Gry i zabawki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(145)
Forma i typ
Książki
(183467)
Proza
(38411)
Poezja
(7302)
E-booki
(6950)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(6897)
Gry i zabawki
(145)
Publikacje popularnonaukowe
(3428)
Audiobooki
(1985)
Publikacje naukowe
(1583)
Poradniki i przewodniki
(1537)
Czasopisma
(1171)
Komiksy i książki obrazkowe
(1039)
Publikacje dydaktyczne
(723)
Dramat (rodzaj)
(642)
Publikacje informacyjne
(273)
Albumy i książki artystyczne
(257)
Publikacje religijne
(157)
Starodruki
(74)
Publikacje fachowe
(69)
Druki ulotne
(60)
Grafiki
(33)
Muzyka
(29)
Artykuły
(26)
Komiksy i książki obrazkowe
(25)
Filmy i seriale
(23)
Rękopisy
(23)
Nuty
(22)
Mapy
(19)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(19)
Publikacje promocyjne
(18)
Fotografie
(10)
Publikacje dla niewidomych
(8)
Rejestracje audio i wideo
(6)
Rysunki
(5)
Obiekty trójwymiarowe
(4)
Programy radiowe i telewizyjne
(3)
Ksiązki
(2)
Pliki i bazy danych
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(107)
dostępne
(35)
wypożyczone
(12)
Placówka
Filia nr 3
(2)
Filia nr 5 dla dzieci
(8)
Filia nr 7
(4)
Filia nr 9 dla dzieci
(15)
Filia nr 1 dla dzieci
(15)
Filia nr 12
(1)
Filia nr 6
(2)
Czytelnia F2
(95)
Czytelnia F9 dla dzieci
(12)
Autor
Chiacchiera Martino
(7)
Knizia Reiner (1957- )
(6)
Sorrentino Silvano
(6)
Grzyb Katarzyna (tłumaczka)
(5)
Baranowski Marek
(4)
Bontempi Alberto
(4)
Matz Agnieszka
(4)
Młodnicka Magdalena
(4)
Młodnicka Magdalena. Zdrap i zobacz
(4)
Młodnicka Magdalena. Zdrapywanki z Manią i Tyniem
(4)
Sokołowski Piotr
(4)
Wawak Anna
(4)
Cathala Bruno (1963- )
(3)
Choux Nathalie (1967- )
(3)
Szewczyk Michał
(3)
Szymanowicz Maciej (1975- )
(3)
Arrhenius Ingela P. (1967- )
(2)
Astley Neville
(2)
Baker Mark (1959- )
(2)
Coimbra Miguel
(2)
Czuba Sławomir
(2)
Denoual Thierry
(2)
Dimitrievski Mihajlo
(2)
Escapa Stéphane
(2)
Galewska-Kustra Marta
(2)
Kordowski Bartłomiej
(2)
Kłos Joanna (grafik)
(2)
Michalak Robert
(2)
Moon Alan R. (1951- )
(2)
Mr Iwi (1967- )
(2)
Puszczewicz Marek
(2)
Reid Camilla
(2)
Rejchtman Grzegorz (1970-)
(2)
Smerdel Sylwia
(2)
Sylvester Peer
(2)
Ying Jonathan
(2)
Zeimet Jacques
(2)
Adamescu Adrian
(1)
Akelaitis Gediminas
(1)
Allers Jeffrey D
(1)
Ambrzykowski Michał (1988- )
(1)
Andrews Daryl
(1)
Anglicas Louise
(1)
Augier Steeve
(1)
Azagury Eric
(1)
Badie Ramy
(1)
Baraf Eduardo
(1)
Barański Adam
(1)
Baron Tomasz
(1)
Bauza Antoine
(1)
Bauza Antoine (1978- )
(1)
Beaulieu Mathieu
(1)
Behl Anne-Kathrin‪ (1983- )
(1)
Bernacka Agnieszka
(1)
Beyga Olga
(1)
Bielak Anna
(1)
Bielak Krzysztof
(1)
Blok Patryk
(1)
Bobrowski Hubert
(1)
Bolik Tomasz
(1)
Bonnessee Regis
(1)
Bonnessée Régis (1979- )
(1)
Bony
(1)
Bouquet Cyril
(1)
Burm Kris (1957- )
(1)
Campardou Clémentine
(1)
Cardouat Marie
(1)
Castaño Eugeni
(1)
Castro Beatriz
(1)
Chołostiakow Marek
(1)
Chris O'Neal
(1)
Christiansen Aske
(1)
Chytilová Lenka
(1)
Cieslik Chris
(1)
Claverie Eric
(1)
Corene Cari
(1)
Coronado Amanda
(1)
Da Silva Maëva
(1)
Dagenais-LespéranceThomas
(1)
Dagmara Gąska
(1)
Delvan Julien
(1)
Derouetteau Olivier
(1)
Deschamps Christine
(1)
Dutrait Vincent (1976- )
(1)
Détraz Pauline
(1)
Etienne Apolline
(1)
Ewing Garen
(1)
Fabiański Wiktor
(1)
Fabicka Patrycja
(1)
Favre-Godal Jonathan
(1)
Fic Katarzyna
(1)
Finn Steve
(1)
Finn Steve (1967- )
(1)
Franz Klemens
(1)
Galonnier Romaric
(1)
Gantiez Stéphane
(1)
Ganzha Igor
(1)
Gao Jiahui Eva
(1)
Garnett Jaye
(1)
Gestido Lorena
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(79)
2010 - 2019
(60)
2000 - 2009
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(92)
1901-2000
(3)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(139)
Belgia
(2)
Francja
(1)
Czechy
(1)
Język
polski
(144)
Odbiorca
Dzieci
(116)
Młodzież
(77)
Dorośli
(55)
6-8 lat
(37)
0-5 lat
(33)
9-13 lat
(32)
14-17 lat
(18)
18+
(3)
Przynależność kulturowa
Literatura francuska
(5)
Literatura polska
(5)
Literatura angielska
(3)
Literatura hiszpańska
(1)
Literatura niemiecka
(1)
Temat
Zwierzęta
(6)
Escape rooms
(5)
Zabawa
(4)
Książeczka dźwiękowa
(3)
Rodzina
(3)
Barwy
(2)
Gry i zabawy
(2)
Korekcja mowy
(2)
Logika
(2)
Psy
(2)
Rośliny ozdobne
(2)
Rycerze
(2)
Wyobraźnia
(2)
Władcy
(2)
Zapach
(2)
Świnka Peppa (postać fikcyjna)
(2)
Życie codzienne
(2)
Biegi
(1)
Brzydkie kaczątko (postać fikcyjna)
(1)
Czarodzieje
(1)
Detektywi amatorzy
(1)
Dinozaury
(1)
Escape room
(1)
Faraonowie
(1)
Geografia
(1)
Gobliny (stworzenia fantastyczne)
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Hakerzy
(1)
Historia
(1)
Hiszpania
(1)
II wojna światowa (1939-1945)
(1)
Jaś i Małgosia (postacie fikcyjne)
(1)
Jesień
(1)
Kamienie szlachetne
(1)
Konflikt
(1)
Korupcja
(1)
Koty
(1)
Kościoły i kaplice
(1)
Krainy i światy fikcyjne
(1)
Krasnoludy
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Królewna Śnieżka (postać fikcyjna)
(1)
Lato
(1)
Magia
(1)
Maszyny budowlane
(1)
Morza
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Natura
(1)
Nauka
(1)
Obyczaje i zwyczaje
(1)
Ogrody zoologiczne
(1)
Pacynki
(1)
Pamięć
(1)
Plac budowy
(1)
Polarnicy
(1)
Poszukiwanie skarbów
(1)
Potwory
(1)
Powstanie warszawskie (1944)
(1)
Przedmioty użytku codziennego
(1)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(1)
Przesyłki pocztowe
(1)
Przyjaźń
(1)
Rozbój
(1)
Ruch oporu
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Sagrada Familia (Barcelona)
(1)
Segregacja odpadów
(1)
Skojarzenia językowe
(1)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(1)
Superbohaterowie
(1)
Szpiegostwo
(1)
Szpitale
(1)
Słownictwo
(1)
Tajne organizacje
(1)
Termity
(1)
Trening umysłu
(1)
Warzywa
(1)
Wiosna
(1)
Witraże
(1)
Władza
(1)
Zabawki
(1)
Zagadki
(1)
Zdolności manualne
(1)
Zima
(1)
Zwierzęta morskie
(1)
Żaby
(1)
Temat: dzieło
Arkham horror (gra planszowa)
(1)
Dom z papieru (serial telewizyjny - Netflix)
(1)
Game of thrones (serial filmowy)
(1)
Pieśń Lodu i Ognia
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1939-1945
(1)
Temat: miejsce
Barcelona (Hiszpania)
(1)
Chiny
(1)
Eldorado (kraina mitologiczna)
(1)
Kalisz (woj. wielkopolskie)
(1)
Los Angeles (Stany Zjednoczone, stan Kalifornia)
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(83)
Gry planszowe
(78)
Gry w karty
(32)
Gry i zabawy
(21)
Broszura
(13)
Gry i zabawy dziecięce
(12)
Książka-zabawka
(12)
Gry strategiczne
(10)
Książka obrazkowa
(10)
Książka do wypełniania
(7)
Książki dla małych dzieci
(6)
Książka do kolorowania
(5)
Książka zabawka
(5)
Bajki i baśnie
(4)
Gry paragrafowe
(3)
Książka obrazkowa (picturebook)
(3)
Publikacje dla dzieci
(3)
Opowiadania i nowele
(2)
Atlas
(1)
Fantasy
(1)
Gry
(1)
Gry ekonomiczne
(1)
Gry i zabawki
(1)
Gry umysłowe
(1)
Gry w kości
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Książka dla małych dzieci
(1)
Powieść
(1)
Quizy
(1)
Rymowanki
(1)
Układanki
(1)
Zagadki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(101)
Edukacja i pedagogika
(17)
Architektura i budownictwo
(1)
Dom i ogród
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Historia
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Rozwój osobisty
(1)
145 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Jaś i Małgosia / Krzysztof Jurzysta ; [ilustracje] Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Granna, ©2021. - 1 gra (2 kafelki startowe, 40 kafelków słodkości, 8 żetonów pierniczków, 4 kafelki czapek Baby Jagi, 3 drewniane pionki, chatka Baby Jagi, instrukcja) : pudełko kartonowe, 19,5x19,5x3,5 cm.
Liczba graczy 2-4; wiek graczy 6+; czas gry 20 min.
Poznajcie Jasia i Małgosię. W środku gęstego lasu odnaleźli niezwykłą chatkę, całą zrobioną z łakoci. Pyszności! Niestety mieszka w niej zła baba jaga, która pragnie złapać naszych bohaterów. Wspólnymi siłami pomóżcie im zjeść jak najwięcej łakoci i nie dajcie się złapać. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Domek / Klemens Kalicki ; [ilustracje] Bartłomiej Kordowski. - Gdańsk : Rebel, [2017]. - 1 gra (4 plansz egracza, tor dobierania kart, 60 kart pomieszczeń, 48 kart dodatkowych,10 żetonów wyposażenia, 4 płytki pomocy gracza, drewniany domek pierwszego gracza, notes, instrukcja : pudełko kartonowe, 27,5x27,5x7 cm.
Liczba graczy 2-4; wiek graczy 7+; czas gry 30 min.
Wolisz mieć dużą sypialnię z ekskluzywnym łóżkiem z baldachimem czy preferujesz przestronny salon, w którym bez trudu zmieści się pianino? Pamiętaj, by przy projektowaniu swojego „Domku” dobrze wykorzystać dostępną przestrzeń, gdyż później niezwykle trudno wprowadzić zmiany! W ciągu dwunastu rund zbierzesz tyle kart, by zapełnić swoją planszę pokojami, wybrać kolor dachu i znaleźć miejsce na stylowe lub praktyczne dodatki, tworząc tym samym niepowtarzalny „Domek” z charakterem. Na koniec gracze porównują swoje dzieła i zliczają punkty za funkcjonalność, dobry projekt, jakość dachu i wykończenie całości. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wilki / Ashwin Kamath, Clarence Simpson ; [ilustracje Pauliina Linjama]. - Wydanie polskie. - Knurów : Portal Games, 2023. - 1 pudełko zawartość: 1 plansza startowa, 10 plansz Regionu, 5 dwustronnych plansz Gracza, 1 dwustronna plansza Faz Księżyca, 30 dwustronnych kafelków Terenu, 20 pionków Wilka Alfa , 40 pionków Wilka, 60 Nor, 20 Legowisk, 20 żetonów, [...] ; instrukcję.
Nieodpowiednie dla dzieci poniżej 3 lat.
Wiek graczy: od 14 lat.
Liczba graczy: 2 - 5 osób.
Czas gry: ok. 75 minut.
Wilki to pełna interakcji i mocno tematyczna gra o watahach, do której powraca się raz za razem. Stwórz najsilniejszą wilczą watahę, zdominuj terytoria i poluj na zwierzynę. Jednak uważaj, gdy wkraczasz na łowiska wrogich watah - Twoje wilki mogą przejść na ich stronę! Atuty: Mariaż tematu i mechaniki - wdzięczny temat wilczej watahy idzie w parze z przejrzystymi regułami, tworząc grę o bardzo przyjaznym progu wejścia. [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Miodek : gra o pszczołach / [autor gry: Kamil Cieśla ; ilustracje: Dagmara Gąska ; grafika: Piotr Hornowski]. - Wrocław : Awaken Realms Lite, 2021. - 1 pudełko: 22 Karty Pyłku ; 48 Kart Miodku ; 5 Kart Ula ; 80 Kryształków Pyłku ; Instrukcja. ; 14x21x4 cm
Czas gry 15 min.
Zawartość pudełka: 22 Karty Pyłku ; 48 Kart Miodku ; 5 Kart Ula ; 80 Kryształków Pyłku ; Instrukcja.
Opis wg pudełka.
Miodek: Gra o pszczołach to ciepła, familijna gra karciana dla 2-6 graczy. Celem graczy jest wyprodukowanie jak największej ilości miodku, co w tym przypadku będzie oznaczało - najwięcej punktów zwycięstwa. Jak wygląda rozgrywka? Gracz będzie miał do wyboru dwie akcje: zbieranie pyłku i produkcję miodku. Jeżeli wybierzecie zbieranie - należy dociągnąć 2 karty z talii pyłku i zagrać jedną z nich. [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Hotel pod pajęczą siecią / Dennis Kirps, Christian Kruchten ; ilustracje Gediminas Akelaitis. - Podłęże : Muduko, 2021. - 1 gra (4 hotele dla owadów, 72 karty) : pudełko kartonowe, 21x114x4 cm.
Liczba graczy 2-4; wiek graczy 5+; czas gry 15 min.
Postarajcie się jak najszybciej zakwaterować swoich sześcionożnych hotelowych gości. Jeśli owady nie przyjdą do hotelu same, możecie użyć miodu, aby je zwabić. Musicie się jednak wystrzegać wiecznie głodnego, żarłocznego karalucha, który będzie próbował ukraść słodki poczęstunek. Zachowajcie czujność i miejcie oczy szeroko otwarte, ponieważ przerażający pająk może wystraszyć gości z hotelu! [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ryki Afryki : emocjonalna gra karciana / Reiner Knizia ; ilustracje Piotr Sokołowski. - Podłęże : Muduko, 2022. - 1 pudełko : ilustracje, 30 kart, 25 żetonów, notes ; 21x14x4 cm + instrukcja.
Liczba graczy: 3-5.
Wiek graczy: 8-99.
Czas gry: 25 minut.
Wybierz się do królestwa zwierząt, oszacuj ryzyko, myśl taktycznie i blefuj! Ryki Afryki to dynamiczna gra karciana, w której Twoim zadaniem jest zagrywanie kart i zbieranie żetonów zwierząt tak, aby zdobyć największe uznanie widowni, która zgromadziła się podczas Letniej Parady! Obserwuj, co się dzieje dookoła i wybieraj żetony o najwyższej wartości. Bądź czujny! Punktacja żetonów zmienia się cały czas! Przechytrzcie innych i zrekrutujcie najlepszy zespół zwierząt. [www.rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pan tu nie stał! / autor Reiner Knizia ; ilustracje Marek Szyszko. - Warszawa : Egmont Polska, 2020. - 1 gra : pudełko kartonowe, 20x20x6 cm.
Liczba graczy 2-5; wiek graczy 10-110; czas gry 30 min.
Przenieś się na moment do PRL-u, do lat osiemdziesiątych. Do czasów centralnego planowania i wiecznych rynkowych niedoborów, symbolem których stały się wszechobecne kolejki do sklepów. Podczas gry walczyć będziesz o deficytowe towary rzucane do sklepów. Nie będzie to jednak takie łatwe, ponieważ inni gracze również marzą o butach Relax czy magnetofonie szpulowym! [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Spór o bór / Reiner Knizia ; [ilustracje] Piotr Sokołowski. - Podłęże : Muduko, ©2021. - 1 gra (54 karty zwierząt, 10 kart jednostek specjalnych, 2 karty pomocy, 9 płytek polan, instrukcja) : pudełko kartonowe, 21x14x4 cm.
Liczba graczy 2; wiek graczy 8-99; czas gry 20 min.
W grze wcielacie się w dowódców prowadzących swoich poddanych w Wielkim Pojedynku. Waszym celem będzie zdobycie przewagi nad przeciwnikiem i uzyskanie kontroli nad polanami. Wygrany może być tylko jeden. Czy będziesz nim Ty, a może Twój przeciwnik? Czy poprowadzisz swoje oddziały do zwycięstwa? [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pył zwrot / Reiner Knizia ; ilustracje Piotr Sokołowski ; tłumaczenie i redakcja instrukcji Michał Szewczyk. - Podłęże : Wydawnictwo Mudoko, copyright 2022. - 1 pudełko: instrukcja, 25 kart kwiatów z pyłkiem, 52 karty owadów, 1 karta pszczoły czarnej. ; 21x14x4 cm.
Czas gry: 30 minut.
Wyślij owadzie jednostki zapylające do kwiatowych fabryk, by stoczyć z rywalami bój o cenny surowiec. Mistrzem Pyłku zostanie ten śmiałek, którego armia okaże się silniejsza i zbierze większą ilość pożądanego specyfiku. Polska edycja gry Loot, która w 2005 roku zdobyła główną nagrodę Mensa Select. Ekspresowa wersja zasad: 1. Zbierz kwiat, jeżeli Twoja armia zdobyła przy nim przewagę. 2. Zagraj kartę kwiatu lub dołóż kartę owada do leżącej na stole karty kwiatu. 3. Jeżeli nie chcesz lub nie możesz zagrać karty – dobierz na rękę kartę ze stosu. 4. Wygrywa gracz z największą liczbą punktów za zebrane kwiaty. [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wyprawa do El Dorado / Reiner Knizia ; [ilustracje] Vincent Dutrait. - Wydanie 2. - Warszawa : Wydawnictwo Nasza Księgarnia, 2018. - 1 gra : pudełko kartonowe, 30x30x7 cm.
Liczba graczy 2-4; wiek graczy 10+; czas gry 45 min.
Celem gry jest jak najszybsze dotarcie do legendarnego miasta El Dorado. Zorganizuj ekspedycję i udaj się w podróż przez dżunglę. Będziesz potrzebował doświadczonych przewodników i odpowiedniego sprzętu. Zatrudnisz zwiadowcę czy skorzystasz z pomocy tubylców? Wybierzesz podróż statkiem czy wynajmiesz samolot? Bądź szybszy od rywali! Każda rozgrywka wymaga innej strategii. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zaginione miasta / Reiner Knizia ; ilustracje Grafik Studio Kruger, Claus Stephan. - Kraków : Galakta, [2004]. - 1 pudełko, 1 plansza, 45 kart ekspedycji, 14 kart zakładów, instrukcja ; 20x20x5 cm.
Dla odważnych i żądnych przygód jest wiele zaginionych miast do odnalezienia. Poszukiwania mogą cię zaprowadzić w Himalaje, do brazylijskich lasów równikowych, w ruchome piaski pustyni, starożytne wulkany czy nawet do Królestwa Neptuna. Musisz oczywiście wybierać - których ekspedycji ty się podejmiesz, a które zostawisz innym. Możesz zwiększać swoją inwestycję w dana wyprawę, zwielokrotniając nagrodę´ za jej sukces ale równocześnie ryzykując więcej w razie porażki. Gracz, który zakończy najwięcej udanych ekspedycji wygrywa. [polter.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zuuupa! : rozgrzewająca gra karciana / Reiner Knizia. - Podłęże : Wydawnictwo Muduko ; 2023. - 1 gra (65 kart składników: 60 pojedynczych, 5 podwójnych ; 5 kart szkodników ; bonus:12 kart przepisów, instrukcja : pudełko kartonowe, 10,5x15x3,5 cm.
Liczba graczy 2-5, wiek graczy 8-99, czas gry 20 min.
Barszcz, grzybowa, a może pomidorowa? Co przygotujesz z rosołowych resztek i dostępnych składników? Zostań najsprytniejszym kucharzem w restauracji i udowodnij rywalom, że to właśnie Ty przyrządzasz najpyszniejsze zupy. Jeżeli jesteście fanami takich gier jak Wirus! to z pewnością Zuuupa! musi znaleźć się w Waszej kolekcji. [planszowenewsy.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Trucizna / Knizia Reiner ; ilustracje Sylwia Smerdel. - Konin : G3, 2016. - 1 pudełko: 50 kart, notes, instrukcja ; 13x10x3 cm.
Czas gry: 45 minut.
Zawartość pudełka: 50 kart, notes do zapisywania punktów, instrukcja.
W pracowni alchemika bulgocą na ogniu trzy kociołki z eliksirami. Gracze kolejno wrzucają karty eliksirów do wybranych kociołków uważając przy tym, aby ich zawartość nie wykipiała. Jeśli gracz sprawi, że suma wartości wszystkich kart znajdujących się w kociołku przekroczy 13, musi zabrać karty z kociołka. Otrzymane karty są na koniec gry źródłem punktów ujemnych. Jednak zdobywając większość kart danego koloru, gracz może zapewnić sobie odporność na jego działanie. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ewolucja : pochodzenie gatunków / Dmitry Knorre, Sergey Machin. - Konin : G3 ; [Moskwa] : Rightgames RBG, 2012. - 84 karty, 25 znaczków, 2 kostki, instrukcja ; 10x12 cm.
W "Ewolucji" gracze łączą różne cechy zwierząt i hodują własną populację, dysponując wciąż zmieniającą się ilością zasobów żywności. Każdy może zdominować życie na planecie, regulując liczbę zwierząt w danym gatunku, zdobywając nowe pożyteczne cechy i walcząc z przeciwnikami. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Eldritch horror : przedwieczna groza / gra autorstwa Coreya Konieczki i Nikki Valens. - Kraków : Galakta, 2013. - 1 gra : pudełko kartonowe, 29,5x29,5x7 cm.
Liczba graczy 1-8; wiek graczy 14+; czas gry 2-4 godz..
Eldritch Horror: Przedwieczna Groza to kooperacyjna gra dla 1 do 8 osób, inspirowana popularną grą planszową Horror w Arkham.
Świat stoi na krawędzi katastrofy. Jest rok 1926, a pradawne istoty o niewyobrażalnej potędze budzą się powoli z długiego snu, przynosząc ludziom śmierć i szaleństwo. Dziwne kulty i przerażające stwory sieją spustoszenie na każdym kontynencie, a struktura rzeczywistości rozpada się, otwierając bramy do dziwacznych, obcych wymiarów. Tylko garstka dzielnych badaczy rozumie, co tak naprawdę się dzieje. Ci zdeterminowani, całkowicie oddani sprawie bohaterowie wykorzystują każdą dostępną umiejętność i broń, by odeprzeć straszliwych Przedwiecznych. Będą musieli zbadać najodleglejsze zakątki świata, pokonać koszmarne potwory czające się w cieniach i znaleźć informacje, które pozwolą odkryć tajemnice Przedwiecznej Grozy! [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
6. bierze! : gra planszowa/ Wolfgang Kramer ; grafika Franz Vohwilkel ; [tłumaczenie z języka niemieckiego]. - Konin : G3, 2019. - 1 pudełko: 100 płytek, 24 karty akcji, 12 kart szczęścia, 6 zasłonek, 6 znaczników punktów, 2 znaczniki Stop, 1 dwustronna plansza, instrukcja ; 18x28x6 cm.
Dokładanie płytek i zbieranie rządów - niby nic nowego. Jednak w tej wersji płytki zagrywa się na planszę, której pola specjalne wywołują różne akcje. Gracze mają możliwość zdobywania punktów zarówno dodatnich jak i ujemnych. Doświadczeni gracze mogą dołożyć do gry karty akcji i odwrócić planszę (na stronę z czerwoną byczą głową) i zagrać w wersję zaawansowaną! Oprócz tego, zarówno wariant podstawowy jak i zaawansowany można rozszerzyć o karty szczęścia, które potrafią odmienić losy gry! Zagrywaj i dokładaj. Zdobywaj punkty dodatnie. Unikaj zbierania rzędów. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kaczki : plaża w kartach / Johannes Krenner. - Warszawa : Egmont, © 2021. - 1 gra (69 kart kaczek, 5 kart ręczników, 5 kart kół ratunkowych) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 13x10x4 cm + instrukcja (6 kart : ilustracje ; 4 cm).
GRA PLANSZOWA. Gracze otrzymują po 7 kart kaczek, a następnie wykładają je na stół według określonych zasad (mogą wykładać te same numery albo ciągi numerów). Wygra gracz, który najszybciej pozbędzie się swoich kart, albo ten, który zaryzykuje i właściwie założy, że ma najmniejszą wartość kart na ręce. Najlepsi gracze w turze zdobywają punkty z kart, kto będzie miał ich najwięcej po 5 turach, wygrywa grę. [opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Abalone / Michel Lalet & Laurent Lévi. - Gdańsk : Rebel, 2022. - 1 gra (plansza, 14 białych kulek, 14 czarnych kulek, instrukcja) : pudełko kartonowe, 17,5x17,5x17,5x5 cm.
Liczba graczy 2; wiek graczy 7+; czas gry 20 min.
Dwóch graczy zasiada do sześciokątnej planszy z wgłębieniami, w której umieszcza się po 14 białych kul i 14 czarnych. Gracze na przemian popychają swoje kule tak, aby ostatecznie wypchnąć poza planszę 6 kul przeciwnika. Przepycha się 1, 2 lub 3 swoje bile (znajdujące się w jednej linii) do przodu, do tyłu lub na boki, przy czym 2 moje bile mogą popchnąć 1 bilę przeciwnika, 3 moje bile mogą popchnąć do 2 bil przeciwnika. [wydawnictworebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Nimalia / William Liévin ; ilustratorka: Pauline Détraz ; tłumaczenie: zespół Lucky Duck Games. - Kraków : Lucky Duck Games, © 2022. - 1 pudełko: (60 kart zwierząt, 11 dwustronnych kart celów, 5 kart toru punktacji, 1 karta rundy, 9 żetonów, instrukcje) : ilustracje ; 14x14x4 cm.
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: 30 minut.
Krokodyle, niedźwiedzie i lwy. Wszystkie zwierzęta małe i duże czekają na swoje miejsce w Twoim rezerwacie. Czy uda Ci się tak ułożyć karty, by spełnić wymagania każdego z nich? Każda runda to inne zadania, co oznacza, że musisz stale adaptować swoje przyrodnicze plany. Nimalia to rodzinna gra z pięknie ilustrowanymi kartami zwierząt. Ma proste zasady, które z łatwością opanuje 10-latek i ciekawy system punktacji dający satysfakcje z gry nawet zaawansowanym graczom. [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wróżki zębuszki / Artur Lutyński ; [ilustracje] Patrycja Fabicka. - Wydanie I. - Warszawa : Zielona Sowa, ©2021. - 1 gra (instrukcja, 4 planszetki Buzi, 52 karty Zębów, 48 żetonów Zębów, 12 żetonów Pozycji, 1 znacznik Kierunku Ruchu, 1 znacznik Ochrony) : pudełko kartonowe, 20,5x13,5x3,5 cm.
Liczba graczy 2-4; wiek graczy 6+; czas gry 20-30 min.
W grze liczy się logiczne myślenie oraz planowanie, a sama rozgrywka cechuje się wysokim poziomem negatywnej interakcji. Rozgrywka polega na zagrywaniu kart Zębów na siebie lub przeciwników. W ten sposób gracze psują lub leczą zęby w planszetkach Buzi. Wygrywa osoba, która zdobędzie najwięcej punktów za zdobyte wyrwane zęby przeciwników i zachowa przy tym jak najlepszy stan swojego uzębienia. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej