Gry i zabawy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(26)
Forma i typ
Gry i zabawki
(21)
Książki
(7)
Poradniki i przewodniki
(3)
Proza
(2)
Poezja
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(20)
dostępne
(6)
Placówka
Filia nr 3
(1)
Filia nr 9 dla dzieci
(4)
Filia nr 16
(1)
Czytelnia F2
(14)
Czytelnia F9 dla dzieci
(5)
BG magazyn na miejscu
(1)
Autor
Baccalario Pierdomenico (1974- )
(2)
Ferrari AntonGionata (1960- )
(2)
Paleta Alicja
(2)
Sosnowska Barbara
(2)
Szewczyk Michał
(2)
Ambrzykowski Michał (1988- )
(1)
Augier Steeve
(1)
Badie Ramy
(1)
Bauza Antoine
(1)
Bouquet Cyril
(1)
Cathala Bruno (1963- )
(1)
Chris O'Neal
(1)
Coimbra Miguel
(1)
Czuba Sławomir
(1)
Dagmara Gąska
(1)
Delvan Julien
(1)
Denoual Thierry
(1)
Escapa Stéphane
(1)
Fabiański Wiktor
(1)
Favre-Godal Jonathan
(1)
Galewska-Kustra Marta
(1)
Graboś Anita (1977- )
(1)
Gromski Antoni (1907-1982)
(1)
Grzegorka Olka
(1)
Hornowski Piotr
(1)
Jakimiec Agnieszka
(1)
Jedlińska Magdalena
(1)
Johnny O'Neal
(1)
Jáuregui Narváez Eduardo (1971- )
(1)
Kalota Rafał
(1)
Kamil Cieśla
(1)
Knizia Reiner (1957- )
(1)
Kordowski Bartłomiej
(1)
Korzeniewski Przemysław
(1)
Kramer Wolfgang
(1)
Kucharski Roman
(1)
Kłos Joanna (grafik)
(1)
Madaj Karol
(1)
Majkowski Tomasz Z
(1)
Moon Alan R. (1951- )
(1)
Mrożek- Zielińska Kamila
(1)
Percivale Tommaso (1977- )
(1)
Puszczewicz Marek
(1)
Riffaud Fabien
(1)
Rodriguez Juan
(1)
Rosenberg Uwe
(1)
Schiffer Leon
(1)
Seidlitz Serge
(1)
Sokołowski Piotr
(1)
Swal Christophe
(1)
Szweda Szymon
(1)
Tignous (1957-2015)
(1)
Traczykowski Grzegorz
(1)
Vohwinkel Franz
(1)
Walker-Harding Phil
(1)
Warsch Wolfgang (1940- )
(1)
Witek Rafał (1971- )
(1)
Wojtkowiak Przemysław
(1)
Zabierzewski Zdzisław (1966- )
(1)
Zawadka Michał
(1)
Łuczyńska Natalia
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(15)
2000 - 2009
(1)
1940 - 1949
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(21)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(25)
Francja
(1)
Język
polski
(26)
Odbiorca
Dzieci
(19)
6-8 lat
(13)
9-13 lat
(10)
Młodzież
(9)
14-17 lat
(3)
Dorośli
(3)
0-5 lat
(2)
18+
(1)
Rodzice
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(3)
Temat
Zabawa
(2)
Zdolności
(2)
Dorosłość
(1)
Dziewczęta
(1)
Harcerze
(1)
Korekcja mowy
(1)
Pieczęć
(1)
Poszukiwanie skarbów
(1)
Przyjaźń
(1)
Przyroda
(1)
Sklepy
(1)
Uczenie się
(1)
Wyobraźnia
(1)
Władcy
(1)
Zwierzęta
(1)
Gatunek
Powieść
(24744)
Wiersze
(6448)
Opowiadania i nowele
(6443)
Powieść obyczajowa
(6075)
Kryminał
(3611)
Gry i zabawy
(-)
Opracowanie
(2942)
Thriller
(2280)
Romans
(2073)
Pamiętniki i wspomnienia
(2054)
Biografia
(1863)
Bajki i baśnie
(1484)
Powieść historyczna
(1455)
Esej
(1437)
Poradnik
(1369)
Fantastyka
(1298)
Reportaż
(1207)
Powieść przygodowa
(1205)
Fantasy
(1155)
Sensacja
(1038)
Publikacja bogato ilustrowana
(970)
Antologia
(963)
Wydawnictwa popularne
(917)
Publicystyka
(864)
Dokumenty dźwiękowe
(845)
Powieść polska
(737)
Powieść amerykańska
(678)
Publikacje dla dzieci
(673)
Dramat (gatunek literacki)
(605)
Powieść psychologiczna
(565)
Romans historyczny
(493)
Saga rodzinna
(492)
Monografia
(470)
Powieść biograficzna
(457)
Książka obrazkowa
(386)
Komiks
(372)
Wywiad dziennikarski
(366)
Powieść angielska
(357)
Broszura
(344)
Listy
(340)
Fraszki
(321)
Horror
(314)
Biografie
(299)
Relacja z podróży
(295)
Analiza i interpretacja
(291)
Felieton
(290)
Lektura z opracowaniem
(274)
Powieść erotyczna
(252)
Książki dla małych dzieci
(244)
Literatura polska
(234)
Szkic literacki
(233)
Literatura dla dzieci
(232)
Science fiction
(228)
Praca zbiorowa
(217)
Autobiografia
(214)
Opowiadanie dziecięce polskie
(212)
Poezja
(202)
Przypowieść
(200)
Czasopismo naukowe
(197)
Poezja polska
(195)
Przepisy kulinarne
(190)
Książka zabawka
(185)
Podręcznik
(184)
Pieśń
(181)
Dzienniki
(180)
Książka obrazkowa (picturebook)
(180)
Czasopismo historyczne
(171)
Wydawnictwa dla dzieci
(171)
Tragedia
(169)
Komedia
(168)
Pamiętniki polskie
(166)
Stare druki
(165)
Satyra
(152)
Literatura dziecięca polska
(150)
Przewodnik turystyczny
(145)
Poemat
(142)
Album
(141)
Poradniki
(138)
Materiały konferencyjne
(135)
Wywiad-rzeka
(130)
Encyklopedia
(127)
Materiały pomocnicze
(127)
Legendy i podania
(125)
Antologie
(122)
Adaptacja literacka
(115)
Gry i zabawy umysłowe
(114)
Powieść kryminalna
(111)
Czasopismo polskie
(108)
Poezja dziecięca polska
(108)
Słownik
(101)
Powieść autobiograficzna
(99)
Dystopia
(97)
Aforyzmy
(94)
Wydawnictwo źródłowe
(92)
Literatura dla młodzieży
(91)
Gry planszowe
(89)
Czasopismo niemieckie
(87)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(87)
Rymowanki
(87)
Literatura
(85)
Treny
(85)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(22)
Kultura fizyczna i sport
(1)
26 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Hokus Pokus! / Thierry Denoual ; ilustracje Stéphane Escapa. - Warszawa : Foxgames, [2017]. - 1 pudełko, 1 instrukcja, 4 czarne kapelusze, 4 czerwone kielichy, 4 pomarańczowe rurki, 4 zielone monety, 4 białe króliki, 55 kart ; 26x26x7 cm.
Na opakowaniu: Wyczaruj jak najszybciej swój magiczny stos!
„Hokus pokus” to gra w której szybkość, zręczność, precyzja zadecydują o sukcesie przestawienia. Gra daje mnóstwo zabawy, gdyż wszyscy grają jednocześnie, ćwiczy zdolności manualne i cieszy oko pięknymi plastikowymi elementami. Zasady nie mogą być już prostsze – należy ułożyć jak najszybciej stos 5 magicznych przedmiotów w odpowiedniej kolejności wynikającej z wylosowanej karty. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F9 dla dzieci
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. G C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kto to zrobił? / Jonathan Favre-Godal, ilustracje: Steeve Augier, przekład: Rafał Kalota. - Gdańsk : Rebel Sp. z o.o 2018 - 1 pudełko: zawiera 36 kart (6 zwierzaków w 6 kolorach), 13 żetonów kupy, instrukcja ([8]stron, ilustracje) 12x8x4 cm.
Wiek: 6+, dla 3-6 graczy, czas ok. 15 minut
"Kto to zrobił?" to dynamiczna i bardzo prosta karcianka, w której liczy się refleks, szybkość reakcji i zapamiętywanie. Cała sprawa dotyczy kupy, którą jakieś zwierzątko zrobiło na środku salonu. Poszukiwania winnego trwają i choć wiesz, że to nie jest sprawka Twojego pupila, jednego możesz być pewien - pozostali gracze z pewnością będą próbowali go obwinić, żeby zrzucić winę ze swoich podopiecznych. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Uczę się Mówić, Wymawiać, Opowiadać)
Pucio wprowadza dzieci w świat mowy! Na kartach tej małej książeczki znajdziecie swojego ulubionego bohatera wykonującego czynności, które cieszą każdego malucha, a wszystko to w połączeniu z dźwiękami ważnymi dla początków rozwoju mowy: samogłoskami, prostymi sylabami i onomatopejami. Pucio zaprasza do wspólnej zabawy! Oglądajcie ilustracje i dotykajcie ich, odczytując zapisane na nich dźwięki. Powtarzajcie razem z dzieckiem gesty wykonywane przez Pucia (możecie pomóc maluchowi, kierując jego ręką). Wyraźnie intonujcie i zabarwiajcie emocjonalnie swoje wypowiedzi, bo to zwraca uwagę dziecka i zachęca je do naśladowania. Więcej wyrażeń dźwiękonaśladowczych, które są ważnym elementem rozwoju mowy, znajdziecie w książce „Pucio uczy się mówić”. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 WP (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dar Joanny Piotrowskiej)
Na stronie tytułowej naklejony znaczek pocztowy.
Kultowy zbiór wyśmienitych gier rozwojowych, przeznaczonych na zbiórkę zastępu i drużyny, powiązanych tematycznie z wymaganiami na stopnie. Niech was nie zwiedzie tytuł - ta książka jest także dla harcerek. Gry są ponadczasowe - podzielone na grupy: A) gry na boisku, w mieście, w polu i lesie, w zimie, B) samarytańskie, z węzłów, terenoznawcze, sygnalizacyjne, tropicielskie. [siedemgor.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
BG magazyn na miejscu
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. I 094299 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czółko: junior / ilustracje: Aga Jakimiec. - Knurów : Portal Games, copyright 2023. - 1 pudełko: 165 kart, instrukcja ; 20x20x6 cm.
Czas gry: 30 min.
Zawartość pudełka: 165 kart, instrukcja.
Oto specjalna edycja znanej karcianej gry towarzyskiej przeznaczona dla młodszych graczy. Idealna na rozruszania spotkania w gronie rodzinnym, popołudniową zabawę z dziećmi, a także na przyjęcie urodzinowe lub piknik. Zabierz dzieciaki i urządźcie sobie zwariowane kalambury, wykorzystując mnóstwo podzielonych na 8 kategorii przepięknie zilustrowanych haseł, które rozbawią was do łez. Wykorzystajcie własne czółko w tej zakręconej grze, a reszta graczy pomoże wam odgadnąć, co też chodzi wam po głowie! Do dyspozycji macie pokazywanie, opowiadanie, śpiewanie - wszystko, co też wam w duszy gra. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Boss Monster / Johnny O'Neal, Chris O'Neal. - Podłęże : Muduko, copyright 2021. - 1 pudełko: 20 kart przedmiotów, 4 karty komnat, 2 karty czarów, karta "Nowe zasady: Karty ; 10x10x2 cm.
Gra na licencji Brotherwise Games.
Gra zainspirowana klasycznymi grami komputerowymi...
Boss Monster to samodzielna gra karciana, która rzuca graczy w wir niezwykłych przygód. Mają zmienić się w złoczyńców rodem z gier wideo i zbudować zabójcze podziemia. Gracze rywalizują starając się zwabić i zniszczyć jak największą liczbę poszukiwaczy przygód. Ale uwaga! Muszą stworzyć podziemia tyleż atrakcyjne, co śmiercionośne, inaczej słabowici bohaterowie gotowi ich pozabijać! [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Miodek : gra o pszczołach / [autor gry: Kamil Cieśla ; ilustracje: Dagmara Gąska ; grafika: Piotr Hornowski]. - Wrocław : Awaken Realms Lite, 2021. - 1 pudełko: 22 Karty Pyłku ; 48 Kart Miodku ; 5 Kart Ula ; 80 Kryształków Pyłku ; Instrukcja. ; 14x21x4 cm
Czas gry 15 min.
Zawartość pudełka: 22 Karty Pyłku ; 48 Kart Miodku ; 5 Kart Ula ; 80 Kryształków Pyłku ; Instrukcja.
Opis wg pudełka.
Miodek: Gra o pszczołach to ciepła, familijna gra karciana dla 2-6 graczy. Celem graczy jest wyprodukowanie jak największej ilości miodku, co w tym przypadku będzie oznaczało - najwięcej punktów zwycięstwa. Jak wygląda rozgrywka? Gracz będzie miał do wyboru dwie akcje: zbieranie pyłku i produkcję miodku. Jeżeli wybierzecie zbieranie - należy dociągnąć 2 karty z talii pyłku i zagrać jedną z nich. [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pył zwrot / Reiner Knizia ; ilustracje Piotr Sokołowski ; tłumaczenie i redakcja instrukcji Michał Szewczyk. - Podłęże : Wydawnictwo Mudoko, copyright 2022. - 1 pudełko: instrukcja, 25 kart kwiatów z pyłkiem, 52 karty owadów, 1 karta pszczoły czarnej. ; 21x14x4 cm.
Czas gry: 30 minut.
Wyślij owadzie jednostki zapylające do kwiatowych fabryk, by stoczyć z rywalami bój o cenny surowiec. Mistrzem Pyłku zostanie ten śmiałek, którego armia okaże się silniejsza i zbierze większą ilość pożądanego specyfiku. Polska edycja gry Loot, która w 2005 roku zdobyła główną nagrodę Mensa Select. Ekspresowa wersja zasad: 1. Zbierz kwiat, jeżeli Twoja armia zdobyła przy nim przewagę. 2. Zagraj kartę kwiatu lub dołóż kartę owada do leżącej na stole karty kwiatu. 3. Jeżeli nie chcesz lub nie możesz zagrać karty – dobierz na rękę kartę ze stosu. 4. Wygrywa gracz z największą liczbą punktów za zebrane kwiaty. [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
6. bierze! : gra planszowa/ Wolfgang Kramer ; grafika Franz Vohwilkel ; [tłumaczenie z języka niemieckiego]. - Konin : G3, 2019. - 1 pudełko: 100 płytek, 24 karty akcji, 12 kart szczęścia, 6 zasłonek, 6 znaczników punktów, 2 znaczniki Stop, 1 dwustronna plansza, instrukcja ; 18x28x6 cm.
Dokładanie płytek i zbieranie rządów - niby nic nowego. Jednak w tej wersji płytki zagrywa się na planszę, której pola specjalne wywołują różne akcje. Gracze mają możliwość zdobywania punktów zarówno dodatnich jak i ujemnych. Doświadczeni gracze mogą dołożyć do gry karty akcji i odwrócić planszę (na stronę z czerwoną byczą głową) i zagrać w wersję zaawansowaną! Oprócz tego, zarówno wariant podstawowy jak i zaawansowany można rozszerzyć o karty szczęścia, które potrafią odmienić losy gry! Zagrywaj i dokładaj. Zdobywaj punkty dodatnie. Unikaj zbierania rzędów. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: 10-30 min.
Zawartość pudełka: instrukcja - 24 karty z symbolami (w tym 12 oznaczonych „+”) - 24 karty z ilustracjami (w tym 12 oznaczonych „+”
Gra wydana została z okazji Roku Moniuszki.
Śpiewnik domowy to innowacyjna gra muzyczna, przybliżająca pieśni Stanisława Moniuszki. Grać w nią mogą dwie drużyny składające się od 2 do 8 uczestników. W zależności od poziomu trudności przeznaczona jest dla graczy powyżej 4 lub 6 lat. Dla melomanów idealnym uzupełnieniem będzie książeczka z wybranymi pieśniami Stanisława Moniuszki do wspólnego odegrania i zaśpiewania. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F9 dla dzieci
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. G C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: 30-60 min.
Zawartość pudełka: plansza, 240 figurek wagonów, 15 figurek dworców, 110 kart pociągów, 46 kart biletów, 5 drewnianych znaczków punktacji, instrukcja
Wsiąść do pociągu. Europa – gra planszowa. Od urwistych wzgórz Edynburga po słoneczne nabrzeża Stambułu, z dusznych alej Pampeluny do wietrznego Berlina - Wsiąść do pociągu: Europa zabierze cię w wielką podróż przez wielkie miasta Starego Kontynentu u progu zeszłego stulecia. Czy odważysz się przebyć mroczne tunele Szwajcarii? Wsiądziesz na pokład promu przemierzającego Morze Czarne? Wzniesiesz dumne dworce w stolicach imperiów? Następne posunięcie może uczynić cię największym magnatem kolejowym Europy! Pakuj walizki, wołaj bagażowego i wsiądź do pociągu! Wsiąść do pociągu: Europa to druga część niezmiernie popularnej serii o wielkiej, kolejowej przygodzie. Gracze zbierają karty przedstawiające wagony i używają ich by budować dworce, pokonywać tunele, wsiadać na promy i zajmować trasy kolejowe jak Europa długa i szeroka. To gra prosta i elegancka, której można nauczyć się w 5 minut. Zapewni dobrą zabawę całej rodzinie, spodoba się też doświadczonym graczom. Niniejszy zestaw zawiera kompletną grę i nie wymaga użycia pierwszej wersji Ticket to Ride. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F9 dla dzieci
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wiarusi : jak przetrwałem pierwszą wojnę światową / projekt Fabien Riffaud i Juan Rodriguez ; ilustracje Tignous. - Châteaudun : Sweet November ; [Gdańsk] : Rebel, Copyright 2015. - 1 pudełko, 6 kart wiarusów, 59 kart doświadczeń, 16 kafelków wsparcia, 5 żetonów przemów, znacznik dowódcy misji, karta pokoju, karta pomnika, skrócony opis zasad, instrukcja ; 14x14x5 cm.
Gra kooperacyjna.
Drugi sierpnia 1914 roku. Na rynku małego miasteczka grupka nierozłącznych przyjaciół wciąż jest w szoku po przeczytaniu przytwierdzonego do drzwi ratusza obwieszczenia o mobilizacji. Nagłówki gazet niepokoiły już od kilku tygodni, ale treść ogłoszenia zaskoczyła wszystkich. Nie zdając sobie sprawy z piekła, które ich czeka, mężczyźni przyrzekają sobie, że niezależnie od tego, co się wydarzy, wszyscy wrócą żywi. Niestety rzeczywistość, z którą przyjdzie się im zmierzyć, jest dużo gorsza niż ich najgorsze koszmary. W grze Wiarusi 2-5 uczestników wcielać się będzie w grupę przyjaciół razem ruszających do walki. Ich zadaniem jest zwyciężać kolejne starcia i przeżyć aż do osiągnięcia pokoju. [czytam.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Patchwork Doodle / projekt gry: Uwe Rosenberg ; tłumaczenie: Przemysław Korzeniewski. - Wrocław : Wydawnictwo Lacerta, © 2019. - 1 pudełko: 1 notatnik, 6 ołówków, 10 kart startowych, 30 kart skrawków materiału, 1 kostka, 1 pionek, instrukcja ; 18x13x4 cm.
W pudełku : 1 notatnik, 6 ołówków, 10 kart startowych, 30 kart skrawków materiału, 1 kostka, 1 pionek, instrukcja.
Patchwork to metoda szycia, w której łączy się małe kawałki materiału w większą całość, tworząc nowy wzór. W przeszłości wykorzystywano ją, żeby zagospodarować niechciane ścinki i skrawki. Dziś jest formą sztuki - z cennych tkanin projektanci wyczarowują cudowne włókiennicze kreacje. Największe arcydzieła powstają z nierównych kawałków materiału, dlatego tę właśnie technikę przyjęła większość artystycznego światka. Stworzenie pięknej kołdry nie jest jednak łatwe, wymaga wysiłku i czasu, a dostępne kawałki materiału nie zawsze chcą do siebie pasować. Z tego powodu przygotowania musisz rozpocząć już od deski kreślarskiej! Wybieraj starannie skrawki i korzystaj w odpowiednich momentach z dostępnych narzędzi, aby zaprojektować najpiękniejsze rękodzieło i wygrać grę. W grze Patchwork Doodle jej autor, Uwe Rosenberg, zaprasza nas do zupełnie nowej zabawy, bazującej na podstawowej grze Patchwork. Tym razem nie będziemy układać żetonów na planszy. Będziemy je rysować! [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Escape Quest)
Na okładce: Książka, gra, escape room.
Escape Quest to połączenie powieści paragrafowej z grą role-playing oraz łamigłówkami w stylu escape room. Przygody, tajemnice i ucieczki z zastawionych pułapek, a do tego wszystkiego solidny trening logicznego myślenia i wyciągania wniosków. Ciekawa fabuła zachęcająca do rozwiązywania kolejnych zagadek i innowacyjna mechanika, która wymaga spostrzegawczości i kreatywnego podejścia. Właśnie otrzymałeś pamiętnik największej odkrywczyni stulecia, niedawno zmarłej Sarah Edson-Taylor. Pamiętnik ten zawiera wiele tajemnic i kryje w sobie klucz do skarbu poszukiwaczki. Jeśli trafił w twoje ręce, niewątpliwie zostałeś uznany za zdolnego do wykonania tej misji… Ale czy staniesz na wysokości zadania? Podróżuj po różnych zakątkach świata śladami Sarah Edson-Taylor, aby znaleźć zostawione przez nią wskazówki i odszukać jej tajemniczy skarb! Uważaj na zastawione pułapki i czyhające niebezpieczeństwa. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 9 dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7 W (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Magajaja Dinosaurs / autor Michał Szewczyk; ilustracje i opracowanie graficzne Michał Ambrzykowski, Kamila Mrożek-Zielińska, Lemon Tree. - Gdynia : Trefl, [2022]. - 1 pudełko: plansza, 4 żetony krain, 4 świecące jajka, 36 kart zadań, 76 kart ruchu, instrukcja ; 26x26x8 cm.
Rok wydania na podstawie strony wydawcy.
Czas gry: 20-30 minut.
Zawartość pudełka: plansza, 4 żetony krain, 4 świecące jajka, 36 kart zadań, 76 kart ruchu, instrukcja.
Produkt nieprzeznaczony dla dzieci poniżej 3 roku życia.
Magajaja poszukują drogi do swoich krain! Czy pomożecie im dotrzeć na miejsce? Gracze zagrywają karty i przesuwają jajka po prehistorycznym świecie dinozaurów. Kiedy dotrzecie do jednej z krain, jajka pokażą prawdziwe oblicza i zaświecą unikatowymi kolorami. Czy zdołacie zapamiętać ich położenie i doprowadzić do odpowiednich miejsc? Jeśli Wam się to uda, otrzymacie nagrodę - kartę Legendarnego Jajka. Uczestnik, który jako pierwszy zdobędzie 5 takich kart, wygrywa! [mediaexpert.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Super mega fajna gra / autor gry: Phil Walker-Harding ; grafika Serge Seidlitz. - Gdańsk : Rebel, [2022]. - 1 gra (60 kart fajnej gry, 30 żetonów błyskawic, 24 żetony księżyców, 18 kart liczb, 6 kart punktacji, 6 markerów suchościeralnych) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 21x17x5 cm + 1 instrukcja ([8] stron : ilustracje ; 19 cm).
Gra przeznaczona dla 1-6 graczy, wiek 8+. Czas gry 20 min.
Na pudełku logo wydawcy oryginału: Gamewright.
Super Mega Fajna Gra to dynamiczna gra kaskadowych efektów, w której staramy się jak najefektywniej wykorzystać dostępne możliwości. Każdy uczestnik ma przed sobą trzy karty, na których będzie wykreślał wylosowane liczby, próbując zdobyć najbardziej wartościowe premie. [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rzuć na tacę / autor Wolfgang Warsch ; grafika Leon Schiffer. - Konin : G3, 2019. - 1 pudełko: bloczek z arkuszami, 6 kości, 4 pisaki, instrukcja ; 18x13x4 cm.
Czas gry: 30 min.
Zawartość pudełka: bloczek z arkuszami, 6 kości, 4 pisaki, instrukcja.
Rzuć na tacę to sprytna gra kościana. Gracze starają się umiejętnie wykorzystywać kości i wywoływać reakcje łańcuchowe dzięki bonusom. Wyniki rzutów należy wpisywać do obszarów w odpowiednich kolorach. Każde skreślenie czy wpisanie wyniku, przybliża gracza do zdobycia punktów, a tym samym do zwycięstwa. Pamiętajcie, że kości z niższymi wynikami niż wybrana, trafią na srebrną tacę, aby mogli z nich skorzystać przeciwnicy! [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Książka
W koszyku
Otwieramy sklepik / Rafał Witek ; zilustrowała Olka Grzegorka. - Warszawa : Harperkids, 2022. - 47, [1] strona, [1] karta tablic : ilustracje kolorowe ; 19 cm.
(Czytam Sobie. Poziom 2. Składam Zdania)
(Harperkids)
Ela, Hela i Mela to koleżanki z placu zabaw. Ich głowy są pełne wspaniałych pomysłów, a ręce – pełne roboty! Gdy postanawiają otworzyć sklepik, praca wre – jest tyle rzeczy do zrobienia! Nazwa, szyld i logo, lada, kasa i towar… Za to zabawa jest znakomita! [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 9 dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. SCz W (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kroniki zamku Avel : nowe opowieści / autor gry Przemek Wojtkowiak ; ilustracje Bartłomiej Kordowski ; instrukcja Janek Sielicki. - Gdańsk : Rebel, 2021. - 1 gra (13 figurek do samodzielnego złożenia, 2 półkafle planszy, plansza Księżycowej Bestii, 12 żetonów Księżycowej Bestii, 3 znaczniki odłamków księżyców, 8 żetonów magicznego ekwipunku, 12 żetonów magicznych duszków, 3 liczniki wytrzymałości, 6 żetonów potworów, almanach, instrukcja składania figurek, 4 plansze z żetonami do samodzielnego malowania (po 6 żetonów na planszy), karta pomocy, instrukcja.
Dodatek do rodzinnej gry o bohaterach!.
Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Kroniki zamku Avel.
Liczba graczy: 1 - 4 osoby, wiek: od 8 lat, czas gry: około 60 min.
Choć Monstrum Czarnego Księżyca zostało pokonane, zło nie złożyło broni. Korzystając z osłabienia swego władcy, bogowie trzech mrocznych księżyców, czyli Dusioł, Zygz i Umbrowy Żmij, postanowili przeprowadzić własny podstępny atak na Avel. Nie czas na odpoczynek, królestwo i jego mieszkańcy potrzebują pomocy! Księżycowa Bestia nęka mieszkańców magiczną krainę, a Wy jako jedyni możecie stawić jej czoła! Kroniki zamku Avel: Nowe opowieści to pierwsze duże rozszerzenie do rodzinnej gry o bohaterach. Oprócz alternatywnego potwora, którego podmieniacie za Monstrum, wprowadza też 3 inne uniwersalne moduły, które możecie dołączyć do dowolnej rozgrywki, a także 3 scenariusze przygód z nowymi zasadami i zmienionymi warunkami zwycięstwa. [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Książka
W koszyku
Łatwiej jest dążyć do celu tym, którzy są przeświadczeni o sile cierpliwości i uśmiechu, o wadze doceniania siebie oraz swoich osiągnięć. Tym, którzy wiedzą, że błąd nie jest porażką, i że żadne zadanie nie jest za trudne, gdy rozłożymy je na etapy. Zwłaszcza, kiedy jesteśmy świadomi, że „nie musimy być mistrzem żeby zaczynać, lecz musimy zacząć, by nim się stać”, jak pisze Michał Zawadka. "Zarządzanie marzeniami" jest pierwszą tego typu publikacją dla dzieci na rynku. Autor łączy przesłanie wierszy z zabawą w zarządzanie własnymi planami. W części interaktywnej młodzi czytelnicy wyznaczą swoje marzenia, nauczą się wartości swojej pracy i poznają konsekwencje swoich działań. Na końcu publikacji czeka niespodzianka w postaci zachęcających do działania zakładek motywacyjnych. Wydanie drugie zostało wzbogacone o scenariusze dla rodziców, które pomogą wytłumaczyć dzieciom postawy i zachowania, opisane w wierszach. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 16
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N/I W (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej