Gry i zabawy umysłowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(114)
Forma i typ
Gry i zabawki
(83)
Książki
(31)
Komiksy i książki obrazkowe
(7)
Proza
(7)
Publikacje popularnonaukowe
(7)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Poradniki i przewodniki
(3)
Druki ulotne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(83)
dostępne
(21)
wypożyczone
(11)
Placówka
Biblioteka główna
(1)
Filia nr 4
(1)
Filia nr 5 dla dzieci
(13)
Filia nr 7
(1)
Filia nr 9 dla dzieci
(3)
Filia nr 1 dla dzieci
(10)
Filia nr 16
(3)
Czytelnia F2
(74)
Czytelnia F9 dla dzieci
(9)
Autor
Knizia Reiner (1957- )
(5)
Jaszecka Karolina
(4)
Widmark Martin (1961- )
(4)
Willis Helena (1964- )
(4)
Chiacchiera Martino
(3)
Dobrowolski Patryk
(3)
Escandell Victor (1971- )
(3)
Gawryluk Barbara
(3)
Kamigaki Hiro
(3)
Kamigaki Hiro. Detektyw Pierre w labiryncie
(3)
Maruyama Chihiro
(3)
Skalska Katarzyna
(3)
Sokołowski Piotr
(3)
Szymanowicz Maciej (1975- )
(3)
Cathala Bruno (1963- )
(2)
Czuba Sławomir
(2)
Denoual Thierry
(2)
Dimitrievski Mihajlo
(2)
Escapa Stéphane
(2)
Gallo Ana
(2)
Rejchtman Grzegorz (1970-)
(2)
Shephard David
(2)
Smerdel Sylwia
(2)
Sorrentino Silvano
(2)
Wajs Joanna (1979- )
(2)
Zeimet Jacques
(2)
Akelaitis Gediminas
(1)
Albou-Tabart Sylvie
(1)
Allers Jeffrey D
(1)
Alvado Laurence
(1)
Arenius Päivi
(1)
Azagury Eric
(1)
Badie Ramy
(1)
Baraf Eduardo
(1)
Baron Tomasz
(1)
Bataillon Christophe (1979- )
(1)
Bauza Antoine (1978- )
(1)
Beaulieu Mathieu
(1)
Beaumont Émilie (1948- )
(1)
Berth (1967- )
(1)
Beyga Olga
(1)
Bielak Anna
(1)
Bielak Krzysztof
(1)
Biernacka Matylda
(1)
Blok Patryk
(1)
Bobrowski Hubert
(1)
Bolik Tomasz
(1)
Bondil Joëlle
(1)
Bonnessee Regis
(1)
Bonnessée Régis (1979- )
(1)
Bony
(1)
Boradyń-Bajkowska Anna
(1)
Bremner
(1)
Broust Jean-Louis
(1)
Burgueño Esther
(1)
Burm Kris (1957- )
(1)
Byliniak Maciej (1981- )
(1)
Bélineau Nathalie
(1)
Campardou Clémentine
(1)
Cardouat Marie
(1)
Carter
(1)
Castaño Eugeni
(1)
Chenot Patrick (1971- )
(1)
Chołostiakow Marek
(1)
Christiansen Aske
(1)
Cieslik Chris
(1)
Claverie Eric
(1)
Coimbra Miguel
(1)
Congar Anne-Sophie
(1)
Corene Cari
(1)
Coronado Amanda
(1)
Dagenais-LespéranceThomas
(1)
Demianiuk Krzysztof
(1)
Derouetteau Olivier
(1)
Desforges Nathalie
(1)
Drewnowski Jacek
(1)
Dutrait Vincent (1976- )
(1)
Détraz Pauline
(1)
Egret F
(1)
Etienne Apolline
(1)
Fabiański Wiktor
(1)
Fabicka Patrycja
(1)
Fic Katarzyna
(1)
Finn Steve
(1)
Finn Steve (1967- )
(1)
Franz Klemens
(1)
Fulton
(1)
Galonnier Romaric
(1)
Gantiez Stéphane
(1)
Ganzha Igor
(1)
Gao Jiahui Eva
(1)
Gawryluk Barbara (1957- )
(1)
Gestido Lorena
(1)
Giannetti Rita
(1)
Glover David (1953- )
(1)
Gołębiowski Patryk
(1)
GrAlutka
(1)
Green Dan
(1)
Gröber Marcel
(1)
Gutman Marek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(62)
2010 - 2019
(48)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(60)
1901-2000
(5)
1989-2000
(3)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(109)
Belgia
(2)
Czechy
(1)
Język
polski
(114)
Odbiorca
Dzieci
(92)
Młodzież
(65)
Dorośli
(48)
6-8 lat
(38)
9-13 lat
(37)
14-17 lat
(11)
0-5 lat
(7)
18+
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(5)
Literatura amerykańska
(4)
Literatura szwedzka
(4)
Literatura francuska
(3)
Literatura hiszpańska
(2)
Literatura japońska
(2)
Literatura polska
(2)
Literatura fińska
(1)
Literatura włoska
(1)
Temat
Lasse i Maja (postacie fikcyjne)
(4)
Prywatni detektywi
(4)
Zabawa
(4)
Śledztwo i dochodzenie
(4)
Detektywi amatorzy
(3)
Historia
(3)
Labirynt
(3)
Literatura dziecięca
(3)
Logika
(3)
Boże Narodzenie
(2)
Rośliny ozdobne
(2)
Tajemnica
(2)
100 rocznica odzyskania niepodległości przez Polskę (2018)
(1)
Biegi
(1)
Budownictwo
(1)
Ciało ludzkie
(1)
Czarodzieje
(1)
Dżungle i lasy deszczowe
(1)
Elektryczność
(1)
Filatelistyka
(1)
Gobliny (stworzenia fantastyczne)
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Hotele
(1)
II wojna światowa (1939-1945)
(1)
Internet
(1)
Kamienie szlachetne
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Konflikt
(1)
Kostka Rubika
(1)
Koszmarny Karolek (postać fikcyjna)
(1)
Koty
(1)
Krainy i światy fikcyjne
(1)
Krasnoludy
(1)
Magia
(1)
Metro
(1)
Muminki (postacie fikcyjne)
(1)
Nauka liczenia
(1)
Odzyskanie niepodległości przez Polskę (1918)
(1)
Osiedle
(1)
Osobliwości
(1)
Pamięć
(1)
Percepcja wzrokowa
(1)
Przedmioty użytku codziennego
(1)
Przyjaźń
(1)
Przyroda
(1)
Psy
(1)
Ralph Demolka (postać fikcyjna)
(1)
Rodzina
(1)
Rycerze
(1)
Segregacja odpadów
(1)
Skojarzenia językowe
(1)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(1)
Szpiegostwo
(1)
Sztuka
(1)
Słownictwo
(1)
Termity
(1)
Testy na iloraz inteligencji
(1)
Trening umysłu
(1)
Wyobraźnia
(1)
Władcy
(1)
Władza
(1)
Zabójstwo
(1)
Zapałki
(1)
Zdolności manualne
(1)
Znaczki pocztowe
(1)
Żaby
(1)
Życie codzienne
(1)
Temat: dzieło
Arkham horror (gra planszowa)
(1)
Game of thrones (serial filmowy)
(1)
Pieśń Lodu i Ognia
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1914-1918
(1)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Chiny
(1)
Eldorado (kraina mitologiczna)
(1)
Kalisz (woj. wielkopolskie)
(1)
Starożytny Egipt
(1)
Gatunek
Powieść
(24744)
Wiersze
(6448)
Opowiadania i nowele
(6443)
Powieść obyczajowa
(6075)
Kryminał
(3611)
Gry i zabawy umysłowe
(114)
Opracowanie
(2942)
Thriller
(2280)
Romans
(2073)
Pamiętniki i wspomnienia
(2054)
Biografia
(1863)
Bajki i baśnie
(1484)
Powieść historyczna
(1455)
Esej
(1437)
Poradnik
(1369)
Fantastyka
(1298)
Reportaż
(1207)
Powieść przygodowa
(1205)
Fantasy
(1155)
Sensacja
(1038)
Publikacja bogato ilustrowana
(970)
Antologia
(963)
Wydawnictwa popularne
(917)
Publicystyka
(864)
Dokumenty dźwiękowe
(845)
Powieść polska
(737)
Powieść amerykańska
(678)
Publikacje dla dzieci
(673)
Dramat (gatunek literacki)
(605)
Powieść psychologiczna
(565)
Romans historyczny
(493)
Saga rodzinna
(492)
Monografia
(470)
Powieść biograficzna
(457)
Książka obrazkowa
(386)
Komiks
(372)
Wywiad dziennikarski
(366)
Powieść angielska
(357)
Broszura
(344)
Listy
(340)
Fraszki
(321)
Horror
(314)
Biografie
(299)
Relacja z podróży
(295)
Analiza i interpretacja
(291)
Felieton
(290)
Lektura z opracowaniem
(274)
Powieść erotyczna
(252)
Książki dla małych dzieci
(244)
Literatura polska
(234)
Szkic literacki
(233)
Literatura dla dzieci
(232)
Science fiction
(228)
Praca zbiorowa
(217)
Autobiografia
(214)
Opowiadanie dziecięce polskie
(212)
Poezja
(202)
Przypowieść
(200)
Czasopismo naukowe
(197)
Poezja polska
(195)
Przepisy kulinarne
(190)
Książka zabawka
(185)
Podręcznik
(184)
Pieśń
(181)
Dzienniki
(180)
Książka obrazkowa (picturebook)
(180)
Czasopismo historyczne
(171)
Wydawnictwa dla dzieci
(171)
Tragedia
(169)
Komedia
(168)
Pamiętniki polskie
(166)
Stare druki
(165)
Satyra
(152)
Literatura dziecięca polska
(150)
Przewodnik turystyczny
(145)
Poemat
(142)
Album
(141)
Poradniki
(138)
Materiały konferencyjne
(135)
Wywiad-rzeka
(130)
Encyklopedia
(127)
Materiały pomocnicze
(127)
Legendy i podania
(125)
Antologie
(122)
Adaptacja literacka
(115)
Powieść kryminalna
(111)
Czasopismo polskie
(108)
Poezja dziecięca polska
(108)
Słownik
(101)
Powieść autobiograficzna
(99)
Dystopia
(97)
Aforyzmy
(94)
Wydawnictwo źródłowe
(92)
Literatura dla młodzieży
(91)
Gry planszowe
(89)
Czasopismo niemieckie
(87)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(87)
Rymowanki
(87)
Literatura
(85)
Treny
(85)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(83)
Edukacja i pedagogika
(6)
Historia
(5)
Geografia i nauki o Ziemi
(2)
Biologia
(1)
Chemia
(1)
Dom i ogród
(1)
Fizyka i astronomia
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Matematyka
(1)
Rozwój osobisty
(1)
114 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: 100 kart ; instrukcja: 8 stron.
Czy lubisz słodkie pieski? Chcesz pogłaskać każdego napotkanego szczeniaka, bo każdy dobry szczeniak zasługuje na czułości? Lubisz fajne gry z piękną grafiką? Jeśli odpowiedziałeś twierdząco na którekolwiek lub wszystkie z tych pytań, jesteś we właściwym miejscu! Najlepsza gra o psach to urocza gra o zebraniu podwórka pełnego psów, które mają wspólny cel – być jak najbardziej rozkoszne. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Królewski wyścig / Eric Claverie ; ilustracje Jiahui Eva Gao ; tłumaczenie Sławomir Czuba. - Podłęże : Muduko - Trefl, copyright 2021. - 1 pudełko: 5 plansz, 16 pionków biegaczy, 12 żetonów zwycięstwa, 5 żetonów punktacji, 4 kości do gry ; 20x20x6 cm.
W pudełku: 5 plansz, 16 pionków biegaczy, 12 żetonów zwycięstwa, 5 żetonów punktacji, 4 kości do gry, instrukcja: 4 strony.
Królewski wyścig. Wyścigowa gra planszowa. Raz na 100 lat organizowany jest wyścig, którego zwycięzca będzie mógł wybrać nowego króla. Przejmij dowodzenie nad jednym z klanów i poprowadź swoich biegaczy do zwycięstwa. Wykorzystuj wyniki z rzutów kośćmi, aby osiągnąć najlepszy wynik. Liczy się bycie najsprytniejszym, niekoniecznie najszybszym. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Grzybobranie w Zielonym Gaju / koncepcja i opracowanie Sławomir Czuba, Wiktor Fabiański, Grzegorz Traczykowski ; opracowanie graficzne Natalia Łuczyńska. - Gdynia : Trefl, [2009]. - 1 pudełko, 1 plansza z elementami przestrzennymi, 26 grzybków, 4 koszyczki, kostka, instrukcja ; 26x26x8 cm.
W zielonym gaju ptaszki śpiewają, grzybiarze wyruszyli do boru. Kto z Was okaże się sprytniejszy w wyścigu po grzybki? Las jest ogromny, a grzybków bardzo mało, kto zdobędzie ich więcej? Czas pokaże. Zaczynamy! [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F9 dla dzieci
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. G C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Decrypto : drużynowa zabawa szyframi / Thomas Dagenais-Lespérance. - Gliwice : Portal Games, ©2018. - 1 gra (48 kart Kodów, 2 zasłonki, 8 żetonów, 1 instrukcja, 1 klepsydra, 110 kart Słów Kluczy, 50 kart do notowania) : pudełko kartonowe, 23x16x5 cm.
Liczba graczy 3-8; wiek graczy 12+; czas gry 30 min.
Decrypto to drużynowe zmagania w łamaniu słownych szyfrów za pomocą skojarzeń! Zgarnij znajomych, usiądźcie przed księgą szyfrów i spróbujcie złamać kody przeciwników. Stańcie w szranki z przeciwną drużyną łamaczy kodów. Każda z dwóch drużyn otrzymuje zestaw znanych tylko im haseł. Jedna, wybrana osoba z drużyny staje się szyfrantem - zna on kod i stara się przekazać swojej drużynie podpowiedzi słowne w taki sposób, aby jego sojusznicy dopasowali hasła do słów w odpowiedniej kolejności wskazanej przez kod. W tym samym czasie przeciwnicy również próbują go rozszyfrować, ale nie znają haseł oponentów, więc do dyspozycji mają tylko słowne podpowiedzi. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gobblety Gra strategiczna / Thierry Denoual. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Foksal , 2016. - 1 gra (wiele elementów) ; w pudełku 26x26x5 cm + instrukcja.
Na opakowaniu: Gra dla młodszych i starszych graczy.
Idealna pierwsza gra strategiczna: kółko i krzyżyk, w którym można zjadać pionki swoje i przeciwnika! Wygrywa ten, kto pierwszy ustawi trzy Gobblety w linii! [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F9 dla dzieci
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Hokus Pokus! / Thierry Denoual ; ilustracje Stéphane Escapa. - Warszawa : Foxgames, [2017]. - 1 pudełko, 1 instrukcja, 4 czarne kapelusze, 4 czerwone kielichy, 4 pomarańczowe rurki, 4 zielone monety, 4 białe króliki, 55 kart ; 26x26x7 cm.
Na opakowaniu: Wyczaruj jak najszybciej swój magiczny stos!
„Hokus pokus” to gra w której szybkość, zręczność, precyzja zadecydują o sukcesie przestawienia. Gra daje mnóstwo zabawy, gdyż wszyscy grają jednocześnie, ćwiczy zdolności manualne i cieszy oko pięknymi plastikowymi elementami. Zasady nie mogą być już prostsze – należy ułożyć jak najszybciej stos 5 magicznych przedmiotów w odpowiedniej kolejności wynikającej z wylosowanej karty. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F9 dla dzieci
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. G C (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Książka z zagadkami do rozwiązania.
Ludzkie ciało to precyzyjny i fascynujący mechanizm. W czasie podróży po jego układach, narządach i zakamarkach użyj dedukcji lub intuicji, żeby znaleźć rozwiązania niezwykłych zagadek, które się w nim kryją. Czy uda Ci się odgadnąć kolor oczu dziecka Mileny i Adama? Dlaczego Sir George przeżył pojedynek, skoro sir Arthur strzelił mu prosto w pierś? Jak Jimmy domyślił się, że kelner nie zaparzył dla niego nowej kawy, tylko wyjął z poprzedniej muchę? Zrób trening swojemu mózgowi – organowi, który steruje Twoim ciałem – i daj ponieść się wyobraźni, żeby znaleźć rozwiązanie 25 zagadek o ludzkim ciele. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 5 dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 7 W (1 egz.)
Książka
W koszyku
U dołu okładki: Książka z zagadkami do rozwiązania.
Wydano ze wsparciem: Institut d'Estudis Balearics cultura de las Islas Baleares.
Ludzie przeszli długą drogę od czasów, kiedy żyli w jaskiniach, po podbój kosmosu. Nie wiedzieliby, jak krzesać ogień, przepłynąć morza, żeby odkryć nowe lądy i cywilizacje, tworzyć wiekopomne dzieła sztuki takie jak Mona Lisa... gdyby nie posiadali najważniejszego narzędzia: rozumu. Zanurz się w najbardziej fascynujących okresach w historii ludzkości, a przy okazji potrenuj trochę swój umysł i baw się dobrze! W jaki sposób? Pomagając rozwiązać rożnego rodzaju zagadki neandertalskiemu myśliwemu, starożytnemu faraonowi, celtyckiemu druidowi, Krzysztofowi Kolumbowi, osadnikom na Dzikim Zachodzie... czy samemu Sherlockowi Holmesowi. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 93/94 W (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Księga czarów / Projektant: Finn Steve ; Ilustracje : Piotr Sokołowski ; opracowanie graficzne : Sławomir Bejda. - Warszawa : FoxGames, 2022. - 1 pudełko (48 kart, 6 kości, 2 znaczniki punktacji, 1 znacznik czarodzieja, 12 żetonów przerzutu, 60 kryształów, 6 płytek lokacji, 2 plansze graczy, 1 instrukcja) 22x15x4
Liczba graczy : 2 ; Wiek 14+ ; czas gry : 40 minut
Księga czarów to dwuosobowa gra, w której gracze używają rzutów kośćmi, aby umieszczać kryształy na różnych kartach, w celu ich zdobycia. Po wygraniu, karty oferują albo specjalne moce, punkty zwycięstwa albo jedno i drugie. Zbieraj potężne i magiczne przedmioty i zawieraj przyjaźnie, aby budować swoją reputację w Szkole Magii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Książka z zagadkami do rozwiązania.
Książeczka "Zagadki detektywistyczne. Sztuka" jest kolejną z serii publikacją z ciekawymi i niepowtarzalnymi zagadkami dla dzieci. W książce znajduje się 25 unikalnych zagadek do rozwiązania, które pozwolą miło spędzić czas, a przy okazji poćwiczyć umiejętność kojarzenia faktów i zdolności dedukcyjne. Przy okazji dziecko zapozna się z niesamowitymi historiami i ciekawostkami na temat artystów i ich dzieł. Podczas rozwiązywania kolejnych zagadek Twoje dziecko wyruszy w podróż w czasie - odwiedzi nie tylko prehistoryczne jaskinie z tajemniczymi malowidłami na ścianach, lecz także nowoczesne miasta ozdobione wyjątkowym graffiti. W rozwiązywaniu zagadek przydatne będzie z pewnością lusterko dołączone do książki. Należy tylko wykorzystać je we właściwy sposób. [taniaksiazka.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 5 dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 7 W (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
7 złotych miast / Romaric Galonnier ; ilustracje Joachim Leclerco. - Warszawa : Wydawnictwo Nasza Księgarnia, 2021. - 1 gra : pudełko kartonowe, 20,5x20,5x4,5 cm.
Liczba graczy 1-4; wiek graczy 8-108; czas gry 25 min.
Zdobądź skarby legendarnych Złotych Miast! Wasza ekspedycja dotarła do krainy 7 Złotych Miast! Rozpoczyna się rywalizacja o skarby. Kto z was zgromadzi ich najwięcej? Bądźcie ostrożni – wielka świątynia niebawem się zawali! W XVI wieku w Ameryce Południowej popularna była legenda o El Dorado. Jej odpowiednikiem w Ameryce Północnej była legenda o 7 Złotych Miastach Ciboli. Pokusa zdobycia sławy i bogactwa przyciągała kolejne wyprawy europejskich poszukiwaczy. Podczas gry wcielacie się w uczestników jednej z nich! [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Podziel to! / Igor Ganzha ; ilustracje Jan Kallwejt. - Podłęże : Wydawnictwo Muduko, Copyright 2022. - 84 karty, instrukcja polska ; 10x15 cm.
Podziel to! to emocjonująca gra, w której staracie się zdobyć jak największą liczbę kart każdego typu. Co rundę, jeden z Was dzieli nowy zestaw kart na trzy stosy, a następnie pozostali wybierają po jednym. Wybierzesz największy stos, czy najmniejszy, którym nikt się nie interesuje? Zaryzykuj i sprawdź, jak dobrze blefujesz! Głównymi atutami gry są: niezależność językowa, proste zasady, motywująca tabela osiągnięć, piękne grafiki znanego ilustratora - Jana Kallwejta. [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Matematyczne Śledztwo)
Matematyczna tajemnica pełna LICZB. Trwa wyścig z czasem, by rozwiązać zagadki i uratować Złoty Skarb przed złodziejami. Jeśli Ci się nie uda, skarb przepadnie na zawsze! Seria książek „Matematyczne śledztwo” ma za zadanie zachęcać dzieci do ćwiczenia i stosowania w praktyce zdolności matematycznych poprzez wciągające historie kryminalne. Książka pełni funkcję gry, w której dziecko musi rozwiązywać zadania matematyczne, by podążać do pasjonującego rozwiązania. [swiatksiazki.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 5 dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51 W (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Miód / GrAlutka ; [ilustracje Katarzyna Fic]. - Wydanie I. - Warszawa : Zielona Sowa, ©2021. - 1 gra (instrukcja, 84 karty pszczół, 24 karty ula, 1 karta łąki, 1 karta pierwszego gracza, 48 żetonów nektaru, 8 żetonów bonusowych) : pudełko kartonowe, 20,5x13,5x3,5 cm.
Liczba graczy 2-4; wiek graczy 6+; czas gry 30-40 min.
Lipowy, wrzosowy, a może wielokwiatowy? Jaki jest twój ulubiony miód? Wciel się w bartnika, który dba o swoje ule, podczas gdy jego pszczele rodziny wytrwale zbierają kwiatowy nektar. Wygrasz, jeżeli to twoje pszczoły okażą się najbardziej pracowite i wyprodukują najwięcej miodu. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Naukowe śledztwo)
Na okładce: Zostań bohaterem! Stwórz własną przygodę i uratuj fabrykę czekolady!
Zostań bohaterem! Stwórz własną przygodę i uratuj fabrykę czekolady! Wciągająca przygoda z chemią! W fabryce Babuni powstaje najlepsza czekolada pod słońcem. Ale kiedy włamują się do niej złodzieje, to Ty dostajesz zadanie uratowania jej. Czy zdołasz sporządzać mikstury i przeprowadzać reakcje, aby nie dopuścić do chemicznej katastrofy? Użyj swojej wiedzy, by zakończyć tę mrożącą krew w żyłach przygodę i sam zdecyduj, jak się potoczy. Zrealizuj misję i zostań mistrzem nauki! [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 5 dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54 W (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Esy floresy / Elizabeth Hargrave ; ilustracje Beth Sobel ; tłumaczenie Patryk Blok. - Kraków : Lucky Duck Games, copyright 2020. - 1 puidełko: 18 kart kwiatów, karta złożna z instrukcją ; 13x10x3 cm.
W pudełku: 18 kart kwiatów, karta złożna z instrukcją.
Dodatek: Esy floresy: kwiaciarka / Mike Mullins ; 6 kart, karta złożona z instrukcją.
Gra nawiązuje do wiktoriańskiej symboliki kwiatów, wykorzystywanej do przekazywania tajnych wiadomości między przyjaciółmi i kochankami. Prosta mechanika – ja dzielę, ty wybierasz – zawiera w sobie elementy blefu i strategii. Ten tytuł świetnie sprawdzi się zarówno w gronie początkujących, jak i bardziej zaawansowanych graczy. [luckyduckgames.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czy wiesz, że sam Erno Rubik aż przez miesiąc próbował ułożyć swoją autorską kostkę, zanim zrozumiał jej mechanizm? Dzięki temu poradnikowi dowiesz się, jak można to zrobić w kilka godzin, a nawet - gdy już dojdziesz do wprawy - w kilka minut! Poradnik „Jak ułożyć kostkę Rubika” zawiera mnóstwo różnych technik oraz algorytmów, dzięki którym ułożenie kostki Rubika stanie się prostsze, niż myślałeś. Książka wskaże ci sposoby i wskazówki, jak ułożyć klasyczną kostkę 3x3x3. Poprowadzi cię także przez historię różnych nietypowych kostek Rubika i jeszcze więcej! [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793/794 W (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Gra planszowa
W koszyku
CoraQuest : małe wielkie przygody / Cora i Dan Hughes. - Bielsko-Biała : Lucrum Games ; ©2022. - 1 gra (1 instrukcja, 1 Księga Przygód, 1 poradnik tworzenia przygód, 8 kart bohaterów, 11 kart wrogów, 29 tekturowych figurek, 5 liczników zdrowia, 36 kart lochów, 63 karty skarbów, przedmiotów i ekwipunku, 9 pustych kart, 2 planszetki odliczania, 47 żetonów i znaczników, 7 kości, 4 karty pomocy) : pudełko kartonowe, 23x23x4,5 cm.
Liczba graczy 1-4; wiek graczy 6+; czas gry 45 min.
CoraQuest: MAŁE WIELKIE PRZYGODY to gra przygodowa pełna awanturniczych historii, w których zanurzyć może się jednocześnie grono od jednego do czworga zawadiaków, którzy ukończyli 6 lat. Uwaga Drodzy Rodzice! Choć gra adresowana jest do najmłodszych, istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że Was także porwie wir przygody! CoraQuest jest grą kooperacyjną – oznacza to, że wszyscy gracze współpracują ze sobą, próbując sprostać wyzwaniom stawianym przez rozgrywkę. Będziecie badać niebezpieczne podziemia, unikać pułapek, zdobywać skarby, a czasami ratować parę niesfornych gnomów. [lucrumgames.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czółko: junior / ilustracje: Aga Jakimiec. - Knurów : Portal Games, copyright 2023. - 1 pudełko: 165 kart, instrukcja ; 20x20x6 cm.
Czas gry: 30 min.
Zawartość pudełka: 165 kart, instrukcja.
Oto specjalna edycja znanej karcianej gry towarzyskiej przeznaczona dla młodszych graczy. Idealna na rozruszania spotkania w gronie rodzinnym, popołudniową zabawę z dziećmi, a także na przyjęcie urodzinowe lub piknik. Zabierz dzieciaki i urządźcie sobie zwariowane kalambury, wykorzystując mnóstwo podzielonych na 8 kategorii przepięknie zilustrowanych haseł, które rozbawią was do łez. Wykorzystajcie własne czółko w tej zakręconej grze, a reszta graczy pomoże wam odgadnąć, co też chodzi wam po głowie! Do dyspozycji macie pokazywanie, opowiadanie, śpiewanie - wszystko, co też wam w duszy gra. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Stinky Business / Piotr Jesionek ; ilustracje Sylwia Smerdel. - Konin : G3, [2016]. - 1 plansza do gry, 110 kart odpadów, 25 plansz przetwórni, 43 znaczniki sortowni/spalarni, 85 banknotów, 30 żetonów przetwórni, 60 żetonów rentowności przetwórni, 1 instrukcja ; 29x30x7 cm.
Szkło do szkła, plastik do plastiku, a papier do papieru. Segregowanie odpadów to dla jednych przykry obowiązek, a dla innych sposób na biznes! Wciel się w "śmieciowego" biznesmena i zarabiaj na odpadach. Ponieważ bez inwestycji nie ma zysków, będziesz musiał budować sortownie, spalarnie i przetwórnie, aby nikomu niepotrzebne śmieci zamienić na pożądane przez wszystkich pieniądze. Wygrywa gracz, który zdominuje przeciwników swoją infrastrukturą i majątkiem, przeliczając je na punkty zwycięstwa. Zdobądź poszukiwane przez wszystkich najcenniejsze złote odpady i zamień je na gotówkę! [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej