Nauczyciele szkół podstawowych
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Filia nr 3
(2)
Filia nr 9 dla dzieci
(1)
Autor
Franczyk Anna
(1)
Krajewska Katarzyna
(1)
Taraszkiewicz Małgorzata
(1)
Taraszkiewicz Zuzanna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Dzieci
(8570)
6-8 lat
(4300)
Młodzież
(3243)
9-13 lat
(2935)
0-5 lat
(2904)
Nauczyciele szkół podstawowych
(2)
14-17 lat
(1173)
Dorośli
(617)
Szkoły podstawowe
(189)
Szkoły średnie
(165)
18+
(155)
Rodzice
(132)
Szkoły wyższe
(53)
Nauczyciele
(30)
Studenci
(26)
Szkoły ponadpodstawowe
(24)
Przedszkola
(18)
Licea
(16)
Nauczyciele języka polskiego
(13)
Szkoły ponadgimnazjalne
(13)
Kobieta
(12)
Menedżerowie
(12)
Klasa 4.
(11)
Nauczanie początkowe
(10)
Logopedzi
(9)
Klasa 1.
(8)
Pedagodzy
(8)
Dziewczęta
(7)
Chłopcy
(6)
Gimnazja
(6)
Nauczyciele akademiccy
(6)
Chorzy
(5)
Klasa 2.
(5)
Niewidomi
(5)
Psychoterapeuci
(5)
Uczniowie
(5)
Grupa wiekowa 0-5 lat
(4)
Grupa wiekowa Dzieci
(4)
Klasa 3.
(4)
Klasa 8.
(4)
Nastolatki
(4)
Nauczyciele przedszkoli
(4)
Pracodawcy
(4)
Pracownicy HR
(4)
Psycholodzy
(4)
6-8 lat
(3)
Historycy
(3)
Klasa 5.
(3)
Osoby z niepełnosprawnością
(3)
Osoby z zespołem Aspergera
(3)
Przedsiębiorcy
(3)
Specjaliści ds. marketingu
(3)
Szkoły zawodowe
(3)
Technikum
(3)
Terapeuci
(3)
Terapeuci zajęciowi
(3)
6-9 lat
(2)
9-12 lat
(2)
9-13 lat
(2)
9-13lat
(2)
Bibliotekarze
(2)
Coachowie
(2)
Grupa wiekowa
(2)
Klasa 6.
(2)
Klasa 7.
(2)
Lekarze
(2)
Literatura angielska
(2)
Literatura polska
(2)
Nauczyciele historii
(2)
Specjaliści ds. kadr
(2)
Trenerzy i instruktorzy sportowi
(2)
Wychowawcy małych dzieci
(2)
0-5 lat
(1)
0-5 la
(1)
19-13 lat
(1)
3-6 lat
(1)
4-6 lat
(1)
4-8 lat
(1)
5-6 lat
(1)
5-8 lat
(1)
6-12 lat
(1)
9-13
(1)
9-14 lat
(1)
Animatorzy kultury
(1)
Archiwiści
(1)
Chorzy na cukrzycę
(1)
Chorzy na zaburzenia afektywne dwubiegunowe
(1)
Copywriterzy
(1)
Dowódcy
(1)
Dyrektorzy HR
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(1)
Ginekolodzy
(1)
Grupa wiekowa 6-8 lat
(1)
Językoznawcy
(1)
Klasa 0.
(1)
Klasy I-III
(1)
Kobiety
(1)
Kolekcjonerzy
(1)
Kuratorzy (prawo)
(1)
Temat
Rozwój psychofizyczny dziecka
(2)
Dzieci
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry i zabawy
(1)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(1)
Kształcenie integracyjne
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Testy psychologiczne
(1)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(1)
Wczesna interwencja
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
Psychologia
(2)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Książka przeznaczona jest przede wszystkim dla nauczycieli i terapeutów pracujących z dziećmi z porażeniem mózgowym, z zaburzeniami emocjonalnymi, z zaburzeniami z zakresu motoryki, mowy, myślenia pojęciowego, z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim, umiarkowanym i niesprawnymi ruchowo. Zebrane i opisane w tej publikacji zabawy i ćwiczenia są dużą pomocą w zwalczaniu wszelkich deficytów rozwojowych dzieci młodszych o specjalnych potrzebach edukacyjnych; mogą być wykorzystane zarówno w pracy indywidualnej z dzieckiem, jak też stanowić część zajęć z mniejszymi grupami dzieci. Priorytetowym celem opracowanej pozycji jest pomoc w umożliwieniu dzieciom niepełnosprawnym zdobycia wiedzy i umiejętności na miarę ich możliwości, w warunkach przedszkola ogólnodostępnego, kształtowanie właściwych interakcji międzyosobowych, kształtowanie postaw otwartości i samoakceptacji. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 WP (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nie jestem PROJEKTEM ani rodzica, ani nauczyciela. Mam własny POTENCJAŁ i BIOSTRUKTURY (dane od natury), które powodują, że JESTEM taki, jaki jestem. Mam także własne PROBLEMY ROZWOJOWE… Nie mogę zachowywać się jak TY, bo jestem SOBĄ – pomóż mi, jeśli umiesz… Rozwój dziecka przebiega dynamicznie. Czasem jest harmonijny, podręcznikowy, a problemy niemal nie występują. Czasem jest inaczej. To kwestia bardzo indywidualna. W przypadku rozwoju nieharmonijnego i występowania problemów rozwojowych szczególne znaczenie mają uważna obserwacja funkcjonowania dziecka oraz jak najszybsze udzielenie mu odpowiedniej pomocy. Wczesna diagnoza to najlepsza profilaktyka trudności szkolnych i załamania się losów dzieci. [nota wydawcy]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 W (1 egz.)
Filia nr 9 dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 W (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej