Gry komputerowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Filia nr 1
(1)
Filia nr 16
(1)
Autor
Chaloner Paul "Redeye"
(1)
Czartoryski Bartosz
(1)
Schreier Jason
(1)
Sillis Benjamin
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Branża informatyczna
(1)
Hazard
(1)
Konsole do gier
(1)
Producenci gier komputerowych
(1)
Projektanci aplikacji multimedialnych, animacji i gier komputerowych
(1)
Sporty wirtualne
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Gatunek
Powieść
(24818)
Opowiadania i nowele
(6478)
Wiersze
(6456)
Powieść obyczajowa
(6118)
Kryminał
(3633)
Gry komputerowe
(-)
Opracowanie
(2968)
Thriller
(2298)
Romans
(2087)
Pamiętniki i wspomnienia
(2066)
Biografia
(1880)
Bajki i baśnie
(1491)
Powieść historyczna
(1466)
Esej
(1441)
Poradnik
(1390)
Fantastyka
(1310)
Reportaż
(1224)
Powieść przygodowa
(1211)
Fantasy
(1159)
Sensacja
(1042)
Publikacja bogato ilustrowana
(976)
Antologia
(965)
Wydawnictwa popularne
(924)
Dokumenty dźwiękowe
(888)
Publicystyka
(868)
Powieść polska
(736)
Powieść amerykańska
(677)
Publikacje dla dzieci
(677)
Dramat (gatunek literacki)
(607)
Powieść psychologiczna
(567)
Romans historyczny
(498)
Saga rodzinna
(492)
Monografia
(470)
Powieść biograficzna
(459)
Książka obrazkowa
(390)
Komiks
(372)
Wywiad dziennikarski
(371)
Powieść angielska
(357)
Broszura
(351)
Listy
(340)
Fraszki
(321)
Horror
(316)
Biografie
(299)
Relacja z podróży
(297)
Analiza i interpretacja
(291)
Felieton
(290)
Lektura z opracowaniem
(276)
Powieść erotyczna
(252)
Książki dla małych dzieci
(245)
Literatura dla dzieci
(241)
Literatura polska
(235)
Szkic literacki
(233)
Science fiction
(230)
Praca zbiorowa
(217)
Autobiografia
(215)
Opowiadanie dziecięce polskie
(212)
Poezja
(203)
Przypowieść
(200)
Czasopismo naukowe
(197)
Poezja polska
(195)
Przepisy kulinarne
(193)
Książka zabawka
(185)
Podręcznik
(184)
Pieśń
(181)
Dzienniki
(180)
Książka obrazkowa (picturebook)
(180)
Czasopismo historyczne
(171)
Wydawnictwa dla dzieci
(171)
Tragedia
(170)
Komedia
(168)
Pamiętniki polskie
(166)
Stare druki
(164)
Satyra
(152)
Literatura dziecięca polska
(150)
Przewodnik turystyczny
(147)
Album
(142)
Poemat
(142)
Poradniki
(139)
Materiały konferencyjne
(137)
Wywiad-rzeka
(130)
Materiały pomocnicze
(128)
Encyklopedia
(127)
Legendy i podania
(126)
Antologie
(122)
Adaptacja literacka
(116)
Gry i zabawy umysłowe
(114)
Powieść kryminalna
(110)
Czasopismo polskie
(108)
Poezja dziecięca polska
(108)
Słownik
(101)
Powieść autobiograficzna
(99)
Dystopia
(98)
Aforyzmy
(94)
Wydawnictwo źródłowe
(92)
Literatura dla młodzieży
(91)
Gry planszowe
(89)
Rymowanki
(88)
Czasopismo niemieckie
(87)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(87)
Literatura
(85)
Treny
(85)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Esport i wszystko, co musisz o nim wiedzieć. Przewodnik po świecie gamingu. Gaming przebył długą drogę: od podwórek, gdzie pstrykało się kapslami, po wielkie hale sportowe po brzegi wypełnione fanami najciekawszych gier wideo i nowych technologii. Dziś esport wart jest miliardy dolarów. Profesjonalni gracze stali się gwiazdami zarabiającymi miliony, a ich zmagania śledzą setki tysięcy fanów na całym świecie. Dzięki wirtualnemu światu zyskali sławę i zbili prawdziwe fortuny. Od Call of Duty do Counter Strike’a, od Fify do Fornite’a – całe pokolenie gamerów zmieniło granie w gry wideo z rozrywki w intratny zawód. Ale patrząc na wciąż rozwijającą się branżę, trudno nie zadawać sobie pytań: Ile tak naprawdę zarabiają najlepsi gracze? Czym dokładnie jest gaming i czy rzeczywiście jest to sport? Jak rozwinęła się branża i jaką drogę przeszli zawodnicy? Czy jeśli uprawia się ten sport, trzeba przejść na emeryturę w wieku 23 lat? Jak wystartować w jednych z najtrudniejszych zawodów w świecie? Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 16
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 796/799 W (1 egz.)
Książka
W koszyku
ISBN bez podziału.
Przemysł gier jest zarówno prestiżowy, jak i nieprzewidywalny. Opierając się na licznych wywiadach z producentami przełomowych gier, takich jak BioShock Infinite, Epic Mickey czy Dead Space, Jason Schreier pisze o szokujących decyzjach, które doprowadziły do zamknięcia firm odpowiedzialnych za te produkcje. Wciśnij reset opowiada o osobach z krwi i kości, których życie diametralnie zmieniło się po nagłej likwidacji studia – ludzie ci z czasem doszli do siebie i zrobili krok naprzód lub zupełnie porzucili świat gier. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-92 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej