
(1)
Gao Jiahui Eva
(1)
GrAlutka
(1)
Grabowska Aneta
(1)
Gröber Marcel
(1)
Gutman Marek
(1)
Harkins Ben
(1)
Herman Michał
(1)
Hughes Cora
(1)
Hughes Dan
(1)
Jakimiec Agnieszka
(1)
Jedlińska Magdalena
(1)
Jurzysta Krzysztof
(1)
Kaczkowski Tomasz
(1)
Kalicki Klemens
(1)
Kallwejt Jan
(1)
Kamath Ashwin
(1)
Karaszewska Justyna (1988- )
(1)
Knorre Dmitry
(1)
Konieczko Corey
(1)
Korzeniewski Przemysław
(1)
Kramer Wolfgang
(1)
Krenner Johannes
(1)
Kucharski Roman
(1)
Lalet Michael
(1)
Launius Richard
(1)
Leclerco Joachim
(1)
Linjama Pauliina
(1)
Liévin William
(1)
Lutyński Artur
(1)
Lévi Laurent
(1)
Macdonald S.J
(1)
Machin Sergey
(1)
Madaj Karol
(1)
Majkowski Tomasz Z
(1)
Matłosz Michał
(1)
Maublanc Ludovic
(1)
Meller Jakub
(1)
Menzel Michael
(1)
Molenda Milena
(1)
Mrożek- Zielińska Kamila
(1)
Mrożek-Zielińska Kamila
(1)
Murawska Maria
(1)
Naïade
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(40)
2010 - 2019
(47)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(39)
1901-2000
(2)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(86)
Belgia
(2)
Francja
(1)
Czechy
(1)
Język
polski
(91)
Odbiorca
Dzieci
(61)
Młodzież
(59)
Dorośli
(44)
6-8 lat
(20)
9-13 lat
(19)
14-17 lat
(13)
18+
(3)
0-5 lat
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Escape rooms
(4)
Zabawa
(4)
Gry planszowe
(3)
Władcy
(2)
Biegi
(1)
Czarodzieje
(1)
Emocje podstawowe
(1)
Gobliny (stworzenia fantastyczne)
(1)
Gry komputerowe
(1)
Gry w karty
(1)
Historia
(1)
Kamienie szlachetne
(1)
Konflikt
(1)
Kościoły i kaplice
(1)
Krainy i światy fikcyjne
(1)
Krasnoludy
(1)
Magia
(1)
Potwory
(1)
Rycerze
(1)
Sagrada Familia (Barcelona)
(1)
Skojarzenia językowe
(1)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(1)
Słownictwo
(1)
W to mi graj
(1)
Witraże
(1)
Wyobraźnia
(1)
Władza
(1)
Żaby
(1)
Temat: dzieło
Arkham horror (gra planszowa)
(1)
Game of thrones (serial filmowy)
(1)
Pieśń Lodu i Ognia
(1)
Temat: miejsce
Barcelona (Hiszpania)
(1)
Chiny
(1)
Eldorado (kraina mitologiczna)
(1)
Kalisz (woj. wielkopolskie)
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(89)
Gry i zabawy umysłowe
(58)
Gry i zabawy
(15)
Gry w karty
(8)
Gry strategiczne
(7)
Gry i zabawy dziecięce
(2)
Publikacje dla dzieci
(2)
Fantasy
(1)
Gry
(1)
Gry w kości
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Opracowanie
(1)
Quizy
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(73)
Architektura i budownictwo
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Kultura i sztuka
(1)
91 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Nimalia / William Liévin ; ilustratorka: Pauline Détraz ; tłumaczenie: zespół Lucky Duck Games. - Kraków : Lucky Duck Games, © 2022. - 1 pudełko: (60 kart zwierząt, 11 dwustronnych kart celów, 5 kart toru punktacji, 1 karta rundy, 9 żetonów, instrukcje) : ilustracje ; 14x14x4 cm.
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: 30 minut.
Krokodyle, niedźwiedzie i lwy. Wszystkie zwierzęta małe i duże czekają na swoje miejsce w Twoim rezerwacie. Czy uda Ci się tak ułożyć karty, by spełnić wymagania każdego z nich? Każda runda to inne zadania, co oznacza, że musisz stale adaptować swoje przyrodnicze plany. Nimalia to rodzinna gra z pięknie ilustrowanymi kartami zwierząt. Ma proste zasady, które z łatwością opanuje 10-latek i ciekawy system punktacji dający satysfakcje z gry nawet zaawansowanym graczom. [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Escape room : magiczna sztuczka / Martino Chiacchiera i Silvano Sorrentino ; ilustracje Alberto Bontempi ; tłumaczenie Marek Baranowski. - Warszawa : Foxgames - Grupa Wydawnicza Foksal, © 2019. - 1 gra (60 dużych kart) : karton, kolor ; w pudełku 4x11x16 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 11 cm).
Liczba graczy: 1-6.
Emocje z prawdziwego escape roomu ukryte wewnątrz talii kart. Magiczna sztuczka to gra karciana przeznaczona dla grupy przyjaciół bądź samotnego śmiałka. Dziś do miasta przyjeżdża Lance Oldman. Ten legendarny magik znany jest z niesamowitych pokazów, a bilety na jego przedstawienia są niemalże nie do zdobycia. W nieznanych okolicznościach do twojej skrzynki trafia tajemnicza koperta z zaproszeniem na występ. Nie możesz się już doczekać, bo te widowiska spowija iście mistyczna aura. Miej się jednak na baczności – zakazana magia ma swoją cenę... Gra jest kieszonkową wersją rozrywki typu escape room, w której gracze zostają „uwięzieni” i postawieni w pozornie beznadziejnej sytuacji, a ich celem jest rozwiązywanie różnorodnych zagadek i wydostanie się z tarapatów w jak najkrótszym czasie [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Escape room : podróż w czasie / Martino Chiacchiera i Silvano Sorrentino ; ilustracje Alberto Bontempi ; tłumaczenie Marek Baranowski. - Warszawa : Foxgames - Grupa Wydawnicza Foksal, © 2018. - 1 gra (60 dużych kart) : karton, kolor ; w pudełku 4x11x16 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 11 cm).
Liczba graczy: 1-6.
Podróż w czasie to gra karciana przeznaczona dla grupy przyjaciół bądź samotnego śmiałka. Doktor Thyme zaprasza was do swego laboratorium! Ten ekscentryczny naukowiec i jego badania nad czasem skrywają wielką tajemnicę. Spodziewacie się, że wyróżnienie, jakie was spotkało, będzie niezwykłym doświadczeniem. Okaże się jednak, że ta przygoda znacznie przerośnie wasze oczekiwania! Gra jest kieszonkową wersją rozrywki typu escape room, w której gracze zostają uwięzieni i postawieni w pozornie beznadziejnej sytuacji, a ich celem jest rozwiązywanie różnorodnych zagadek i wydostanie się z tarapatów w jak najkrótszym czasie. [planszomania.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Escape room : tajemnica Eldorado / Martino Chiacchiera i Silvano Sorrentino ; ilustracje Alberto Bontempi ; tłumaczenie Marek Baranowski. - Warszawa : Foxgames - Grupa Wydawnicza Foksal, © 2019. - 1 gra (60 dużych kart) : karton, kolor ; w pudełku 4x11x16 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 11 cm).
Liczba graczy: 1-6.
Emocje z prawdziwego escape roomu ukryte wewnątrz talii kart! Escape Room: Tajemnica Eldorado to gra karciana przeznaczona dla grupy przyjaciół bądź samotnego śmiałka. Jesteście grupą odkrywców, którzy już od dawna szukali legendarnego złotego miasta w sercu dżungli - bez powodzenia. Podczas powrotnego lotu rozbija się Wasz samolot, a Wy gubicie się w niezbadanym obszarze lasu, gdzie niebezpieczeństwo czai się na każdym kroku. [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Escape room : zagadka Sfinksa / Martino Chiacchiera i Silvano Sorrentino ; ilustracje Alberto Bontempi ; tłumaczenie Marek Baranowski. - Warszawa : Foxgames - Grupa Wydawnicza Foksal, © 2020. - 1 gra (60 dużych kart) : karton, kolor ; w pudełku 4x11x16 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 11 cm).
Liczba graczy: 1-6.
Wizyta w Egipcie była waszym marzeniem od dawna. Teraz, gdy nareszcie stoicie pod piramidami w Gizie, z zapartym tchem obserwujecie ich majestatyczny ogrom. Na plecach czujecie czyjś wzrok - odwracacie się, lecz za wami nikogo nie ma. Jedynie poorana piaskowymi burzami figura Sfinksa. Ale... przecież to niemożliwe, by łypał na was okiem... [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Księga czarów / Projektant: Finn Steve ; Ilustracje : Piotr Sokołowski ; opracowanie graficzne : Sławomir Bejda. - Warszawa : FoxGames, 2022. - 1 pudełko (48 kart, 6 kości, 2 znaczniki punktacji, 1 znacznik czarodzieja, 12 żetonów przerzutu, 60 kryształów, 6 płytek lokacji, 2 plansze graczy, 1 instrukcja) 22x15x4
Liczba graczy : 2 ; Wiek 14+ ; czas gry : 40 minut
Księga czarów to dwuosobowa gra, w której gracze używają rzutów kośćmi, aby umieszczać kryształy na różnych kartach, w celu ich zdobycia. Po wygraniu, karty oferują albo specjalne moce, punkty zwycięstwa albo jedno i drugie. Zbieraj potężne i magiczne przedmioty i zawieraj przyjaźnie, aby budować swoją reputację w Szkole Magii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Catan : gra planszowa / Klaus Teuber ; ilustracje Michael Menzel ; [tłumaczone z niemieckiego]. - Kraków : Galakta, 2022. - 1 gra (19 pól terenu, 6 części ramowych, 18 żetonów z liczbami, 95 kart surowców, 25 kart rozwoju, 6 kart pomocy, 96 pionków, 1 złodziej, 2 podstawki na karty, 2 kości, instrukcja : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 7x29x29 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje kolorowe ; 28 cm) + instrukcja (20 stron : ilustracje kolorowe ; 21 cm).
Czas gry: 75 min.
Liczba graczy: 3-4.
Gracze są osadnikami na niedawno odkrytej wyspie Catan. Każdy z nich przewodzi świeżo założonej kolonii i rozbudowuje ją stawiając na dostępnych obszarach nowe drogi i miasta. Każda kolonia zbiera dostępne dobra naturalne, które są niezbędne do rozbudowy osiedli. [nota wydawc]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Książka
W koszyku
Antek i guzik z wygranej / Aneta Grabowska ; ilustrowała Milena Molenda. - Kraków : Wydawnictwo Skrzat, 2023. - 42, [5] stron : ilustracje kolorowe ; 25 cm.
(Antek, przyjaciel od serca)
Antek, Zosia i ich rodzice chwycili nową planszówkę i przystąpili do gry! Dorośli i dziewczynka mieli ubaw po pachy, a chłopiec raz po raz nucił melodię zwycięzcy... Do momentu aż wyciągnął TĘ kartę. Wstrętną, okropną, przebrzydłą. Na szczęście ze złością i rozczarowaniem nie został sam - Wy również nie zostaniecie! [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 5 dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Op W (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
To ja go tnę / autor Ramy Badie. - Gdańsk : Rebel ; 2021. - 1 pudełko: 115 kart standardowej wielkości, 6 dużych kart przywódców drużyn, 15 dużych kart potworów, 6 kart pomocy, 2 kości k6, instrukcja ; 29 x 17x 4 cm.
Czas gry 30-60 minut
Liczba graczy 2-6
Zawartość pudełka: talia główna - 115 kart standardowej wielkości, 6 dużych kart przywódców drużyn, 15 dużych kart potworów, 6 kart pomocy, 2 kości k6, instrukcja.
Zbierzcie drużynę bohaterów i wyruszcie na epicką przygodę przepełnioną prawdziwą jatką! Niech zdrada, groźne potwory i humor znany z Odjechanych jednorożców zagoszczą na Waszym stole! [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czółko: junior / ilustracje: Aga Jakimiec. - Knurów : Portal Games, copyright 2023. - 1 pudełko: 165 kart, instrukcja ; 20x20x6 cm.
Czas gry: 30 min.
Zawartość pudełka: 165 kart, instrukcja.
Oto specjalna edycja znanej karcianej gry towarzyskiej przeznaczona dla młodszych graczy. Idealna na rozruszania spotkania w gronie rodzinnym, popołudniową zabawę z dziećmi, a także na przyjęcie urodzinowe lub piknik. Zabierz dzieciaki i urządźcie sobie zwariowane kalambury, wykorzystując mnóstwo podzielonych na 8 kategorii przepięknie zilustrowanych haseł, które rozbawią was do łez. Wykorzystajcie własne czółko w tej zakręconej grze, a reszta graczy pomoże wam odgadnąć, co też chodzi wam po głowie! Do dyspozycji macie pokazywanie, opowiadanie, śpiewanie - wszystko, co też wam w duszy gra. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ming dynasty / Robert F. Watson ; tłumaczenie Tomasz Baron. - Berlin : Hans im Glück, Copyright 2007. - 1 plansza do gry, 4 książąt, 108 płytek prowincji, 18 kart smoka, 1 znacznik rundy, 124 członków rodziny, 16 kart powrotu, 54 karty ruchu, 6 płytek 50/100, 1 figurka gracza rozpoczynającego, instrukcja ; 7x22x31 cm.
W połowie 14 wieku mieszkańcy Chin uwolnili się spod mongolskiej dominacji. Wraz ze wstąpieniem na tron Tau-tsu na mapie świata pojawiły się nowe niepodległe Chiny. W grze każdy z graczy wciela się w role księcia tego imperium, który z pomocą członków swojej królewskiej rodziny stara się zgromadzić jak największy majątek oraz zdobyć jak największe wpływy dla członków swojej dynastii Ming. [planszomania.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wyprawa do El Dorado / Reiner Knizia ; [ilustracje] Vincent Dutrait. - Wydanie 2. - Warszawa : Wydawnictwo Nasza Księgarnia, 2018. - 1 gra : pudełko kartonowe, 30x30x7 cm.
Liczba graczy 2-4; wiek graczy 10+; czas gry 45 min.
Celem gry jest jak najszybsze dotarcie do legendarnego miasta El Dorado. Zorganizuj ekspedycję i udaj się w podróż przez dżunglę. Będziesz potrzebował doświadczonych przewodników i odpowiedniego sprzętu. Zatrudnisz zwiadowcę czy skorzystasz z pomocy tubylców? Wybierzesz podróż statkiem czy wynajmiesz samolot? Bądź szybszy od rywali! Każda rozgrywka wymaga innej strategii. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Liczba graczy: 2-4 ; Zawartość pudełka: 4 mapy – 286 żetony jednostek – instrukcja – 4 scenariusze – żetony pomocnicze – 2 kostki do gry ; czas gry około 120 min.
System: Husaria.
Kalisz 1706 – Strategiczna Gra wojenna. W październikowe popołudnie 1706r. na polach przylegających do Kalisza, jednego z najstarszych miast w Polsce, rozegrała się bitwa, którą można uznać za przełomowy moment Wielkiej Wojny Północnej z lat 1700-1721. Po raz pierwszy bowiem udało się przełamać złą passę i pobić niezwyciężonych dotąd Szwedów Karola XII, choć zwycięzca, którym był bez wątpienia August II wcale nie był zadowolony z odniesionego sukcesu. W bitwie kaliskiej obok oddziałów sasko-rosyjskich z jednej strony i szwedzkich z drugiej, brały udział wojska polskie i litewskie. Mieliśmy wówczas do czynienia z najstraszniejszą z wojen jaką można sobie wyobrazić, z wojną domową, która rozbudziła w walczących najmroczniejsze demony. Żołdacy w imię własnych racji i wierności jednej ze stron dokonywali zniszczeń, grabieży i gwałtów na niespotykaną dotąd skalę. W zawiłej sytuacji politycznej trudno było rozróżnić wroga od sprzymierzeńca, o czym mieszkańcy Kalisza wielokrotnie mieli się przekonać. Dramatyzmu dopełniał fakt, że wśród walczących można było znaleźć przedstawicieli niemal całej Europy, którzy w myśl zasady, iż wojna żywi się sama nie pozostawali w tyle za polsko-litewskimi antagonistami. [taktykaistrategia.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Jednym słowem : gra niebanalnych skojarzeń! / Ludovic Roudy i Bruno Sautter ; grafika Éric Azagury & Florian Poullet. - [Gdańsk : Rebel, 2018]. - 1 gra (110 kart, 7 tabliczek, 7 ścieralnych mazaków) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 23x16x6 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje kolorowe ; 21 cm).
Repos Production - wydawca oryginału.
Liczba graczy: 3-7.
Czas rozgrywki: 20 min.
Wiek graczy: 8+.
Jak przekazać komuś podpowiedź, aby była ona trafna, niepowtarzalna i na dodatek złożona tylko z jednego słowa? Już niebawem będzie okazja, żeby się przekonać! Jednym słowem to gra skojarzeniowa oparta na współpracy. Podczas zabawy losowane jest słowo, do którego podpowiedzi będziemy musieli wymyślać. Ale uwaga: każdy z nas będzie mógł użyć tylko jednego słowa! Na czym to polega? Wybrana osoba siada po jednej stronie stołu – to ona będzie zgadując... [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zakład, że Tego Nie Wiesz! ; t. 5)
Kolekcja naukowa dla dzieci w wieku 6-12 lat. Każdy tom jest poświęcony innemu zagadnieniu. Kolekcja o walorach edukacyjnych, przekazuje wiedzę o technice, przyrodzie, zdrowiu, zjawiskach atmosferycznych. [poczytaj.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 9 dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7 W (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Przewrotne żabki / Okabe Takuya ; [ilustracje] Mathieu Beaulieu. - Warszawa : Granna, copyright 2021. - 1 pudełko: 36 kartonowych kafelków, 4 żetony żabek, plansza, karta z instrukcją ; 14x14x6 cm.
Czas gry: 20 min.
Zawartość pudełka: 36 kartonowych kafelków, 4 żetony żabek, plansza, karta z instrukcją.
Rewelacyjna rodzinna gra logiczna o niezwykle prostych zasadach, które każdy opanuje w mniej niż minutę! Twoim zadaniem jest sprytne dokładanie swoich kolorowych żabek na planszę gry tak, aby finalnie było ich jak najwięcej. Jednak musisz dobrze KUMbinować, gdyż przeciwnicy mogą pokrzyżować Twoje plany! Jak grać? Dołóż żabkę na planszę. Obróć inne żabki. Dobierz nową żabkę do ręki. Wygrywa gracz, którego żabek na koniec gry będzie najwięcej na wierzchu. [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Smoczy kryształ / autor: Hubert Bobrowski, ilustracje: Maria Murawska. - Warszawa : Edgard Games ; ©2022. - 1 gra (plansza,55 kart, 4 postacie, 12 żetonów z kamieniami szlachetnymi, 4 paski zdolności graczy, 4 żetony z punktami zdolności, 2 kostki do gry) : pudełko kartonowe, 27x27x5 cm.
Liczba graczy 2-4; wiek graczy 7+; czas gry 30-60 min.
Czas wyruszyć w drogę. Smoczy kryształ czeka! Ten magiczny klejnot zapewnia dobrobyt i szczęście. Strzeże go pilnie mityczny smok Drakoniusz. Władcy czterech królestw wysyłają po niego swoich najwaleczniejszych poddanych. Wygra ten, kto pierwszy trafi do jaskini smoka oraz spełni wszystkie jego warunki. Przed wami wyprawa, w której: wcielacie się w rolę dzielnych magów i wojowniczek, pojedynkujecie się z potworami, przemierzacie tajemnicze miasta, zaklęte uroczyska i zaczarowane rzeki, zbieracie magiczne artefakty, by zdobyć cenny skarb. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gra o Tron : quiz / autor pytań, projekt gry Jonathan Ying ; autorzy pytań David Panfilo, Lee Peters, Jason Walden ; główny projektant grafik Brian Schomburg ; tłumaczenie Marcin Wełnicki. - Kraków : Galakta, Copyright 2015. - 1 gra (1 plansza, 200 dwustronnych kart pytań, 36 znaczników, 64 karty pytań obrazkowych, 1 żeton Żelaznego Tronu, 1 żeton rundy, instrukcja : karton, kolor ; 30x30x10 cm +instrukcja (4 strony : ilustracje ; 27 cm).
Czas rozgrywki: 30-60 min.
Ile tak naprawdę wiesz o serialu telewizyjnym HBO Gra o Tron? Sprawdź swoją wiedzę, zmierz się z przyjaciółmi i zdobądź Żelazny Tron! Podbij Westeros dzięki swojej wiedzy o serialu HBO Gra o Tron! Wojna w Westeros trwa – udowodnij, że jesteś godzien zasiąść na Żelaznym Tronie! Zajmij najsłynniejsze twierdze Westeros dzięki swojej wiedzy o czterech pierwszych sezonach Gry o Tron HBO. Gra o Tron: Quiz to gra dla 2–4 graczy (lub drużyn), której celem jest kontrola jak największej liczby lokacji. Ponad 1200 pytań o różnym stopniu trudności, oznaczonych numerem sezonu, z którego pochodzą, zapewnia wpływy w miastach. W swojej turze wybierasz, na ile pytań chcesz odpowiedzieć i na którą twierdzę przypuścisz szturm. Możesz też zawierać krótkotrwałe sojusze lub zdać się tylko na siebie. Każdy sposób może Cię doprowadzić do zwycięstwa lub zepchnąć na dno. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F9 dla dzieci
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. G C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Królewski wyścig / Eric Claverie ; ilustracje Jiahui Eva Gao ; tłumaczenie Sławomir Czuba. - Podłęże : Muduko - Trefl, copyright 2021. - 1 pudełko: 5 plansz, 16 pionków biegaczy, 12 żetonów zwycięstwa, 5 żetonów punktacji, 4 kości do gry ; 20x20x6 cm.
W pudełku: 5 plansz, 16 pionków biegaczy, 12 żetonów zwycięstwa, 5 żetonów punktacji, 4 kości do gry, instrukcja: 4 strony.
Królewski wyścig. Wyścigowa gra planszowa. Raz na 100 lat organizowany jest wyścig, którego zwycięzca będzie mógł wybrać nowego króla. Przejmij dowodzenie nad jednym z klanów i poprowadź swoich biegaczy do zwycięstwa. Wykorzystuj wyniki z rzutów kośćmi, aby osiągnąć najlepszy wynik. Liczy się bycie najsprytniejszym, niekoniecznie najszybszym. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Sagrada / autorzy: Daryl Andrews i Adrian Adamescu ; rozwój gry Ben Harkins ; grafika i ilustracje Peter Wocken Design LLC ; tłumaczenie Jakub Meller, Michał Herman. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Foksal, © 2018. - 1 gra (12 kart wzorów witraży, 12 kart narzędzi, 90 kostek, worek na kostki, 15 kart celów grupowych, 4 znaczniki punktów gracza, 24 znaczniki uznania, tor punktacji, 1 worek na kostki) : karton, papier, plastik, len ; 7x22x30 cm + instrukcja.
Liczba graczy 1-4.
Czas gry 30-45 minut.
Pełen opis gry w instrukcji.
Pomóż dokończyć budowę jednej z najbardziej epickich konstrukcji jakie widział świat! Twoim zadaniem będzie stworzenie efektownego witraża w legendarnej bazylice Sagrada Familia. Żeby tego dokonać będziesz potrzebować zestawu kolorowych kości, kart narzędzi, zmysłu dobrego planowania i odrobiny szczęścia. Stwórz najpiękniejszy witraż i dołóż swoją cegiełkę do monumentalnego dzieła Antonio Gaudiego. Miej się jednak na baczności! Inni artyści będą starali się stworzyć. „Sagrada” to gra, której sercem jest 90 kolorowych kostek, które posłużą do budowy witraży przedstawionych na kartach. Każdy z nich składa się z 20 pól, które sukcesywnie będziemy zapełniać podczas 10 rund gry. Część pól wymaga położenia na nich kostki w danym kolorze, lub o konkretnej wartości. Te będziemy dociągać w każdej rundzie ze wspólnej puli. Do tego kostki w tych samych kolorach i o identycznych wartościach nie mogą ze sobą sąsiadować! Robi się ciekawie? Poczekajcie, aż do gry wejdą Karty celów, które na koniec gry zapewnią dodatkowe punkty za realizację konkretnych zadań. Witraże występują w różnych stopniach trudności – im trudniej go ułożyć, tym więcej punktów będziemy mogli zużyć na skorzystanie z Kart narzędzi, które ułatwią nam tworzenie naszego dzieła. Zasady tej gry można wytłumaczyć w dosłownie kilka minut, ale niespodziewana głębia i ogromna regrywalność sprawią, że „Sagrada” będzie częstym gościem na stole każdego gracza, który ceni lekką, ale jednocześnie wymagającą rozrywkę. [Nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej