Hobby i czas wolny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(277)
Forma i typ
Książki
(170)
Poradniki i przewodniki
(116)
Gry i zabawki
(101)
Publikacje popularnonaukowe
(21)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(15)
Publikacje dydaktyczne
(12)
Druki ulotne
(7)
Komiksy i książki obrazkowe
(6)
Proza
(6)
Albumy i książki artystyczne
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Poezja
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(168)
tylko na miejscu
(106)
wypożyczone
(26)
nieokreślona
(3)
Placówka
Biblioteka główna
(12)
Filia nr 1
(8)
Filia nr 2
(6)
Filia nr 3
(3)
Filia nr 4
(9)
Filia nr 5
(11)
Filia nr 5 dla dzieci
(21)
Filia nr 7
(14)
Filia nr 9
(12)
Filia nr 9 dla dzieci
(33)
Filia nr 1 dla dzieci
(18)
Filia nr 16
(24)
Filia nr 12
(7)
Filia nr 6
(18)
Czytelnia F2
(91)
Czytelnia F3
(1)
Czytelnia F4
(1)
Czytelnia F9 dla dzieci
(8)
Czytelnia F6
(1)
BG magazyn na miejscu
(3)
BG dział informacyjno bibliograficzny
(2)
Autor
Hikiert Anna
(8)
Chiacchiera Martino
(7)
Marsh Ryan
(7)
Sorrentino Silvano
(6)
Knizia Reiner (1957- )
(5)
Milton Stephanie
(5)
Baranowski Marek
(4)
Bontempi Alberto
(4)
Hikiert-Bereza Anna
(4)
Jaszecka Karolina
(4)
Sokołowski Piotr
(4)
Cathala Bruno (1963- )
(3)
Escandell Victor (1971- )
(3)
Gallo Ana
(3)
Mettler Michael
(3)
Syndoman Piotr
(3)
Szewczyk Michał
(3)
Szymanowicz Maciej (1975- )
(3)
Baccalario Pierdomenico (1974- )
(2)
Brzozowska Maria
(2)
Brzozowski Tomasz
(2)
Clarkson Jeremy (1960- )
(2)
Coimbra Miguel
(2)
Czuba Sławomir
(2)
Dimitrievski Mihajlo
(2)
Dombrowska Agnieszka
(2)
Escapa Stéphane
(2)
Ferrari AntonGionata (1960- )
(2)
Fryzowska Danuta
(2)
Kielan Dominika
(2)
Kordowski Bartłomiej
(2)
Leśniak Jan
(2)
Malczyk Małgorzata
(2)
McBrien Thomas
(2)
Moon Alan R. (1951- )
(2)
Paleta Alicja
(2)
Parynow Ludmiła
(2)
Puszczewicz Marek
(2)
Rejchtman Grzegorz (1970-)
(2)
Rutke Grzegorz
(2)
Smerdel Sylwia
(2)
Sosnowska Barbara
(2)
Stanley Juliet
(2)
Stefańska-Szewczuk Dorota
(2)
Sylvester Peer
(2)
Tołłoczko Joanna
(2)
Zacharzewski Michał
(2)
Ackerley J. R. (1896-1967)
(1)
Adamczyk Maciej
(1)
Adamescu Adrian
(1)
Adamska Magdalena (zdobnictwo)
(1)
Aitch
(1)
Aitch (1986- )
(1)
Akelaitis Gediminas
(1)
Alexiewicz Władysław (1943-2009)
(1)
Allers Jeffrey D
(1)
Ambrzykowski Michał (1988- )
(1)
Andrews Daryl
(1)
Azagury Eric
(1)
Baden-Powell Robert (1857-1941)
(1)
Badie Ramy
(1)
Bajon Kasper (1983- )
(1)
Balagué Guillem (1968- )
(1)
Bale James
(1)
Baraf Eduardo
(1)
Barborini Robert (1959- )
(1)
Barnden Betty
(1)
Barnhart Roy
(1)
Baron Tomasz
(1)
Basiak Marta
(1)
Baturo Iwona
(1)
Batylda Marcin (1979- )
(1)
Bauza Antoine
(1)
Bauza Antoine (1978- )
(1)
Bałwas J
(1)
Beaulieu Mathieu
(1)
Benecino Sara
(1)
Beyga Olga
(1)
Bielak Anna
(1)
Bielak Krzysztof
(1)
Bielawski Jerzy (1942- )
(1)
Bilska Joanna Felicja
(1)
Black Sara (1967- )
(1)
Blok Patryk
(1)
Bobrowski Hubert
(1)
Bochot Isabelle
(1)
Bogusławska Aleksandra
(1)
Bojrakowska-Przeniosło Agnieszka
(1)
Bolik Tomasz
(1)
Bonecki Jacek (1969- )
(1)
Bonnessée Régis (1979- )
(1)
Bony
(1)
Bouquet Cyril
(1)
Boursin Didier
(1)
Bradley Kirsten
(1)
Broda Martyna
(1)
Brossoni Marie
(1)
Brożek Katarzyna (fotograf)
(1)
Brożyna Anna
(1)
Budek Mariola
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(100)
2010 - 2019
(141)
2000 - 2009
(25)
1990 - 1999
(8)
1940 - 1949
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(197)
1901-2000
(20)
1989-2000
(16)
1918-1939
(2)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(270)
Belgia
(2)
Francja
(1)
Ukraina
(1)
Czechy
(1)
Język
polski
(276)
ukraiński
(1)
Odbiorca
Dzieci
(131)
Młodzież
(97)
Dorośli
(54)
9-13 lat
(48)
6-8 lat
(44)
14-17 lat
(20)
0-5 lat
(8)
18+
(2)
Osoby w wieku starszym
(1)
Szachiści
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(9)
Literatura angielska
(5)
Literatura amerykańska
(2)
Literatura francuska
(1)
Literatura hiszpańska
(1)
Literatura japońska
(1)
Literatura kanadyjska
(1)
Literatura ukraińska
(1)
Temat
Roboty ręczne
(19)
Minecraft
(16)
Gry komputerowe
(14)
Papieroplastyka
(12)
Szachy
(8)
Origami
(7)
Zabawa
(7)
Psy
(6)
Rysowanie
(6)
Szydełkowanie
(6)
Zdobnictwo
(6)
Gry i zabawy
(5)
Gry i zabawy umysłowe
(5)
Techniki rysunkowe
(5)
Zwierzęta
(5)
Boże Narodzenie
(4)
Dziewiarstwo ręczne
(4)
Escape rooms
(4)
Hodowla zwierząt
(4)
Logika
(4)
Podróże
(4)
Zwierzęta domowe
(4)
Aktywność fizyczna
(3)
Filatelistyka
(3)
Gry i zabawy dziecięce
(3)
Hafciarstwo
(3)
Kreatywność
(3)
Majsterkowanie
(3)
Ogródki działkowe i przydomowe
(3)
Przyroda
(3)
Roboty na drutach
(3)
Robótki ręczne
(3)
Rower
(3)
Sport
(3)
Sztuka pisania
(3)
Techniki fotograficzne
(3)
Blogerzy
(2)
Ciało ludzkie
(2)
Czas wolny od pracy
(2)
Dzieci
(2)
Fajki
(2)
Fotografia
(2)
Fotografowie
(2)
Haft
(2)
Historia
(2)
Kamienie szlachetne
(2)
Kolekcjonerstwo
(2)
Konserwacja (technika)
(2)
Koty
(2)
Koń
(2)
Krawiectwo
(2)
Królik
(2)
Królik miniaturowy
(2)
Kultura
(2)
Literatura
(2)
Magia
(2)
Makramy
(2)
Meble
(2)
Motoryzacja
(2)
Odpoczynek
(2)
Ogrodnictwo
(2)
Ozdoby choinkowe
(2)
Palenie tytoniu
(2)
Piłka nożna
(2)
Pojazdy
(2)
Remont
(2)
Renowacja mebli
(2)
Rowerzyści
(2)
Rośliny
(2)
Rośliny lekarskie
(2)
Rośliny ozdobne
(2)
Ryby
(2)
Rzeczywistość wirtualna
(2)
Rękodzieło
(2)
Samochody
(2)
Sporty wirtualne
(2)
Szachiści
(2)
Sztuka
(2)
Tapicerstwo
(2)
Techniki malarskie
(2)
Tematy i motywy
(2)
Wyobraźnia
(2)
Wyroby z papieru
(2)
Węzły i sploty
(2)
Władcy
(2)
Zdolności
(2)
Ackerley, J. R. (1896-1967)
(1)
Agroturystyka
(1)
Akwarium
(1)
Amerykanie za granicą
(1)
Anglicy
(1)
Animacja komputerowa
(1)
Aparaty fotograficzne
(1)
Autostop
(1)
Bajkoterapia
(1)
Balkon
(1)
Balony
(1)
Bibuła
(1)
Bieganie
(1)
Biegi
(1)
Temat: dzieło
Arkham horror (gra planszowa)
(1)
Five Nights at Freddy's
(1)
Game of thrones (serial filmowy)
(1)
Pieśń Lodu i Ognia
(1)
Violetta (serial filmowy)
(1)
Temat: czas
2001-
(10)
1901-2000
(9)
1945-1989
(7)
1989-2000
(5)
1401-1500
(1)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1939-1945
(1)
Temat: miejsce
Polska
(9)
Kalisz (woj. wielkopolskie)
(3)
Barcelona (Hiszpania)
(1)
Chiny
(1)
Eldorado (kraina mitologiczna)
(1)
Francja
(1)
Japonia
(1)
Los Angeles (Stany Zjednoczone, stan Kalifornia)
(1)
Majsterkowanie
(1)
Night City (miasto fikcyjne)
(1)
Portugalia
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Stumilowy Las (kraina fikcyjna)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Wielkopolska
(1)
Gatunek
Poradnik
(114)
Gry i zabawy umysłowe
(83)
Gry planszowe
(73)
Publikacja bogato ilustrowana
(30)
Gry w karty
(28)
Gry i zabawy
(22)
Publikacje dla dzieci
(17)
Opracowanie
(14)
Gry strategiczne
(9)
Wydawnictwa popularne
(9)
Gry i zabawy dziecięce
(7)
Opowiadania i nowele
(4)
Podręcznik
(4)
Poradniki
(4)
Reportaż
(4)
Pamiętniki i wspomnienia
(3)
Przewodnik turystyczny
(3)
Wywiad dziennikarski
(3)
Antologia
(2)
Felieton
(2)
Gry paragrafowe
(2)
Instrukcja
(2)
Książka do wypełniania
(2)
Książka obrazkowa
(2)
Książka obrazkowa (picturebook)
(2)
Przepisy kulinarne
(2)
Relacja z podróży
(2)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(2)
Zagadki
(2)
Atlas
(1)
Bajki i baśnie
(1)
Biografia
(1)
Broszura
(1)
Esej
(1)
Fantasy
(1)
Fotografie
(1)
Gry
(1)
Gry ekonomiczne
(1)
Gry hazardowe
(1)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Gry komputerowe
(1)
Gry umysłowe
(1)
Gry w kości
(1)
Informator
(1)
Książka do kolorowania
(1)
Literatura dla dzieci
(1)
Literatura dla młodzieży
(1)
Pamflet
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Przewodnik
(1)
Przewodnik tematyczny
(1)
Publicystyka
(1)
Quizy
(1)
Rymowanki
(1)
Science fiction
(1)
Układanki
(1)
Wiersze
(1)
Wydawnictwa dla dzieci
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(5648)
Literaturoznawstwo
(2096)
Kultura i sztuka
(1692)
Socjologia i społeczeństwo
(1572)
Psychologia
(871)
Hobby i czas wolny
(277)
Medycyna i zdrowie
(825)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(728)
Edukacja i pedagogika
(637)
Religia i duchowość
(546)
Podróże i turystyka
(528)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(480)
Biologia
(476)
Filozofia i etyka
(381)
Etnologia i antropologia kulturowa
(376)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(361)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(356)
Rozwój osobisty
(304)
Kultura fizyczna i sport
(273)
Geografia i nauki o Ziemi
(242)
Językoznawstwo
(212)
Styl życia, moda i uroda
(206)
Kulinaria
(196)
Architektura i budownictwo
(178)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(169)
Nauka i badania
(168)
Fizyka i astronomia
(142)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(120)
Ochrona środowiska
(114)
Media i komunikacja społeczna
(97)
Inżynieria i technika
(73)
Praca, kariera, pieniądze
(70)
Zarządzanie i marketing
(68)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(57)
Informatyka i technologie informacyjne
(52)
Transport i logistyka
(45)
Archeologia
(41)
Rolnictwo i leśnictwo
(35)
Matematyka
(31)
Dom i ogród
(28)
Chemia
(26)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Łączność
(1)
277 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Kroniki zamku Avel : nowe opowieści / autor gry Przemek Wojtkowiak ; ilustracje Bartłomiej Kordowski ; instrukcja Janek Sielicki. - Gdańsk : Rebel, 2021. - 1 gra (13 figurek do samodzielnego złożenia, 2 półkafle planszy, plansza Księżycowej Bestii, 12 żetonów Księżycowej Bestii, 3 znaczniki odłamków księżyców, 8 żetonów magicznego ekwipunku, 12 żetonów magicznych duszków, 3 liczniki wytrzymałości, 6 żetonów potworów, almanach, instrukcja składania figurek, 4 plansze z żetonami do samodzielnego malowania (po 6 żetonów na planszy), karta pomocy, instrukcja.
Dodatek do rodzinnej gry o bohaterach!.
Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Kroniki zamku Avel.
Liczba graczy: 1 - 4 osoby, wiek: od 8 lat, czas gry: około 60 min.
Choć Monstrum Czarnego Księżyca zostało pokonane, zło nie złożyło broni. Korzystając z osłabienia swego władcy, bogowie trzech mrocznych księżyców, czyli Dusioł, Zygz i Umbrowy Żmij, postanowili przeprowadzić własny podstępny atak na Avel. Nie czas na odpoczynek, królestwo i jego mieszkańcy potrzebują pomocy! Księżycowa Bestia nęka mieszkańców magiczną krainę, a Wy jako jedyni możecie stawić jej czoła! Kroniki zamku Avel: Nowe opowieści to pierwsze duże rozszerzenie do rodzinnej gry o bohaterach. Oprócz alternatywnego potwora, którego podmieniacie za Monstrum, wprowadza też 3 inne uniwersalne moduły, które możecie dołączyć do dowolnej rozgrywki, a także 3 scenariusze przygód z nowymi zasadami i zmienionymi warunkami zwycięstwa. [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rośliny to nie wiedza tajemna. Wystarczy, że się na nie otworzysz i uwrażliwisz. Poszperasz. Poeksperymentujesz. Dzięki mojej książce spojrzysz na nie z innej perspektywy i nauczysz się je czytać. Od tej pory opieka nad nimi będzie dla ciebie czymś naturalnym i źródłem przyjemności. A twoje juka i monstera szybko odwdzięczą ci się za troskę. Rośliny w moim życiu pojawiły się późno, dopiero parę lat temu. Ale od tego czasu trzymamy się razem. Najpierw kupiłam kilka kwiatów, parę tygodni później trafił do mnie pierwszy roślinny pacjent. Stopniowo pojawiało się ich coraz więcej. W końcu moja nowa pasja ratowania roślin w potrzebie zaowocowała profilem na Facebooku, na którym chwalę się sukcesami. Tak powstał Roślinny Patrol. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Najlepsza gra o kotach / autor gry, ilustracje Josh Wood ; tłumaczenie Arek Maj. - Warszawa : FoxGames - Grupa Wydawnicza Foksal, copyright 2020. - 1 pudełko: 102 karty gry ; 60 żetonów przysmaków ; 13 kart przybłęd ; 6 żetonów punktów zwycięstwa ; znacznik kota ; notes do liczenia punktów ; 21x14x4 cm.
W pudełku: 102 karty gry ; 60 żetonów przysmaków ; 13 kart przybłęd ; 6 żetonów punktów zwycięstwa ; znacznik kota ; notes do liczenia punktów ; instrukcja: 16 stron.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marzysz o tym, by któregoś dnia otulić się kocem własnej roboty? Albo rano postawić stopy na wydzierganym przez siebie dywanie? A może masz już za sobą pierwsze łatwe robótki, ale brakuje ci odwagi, by iść dalej? Jeśli choć na jedno z tych pytań odpowiedź brzmi tak, ta książka jest dla ciebie. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 7
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64 W (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Carcassonne / Klaus-Jürgen Wrede ; [ilustracje Marcel Gröber]. - Praha : Mindok, ©2021. - 1 gra (72 płytki terenu, 40 drewnianych pionków, plansza punktacji, polska instrukcja, 12 płytek Rzeki, 5 pionków Opata) : pudełko kartonowe, 27x19x7 cm.
Liczba graczy 2-5; wiek graczy 7+; czas gry 35 min.
Odwiedź magiczne miasto Carcassonne, w którym zawsze tętni życie, a turyści nigdy nie przestają się zachwycać jego architekturą i okolicą. Taka właśnie jest gra Carcassonne Druga edycja, gdzie planszę tworzą uczestnicy. Kolejno dokładają kafelki z terenem, który może stać się ich własnością. Wielopokoleniowa strategiczna gra rodzinna zachwyci swoją formułą zarówno małych, jak i dużych graczy. Poza wciągającą rozgrywką, która uczy planowania każdego ruchu i przewidywania posunięcia przeciwnika, integruje ona uczestników bez względu na płeć i wiek. [gandalf.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Książka
W koszyku
Magia słów : jak pisać teksty, które porwą tłumy / Joanna Wrycza-Bekier. - Wydanie 2., rozszerzone. - Gliwice : OnePress, Copyright 2018. - 287 stron ; 21 cm.
W języku angielskim słowo writer rozumie się bardzo szeroko — oznacza właściwie każdego, kto pisze. W języku polskim jedynie autorzy literatury beletrystycznej mają prawo używać zaszczytnego miana pisarza. Czy to znaczy, że dziennikarz jest zwolniony z obowiązku tworzenia celnych metafor? Czy autor książek naukowych może zapomnieć o budowaniu napięcia? Czy twórcy tekstów reklamowych wolno ignorować zasady ciekawego opowiadania? Nie! Jeśli zajmujesz się pisaniem, to jesteś pisarzem. Poczuj się nim nie tylko dlatego, że „pisarz to brzmi dumnie”. Także dlatego, że bycie nim zobowiązuje do tworzenia lepszych, bardziej przekonujących treści. Chętniej czytanych. Trafniej przekazujących to, co chcesz powiedzieć. Mocnych. Takich, pod którymi z satysfakcją podpiszesz się własnym nazwiskiem. Dzięki tej książce poznasz wiele pisarskich sztuczek, które sprawią, że Twój tekst zabłyśnie jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 9
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811.162.1 W (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gra o Tron : quiz / autor pytań, projekt gry Jonathan Ying ; autorzy pytań David Panfilo, Lee Peters, Jason Walden ; główny projektant grafik Brian Schomburg ; tłumaczenie Marcin Wełnicki. - Kraków : Galakta, Copyright 2015. - 1 gra (1 plansza, 200 dwustronnych kart pytań, 36 znaczników, 64 karty pytań obrazkowych, 1 żeton Żelaznego Tronu, 1 żeton rundy, instrukcja : karton, kolor ; 30x30x10 cm +instrukcja (4 strony : ilustracje ; 27 cm).
Czas rozgrywki: 30-60 min.
Ile tak naprawdę wiesz o serialu telewizyjnym HBO Gra o Tron? Sprawdź swoją wiedzę, zmierz się z przyjaciółmi i zdobądź Żelazny Tron! Podbij Westeros dzięki swojej wiedzy o serialu HBO Gra o Tron! Wojna w Westeros trwa – udowodnij, że jesteś godzien zasiąść na Żelaznym Tronie! Zajmij najsłynniejsze twierdze Westeros dzięki swojej wiedzy o czterech pierwszych sezonach Gry o Tron HBO. Gra o Tron: Quiz to gra dla 2–4 graczy (lub drużyn), której celem jest kontrola jak największej liczby lokacji. Ponad 1200 pytań o różnym stopniu trudności, oznaczonych numerem sezonu, z którego pochodzą, zapewnia wpływy w miastach. W swojej turze wybierasz, na ile pytań chcesz odpowiedzieć i na którą twierdzę przypuścisz szturm. Możesz też zawierać krótkotrwałe sojusze lub zdać się tylko na siebie. Każdy sposób może Cię doprowadzić do zwycięstwa lub zepchnąć na dno. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F9 dla dzieci
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. G C (1 egz.)
Książka
W koszyku
Urocze maskotki amigurumi - 50 różnych zabawek do wykonania według jednego prostego wzoru. Wystarczy opanować kilka łatwych splotów potrzebnych do wydziergania podstawowego donuta, a potem dzięki dodatkom przekształcić go w wybraną przytulankę. Wśród propozycji znajdziesz słodkie zwierzaki domowe i egzotyczne, istoty ze świata fantazji, a także projekty sezonowe oraz świąteczne. Tak jak w przypadku prawdziwych donutów trudno poprzestać na jednym. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 7
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64 W (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak założyć akwarium / Joanna i Paweł Zarzyńscy. - Wydanie 2. - Warszawa : Agencja Wydawnicza Egros, 2018. - 43, [1] strona, [16] stron tablic : fotografie, ilustracje ; 21 cm.
(Hobby)
Drugie wydanie popularnego poradnika dla początkujących akwarystów. Omówiono w nim podstawowe zagadnienia akwarystyczne, m.in.: wielkość akwarium i ustawienia, wyposażenie zbiornika, obsada roślinna akwarium, wybór ryb do akwarium, obowiązki akwarysty. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 9 dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6 W (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Karaluszek kłamczuszek / Jacques Zeimet. - Konin : G3, [2020]. - 1 pudełko: 64 karty ; 11x11x4 cm. + instrukcja.
(Karaluszkowe Przeboje)
W pudełku: 64 karty, instrukcja.
Mina pokerzysty, umiejętne maskowanie emocji i odrobina karcianego szczęścia okażą się nieocenione w rozgrywce z Karaluszkiem kłamczuszkiem. Osobiste sympatie uczestników do pająków, much, szczurów czy nietoperzy dzięki tej grze mogą ulec zmianie. Każdy chce wykiwać przeciwników i wcisnąć im jak najwięcej kart. Kartę z wybranym przez siebie zwierzęciem można przekazać dowolnemu graczowi, deklarując przy tym, jakie zwierzę znajduje sie na oddawanej karcie - może być to prawda lub fałsz. Kto błędnie oceni prawdomówność przeciwnika, zatrzymuje kartę. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Książka
W koszyku
Morsowanie / Ewa Zwierzchowska. - Warszawa : Harde, 2019. - 213, [3] strony : fotografie ; 22 cm.
Kompendium wiedzy dla osób aktywnych, którzy nie wiedzą jak stać się morsem. Książka odpowiada na wiele pytań. Jak stać się Morsem? Czy to pomaga zdrowiu? Jak zacząć? Oraz informacje praktyczne: przygotowanie organizmu, kiedy morsujemy, jak przygotować miejsce do morsowania, morsowanie a ciąża, czy morsowanie jest dla dzieci. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 7
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 W (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
5 sekund : junior. - Gdynia : Trefl, 2014. - 1 gra: 354 karty z pytaniami, 18 kart "Czas", 18 kart "Zmiana",6 pionków, 1 plansza dogry, 1 specjalny czasomierz, 1 pudełko na karty ; 25x25 cm.
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Liczba graczy 3-6 ; wiek graczy od 6 do 9 lat ; czas gry 10-15 min.
na pudełku: Gra, w której szybko myślisz i szybko mówisz!
Z pewnością bez trudu jesteś w stanie wymienić 3 smaki dżemu - ale czy dasz radę zrobić to pod presją czasu? Masz 5 sekund, a pozostali gracze tylko czekają na Twoje potknięcie! Czas nie jest Twoim sprzymierzeńcem, dlatego mówisz co ci ślina na język przyniesie. Podajesz czasem dziwaczne, czasem śmieszne odpowiedzi, podczas gdy kulki szybko mkną w dół spirali specjalnego czasomierza. Jeśli pytanie sprawia ci kłopot - wykorzystujesz karty "Czasu" lub "Zmiany". Na żółtej stronie kart znajdują się pytania dla młodszych dzieci, a na czerwonej dla starszych. 5 sekund - szalona i zabawna gra teraz w wersji junior! [opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Książka
W koszyku
Fauna Powiatu Kaliskiego / Starostwo Powiatowe w Kaliszu. - Kalisz : Starostwo Powiatowe, 2017. - 119, [1] strona : fotografie kolorowe ; 16x22 cm.
Album zawiera zdjęcia wykonane przez młodych fotografów - uczniów szkół podstawowych, gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych. Autorzy zdjęć ukazali w swoich pracach piękno fauny powiatu kaliskiego. Zdjęcia te zgłoszone zostały na konkurs fotograficzny "Fauna Powiatu Kaliskiego", organizowanego przez Starostwo Powiatowe w Kaliszu. [Krzysztof Nosal, starosta kaliski]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I 091420 (1 egz.)
BG dział informacyjno bibliograficzny
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. I 091421 DIB (Reg.) (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Flotylla. Trafiony!!!...zatopiony!!!. - Chwaszczyno k/Gdyni : Alexander, [2021]. - 1 pudełko: 2 dwustronne palety, 2 komplety statków, 2 komplety czerwonych kołków, 4 kompletów białych kołków, instrukcja ; 21x16x6 cm.
Tradycyjna gra w statki rozgrywana przy pomocy figurek okrętów. Zasady są bardzo proste. Każdy z graczy ma dwie tablice, na jednej rozmieszcza sylwetki swoich statków i miejsca trafień przeciwnika, a na drugiej zaznacza swoje trafienia i chybione strzały. Wygrywa ten kto pierwszy trafi wszystkie okręty przeciwnika. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Jungle speed : collector / autorzy: Tom i Yako. - Gdańsk : Rebel, ©2021. - 1 gra (140 kart, totem, worek z organicznej bawełny, instrukcja) : pudełko kartonowe, 21x11x8 cm.
Liczba graczy 2-10; wiek graczy 7+; czas gry 15 min.
Odkrywaj symbole, patrz uważnie i jak najszybciej pozbądź się swoich kart! Jungle Speed Collector to wyjątkowa edycja bezkonkurencyjnej gry rodzinnej, w której liczy się spostrzegawczość i szybkość reakcji. W każdej rundzie wykładamy przed siebie nową kartę z symbolem. Gdy na stole pojawią się dwa identyczne kształty, ich właścicieli czeka pojedynek o to, który jako pierwszy chwyci totem stojący na środku stołu. Zwycięzca będzie mógł pozbyć się odkrytych kart. A ten, kto chwyci torem w złym momencie albo w ogóle tego nie zrobi... będzie musiał wziąć karty od swoich przeciwników! [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Misja na Księżyc : gra planszowa. - Warszawa : [wydawca nieznany], [2000]. - 1 gra (1 plansza: 6 pionków, 1 kostka do gry, 4 karty Podróży, 24 Karty Przybornika, 120 sztuk Kart Pytań (4 rodzaje), 18 żetonów Jeżyki + 1 instrukcja). ; 23x34x5 cm.
(Misiowe Opowieści)
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Liczba graczy 2-6.
Zbierz niezbędne do podróży w kosmos elementy, pomóż misiowi dotrzeć na Księżyc i uratować Śnieżynkę. [opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Monopoly Junior. - Gdańsk : Hasbro Poland, copyright 2004. - 1 gra (1 plansza: 1 talia złożona z 25 kart"Szansa", 48 plastykowych kas, 1 plik pieniędzy, 1 kostka, 4 pionki- samochody + instrukcja). ; 27x27x6 cm.
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Liczba graczy 2-4 ; wiek graczy od 5 do 8 lat ; czas ok. 40 - 120 minut.
Gry familijne.
Na pudełku: Gra w inwestycje w wesołym miasteczku!
Monopoly Junior to gra planszowa, w której również młodsi gracze mogą poczuć się jak prawdziwe rekiny biznesu! Monopoly Junior to najpopularniejsza gra ekonomiczna w uproszczonej wersji dla młodszych dzieci. Atrakcyjna oprawa graficzna oraz przejrzyste zasady zachęcają do zabawy nawet najbardziej odporne na planszówki dzieci! Nieważne, ile masz lat - kupuj nieruchomości, zarabiaj pieniądze, wspinaj się na szczyt światowej finansjery! [opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Nawlekaj nie czekaj : gra edukacyjna. - Chwaszczyno k/Gdyni : Z. P. Alexander Piotr Pudzis, [2016]. - 1 pudełko, 18 kul, 55 kart, 3 linki, 1 klepsydra, 80 żetonów, instrukcja; 24x25x5 cm.
Na opakowaniu: Sowa mądra głowa poleca. Trenuj zręczność! Ćwicz pamięć!
"Nawlekaj i nie czekaj" to gra przeznaczona dla dzieci młodszych, starszych i dorosłych. W trakcie gry odkryj kartę. Wpatrując się w nią przez kilka sekund, staraj się zapamiętać kolejność kolorów. Po sygnale nawlekaj na linkę jak najszybciej kolorowe kule - zgodnie z układem odczytanym z karty. Gra jest znakomitym treningiem zręczności i świetnym ćwiczeniem pamięci. Można w niej dostosować poziom trudności do możliwości graczy. Sprawdź swoją pamięć i zręczność. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F9 dla dzieci
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. G C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ryzyko : gra o podbój świata. - Gdańsk : Hasbro Poland, [2004]. - 1 gra (plansza, 42 karty terytoriów, 2 jokery, 28 kart Misja, 6 zestawów pionków, 5 kostek(3 czerowne, 2 białe), pionek Zotej Kawalerii).
Liczba graczy 2-6 ; wiek graczy 10+; czas ok. 40 - 120 minut.
Jesteś poważanym wodzem wielkich armii. Twoja misja jest prosta - podbić świat! To ostateczne starcie strategii militarnych - poprowadź swoją piechotę, kawalerię i artylerię do walki. Zaplanuj zwycięstwo, myśl taktycznie aby zdobywać terytoria i kontynenty w kampanii o panowanie nad światem. Z rozwagą wzmacniaj swoje oddziały, aby bronić swoich terytoriów lub wzmocnić linię frontu. Pokonaj wrogów i podążaj ku zwycięstwu! Ryzyko to klasyczna gra strategiczna, w której gracze dążą do opanowania globu poprzez supremację militarną. [moriongames.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
SET G3 : gra logiczna. - Konin : G3, 2015. - 1 pudełko ; 12x10x2 cm.
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
W pudełku: 81 kart, instrukcja.
Gra dla 1-20 graczy.
Czas gry: 20 min.
81 kart i każda z nich jest inna, każda wyjątkowa, tak jak cała gra. Na stole układa się 12 odkrytych kart. Wszyscy uczestnicy równocześnie na nie spoglądają. Celem gry jest odnalezienie SETów. Każda karta ma 4 cechy różnicujące: kształt (owal, fala, romb), kolor (czerwony, fioletowy, zielony), wypełnienie (całkowite, częściowe, brak) i liczbę elementów (1, 2 lub 3). Pojedynczy SET składa się dokładnie z trzech kart, na których każda z 4 cech jest taka sama lub całkowicie różna. Gracz, który jako pierwszy odnajdzie SETa w nagrodę otrzymuje 3 karty. Następnie pula jest ponownie uzupełniana do 12 kart. Rozgrywka się kończy, gdy wszystkie karty z talii zostaną wyłożone, a z kart znajdujących się w puli nie będzie już można utworzyć SETa. Wygrywa gracz, który zdobył najwięcej kart. Set został doceniony i wyróżniony nagrodami: w Stanach Zjednoczonych (m.in. najlepsza gra według wyboru rodziców), Niemczech i Kanadzie, a przez stowarzyszenie MENSA został zakwalifikowany do pierwszej piątki najlepszych gier w 1991 roku! [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej