Gry planszowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(89)
Forma i typ
Gry i zabawki
(78)
Książki
(11)
Dostępność
tylko na miejscu
(88)
Placówka
Czytelnia F2
(68)
Czytelnia F9
(1)
Czytelnia F9 dla dzieci
(19)
Autor
Chiacchiera Martino
(5)
Baranowski Marek
(4)
Bontempi Alberto
(4)
Sorrentino Silvano
(4)
Knizia Reiner (1957- )
(3)
Szymanowicz Maciej (1975- )
(3)
Cathala Bruno (1963- )
(2)
Coimbra Miguel
(2)
Czuba Sławomir
(2)
Kordowski Bartłomiej
(2)
Moon Alan R. (1951- )
(2)
Rejchtman Grzegorz (1970-)
(2)
Sokołowski Piotr
(2)
Szewczyk Michał
(2)
Ying Jonathan
(2)
Adamescu Adrian
(1)
Allers Jeffrey D
(1)
Ambrzykowski Michał (1988- )
(1)
Andrews Daryl
(1)
Azagury Eric
(1)
Badie Ramy
(1)
Barbaud Jean Anna
(1)
Baron Tomasz
(1)
Bartkowicz Marek
(1)
Bauza Antoine
(1)
Bauza Antoine (1978- )
(1)
Beaulieu Mathieu
(1)
Beyga Olga
(1)
Bielak Anna
(1)
Bielak Krzysztof
(1)
Bobrowski Hubert
(1)
Bolik Tomasz
(1)
Bonnessee Regis
(1)
Bonnessée Régis (1979- )
(1)
Bouquet Cyril
(1)
Cardouat Marie
(1)
Castaño Eugeni
(1)
Chołostiakow Marek
(1)
Christiansen Aske
(1)
Claverie Eric
(1)
Dagenais-LespéranceThomas
(1)
Delvan Julien
(1)
Denoual Thierry
(1)
Dimitrievski Mihajlo
(1)
Dutrait Vincent (1976- )
(1)
Détraz Pauline
(1)
Etienne Apolline
(1)
Ewing Garen
(1)
Fabiański Wiktor
(1)
Fabicka Patrycja
(1)
Fic Katarzyna
(1)
Finn Steve (1967- )
(1)
Franz Klemens
(1)
Galonnier Romaric
(1)
Gantiez Stéphane
(1)
Ganzha Igor
(1)
Gao Jiahui Eva
(1)
GrAlutka
(1)
Gröber Marcel
(1)
Gutman Marek
(1)
Harkins Ben
(1)
Herman Michał
(1)
Hughes Cora
(1)
Hughes Dan
(1)
Jakimiec Agnieszka
(1)
Jedlińska Magdalena
(1)
Jurzysta Krzysztof
(1)
Kaczkowski Tomasz
(1)
Kalicki Klemens
(1)
Kallwejt Jan
(1)
Kamath Ashwin
(1)
Karaszewska Justyna (1988- )
(1)
Knorre Dmitry
(1)
Konieczko Corey
(1)
Korzeniewski Przemysław
(1)
Kramer Wolfgang
(1)
Krenner Johannes
(1)
Kucharski Roman
(1)
Lalet Michael
(1)
Launius Richard
(1)
Leclerco Joachim
(1)
Linjama Pauliina
(1)
Liévin William
(1)
Lutyński Artur
(1)
Lévi Laurent
(1)
Macdonald S.J
(1)
Machin Sergey
(1)
Madaj Karol
(1)
Majkowski Tomasz Z
(1)
Matłosz Michał
(1)
Maublanc Ludovic
(1)
Meller Jakub
(1)
Menzel Michael
(1)
Mrożek- Zielińska Kamila
(1)
Mrożek-Zielińska Kamila
(1)
Murawska Maria
(1)
Naïade
(1)
Olejnik Mikołaj (1977- )
(1)
Panfilo David
(1)
Peters Lee
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(38)
2010 - 2019
(47)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(37)
1901-2000
(2)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(84)
Belgia
(2)
Francja
(1)
Czechy
(1)
Język
polski
(89)
Odbiorca
Dzieci
(59)
Młodzież
(59)
Dorośli
(44)
6-8 lat
(18)
9-13 lat
(18)
14-17 lat
(13)
18+
(3)
0-5 lat
(2)
Temat
Escape rooms
(4)
Zabawa
(3)
Władcy
(2)
Biegi
(1)
Czarodzieje
(1)
Gobliny (stworzenia fantastyczne)
(1)
Gry planszowe
(1)
Historia
(1)
Kamienie szlachetne
(1)
Konflikt
(1)
Kościoły i kaplice
(1)
Krainy i światy fikcyjne
(1)
Krasnoludy
(1)
Magia
(1)
Potwory
(1)
Rycerze
(1)
Sagrada Familia (Barcelona)
(1)
Skojarzenia językowe
(1)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(1)
Słownictwo
(1)
W to mi graj
(1)
Witraże
(1)
Wyobraźnia
(1)
Władza
(1)
Żaby
(1)
Temat: dzieło
Arkham horror (gra planszowa)
(1)
Game of thrones (serial filmowy)
(1)
Pieśń Lodu i Ognia
(1)
Temat: miejsce
Barcelona (Hiszpania)
(1)
Chiny
(1)
Eldorado (kraina mitologiczna)
(1)
Kalisz (woj. wielkopolskie)
(1)
Gatunek
Powieść
(24790)
Opowiadania i nowele
(6477)
Wiersze
(6456)
Powieść obyczajowa
(6105)
Kryminał
(3627)
Gry planszowe
(89)
Opracowanie
(2964)
Thriller
(2292)
Romans
(2084)
Pamiętniki i wspomnienia
(2061)
Biografia
(1876)
Bajki i baśnie
(1491)
Powieść historyczna
(1464)
Esej
(1438)
Poradnik
(1389)
Fantastyka
(1303)
Powieść przygodowa
(1211)
Reportaż
(1211)
Fantasy
(1159)
Sensacja
(1040)
Publikacja bogato ilustrowana
(976)
Antologia
(965)
Wydawnictwa popularne
(924)
Dokumenty dźwiękowe
(888)
Publicystyka
(868)
Powieść polska
(736)
Powieść amerykańska
(677)
Publikacje dla dzieci
(677)
Dramat (gatunek literacki)
(605)
Powieść psychologiczna
(566)
Romans historyczny
(498)
Saga rodzinna
(492)
Monografia
(470)
Powieść biograficzna
(458)
Książka obrazkowa
(390)
Komiks
(372)
Wywiad dziennikarski
(369)
Powieść angielska
(357)
Broszura
(351)
Listy
(340)
Fraszki
(321)
Horror
(315)
Biografie
(299)
Relacja z podróży
(296)
Analiza i interpretacja
(291)
Felieton
(290)
Lektura z opracowaniem
(276)
Powieść erotyczna
(252)
Książki dla małych dzieci
(245)
Literatura dla dzieci
(241)
Literatura polska
(235)
Szkic literacki
(233)
Science fiction
(229)
Praca zbiorowa
(217)
Autobiografia
(214)
Opowiadanie dziecięce polskie
(212)
Poezja
(203)
Przypowieść
(200)
Czasopismo naukowe
(197)
Poezja polska
(195)
Przepisy kulinarne
(192)
Książka zabawka
(185)
Podręcznik
(184)
Pieśń
(181)
Dzienniki
(180)
Książka obrazkowa (picturebook)
(180)
Czasopismo historyczne
(171)
Wydawnictwa dla dzieci
(171)
Tragedia
(170)
Komedia
(168)
Pamiętniki polskie
(166)
Stare druki
(164)
Satyra
(152)
Literatura dziecięca polska
(150)
Przewodnik turystyczny
(147)
Album
(142)
Poemat
(142)
Poradniki
(139)
Materiały konferencyjne
(137)
Wywiad-rzeka
(130)
Materiały pomocnicze
(128)
Encyklopedia
(127)
Legendy i podania
(126)
Antologie
(122)
Adaptacja literacka
(115)
Gry i zabawy umysłowe
(114)
Powieść kryminalna
(110)
Czasopismo polskie
(108)
Poezja dziecięca polska
(108)
Słownik
(101)
Powieść autobiograficzna
(99)
Dystopia
(97)
Aforyzmy
(94)
Wydawnictwo źródłowe
(92)
Literatura dla młodzieży
(91)
Rymowanki
(88)
Czasopismo niemieckie
(87)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(87)
Literatura
(85)
Treny
(85)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(73)
Architektura i budownictwo
(1)
Kultura i sztuka
(1)
89 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Abalone / Michel Lalet & Laurent Lévi. - Gdańsk : Rebel, 2022. - 1 gra (plansza, 14 białych kulek, 14 czarnych kulek, instrukcja) : pudełko kartonowe, 17,5x17,5x17,5x5 cm.
Liczba graczy 2; wiek graczy 7+; czas gry 20 min.
Dwóch graczy zasiada do sześciokątnej planszy z wgłębieniami, w której umieszcza się po 14 białych kul i 14 czarnych. Gracze na przemian popychają swoje kule tak, aby ostatecznie wypchnąć poza planszę 6 kul przeciwnika. Przepycha się 1, 2 lub 3 swoje bile (znajdujące się w jednej linii) do przodu, do tyłu lub na boki, przy czym 2 moje bile mogą popchnąć 1 bilę przeciwnika, 3 moje bile mogą popchnąć do 2 bil przeciwnika. [wydawnictworebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Nimalia / William Liévin ; ilustratorka: Pauline Détraz ; tłumaczenie: zespół Lucky Duck Games. - Kraków : Lucky Duck Games, © 2022. - 1 pudełko: (60 kart zwierząt, 11 dwustronnych kart celów, 5 kart toru punktacji, 1 karta rundy, 9 żetonów, instrukcje) : ilustracje ; 14x14x4 cm.
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: 30 minut.
Krokodyle, niedźwiedzie i lwy. Wszystkie zwierzęta małe i duże czekają na swoje miejsce w Twoim rezerwacie. Czy uda Ci się tak ułożyć karty, by spełnić wymagania każdego z nich? Każda runda to inne zadania, co oznacza, że musisz stale adaptować swoje przyrodnicze plany. Nimalia to rodzinna gra z pięknie ilustrowanymi kartami zwierząt. Ma proste zasady, które z łatwością opanuje 10-latek i ciekawy system punktacji dający satysfakcje z gry nawet zaawansowanym graczom. [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wróżki zębuszki / Artur Lutyński ; [ilustracje] Patrycja Fabicka. - Wydanie I. - Warszawa : Zielona Sowa, ©2021. - 1 gra (instrukcja, 4 planszetki Buzi, 52 karty Zębów, 48 żetonów Zębów, 12 żetonów Pozycji, 1 znacznik Kierunku Ruchu, 1 znacznik Ochrony) : pudełko kartonowe, 20,5x13,5x3,5 cm.
Liczba graczy 2-4; wiek graczy 6+; czas gry 20-30 min.
W grze liczy się logiczne myślenie oraz planowanie, a sama rozgrywka cechuje się wysokim poziomem negatywnej interakcji. Rozgrywka polega na zagrywaniu kart Zębów na siebie lub przeciwników. W ten sposób gracze psują lub leczą zęby w planszetkach Buzi. Wygrywa osoba, która zdobędzie najwięcej punktów za zdobyte wyrwane zęby przeciwników i zachowa przy tym jak najlepszy stan swojego uzębienia. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: 10-30 min.
Zawartość pudełka: instrukcja - 24 karty z symbolami (w tym 12 oznaczonych „+”) - 24 karty z ilustracjami (w tym 12 oznaczonych „+”
Gra wydana została z okazji Roku Moniuszki.
Śpiewnik domowy to innowacyjna gra muzyczna, przybliżająca pieśni Stanisława Moniuszki. Grać w nią mogą dwie drużyny składające się od 2 do 8 uczestników. W zależności od poziomu trudności przeznaczona jest dla graczy powyżej 4 lub 6 lat. Dla melomanów idealnym uzupełnieniem będzie książeczka z wybranymi pieśniami Stanisława Moniuszki do wspólnego odegrania i zaśpiewania. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F9 dla dzieci
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. G C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wsiąść do pociągu : Europa / Alan R. Moon. - Gdańsk : Rebel, [2023]. - 1 gra (plansza przedstawiająca mapę Europy, 240 kolorowych wagoników, 15 kolorowych Dworców, 110 kart Wagonów,46 kart Biletów, 5 drewnianych znaczników punktacji, instrukcja) : pudełko kartonowe, 29,5x29,5x7 cm.
Liczba graczy 2-5; wiek graczy 8+; czas gry 30-60 min.
Od urwistych wzgórz Edynburga po słoneczne nabrzeża Stambułu, z dusznych alej Pampeluny do wietrznego Berlina - Wsiąść do pociągu: Europa zabierze cię w wielką podróż przez wielkie miasta Starego Kontynentu u progu zeszłego stulecia. Czy odważysz się przebyć mroczne tunele Szwajcarii? Wsiądziesz na pokład promu przemierzającego Morze Czarne? Wzniesiesz dumne dworce w stolicach imperiów? Następne posunięcie może uczynić cię największym magnatem kolejowym Europy! Pakuj walizki, wołaj bagażowego i wsiądź do pociągu! [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: 30-60 min.
Zawartość pudełka: plansza, 240 figurek wagonów, 15 figurek dworców, 110 kart pociągów, 46 kart biletów, 5 drewnianych znaczków punktacji, instrukcja
Wsiąść do pociągu. Europa – gra planszowa. Od urwistych wzgórz Edynburga po słoneczne nabrzeża Stambułu, z dusznych alej Pampeluny do wietrznego Berlina - Wsiąść do pociągu: Europa zabierze cię w wielką podróż przez wielkie miasta Starego Kontynentu u progu zeszłego stulecia. Czy odważysz się przebyć mroczne tunele Szwajcarii? Wsiądziesz na pokład promu przemierzającego Morze Czarne? Wzniesiesz dumne dworce w stolicach imperiów? Następne posunięcie może uczynić cię największym magnatem kolejowym Europy! Pakuj walizki, wołaj bagażowego i wsiądź do pociągu! Wsiąść do pociągu: Europa to druga część niezmiernie popularnej serii o wielkiej, kolejowej przygodzie. Gracze zbierają karty przedstawiające wagony i używają ich by budować dworce, pokonywać tunele, wsiadać na promy i zajmować trasy kolejowe jak Europa długa i szeroka. To gra prosta i elegancka, której można nauczyć się w 5 minut. Zapewni dobrą zabawę całej rodzinie, spodoba się też doświadczonym graczom. Niniejszy zestaw zawiera kompletną grę i nie wymaga użycia pierwszej wersji Ticket to Ride. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F9 dla dzieci
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Liczba graczy: 2-4 ; Zawartość pudełka: 4 mapy – 286 żetony jednostek – instrukcja – 4 scenariusze – żetony pomocnicze – 2 kostki do gry ; czas gry około 120 min.
System: Husaria.
Kalisz 1706 – Strategiczna Gra wojenna. W październikowe popołudnie 1706r. na polach przylegających do Kalisza, jednego z najstarszych miast w Polsce, rozegrała się bitwa, którą można uznać za przełomowy moment Wielkiej Wojny Północnej z lat 1700-1721. Po raz pierwszy bowiem udało się przełamać złą passę i pobić niezwyciężonych dotąd Szwedów Karola XII, choć zwycięzca, którym był bez wątpienia August II wcale nie był zadowolony z odniesionego sukcesu. W bitwie kaliskiej obok oddziałów sasko-rosyjskich z jednej strony i szwedzkich z drugiej, brały udział wojska polskie i litewskie. Mieliśmy wówczas do czynienia z najstraszniejszą z wojen jaką można sobie wyobrazić, z wojną domową, która rozbudziła w walczących najmroczniejsze demony. Żołdacy w imię własnych racji i wierności jednej ze stron dokonywali zniszczeń, grabieży i gwałtów na niespotykaną dotąd skalę. W zawiłej sytuacji politycznej trudno było rozróżnić wroga od sprzymierzeńca, o czym mieszkańcy Kalisza wielokrotnie mieli się przekonać. Dramatyzmu dopełniał fakt, że wśród walczących można było znaleźć przedstawicieli niemal całej Europy, którzy w myśl zasady, iż wojna żywi się sama nie pozostawali w tyle za polsko-litewskimi antagonistami. [taktykaistrategia.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Europa, czasy średniowiecza. Stanowicie grupę rzemieślników wytwarzających buty, beczki, szkło, skóry i wiele innych towarów. Każdego dnia, o świcie, otwiera się targ, na którym możecie pozyskiwać surowce do produkcji towarów. Ten, komu uda się najlepiej zarządzić łańcuchami produkcji, zbierze najwięcej punktów zwycięstwa i wygra. O mój zboże! to świetna gra karciana, która dorównuje niejednej planszówce pod względem możliwości układania i realizacji różnych strategii. To gra, która przez wiele rozgrywek z pewnością przyniesie sporo emocji i zagwarantuje za każdym razem świetną zabawę. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Architekci Zachodniego Królestwa / Shem Phillips oraz S.J. Macdonald ; ilustracje Mihajlo Dimitrievski. - Gliwice : Portal Games, Copyright 2019. - ilustrowana instrukcja, suplement, 10 znaczników Graczy, 100 Robotników, 170 drewnianych znaczników zasobów, 50 Srebrników, 161 Kart, plansza Główna, 6 planszy Graczy ; 7x29 x23 cm.
Akcja Architektów Zachodniego Królestwa toczy się u schyłku Imperium Karolińskiego, około 850 r.n.e. Jako królewscy architekci, rywalizujecie o względy króla i o zachowanie swojego szlachetnego statusu, wznosząc różne budowle na jego nowych włościach. Zbierajcie zasoby, zatrudniajcie pomocników, mając jednocześnie oko na swoich robotników, gdyż nastały zdradzieckie czasy. Rywalizujący architekci uczynią wszystko, by spowolnić twój postęp. Czy zostaniesz wzorem cnót, czy wejdziesz w konszachty ze złodziejami i przemytnikami? [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pontifex : budowniczy mostów Gra planszowa/ scenariusz Mikołaj Pukianiec ; projekt graficzny Olga Beyga. - Poznań : Centrum Turystyki Kulturowej TRAKT, Copyright 2015. - 1 pudełko (24 karty zadań, 55 kart "Czeladników", 1 kostka, 4 pionki, instrukcja) ; 25 x 25 cm.
Instytucja wspópracująca przy wydawnictwie: Brama Poznania Centrum Interpretacji Dziedzictwa ICHOT.
Na przełomie XV i XVI wieku w diecezji poznańskiej rządy niepodzielnie sprawuje biskup Jan Lubrański. Człowiek silny, zdecydowany, mający wpływy polityczne i dysponujacy wielkim bogactwem. (...) Wielkie plany wymuszają kolejne inwestycje i zadania. Tym razem biskup zwraca się do Ciebie: - Uczyń dla mnie most, który połączy mą siedzibę z miastem! (...) Zadanie nie jest jednak proste, los nierzadko rzuci Ci przeszkody pod nogi, nim zwyciężysz lub nie... W trakcie rozgrywki gracze wcielają się w budowniczych mostów. Wygrywa ten, kto jako pierwszy wybuduje swój most. Aby tego dokonać, gracze zatrudniają czeladników bądź wykonują zadania specjalne zlecane przez biskupa. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F9 dla dzieci
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ubongo : szalona gra, która rozkręci twój mózg / Grzegorz Rejchtman. - Warszawa : Egmont Polska, [2017]. - 1 gra : pudełko kartonowe, 30x30x7 cm.
Liczba graczy 1-4; wiek graczy 8-108; czas gry 25 min.
Każdy gracz dostaje planszę i 12 elementów układanki. Każda plansza ma inny wzór. Jeden z graczy przekręca klepsydrę i rzuca kostką, wskazując, z których elementów gracze będą korzystać w tej rundzie. Wszyscy gracze jednocześnie starają jak najszybciej zasłonić puste pola na swoich planszach. Każdy, kto zdąży to zrobić, zanim skończy się czas, zdobywa klejnot. Wygrywa gracz, który w ciągu dziewięciu rund zbierze najcenniejsze klejnoty! [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Vabang! : junior / Grzegorz Rejchtman. - Gdynia : Trefl, [2021]. - 1 gra (elektroniczny przycisk, 168 kart z obrazkami, instrukcja) : pudełko kartonowe, 26x26x8 cm.
Liczba graczy 2-8; wiek graczy 6+; czas gry 20-30 min.
Vabang Junior to gra towarzyska, w której liczy się refleks, bo wszyscy grają jednocześnie. Poczuj się jak w teleturnieju! Jako pierwszy wymyśl skojarzenie związane z obrazkiem na karcie i naciśnij przycisk! Przycisk zacznie świecić i odtwarzać melodię. Uważaj! W tym czasie Twoi przeciwnicy mogą udzielić swojej odpowiedzi i przejąć punkt. Macie tylko kilka sekund na wymyślenie swoich skojarzeń. Rozwijaj spostrzegawczość, kreatywność i ćwicz szybkość działania! Myśl niestandardowo i zaskocz przeciwników. Postaw wszystko na Vabang! [taniaksiazka.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wiarusi : jak przetrwałem pierwszą wojnę światową / projekt Fabien Riffaud i Juan Rodriguez ; ilustracje Tignous. - Châteaudun : Sweet November ; [Gdańsk] : Rebel, Copyright 2015. - 1 pudełko, 6 kart wiarusów, 59 kart doświadczeń, 16 kafelków wsparcia, 5 żetonów przemów, znacznik dowódcy misji, karta pokoju, karta pomnika, skrócony opis zasad, instrukcja ; 14x14x5 cm.
Gra kooperacyjna.
Drugi sierpnia 1914 roku. Na rynku małego miasteczka grupka nierozłącznych przyjaciół wciąż jest w szoku po przeczytaniu przytwierdzonego do drzwi ratusza obwieszczenia o mobilizacji. Nagłówki gazet niepokoiły już od kilku tygodni, ale treść ogłoszenia zaskoczyła wszystkich. Nie zdając sobie sprawy z piekła, które ich czeka, mężczyźni przyrzekają sobie, że niezależnie od tego, co się wydarzy, wszyscy wrócą żywi. Niestety rzeczywistość, z którą przyjdzie się im zmierzyć, jest dużo gorsza niż ich najgorsze koszmary. W grze Wiarusi 2-5 uczestników wcielać się będzie w grupę przyjaciół razem ruszających do walki. Ich zadaniem jest zwyciężać kolejne starcia i przeżyć aż do osiągnięcia pokoju. [czytam.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gra w Zielone! / François Romain. - Bruksela ; Gdańsk : Repos Production ; Rebel, ©2020. - 1 gra (220 kart haseł, 6 plansz koniczyn, 6 ścieralnych mazaków, karta wyników, instrukcja) : pudełko kartonowe, 23x16x5,5 cm.
Liczba graczy 3-6; wiek graczy 10+; czas gry 30 min.
Gra w zielone! to kooperacyjna, skojarzeniowa zabawa, w której uczestnicy wspólnie starają się odgadnąć jak najwięcej haseł i w ten sposób zdobyć jak najwyższy wynik. Wypisując skojarzenia, łączące pary wylosowanych słów, będziecie tworzyć dla współgraczy podpowiedzi, które pomogą im w odgadnięciu początkowego układu kart. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Patchwork Doodle / projekt gry: Uwe Rosenberg ; tłumaczenie: Przemysław Korzeniewski. - Wrocław : Wydawnictwo Lacerta, © 2019. - 1 pudełko: 1 notatnik, 6 ołówków, 10 kart startowych, 30 kart skrawków materiału, 1 kostka, 1 pionek, instrukcja ; 18x13x4 cm.
W pudełku : 1 notatnik, 6 ołówków, 10 kart startowych, 30 kart skrawków materiału, 1 kostka, 1 pionek, instrukcja.
Patchwork to metoda szycia, w której łączy się małe kawałki materiału w większą całość, tworząc nowy wzór. W przeszłości wykorzystywano ją, żeby zagospodarować niechciane ścinki i skrawki. Dziś jest formą sztuki - z cennych tkanin projektanci wyczarowują cudowne włókiennicze kreacje. Największe arcydzieła powstają z nierównych kawałków materiału, dlatego tę właśnie technikę przyjęła większość artystycznego światka. Stworzenie pięknej kołdry nie jest jednak łatwe, wymaga wysiłku i czasu, a dostępne kawałki materiału nie zawsze chcą do siebie pasować. Z tego powodu przygotowania musisz rozpocząć już od deski kreślarskiej! Wybieraj starannie skrawki i korzystaj w odpowiednich momentach z dostępnych narzędzi, aby zaprojektować najpiękniejsze rękodzieło i wygrać grę. W grze Patchwork Doodle jej autor, Uwe Rosenberg, zaprasza nas do zupełnie nowej zabawy, bazującej na podstawowej grze Patchwork. Tym razem nie będziemy układać żetonów na planszy. Będziemy je rysować! [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dixit: obraz jest wart tysiąca słów! Gra planszowa / Jean-Louis Roubira ; ilustracje Marie Cardouat ; projekt Régis Bonnessée. - Gdańsk : Rebel ; Poitiers (France) : Libellund ; 2016. - 84 wielkoformatowych kart, 1 karta prezent, 1 plansza z torem punktów wewnątrz pudełka, 6 drewnianych pionków królików, 36 znaczków głosowania, instrukcja; 28x28 cm
Gra dla 3-6 osób.
Wstrzymaj na chwilę oddech! Karty zostały odkryte. Ich wspólną cechą jest tajemnicze zdanie, lecz tylko jedna z kart jest do niego kluczem. Użyj swojego sprytu i intuicji, by nie dać się złapać w pułapkę zastawioną przez pozostałych graczy. Dixit to wesoła i zaskakująca gra skojarzeń do wspólnego odkrywania w gronie przyjaciół i rodziny. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F9 dla dzieci
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. G C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Jednym słowem : gra niebanalnych skojarzeń! / Ludovic Roudy i Bruno Sautter ; grafika Éric Azagury & Florian Poullet. - [Gdańsk : Rebel, 2018]. - 1 gra (110 kart, 7 tabliczek, 7 ścieralnych mazaków) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 23x16x6 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje kolorowe ; 21 cm).
Repos Production - wydawca oryginału.
Liczba graczy: 3-7.
Czas rozgrywki: 20 min.
Wiek graczy: 8+.
Jak przekazać komuś podpowiedź, aby była ona trafna, niepowtarzalna i na dodatek złożona tylko z jednego słowa? Już niebawem będzie okazja, żeby się przekonać! Jednym słowem to gra skojarzeniowa oparta na współpracy. Podczas zabawy losowane jest słowo, do którego podpowiedzi będziemy musieli wymyślać. Ale uwaga: każdy z nas będzie mógł użyć tylko jednego słowa! Na czym to polega? Wybrana osoba siada po jednej stronie stołu – to ona będzie zgadując... [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Calico / Kevin Russ ; ilustracje Beth Sobel. - Kraków : Lucky Duck Games, 2022. - 1 gra (4 dwustronne planszetki kołdry, 145 kafelków, 132 żetony, 1 płócienny woreczek, 1 notes do zapisywania punktacji) : pudełko kartonowe, 24x24x7 cm.
Liczba graczy 1-4; wiek graczy 10+; czas gry 30-45 min.
Zadaniem graczy będzie uszycie wygodnego i dobrze wyglądającego kocyka dla swoich kotów. Gracze używają do tego kafelków przedstawiających skrawki materiału w różnych kolorach i wzorach i umieszczają je na swojej planszetce. Gracze starają się ułożyć materiały w takie wzory, by przyciągnąć uwagę najbardziej milusińskich kotów i dobrać taką kolorystykę, by dopasować do niej fikuśne guziki. Ta piękna gra kafelkowa dostarcza intelektualnej rozrywki na najwyższym poziomie, rozgrzewając do czerwoności zwoje mózgowe. Gra spodoba się zarówno grającym rodzinom, jak i wymagającym graczom. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kłębuszki / Anna Sobich-Kamińska ; [ilustracje] Justyna Karaszewska. - Wydanie I. - Warszawa : Zielona Sowa, 2020. - 1 gra (plansza do liczenia rund, 50 kart Łupów, 81 kart Zamówień, 4 karty Kotów, 16 znaczników Łapek, 1 znacznik Pierwszego Gracza, 1 znacznik Rundy, 32 żetony Kłębuszków, 12 żetonów Kocurka Gburka, 4 żetony Pazura) : pudełko kartonowe, 26,5x26,5x7 cm.
Liczba graczy 2-4; wiek graczy 6+; czas gry 40-60 min.
Koty w pracowni pani Lukrecji z zaciekawieniem obserwują, jak kłębuszki wełny zamieniają się w kolorowe czapki, długie szaliki i puchate swetry... Pani Lukrecja potrafi wyczarować prawdziwe cuda przy pomocy drutów i szydełka. Ojejku, ale co tu się stało? Gburek przewrócił koszyk z posegregowanymi kłębuszkami i wszystkie potoczyły się po całym pokoju, a pani Lukrecja ma jeszcze tyle zleceń! Miau! Skierka, Chochlik, Jacuś i Pusia ruszają na ratunek! [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Księga smoków / autorzy: Adam Strzelecki, Paweł Suski, Wojciech Wiśniewski ; ilustracje: Kamila Mrożek-Zielińska. - Gdynia : Trefl, [2022]. - 1 gra (plansza puzzlowa (3 elementy), 36 kart smoków i 6 kart celów, 5 żetonów immunitetu (w tym żeton pierwszeństwa), 15 kości wyprawy w 5 kolorach, instrukcja) : pudełko kartonowe, 20x20x5,5 cm.
Liczba graczy 2-5; wiek graczy 8+; czas gry 25 min.
Zostańcie badaczami przemierzającymi tajemnicze smocze krainy! Wciągająca gra z wykorzystaniem kolorowych kostek, których używamy do zdobywania kart smoków. Zdobyte karty posiadają specjalne zdolności które odpowiednio użyte pomogą Wam prześcignąć przeciwników. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej