Gry i zabawy umysłowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(114)
Forma i typ
Gry i zabawki
(83)
Książki
(31)
Komiksy i książki obrazkowe
(7)
Proza
(7)
Publikacje popularnonaukowe
(7)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Poradniki i przewodniki
(3)
Druki ulotne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(83)
dostępne
(21)
wypożyczone
(11)
Placówka
Biblioteka główna
(1)
Filia nr 4
(1)
Filia nr 5 dla dzieci
(13)
Filia nr 7
(1)
Filia nr 9 dla dzieci
(3)
Filia nr 1 dla dzieci
(10)
Filia nr 16
(3)
Czytelnia F2
(74)
Czytelnia F9 dla dzieci
(9)
Autor
Knizia Reiner (1957- )
(5)
Jaszecka Karolina
(4)
Widmark Martin (1961- )
(4)
Willis Helena (1964- )
(4)
Chiacchiera Martino
(3)
Dobrowolski Patryk
(3)
Escandell Victor (1971- )
(3)
Gawryluk Barbara
(3)
Kamigaki Hiro
(3)
Kamigaki Hiro. Detektyw Pierre w labiryncie
(3)
Maruyama Chihiro
(3)
Skalska Katarzyna
(3)
Sokołowski Piotr
(3)
Szymanowicz Maciej (1975- )
(3)
Cathala Bruno (1963- )
(2)
Czuba Sławomir
(2)
Denoual Thierry
(2)
Dimitrievski Mihajlo
(2)
Escapa Stéphane
(2)
Gallo Ana
(2)
Rejchtman Grzegorz (1970-)
(2)
Shephard David
(2)
Smerdel Sylwia
(2)
Sorrentino Silvano
(2)
Wajs Joanna (1979- )
(2)
Zeimet Jacques
(2)
Akelaitis Gediminas
(1)
Albou-Tabart Sylvie
(1)
Allers Jeffrey D
(1)
Alvado Laurence
(1)
Arenius Päivi
(1)
Azagury Eric
(1)
Badie Ramy
(1)
Baraf Eduardo
(1)
Baron Tomasz
(1)
Bataillon Christophe (1979- )
(1)
Bauza Antoine (1978- )
(1)
Beaulieu Mathieu
(1)
Beaumont Émilie (1948- )
(1)
Berth (1967- )
(1)
Beyga Olga
(1)
Bielak Anna
(1)
Bielak Krzysztof
(1)
Biernacka Matylda
(1)
Blok Patryk
(1)
Bobrowski Hubert
(1)
Bolik Tomasz
(1)
Bondil Joëlle
(1)
Bonnessee Regis
(1)
Bonnessée Régis (1979- )
(1)
Bony
(1)
Boradyń-Bajkowska Anna
(1)
Bremner
(1)
Broust Jean-Louis
(1)
Burgueño Esther
(1)
Burm Kris (1957- )
(1)
Byliniak Maciej (1981- )
(1)
Bélineau Nathalie
(1)
Campardou Clémentine
(1)
Cardouat Marie
(1)
Carter
(1)
Castaño Eugeni
(1)
Chenot Patrick (1971- )
(1)
Chołostiakow Marek
(1)
Christiansen Aske
(1)
Cieslik Chris
(1)
Claverie Eric
(1)
Coimbra Miguel
(1)
Congar Anne-Sophie
(1)
Corene Cari
(1)
Coronado Amanda
(1)
Dagenais-LespéranceThomas
(1)
Demianiuk Krzysztof
(1)
Derouetteau Olivier
(1)
Desforges Nathalie
(1)
Drewnowski Jacek
(1)
Dutrait Vincent (1976- )
(1)
Détraz Pauline
(1)
Egret F
(1)
Etienne Apolline
(1)
Fabiański Wiktor
(1)
Fabicka Patrycja
(1)
Fic Katarzyna
(1)
Finn Steve
(1)
Finn Steve (1967- )
(1)
Franz Klemens
(1)
Fulton
(1)
Galonnier Romaric
(1)
Gantiez Stéphane
(1)
Ganzha Igor
(1)
Gao Jiahui Eva
(1)
Gawryluk Barbara (1957- )
(1)
Gestido Lorena
(1)
Giannetti Rita
(1)
Glover David (1953- )
(1)
Gołębiowski Patryk
(1)
GrAlutka
(1)
Green Dan
(1)
Gröber Marcel
(1)
Gutman Marek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(62)
2010 - 2019
(48)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(60)
1901-2000
(5)
1989-2000
(3)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(109)
Belgia
(2)
Czechy
(1)
Język
polski
(114)
Odbiorca
Dzieci
(92)
Młodzież
(65)
Dorośli
(48)
6-8 lat
(38)
9-13 lat
(37)
14-17 lat
(11)
0-5 lat
(7)
18+
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(5)
Literatura amerykańska
(4)
Literatura szwedzka
(4)
Literatura francuska
(3)
Literatura hiszpańska
(2)
Literatura japońska
(2)
Literatura polska
(2)
Literatura fińska
(1)
Literatura włoska
(1)
Temat
Lasse i Maja (postacie fikcyjne)
(4)
Prywatni detektywi
(4)
Zabawa
(4)
Śledztwo i dochodzenie
(4)
Detektywi amatorzy
(3)
Historia
(3)
Labirynt
(3)
Literatura dziecięca
(3)
Logika
(3)
Boże Narodzenie
(2)
Rośliny ozdobne
(2)
Tajemnica
(2)
100 rocznica odzyskania niepodległości przez Polskę (2018)
(1)
Biegi
(1)
Budownictwo
(1)
Ciało ludzkie
(1)
Czarodzieje
(1)
Dżungle i lasy deszczowe
(1)
Elektryczność
(1)
Filatelistyka
(1)
Gobliny (stworzenia fantastyczne)
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Hotele
(1)
II wojna światowa (1939-1945)
(1)
Internet
(1)
Kamienie szlachetne
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Konflikt
(1)
Kostka Rubika
(1)
Koszmarny Karolek (postać fikcyjna)
(1)
Koty
(1)
Krainy i światy fikcyjne
(1)
Krasnoludy
(1)
Magia
(1)
Metro
(1)
Muminki (postacie fikcyjne)
(1)
Nauka liczenia
(1)
Odzyskanie niepodległości przez Polskę (1918)
(1)
Osiedle
(1)
Osobliwości
(1)
Pamięć
(1)
Percepcja wzrokowa
(1)
Przedmioty użytku codziennego
(1)
Przyjaźń
(1)
Przyroda
(1)
Psy
(1)
Ralph Demolka (postać fikcyjna)
(1)
Rodzina
(1)
Rycerze
(1)
Segregacja odpadów
(1)
Skojarzenia językowe
(1)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(1)
Szpiegostwo
(1)
Sztuka
(1)
Słownictwo
(1)
Termity
(1)
Testy na iloraz inteligencji
(1)
Trening umysłu
(1)
Wyobraźnia
(1)
Władcy
(1)
Władza
(1)
Zabójstwo
(1)
Zapałki
(1)
Zdolności manualne
(1)
Znaczki pocztowe
(1)
Żaby
(1)
Życie codzienne
(1)
Temat: dzieło
Arkham horror (gra planszowa)
(1)
Game of thrones (serial filmowy)
(1)
Pieśń Lodu i Ognia
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1914-1918
(1)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Chiny
(1)
Eldorado (kraina mitologiczna)
(1)
Kalisz (woj. wielkopolskie)
(1)
Starożytny Egipt
(1)
Gatunek
Powieść
(24744)
Wiersze
(6448)
Opowiadania i nowele
(6443)
Powieść obyczajowa
(6075)
Kryminał
(3611)
Gry i zabawy umysłowe
(114)
Opracowanie
(2942)
Thriller
(2280)
Romans
(2073)
Pamiętniki i wspomnienia
(2054)
Biografia
(1863)
Bajki i baśnie
(1484)
Powieść historyczna
(1455)
Esej
(1437)
Poradnik
(1369)
Fantastyka
(1298)
Reportaż
(1207)
Powieść przygodowa
(1205)
Fantasy
(1155)
Sensacja
(1038)
Publikacja bogato ilustrowana
(970)
Antologia
(963)
Wydawnictwa popularne
(917)
Publicystyka
(864)
Dokumenty dźwiękowe
(845)
Powieść polska
(737)
Powieść amerykańska
(678)
Publikacje dla dzieci
(673)
Dramat (gatunek literacki)
(605)
Powieść psychologiczna
(565)
Romans historyczny
(493)
Saga rodzinna
(492)
Monografia
(470)
Powieść biograficzna
(457)
Książka obrazkowa
(386)
Komiks
(372)
Wywiad dziennikarski
(366)
Powieść angielska
(357)
Broszura
(344)
Listy
(340)
Fraszki
(321)
Horror
(314)
Biografie
(299)
Relacja z podróży
(295)
Analiza i interpretacja
(291)
Felieton
(290)
Lektura z opracowaniem
(274)
Powieść erotyczna
(252)
Książki dla małych dzieci
(244)
Literatura polska
(234)
Szkic literacki
(233)
Literatura dla dzieci
(232)
Science fiction
(228)
Praca zbiorowa
(217)
Autobiografia
(214)
Opowiadanie dziecięce polskie
(212)
Poezja
(202)
Przypowieść
(200)
Czasopismo naukowe
(197)
Poezja polska
(195)
Przepisy kulinarne
(190)
Książka zabawka
(185)
Podręcznik
(184)
Pieśń
(181)
Dzienniki
(180)
Książka obrazkowa (picturebook)
(180)
Czasopismo historyczne
(171)
Wydawnictwa dla dzieci
(171)
Tragedia
(169)
Komedia
(168)
Pamiętniki polskie
(166)
Stare druki
(165)
Satyra
(152)
Literatura dziecięca polska
(150)
Przewodnik turystyczny
(145)
Poemat
(142)
Album
(141)
Poradniki
(138)
Materiały konferencyjne
(135)
Wywiad-rzeka
(130)
Encyklopedia
(127)
Materiały pomocnicze
(127)
Legendy i podania
(125)
Antologie
(122)
Adaptacja literacka
(115)
Powieść kryminalna
(111)
Czasopismo polskie
(108)
Poezja dziecięca polska
(108)
Słownik
(101)
Powieść autobiograficzna
(99)
Dystopia
(97)
Aforyzmy
(94)
Wydawnictwo źródłowe
(92)
Literatura dla młodzieży
(91)
Gry planszowe
(89)
Czasopismo niemieckie
(87)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(87)
Rymowanki
(87)
Literatura
(85)
Treny
(85)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(83)
Edukacja i pedagogika
(6)
Historia
(5)
Geografia i nauki o Ziemi
(2)
Biologia
(1)
Chemia
(1)
Dom i ogród
(1)
Fizyka i astronomia
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Matematyka
(1)
Rozwój osobisty
(1)
114 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Biuro Detektywistyczne Lassego i Mai)
Opis według okładki.
Znacie Lassego i Maję, którzy w szwedzkim miasteczku Valleby tropią przestępców? W Brązowej księdze możecie przyłączyć się do nich i pomóc im w rozwiązywaniu detektywistycznych zagadek. Brązowa księga to szyfry, labirynty, rebusy, krzyżówki, ćwiczenia na spostrzegawczość i mnóstwo innych detektywistycznych łamigłówek. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Prz W (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biuro Detektywistyczne Lassego i Mai)
Opis według okładki.
Chcesz tropić przestępców razem z Lassem i Mają? "Diamentowa księga" pełna jest detektywistycznych zagadek, szyfrów, rebusów, labiryntów i innych łamigłówek! [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Prz W (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biuro Detektywistyczne Lassego i Mai)
(Świąteczne Opowiadnie z Łamigłówkami)
W recepcji hotelu w Valleby pracuje najbardziej ponury mieszkaniec miasteczka, Rune Andersson. Jedyne, co go interesuje, to zbieranie znaczków. Takie przynajmniej sprawia wrażenie... Tydzień przed Wigilią Lasse i Maja odkrywają przypadkiem pewną tajemnicę z dzieciństwa Runego. Czy uda im się sprawić, że Rune po raz pierwszy od lat spędzi rodzinne święta? [empik.com]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 5 dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P W (1 egz.)
Filia nr 16
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Op II (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biuro Detektywistyczne Lassego i Mai)
Opis według okładki.
Chcesz tropić przestępców razem z Lassem i Mają? „Złota księga”, podobnie jak „Brązowa księga” i „Srebrna księga”, pełna jest detektywistycznych zagadek, szyfrów, rebusów, labiryntów i innych łamigłówek! [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Prz W (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Głodniaki / Andreas Wilde. - Kraków : Lucky Duck Games, ©2022. - 1 gra : pudełko kartonowe, 20x14x4 cm.
Liczba graczy 2-4; wiek graczy 6+; czas gry 20 min.
Głodniaki to kooperacyjna gra dla 2-4, która łączy w sobie zalety gry karcianej z możliwościami aplikacji mobilnej. Waszym zadaniem jest ukończenie każdego poziomu poprzez wykarmienie wszystkich stworków. Potworom będą smakować tylko te przedmioty, które pasują do koloru ich futerka. Gracze skanują za pomocą urządzenia wybrane karty, a w aplikacji wyświetli się rezultat mieszania kolorów. Udało wam się wykarmić potworka? Czas na kolejny poziom! [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Druk ulotny
Książka
W koszyku
Co się zdarzyło 100 lat temu? / Krzysztof Wiśniewski, Joanna Myjak. - Warszawa : Bellona, [2018]. - [66] kart : ilustracje kolorowe ; 31 cm.
(Klub Poszukiwaczy Tajemnic)
Bohaterowie Klubu Poszukiwaczy Tajemnic znajdują czapkę powstańca wielkopolskiego i po kolei dowiadują się, że zanim 11 listopada 1918 roku Polska odzyskała niepodległość, wiele musiało się zdarzyć. Abyśmy mogli być obywatelami wolnego państwa, wielu naszych przodków musiało wykazać się bohaterstwem i mądrością. Józef Piłsudski, Roman Dmowski, Ignacy Paderewski, Józef Haller, Władysław Belina-Prażmowski, żołnierze Pierwszej Kompanii Kadrowej, Orlęta Lwowskie to bohaterowie naszej niepodległości. Gdy otworzysz tę książkę Klubu Poszukiwaczy Tajemnic, pokoloruj obrazki i przeczytaj ważne informacje o tym, co zdarzyło się 100 lat temu. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 5 dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 94(438) W (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Najlepsza gra o kotach / autor gry, ilustracje Josh Wood ; tłumaczenie Arek Maj. - Warszawa : FoxGames - Grupa Wydawnicza Foksal, copyright 2020. - 1 pudełko: 102 karty gry ; 60 żetonów przysmaków ; 13 kart przybłęd ; 6 żetonów punktów zwycięstwa ; znacznik kota ; notes do liczenia punktów ; 21x14x4 cm.
W pudełku: 102 karty gry ; 60 żetonów przysmaków ; 13 kart przybłęd ; 6 żetonów punktów zwycięstwa ; znacznik kota ; notes do liczenia punktów ; instrukcja: 16 stron.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Carcassonne Gra planszowa / Klaus-Jürgen Wrede ; ilustracje Anne Pätzke, Chris Quilliams. - Kraków : Bard Centrum Gier ; Praga : MindOK, 2014. - 1 pudełko, 72 żetony (płytki terenu), 45 pionków (40 podwładnych + 5 opatów) w 5 kolorach, 1 tor punktacji (plansza), instrukcja z mini rozszerzeniem ; 28x20x7 cm + instrukcja z mini roszerzeniem.
Usiądź z przyjaciółmi przy stole i wspólnie zacznijcie budować z niewielkich żetonów łąki, twierdze, całe miasta i drogi, rywalizując między sobą o przejęcie kontroli nad co bardziej atrakcyjnymi lokacjami. Sprytne zagranie może pozbawić rywala możliwości ukończenia ogromnego miasta lub pozwoli Ci przejać kontrolę nad wielką łąką. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F9 dla dzieci
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. G C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Carcassonne / Klaus-Jürgen Wrede ; [ilustracje Marcel Gröber]. - Praha : Mindok, ©2021. - 1 gra (72 płytki terenu, 40 drewnianych pionków, plansza punktacji, polska instrukcja, 12 płytek Rzeki, 5 pionków Opata) : pudełko kartonowe, 27x19x7 cm.
Liczba graczy 2-5; wiek graczy 7+; czas gry 35 min.
Odwiedź magiczne miasto Carcassonne, w którym zawsze tętni życie, a turyści nigdy nie przestają się zachwycać jego architekturą i okolicą. Taka właśnie jest gra Carcassonne Druga edycja, gdzie planszę tworzą uczestnicy. Kolejno dokładają kafelki z terenem, który może stać się ich własnością. Wielopokoleniowa strategiczna gra rodzinna zachwyci swoją formułą zarówno małych, jak i dużych graczy. Poza wciągającą rozgrywką, która uczy planowania każdego ruchu i przewidywania posunięcia przeciwnika, integruje ona uczestników bez względu na płeć i wiek. [gandalf.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gra o Tron : quiz / autor pytań, projekt gry Jonathan Ying ; autorzy pytań David Panfilo, Lee Peters, Jason Walden ; główny projektant grafik Brian Schomburg ; tłumaczenie Marcin Wełnicki. - Kraków : Galakta, Copyright 2015. - 1 gra (1 plansza, 200 dwustronnych kart pytań, 36 znaczników, 64 karty pytań obrazkowych, 1 żeton Żelaznego Tronu, 1 żeton rundy, instrukcja : karton, kolor ; 30x30x10 cm +instrukcja (4 strony : ilustracje ; 27 cm).
Czas rozgrywki: 30-60 min.
Ile tak naprawdę wiesz o serialu telewizyjnym HBO Gra o Tron? Sprawdź swoją wiedzę, zmierz się z przyjaciółmi i zdobądź Żelazny Tron! Podbij Westeros dzięki swojej wiedzy o serialu HBO Gra o Tron! Wojna w Westeros trwa – udowodnij, że jesteś godzien zasiąść na Żelaznym Tronie! Zajmij najsłynniejsze twierdze Westeros dzięki swojej wiedzy o czterech pierwszych sezonach Gry o Tron HBO. Gra o Tron: Quiz to gra dla 2–4 graczy (lub drużyn), której celem jest kontrola jak największej liczby lokacji. Ponad 1200 pytań o różnym stopniu trudności, oznaczonych numerem sezonu, z którego pochodzą, zapewnia wpływy w miastach. W swojej turze wybierasz, na ile pytań chcesz odpowiedzieć i na którą twierdzę przypuścisz szturm. Możesz też zawierać krótkotrwałe sojusze lub zdać się tylko na siebie. Każdy sposób może Cię doprowadzić do zwycięstwa lub zepchnąć na dno. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F9 dla dzieci
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. G C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: biały duch, zielona butelka, czerwony fotel, niebieska książka, szara mysz, 60 kart.
Gra planszowa „Duuuszki” to polska wersja językowa światowego bestsellera „Geistesblitz”, to niesamowicie emocjonująca gra imprezowa, w którą może grać nawet jednocześnie nawet 8 osób! Jak grać w „Duuuszki”? To proste! Musisz być szybki jak błyskawica! Wylosuj kartę i złap odpowiedni przedmiot szybciej niż przeciwnicy. Powodzenia! Gra ma wyjątkowo proste zasady. Na stole znajduje się 5 różnych przedmiotów w 5 kolorach – biały duszek, czerwony fotel, niebieska książka, szara mysz i zielona butelka. Gracze szybko wykładają kolejne karty, z których każda przedstawia dwa z tych przedmiotów, ale niekoniecznie we właściwym kolorze. W zależności od sytuacji, gracze muszą jak najszybciej złapać właściwy przedmiot. Najszybszy gracz zdobywa kartę. Za pomyłkę niestety trzeba zapłacić – oddać jedną z wcześniej zdobytych kart. Wygrywa gracz, który zgromadzi najwięcej kart. Gra „Duuuszki” wymaga spostrzegawczości i refleksu, dzięki czemu jest dynamiczna i zapewnia doskonałą rozrywkę przy jednoczesnym treningu szarych komórek. Autorem gry jest pochodzący z Luksemburga Jacques Zeimet. Rewelacyjne ilustracje stworzyła Gabriela Silveira. Światowy sukces „Duuuszków” potwierdza zdobycie 8 nominacji oraz nagród na całym świecie. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F9 dla dzieci
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Karaluszek kłamczuszek / Jacques Zeimet. - Konin : G3, [2020]. - 1 pudełko: 64 karty ; 11x11x4 cm. + instrukcja.
(Karaluszkowe Przeboje)
W pudełku: 64 karty, instrukcja.
Mina pokerzysty, umiejętne maskowanie emocji i odrobina karcianego szczęścia okażą się nieocenione w rozgrywce z Karaluszkiem kłamczuszkiem. Osobiste sympatie uczestników do pająków, much, szczurów czy nietoperzy dzięki tej grze mogą ulec zmianie. Każdy chce wykiwać przeciwników i wcisnąć im jak najwięcej kart. Kartę z wybranym przez siebie zwierzęciem można przekazać dowolnemu graczowi, deklarując przy tym, jakie zwierzę znajduje sie na oddawanej karcie - może być to prawda lub fałsz. Kto błędnie oceni prawdomówność przeciwnika, zatrzymuje kartę. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
5 sekund : junior. - Gdynia : Trefl, 2014. - 1 gra: 354 karty z pytaniami, 18 kart "Czas", 18 kart "Zmiana",6 pionków, 1 plansza dogry, 1 specjalny czasomierz, 1 pudełko na karty ; 25x25 cm.
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Liczba graczy 3-6 ; wiek graczy od 6 do 9 lat ; czas gry 10-15 min.
na pudełku: Gra, w której szybko myślisz i szybko mówisz!
Z pewnością bez trudu jesteś w stanie wymienić 3 smaki dżemu - ale czy dasz radę zrobić to pod presją czasu? Masz 5 sekund, a pozostali gracze tylko czekają na Twoje potknięcie! Czas nie jest Twoim sprzymierzeńcem, dlatego mówisz co ci ślina na język przyniesie. Podajesz czasem dziwaczne, czasem śmieszne odpowiedzi, podczas gdy kulki szybko mkną w dół spirali specjalnego czasomierza. Jeśli pytanie sprawia ci kłopot - wykorzystujesz karty "Czasu" lub "Zmiany". Na żółtej stronie kart znajdują się pytania dla młodszych dzieci, a na czerwonej dla starszych. 5 sekund - szalona i zabawna gra teraz w wersji junior! [opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Flotylla. Trafiony!!!...zatopiony!!!. - Chwaszczyno k/Gdyni : Alexander, [2021]. - 1 pudełko: 2 dwustronne palety, 2 komplety statków, 2 komplety czerwonych kołków, 4 kompletów białych kołków, instrukcja ; 21x16x6 cm.
Tradycyjna gra w statki rozgrywana przy pomocy figurek okrętów. Zasady są bardzo proste. Każdy z graczy ma dwie tablice, na jednej rozmieszcza sylwetki swoich statków i miejsca trafień przeciwnika, a na drugiej zaznacza swoje trafienia i chybione strzały. Wygrywa ten kto pierwszy trafi wszystkie okręty przeciwnika. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Jungle speed : collector / autorzy: Tom i Yako. - Gdańsk : Rebel, ©2021. - 1 gra (140 kart, totem, worek z organicznej bawełny, instrukcja) : pudełko kartonowe, 21x11x8 cm.
Liczba graczy 2-10; wiek graczy 7+; czas gry 15 min.
Odkrywaj symbole, patrz uważnie i jak najszybciej pozbądź się swoich kart! Jungle Speed Collector to wyjątkowa edycja bezkonkurencyjnej gry rodzinnej, w której liczy się spostrzegawczość i szybkość reakcji. W każdej rundzie wykładamy przed siebie nową kartę z symbolem. Gdy na stole pojawią się dwa identyczne kształty, ich właścicieli czeka pojedynek o to, który jako pierwszy chwyci totem stojący na środku stołu. Zwycięzca będzie mógł pozbyć się odkrytych kart. A ten, kto chwyci torem w złym momencie albo w ogóle tego nie zrobi... będzie musiał wziąć karty od swoich przeciwników! [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Misja na Księżyc : gra planszowa. - Warszawa : [wydawca nieznany], [2000]. - 1 gra (1 plansza: 6 pionków, 1 kostka do gry, 4 karty Podróży, 24 Karty Przybornika, 120 sztuk Kart Pytań (4 rodzaje), 18 żetonów Jeżyki + 1 instrukcja). ; 23x34x5 cm.
(Misiowe Opowieści)
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Liczba graczy 2-6.
Zbierz niezbędne do podróży w kosmos elementy, pomóż misiowi dotrzeć na Księżyc i uratować Śnieżynkę. [opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Monopoly Junior. - Gdańsk : Hasbro Poland, copyright 2004. - 1 gra (1 plansza: 1 talia złożona z 25 kart"Szansa", 48 plastykowych kas, 1 plik pieniędzy, 1 kostka, 4 pionki- samochody + instrukcja). ; 27x27x6 cm.
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Liczba graczy 2-4 ; wiek graczy od 5 do 8 lat ; czas ok. 40 - 120 minut.
Gry familijne.
Na pudełku: Gra w inwestycje w wesołym miasteczku!
Monopoly Junior to gra planszowa, w której również młodsi gracze mogą poczuć się jak prawdziwe rekiny biznesu! Monopoly Junior to najpopularniejsza gra ekonomiczna w uproszczonej wersji dla młodszych dzieci. Atrakcyjna oprawa graficzna oraz przejrzyste zasady zachęcają do zabawy nawet najbardziej odporne na planszówki dzieci! Nieważne, ile masz lat - kupuj nieruchomości, zarabiaj pieniądze, wspinaj się na szczyt światowej finansjery! [opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Nawlekaj nie czekaj : gra edukacyjna. - Chwaszczyno k/Gdyni : Z. P. Alexander Piotr Pudzis, [2016]. - 1 pudełko, 18 kul, 55 kart, 3 linki, 1 klepsydra, 80 żetonów, instrukcja; 24x25x5 cm.
Na opakowaniu: Sowa mądra głowa poleca. Trenuj zręczność! Ćwicz pamięć!
"Nawlekaj i nie czekaj" to gra przeznaczona dla dzieci młodszych, starszych i dorosłych. W trakcie gry odkryj kartę. Wpatrując się w nią przez kilka sekund, staraj się zapamiętać kolejność kolorów. Po sygnale nawlekaj na linkę jak najszybciej kolorowe kule - zgodnie z układem odczytanym z karty. Gra jest znakomitym treningiem zręczności i świetnym ćwiczeniem pamięci. Można w niej dostosować poziom trudności do możliwości graczy. Sprawdź swoją pamięć i zręczność. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F9 dla dzieci
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. G C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ryzyko : gra o podbój świata. - Gdańsk : Hasbro Poland, [2004]. - 1 gra (plansza, 42 karty terytoriów, 2 jokery, 28 kart Misja, 6 zestawów pionków, 5 kostek(3 czerowne, 2 białe), pionek Zotej Kawalerii).
Liczba graczy 2-6 ; wiek graczy 10+; czas ok. 40 - 120 minut.
Jesteś poważanym wodzem wielkich armii. Twoja misja jest prosta - podbić świat! To ostateczne starcie strategii militarnych - poprowadź swoją piechotę, kawalerię i artylerię do walki. Zaplanuj zwycięstwo, myśl taktycznie aby zdobywać terytoria i kontynenty w kampanii o panowanie nad światem. Z rozwagą wzmacniaj swoje oddziały, aby bronić swoich terytoriów lub wzmocnić linię frontu. Pokonaj wrogów i podążaj ku zwycięstwu! Ryzyko to klasyczna gra strategiczna, w której gracze dążą do opanowania globu poprzez supremację militarną. [moriongames.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
SET G3 : gra logiczna. - Konin : G3, 2015. - 1 pudełko ; 12x10x2 cm.
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
W pudełku: 81 kart, instrukcja.
Gra dla 1-20 graczy.
Czas gry: 20 min.
81 kart i każda z nich jest inna, każda wyjątkowa, tak jak cała gra. Na stole układa się 12 odkrytych kart. Wszyscy uczestnicy równocześnie na nie spoglądają. Celem gry jest odnalezienie SETów. Każda karta ma 4 cechy różnicujące: kształt (owal, fala, romb), kolor (czerwony, fioletowy, zielony), wypełnienie (całkowite, częściowe, brak) i liczbę elementów (1, 2 lub 3). Pojedynczy SET składa się dokładnie z trzech kart, na których każda z 4 cech jest taka sama lub całkowicie różna. Gracz, który jako pierwszy odnajdzie SETa w nagrodę otrzymuje 3 karty. Następnie pula jest ponownie uzupełniana do 12 kart. Rozgrywka się kończy, gdy wszystkie karty z talii zostaną wyłożone, a z kart znajdujących się w puli nie będzie już można utworzyć SETa. Wygrywa gracz, który zdobył najwięcej kart. Set został doceniony i wyróżniony nagrodami: w Stanach Zjednoczonych (m.in. najlepsza gra według wyboru rodziców), Niemczech i Kanadzie, a przez stowarzyszenie MENSA został zakwalifikowany do pierwszej piątki najlepszych gier w 1991 roku! [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej