Pedagodzy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Publikacje fachowe
(4)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(7)
wypożyczone
(1)
Placówka
Filia nr 3
(5)
Filia nr 5
(1)
Filia nr 6
(2)
Autor
Bartz Wayne R. (1938- )
(1)
Basaj Agnieszka
(1)
Bowers Keri
(1)
Brown Stephen W
(1)
Foster Stephanie M
(1)
Freitas Irena
(1)
Greene Ross W
(1)
Kotowska Adrianna
(1)
Kudlak Grzegorz
(1)
Lara Joanne
(1)
Maksymowicz-Hamann Jowita
(1)
Niezgoda Ewa
(1)
Shore Stephen M. (1961- )
(1)
Sugiero Joanna
(1)
Szatkowska Dorota
(1)
Vogler Roger E
(1)
Winter Matt
(1)
Wypler Wojciech
(1)
Zielińska Monika (1972- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(6)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Odbiorca
Dzieci
(8566)
6-8 lat
(4297)
Młodzież
(3237)
9-13 lat
(2931)
0-5 lat
(2903)
Pedagodzy
(8)
14-17 lat
(1166)
Dorośli
(614)
Szkoły podstawowe
(189)
Szkoły średnie
(165)
18+
(152)
Rodzice
(132)
Szkoły wyższe
(53)
Nauczyciele
(30)
Studenci
(26)
Szkoły ponadpodstawowe
(24)
Przedszkola
(18)
Licea
(16)
Nauczyciele języka polskiego
(13)
Szkoły ponadgimnazjalne
(13)
Kobieta
(12)
Menedżerowie
(12)
Klasa 4.
(11)
Nauczanie początkowe
(10)
Logopedzi
(9)
Klasa 1.
(8)
Dziewczęta
(7)
Chłopcy
(6)
Gimnazja
(6)
Nauczyciele akademiccy
(6)
Chorzy
(5)
Klasa 2.
(5)
Niewidomi
(5)
Psychoterapeuci
(5)
Uczniowie
(5)
Grupa wiekowa 0-5 lat
(4)
Grupa wiekowa Dzieci
(4)
Klasa 3.
(4)
Klasa 8.
(4)
Nastolatki
(4)
Nauczyciele przedszkoli
(4)
Pracodawcy
(4)
Pracownicy HR
(4)
Psycholodzy
(4)
6-8 lat
(3)
Historycy
(3)
Klasa 5.
(3)
Osoby z niepełnosprawnością
(3)
Osoby z zespołem Aspergera
(3)
Przedsiębiorcy
(3)
Specjaliści ds. marketingu
(3)
Szkoły zawodowe
(3)
Technikum
(3)
Terapeuci
(3)
Terapeuci zajęciowi
(3)
6-9 lat
(2)
9-12 lat
(2)
9-13 lat
(2)
9-13lat
(2)
Bibliotekarze
(2)
Coachowie
(2)
Grupa wiekowa
(2)
Klasa 6.
(2)
Klasa 7.
(2)
Lekarze
(2)
Literatura angielska
(2)
Literatura polska
(2)
Nauczyciele historii
(2)
Nauczyciele szkół podstawowych
(2)
Specjaliści ds. kadr
(2)
Trenerzy i instruktorzy sportowi
(2)
Wychowawcy małych dzieci
(2)
0-5 lat
(1)
0-5 la
(1)
19-13 lat
(1)
3-6 lat
(1)
4-6 lat
(1)
4-8 lat
(1)
5-6 lat
(1)
5-8 lat
(1)
6-12 lat
(1)
9-13
(1)
9-14 lat
(1)
Animatorzy kultury
(1)
Archiwiści
(1)
Chorzy na cukrzycę
(1)
Chorzy na zaburzenia afektywne dwubiegunowe
(1)
Copywriterzy
(1)
Dowódcy
(1)
Dyrektorzy HR
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(1)
Ginekolodzy
(1)
Grupa wiekowa 6-8 lat
(1)
Językoznawcy
(1)
Klasa 0.
(1)
Klasy I-III
(1)
Kobiety
(1)
Kolekcjonerzy
(1)
Kuratorzy (prawo)
(1)
Temat
Autyzm
(3)
Choroby psychiczne
(2)
Dziecko autystyczne
(2)
Dziecko trudne
(2)
Osoby z autyzmem
(2)
Agresywność
(1)
Alkohol
(1)
Alkoholizm
(1)
Alkoholizm dzieci i młodzieży
(1)
Choreoterapia
(1)
Dziecko z zaburzeniami integracji sensorycznej
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Integracja sensoryczna
(1)
Interakcja wychowawcza
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Leczenie
(1)
Mentoring
(1)
Mindfulness
(1)
Młodzież
(1)
Narkomania dzieci i młodzieży
(1)
Narkotyki
(1)
Niedostosowanie społeczne
(1)
Nuczyciele
(1)
Profilaktyka społeczna
(1)
Psychologia wychowawcza
(1)
Samokontrola
(1)
Substancje psychoaktywne
(1)
Terapia behawioralna
(1)
Trudności wychowawcze
(1)
Uczniowie
(1)
Uwaga (psychologia)
(1)
Uzależnienie (nałóg)
(1)
Wychowanie
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Zaburzenia integracji sensorycznej
(1)
Zachowania ryzykowne
(1)
Zachowanie
(1)
Zapobieganie
(1)
Zespół Aspergera
(1)
Zwalczanie
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(6)
Case study (studium przypadku)
(1)
Monografia
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(5)
Edukacja i pedagogika
(3)
Medycyna i zdrowie
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Za pomocą prostych wskazówek i łatwych do wykorzystania w praktyce strategii Steve Brown wyjaśnia, jak stosować niefizyczne i fizyczne interwencje, aby dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu lub zaburzeniami behawioralnymi i emocjonalnymi były bezpieczne, kiedy przejawiają trudne zachowania. Autor prezentuje różne strategie deeskalacji, udziela informacji o ocenach ryzyka i zagadnieniach prawnych, podejmuje także dyskusję na temat ważnej roli fizycznych interwencji i środków przymusu bezpośredniego. Niniejsza książka, przybliżając to skomplikowane zagadnienie, wspiera osoby pracujące z dziećmi i młodzieżą (3–18 lat) z zaburzeniami ze spektrum autyzmu lub zaburzeniami behawioralnymi i emocjonalnymi w świadomym stosowaniu niefizycznych interwencji oraz w postrzeganiu fizycznych interwencji jako ostatniego sposobu dozwolonego działania. [opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 W (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne dla dzieci)
60 ćwiczeń dla dzieci w wieku 3-12 lat. Dzieci z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego (czyli zaburzeniami integracji sensorycznej) mogą gorzej radzić sobie w interakcjach z nauczycielami, rówieśnikami, a nawet rodzicami. Przetwarzanie sensoryczne to normalny proces, który występuje u każdego człowieka. Wszystkim nam zdarzają się lepsze i gorsze dni, ale dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej czasami odbierają bodźce zmysłowe tak intensywnie, że utrudnia im to codzienne funkcjonowanie. W ich oczach drobne trudności mogą urastać do rangi poważnych problemów. Dzieci te mają kłopot z samoregulacją, którą na szczęście można usprawnić! Właśnie w tym pomaga książka dr Stephanie M. Foster, terapeutki zajęciowej z ponad trzydziestoletnim doświadczeniem. Składa się ona z dwóch części. Z części pierwszej dowiesz się, czym jest przetwarzanie sensoryczne i jak zachowują się dzieci, u których jest ono zaburzone. Autorka przybliża tu także pojęcie samoregulacji i wyjaśnia, na czym polega praktyka uważności. W części drugiej znajdziesz 60 przyjemnych i ciekawych ćwiczeń do pracy z dzieckiem z zaburzoną integracją sensoryczną [...] [empik.com].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 BO (1 egz.)
Książka
W koszyku
Szkoła ma problem z dzieckiem. Rodzice mają problem ze szkołą. W tym wszystkim jest dziecko – coraz bardziej sfrustrowane i przygniecione nadmiarem wymagań, nie jest w stanie efektywnie wykorzystać swojego potencjału. Zbyt często nauczyciele podejmują desperackie próby wpłynięcia na zachowanie dziecka poprzez zwiększenie wymagań i represji. To nie działa. Dr Ross W. Greene, uznany autorytet w dziedzinie psychologii klinicznej dzieci młodzieży, pokazuje, dlaczego tradycyjne szkolne metody dyscyplinowania dzieci nie sprawdzają się we współczesnej szkole. Oferuje skutecznie działający model rozwiązywania problemów przez współdziałanie – rodziców, szkoły i dziecka, a także: • narzędzia do identyfikacji problemów i eliminowania ich przyczyn, • wyraźne wskazówki, jak radykalnie poprawić komunikację z dziećmi i zmniejszyć ilość trudnych zdarzeń, wraz z wieloma konkretnymi przykładami, • praktyczne porady dotyczące udanego planowania i współpracy między nauczycielami, rodzicami i dziećmi. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 W (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autism Movement Therapy® (AMT) to metoda terapii, która wykorzystuje ruch i muzykę do stymulowania pracy mózgu. Jej celem jest zharmonizowanie funkcjonowania półkul mózgowych, wspieranie integracji sensorycznej, rozwijanie umiejętności motorycznych oraz niwelowanie zachowań niepożądanych u dzieci z autyzmem. AMT umożliwia również dzieciom wyrażanie siebie poprzez taniec i kształtuje ich wrażliwość, zapewniając kontakt ze sztuką. [opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 WP (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autorzy opierając się na doświadczeniach amerykańskich rodziców dostarczają wiedzy o podstawowych metodach zapobiegania piciu nastolatków oraz sposobach działania, gdy uzależnienie dziecka staje się faktem. Publikacja ta skierowana jest zarówno do rodziców jak i do wychowawców i pedagogów szkolnych. [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 5
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 W (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Poradnik Nauczyciela, Wychowawcy, Pedagoga)
Krótkie kompendium wiedzy na temat relacji uczeń z Zespołem Aspergera a środowisko szkolne, napisane przez nauczyciela szkoły podstawowej, który w swojej praktyce zetknął się z wieloma takimi uczniami. Dlaczego aspergerowiec reaguje tak, a nie inaczej, na typowe dla środowiska szkolnego sytuacje, jak się zachować w odpowiedzi na jego zachowania, czego na pewno robić nie należy, a co robić należy, aby uczeń z Z.A. mógł efektywnie uczyć się w normalnej szkole i nie zaburzać nauki innych dzieci. źródło opisu: Wydawnictwo Fraszka Edukacyjna, 2006
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 WP (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Książka przybliża czytelnikowi szereg zagadnień związanych z demoralizacją młodzieży szczególnie w kontekście zażywania substancji psychoaktywnych. Zebrane artykuły, autorstwa specjalistów w takich dziedzinach naukowych jak psychiatria, psychologia, pedagogika czy prawo, oraz praktyków pracujących z młodzieżą w młodzieżowych ośrodkach wychowawczych, schroniskach dla nieletnich i zakładach poprawczych, wspierają aktualną wiedzę dotyczącą omawianych zagadnień. Przedstawione opracowania dotyczą zarówno badań empirycznych prowadzonych przez autorów, analizy współczesnych, zmieniających się trendów dotyczących skutków zażywania substancji psychoaktywnych, profilaktyki i czynników warunkujących rozwój zarówno uzależnień, jak i przestępczości nieletnich. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Behawioryzm dla Nauczycieli)
Książka wnosi wiedzę i wskazania praktyczne do zajmowania się dziećmi z zaburzeniami zachowania, a ponadto wskazuje, że opisane procedury postępowania terapeutycznego są w zasadzie skuteczne niezależnie od rodzaju zaburzenia […], dostarcza nauczycielom, pedagogom specjalnym i rodzicom wiedzy teoretycznej oraz konkretnego narzędzia do skutecznego przeciwdziałania trudnym zachowaniom dzieci w domu i w szkole. [Z recenzji prof. zw. dr hab. Marty Bogdanowicz]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 W (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej