Gry i zabawy umysłowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(114)
Forma i typ
Gry i zabawki
(83)
Książki
(31)
Komiksy i książki obrazkowe
(7)
Proza
(7)
Publikacje popularnonaukowe
(7)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Poradniki i przewodniki
(3)
Druki ulotne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(83)
dostępne
(22)
wypożyczone
(10)
Placówka
Biblioteka główna
(1)
Filia nr 4
(1)
Filia nr 5 dla dzieci
(13)
Filia nr 7
(1)
Filia nr 9 dla dzieci
(3)
Filia nr 1 dla dzieci
(10)
Filia nr 16
(3)
Czytelnia F2
(74)
Czytelnia F9 dla dzieci
(9)
Autor
Knizia Reiner (1957- )
(5)
Jaszecka Karolina
(4)
Widmark Martin (1961- )
(4)
Willis Helena (1964- )
(4)
Chiacchiera Martino
(3)
Dobrowolski Patryk
(3)
Escandell Victor (1971- )
(3)
Gawryluk Barbara
(3)
Kamigaki Hiro
(3)
Kamigaki Hiro. Detektyw Pierre w labiryncie
(3)
Maruyama Chihiro
(3)
Skalska Katarzyna
(3)
Sokołowski Piotr
(3)
Szymanowicz Maciej (1975- )
(3)
Cathala Bruno (1963- )
(2)
Czuba Sławomir
(2)
Denoual Thierry
(2)
Dimitrievski Mihajlo
(2)
Escapa Stéphane
(2)
Gallo Ana
(2)
Rejchtman Grzegorz (1970-)
(2)
Shephard David
(2)
Smerdel Sylwia
(2)
Sorrentino Silvano
(2)
Wajs Joanna (1979- )
(2)
Zeimet Jacques
(2)
Akelaitis Gediminas
(1)
Albou-Tabart Sylvie
(1)
Allers Jeffrey D
(1)
Alvado Laurence
(1)
Arenius Päivi
(1)
Azagury Eric
(1)
Badie Ramy
(1)
Baraf Eduardo
(1)
Baron Tomasz
(1)
Bataillon Christophe (1979- )
(1)
Bauza Antoine (1978- )
(1)
Beaulieu Mathieu
(1)
Beaumont Émilie (1948- )
(1)
Berth (1967- )
(1)
Beyga Olga
(1)
Bielak Anna
(1)
Bielak Krzysztof
(1)
Biernacka Matylda
(1)
Blok Patryk
(1)
Bobrowski Hubert
(1)
Bolik Tomasz
(1)
Bondil Joëlle
(1)
Bonnessee Regis
(1)
Bonnessée Régis (1979- )
(1)
Bony
(1)
Boradyń-Bajkowska Anna
(1)
Bremner
(1)
Broust Jean-Louis
(1)
Burgueño Esther
(1)
Burm Kris (1957- )
(1)
Byliniak Maciej (1981- )
(1)
Bélineau Nathalie
(1)
Campardou Clémentine
(1)
Cardouat Marie
(1)
Carter
(1)
Castaño Eugeni
(1)
Chenot Patrick (1971- )
(1)
Chołostiakow Marek
(1)
Christiansen Aske
(1)
Cieslik Chris
(1)
Claverie Eric
(1)
Coimbra Miguel
(1)
Congar Anne-Sophie
(1)
Corene Cari
(1)
Coronado Amanda
(1)
Dagenais-LespéranceThomas
(1)
Demianiuk Krzysztof
(1)
Derouetteau Olivier
(1)
Desforges Nathalie
(1)
Drewnowski Jacek
(1)
Dutrait Vincent (1976- )
(1)
Détraz Pauline
(1)
Egret F
(1)
Etienne Apolline
(1)
Fabiański Wiktor
(1)
Fabicka Patrycja
(1)
Fic Katarzyna
(1)
Finn Steve
(1)
Finn Steve (1967- )
(1)
Franz Klemens
(1)
Fulton
(1)
Galonnier Romaric
(1)
Gantiez Stéphane
(1)
Ganzha Igor
(1)
Gao Jiahui Eva
(1)
Gawryluk Barbara (1957- )
(1)
Gestido Lorena
(1)
Giannetti Rita
(1)
Glover David (1953- )
(1)
Gołębiowski Patryk
(1)
GrAlutka
(1)
Green Dan
(1)
Gröber Marcel
(1)
Gutman Marek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(62)
2010 - 2019
(48)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(60)
1901-2000
(5)
1989-2000
(3)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(109)
Belgia
(2)
Czechy
(1)
Język
polski
(114)
Odbiorca
Dzieci
(92)
Młodzież
(65)
Dorośli
(48)
6-8 lat
(38)
9-13 lat
(37)
14-17 lat
(11)
0-5 lat
(7)
18+
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(5)
Literatura amerykańska
(4)
Literatura szwedzka
(4)
Literatura francuska
(3)
Literatura hiszpańska
(2)
Literatura japońska
(2)
Literatura polska
(2)
Literatura fińska
(1)
Literatura włoska
(1)
Temat
Lasse i Maja (postacie fikcyjne)
(4)
Prywatni detektywi
(4)
Zabawa
(4)
Śledztwo i dochodzenie
(4)
Detektywi amatorzy
(3)
Historia
(3)
Labirynt
(3)
Literatura dziecięca
(3)
Logika
(3)
Boże Narodzenie
(2)
Rośliny ozdobne
(2)
Tajemnica
(2)
100 rocznica odzyskania niepodległości przez Polskę (2018)
(1)
Biegi
(1)
Budownictwo
(1)
Ciało ludzkie
(1)
Czarodzieje
(1)
Dżungle i lasy deszczowe
(1)
Elektryczność
(1)
Filatelistyka
(1)
Gobliny (stworzenia fantastyczne)
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Hotele
(1)
II wojna światowa (1939-1945)
(1)
Internet
(1)
Kamienie szlachetne
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Konflikt
(1)
Kostka Rubika
(1)
Koszmarny Karolek (postać fikcyjna)
(1)
Koty
(1)
Krainy i światy fikcyjne
(1)
Krasnoludy
(1)
Magia
(1)
Metro
(1)
Muminki (postacie fikcyjne)
(1)
Nauka liczenia
(1)
Odzyskanie niepodległości przez Polskę (1918)
(1)
Osiedle
(1)
Osobliwości
(1)
Pamięć
(1)
Percepcja wzrokowa
(1)
Przedmioty użytku codziennego
(1)
Przyjaźń
(1)
Przyroda
(1)
Psy
(1)
Ralph Demolka (postać fikcyjna)
(1)
Rodzina
(1)
Rycerze
(1)
Segregacja odpadów
(1)
Skojarzenia językowe
(1)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(1)
Szpiegostwo
(1)
Sztuka
(1)
Słownictwo
(1)
Termity
(1)
Testy na iloraz inteligencji
(1)
Trening umysłu
(1)
Wyobraźnia
(1)
Władcy
(1)
Władza
(1)
Zabójstwo
(1)
Zapałki
(1)
Zdolności manualne
(1)
Znaczki pocztowe
(1)
Żaby
(1)
Życie codzienne
(1)
Temat: dzieło
Arkham horror (gra planszowa)
(1)
Game of thrones (serial filmowy)
(1)
Pieśń Lodu i Ognia
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1914-1918
(1)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Chiny
(1)
Eldorado (kraina mitologiczna)
(1)
Kalisz (woj. wielkopolskie)
(1)
Starożytny Egipt
(1)
Gatunek
Powieść
(24804)
Wiersze
(6447)
Opowiadania i nowele
(6443)
Powieść obyczajowa
(6069)
Kryminał
(3611)
Gry i zabawy umysłowe
(114)
Opracowanie
(2941)
Thriller
(2279)
Romans
(2071)
Pamiętniki i wspomnienia
(2053)
Biografia
(1862)
Bajki i baśnie
(1484)
Powieść historyczna
(1455)
Esej
(1437)
Poradnik
(1369)
Fantastyka
(1298)
Reportaż
(1207)
Powieść przygodowa
(1205)
Fantasy
(1155)
Sensacja
(1038)
Publikacja bogato ilustrowana
(968)
Antologia
(963)
Wydawnictwa popularne
(917)
Publicystyka
(864)
Dokumenty dźwiękowe
(845)
Powieść polska
(743)
Powieść amerykańska
(678)
Publikacje dla dzieci
(673)
Dramat (gatunek literacki)
(605)
Powieść psychologiczna
(563)
Romans historyczny
(493)
Saga rodzinna
(492)
Monografia
(469)
Powieść biograficzna
(457)
Książka obrazkowa
(386)
Komiks
(372)
Wywiad dziennikarski
(365)
Powieść angielska
(357)
Broszura
(344)
Listy
(340)
Fraszki
(321)
Horror
(314)
Biografie
(299)
Relacja z podróży
(295)
Analiza i interpretacja
(291)
Felieton
(290)
Lektura z opracowaniem
(274)
Powieść erotyczna
(252)
Książki dla małych dzieci
(244)
Literatura polska
(235)
Szkic literacki
(233)
Literatura dla dzieci
(232)
Science fiction
(228)
Praca zbiorowa
(216)
Autobiografia
(214)
Opowiadanie dziecięce polskie
(212)
Poezja
(202)
Przypowieść
(200)
Czasopismo naukowe
(197)
Poezja polska
(195)
Przepisy kulinarne
(190)
Książka zabawka
(185)
Podręcznik
(184)
Pieśń
(181)
Dzienniki
(180)
Książka obrazkowa (picturebook)
(180)
Czasopismo historyczne
(171)
Wydawnictwa dla dzieci
(171)
Tragedia
(169)
Komedia
(168)
Pamiętniki polskie
(167)
Stare druki
(165)
Satyra
(152)
Literatura dziecięca polska
(150)
Przewodnik turystyczny
(145)
Poemat
(142)
Album
(141)
Poradniki
(138)
Materiały konferencyjne
(134)
Wywiad-rzeka
(130)
Encyklopedia
(127)
Materiały pomocnicze
(127)
Legendy i podania
(125)
Antologie
(122)
Adaptacja literacka
(115)
Powieść kryminalna
(111)
Czasopismo polskie
(108)
Poezja dziecięca polska
(108)
Słownik
(101)
Powieść autobiograficzna
(99)
Dystopia
(97)
Aforyzmy
(94)
Wydawnictwo źródłowe
(92)
Literatura dla młodzieży
(91)
Gry planszowe
(89)
Czasopismo niemieckie
(87)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(87)
Rymowanki
(87)
Literatura
(85)
Treny
(85)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(83)
Edukacja i pedagogika
(6)
Historia
(5)
Geografia i nauki o Ziemi
(2)
Biologia
(1)
Chemia
(1)
Dom i ogród
(1)
Fizyka i astronomia
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Matematyka
(1)
Rozwój osobisty
(1)
114 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Na okładce: Zagadki i quizy, historia, geografia i nauki ścisłe, pomysły i przepisy, język angielski.
„Człowiek uczy się każdego dnia…” a ta niezwykła księga pomoże zdobywać wiedzę i nowe umiejętności bez wielkiego wysiłku! Zawiera mnóstwo wiadomości i ciekawostek z historii, geografii czy biologii, a także pomysły na samodzielne tworzenie ciekawych rzeczy, zagadki, rebusy i garść niby-bzdur, o których raczej nie mówi się na lekcjach w szkole… Jednym słowem – dla każdego coś ciekawego, i to codziennie! Młody czytelnik może dzień po dniu dowiadywać się wielu nowych rzeczy, sprawdzać swoją spostrzegawczość i zręczność, rozwiązywać zagadki, uczyć się nowych słówek z języka angielskiego albo przez chwil1)ę się relaksować… A po roku będzie o wiele bystrzejszy, mądrzejszy i zręczniejszy! [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 0 W (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kociaki łobuziaki / autor: Jeffrey D. Allers, ilustracje: Maciej Szymanowicz. - Warszawa-Wesoła : Wydawnictwo Nasza Księgarnia, ©2018. - 1 gra (4 sznurki, 4 plansze z wycięciami na sznurki) : pudełko kartonowe, 30x30x5 cm.
Liczba graczy 2-4; wiek graczy 5-105 lat; czas gry 20 min.
Gra o kotach biegających za kłębkiem! Każdy gracz ma planszę przedstawiającą pokój pełen zabawek. Po pokojach biegają koty. Im więcej zabawek zainteresuje kota, tym więcej punktów gracz zdobędzie. Pięknie zilustrowana gra z wyjątkowymi elementami: sznurkami i specjalnymi planszami. Doskonała zabawa nie tylko dla dzieci. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Książka
W koszyku
Muminki w dżungli / Päivi Arenius. - Warszawa : Harperkids, 2021. - [24] strony : ilustracje kolorowe ; 29 cm.
(Szukaj i Znajdź)
Opis według okładki.
Okładka wliczona w paginację.
Co może powstać z połączenia upalnego lata i magicznych nasion? Dżungla w Dolinie Muminków! Dowiedz się, kto wypuścił z zoo dzikie zwierzęta oraz czy są one tak groźne, jak mogłoby się wydawać na pierwszy rzut oka. Daj się zaprosić do niezwykłego świata Muminków i rozgość się wśród przepięknych roślin i egzotycznych zwierząt. Pomogą w tym wspaniałe ilustracje w stylu Tove Jansson, w których rozsmakują się zarówno najmłodsi, jak i trochę starsi odbiorcy. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 9 dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. N W (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
To ja go tnę / autor Ramy Badie. - Gdańsk : Rebel ; 2021. - 1 pudełko: 115 kart standardowej wielkości, 6 dużych kart przywódców drużyn, 15 dużych kart potworów, 6 kart pomocy, 2 kości k6, instrukcja ; 29 x 17x 4 cm.
Czas gry 30-60 minut
Liczba graczy 2-6
Zawartość pudełka: talia główna - 115 kart standardowej wielkości, 6 dużych kart przywódców drużyn, 15 dużych kart potworów, 6 kart pomocy, 2 kości k6, instrukcja.
Zbierzcie drużynę bohaterów i wyruszcie na epicką przygodę przepełnioną prawdziwą jatką! Niech zdrada, groźne potwory i humor znany z Odjechanych jednorożców zagoszczą na Waszym stole! [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pachnący ogród / Eduardo Baraf, Steve Finn ; ilustracje: Clémentine Campardou. - Gdańsk : Rebel, 2022. - 1 pudełko: (60 kart ogrodu,9 kart nagród, 21 kart pragnień,10 kart wron,karta filiżanki herbaty, 4 karty pomocy,4 pionki ogrodników, 12 znaczków kwiatów, 24 żetony kamieni ; 19x20x4 cm. + instrukcja.
Liczba graczy: 1-4.
Czas gry: 20 minut.
Pachnący ogród to niezwykle przyjemna gra karciana, w której będziesz zbierać kwiaty i aranżować z nich zestawy zgodnie z kartami bukietów, pragnień i nagród. Doskonale łączy proste zasady, które pozwalają zasiąść do stołu nawet początkującym graczom, z satysfakcjonującą i ciekawą rozgrywką opartą o wybieranie najbardziej opłacalnych opcji. [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
7 cudów świata / Antoine Bauza ; ilustracje Miguel Coimbra. - Brussels ; Gdańsk : Repos Production ; Rebel, 2010. - 1 gra (7 plansz Cudów, 148 kart, 48 żetonów Konfliktów, 78 monet, notes punktacji, 3 arkusze z opisami efektów, arkusze ze spisem kart i siatką powiązań, instrukcja : pudełko kartonowe, 30x30x8 cm.
Liczba graczy 3-7; wiek graczy 10+; czas gry 30 min.
Zostań przywódcą jednego z siedmiu wielkich miast świata antycznego. Zbieraj surowce ze swoich ziem, weź udział w odwiecznym wyścigu cywilizacyjnym, nawiąż kontakty handlowe i stwórz militarną potęgę. Pozostaw ślad na kartach historii budując cud architektury, który przetrwa wieki! 7 cudów świata to świetnie zbalansowana gra o rozwoju cywilizacji, która łączy proste zasady i dynamiczną rozgrywkę z planowaniem i strategicznym myśleniem. Uczestnicy wcielają się w przywódców starożytnych miast, które starają się poprowadzić do jak najbardziej optymalnego rozwoju. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Obrazki dla Maluchów)
Książeczka zawiera ciekawe edukacyjne ćwiczenia, gry i zabawy dla najmłodszych. Bawi i uczy jednocześnie. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 9 dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N W (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Monster park / Anna i Krzysztof Bielak ; ilustracje Ewa Podleś. - Warszawa : Granna, 2019. - 1 gra: (plansza główna, 4 plansze graczy, 90 kart potworów, 15 kart ulepszeń, 16 kart turystów, 45 żetonów monet, Potwór Startowy) : plastik, karton, kolor ; w pudełku 7x19x28 cm, + instrukcja (7, [1] strona : ilustracje ; 25 cm).
Liczba graczy: 2-4. Czas rozgrywki: 30 minut.
Jeszcze nigdy nie widzieliście tak fascynujących potworów! Spójrzcie: tam, w przestworzach, lata jeden z nich! O, a tam, na polanie - widzicie te dwa? W głębi jeziora też czai się potwór! Takiego Monster Parku nie zobaczycie nigdzie indziej! Ale co ja słyszę - chcecie stworzyć własny park? Ha! Dobre sobie! Ale śmiało próbujcie. Mojego dzieła i tak nie przebijecie! Chyba czas utrzeć nosa temu zarozumiałemu dyrektorowi. Jako właściciel nowo powstającego parku potworów, pokażcie mu MONSTER PARK z prawdziwego zdarzenia. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Smoczy kryształ / autor: Hubert Bobrowski, ilustracje: Maria Murawska. - Warszawa : Edgard Games ; ©2022. - 1 gra (plansza,55 kart, 4 postacie, 12 żetonów z kamieniami szlachetnymi, 4 paski zdolności graczy, 4 żetony z punktami zdolności, 2 kostki do gry) : pudełko kartonowe, 27x27x5 cm.
Liczba graczy 2-4; wiek graczy 7+; czas gry 30-60 min.
Czas wyruszyć w drogę. Smoczy kryształ czeka! Ten magiczny klejnot zapewnia dobrobyt i szczęście. Strzeże go pilnie mityczny smok Drakoniusz. Władcy czterech królestw wysyłają po niego swoich najwaleczniejszych poddanych. Wygra ten, kto pierwszy trafi do jaskini smoka oraz spełni wszystkie jego warunki. Przed wami wyprawa, w której: wcielacie się w rolę dzielnych magów i wojowniczek, pojedynkujecie się z potworami, przemierzacie tajemnicze miasta, zaklęte uroczyska i zaczarowane rzeki, zbieracie magiczne artefakty, by zdobyć cenny skarb. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Stwory z obory / Tomasz Bolik. - Podłęże : Muduko, [2022]. - 1 gra (110 kart, 1 kostka do gry, 108 żetonów zdrowia, sławy i miedziaków, instrukcja) : pudełko kartonowe, 21x14x4 cm.
Liczba graczy 2-5; wiek graczy 13+; czas gry 30 min.
Gra karciana w klimatach „wiejskiego fantasy”. Gracze wcielają się w żądnych sławy wieśniaków, którzy muszą ubić czyhające na życia osadników potwory. Nie każdy wieśniak jest w stanie pokonać potwora, dlatego nierzadko trzeba będzie korzystać z podstępu. Dynamiczna, akceptowalnie losowa, przezabawna gra karciana naładowana negatywną interakcją i klimatem słowiańskim. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pory roku / Régis Bonnessée ; ilustrator Naïade ; projekt graficzny Stéphane Gantiez. - Gdańsk : Rebel, ©2018. - 1 gra (plansza, tor kryształów, znacznik roku i znacznik Pory Roku, 4 plansze graczy, 8 żetonów biblioteki, 16 znaczników czarnoksiężników, 20 kości Pór Roku, 40 zaawansowanych kart Mocy, 60 podstawowych kart Mocy, 64 żetony energii) : pudełko kartonowe, 28,5x28,5x7,5 cm.
Liczba graczy 2-4; wiek graczy 14+; czas gry 60 min.
Najpotężniejsi czarnoksiężnicy królestwa zebrali się w sercu lasu Argos, aby wziąć udział w legendarnym turnieju dwunastu pór roku. Na koniec trzyletnich zmagań, spośród uczestników turnieju zostanie wyłoniony nowy Arcymag królestwa Xidit. Wejdź do gry, czarodzieju! Zadbaj o wyposażenie w pradawne magiczne przedmioty, przywołaj swoich najwierniejszych kompanów i staw czoło wyzwaniu! [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sprawdź swoją inteligencję! Chyba nie trzeba nikogo przekonywać, że nasza inteligencja ma niebagatelny wpływ na to, jak funkcjonujemy w społeczeństwie. To oczywista zależność – osoba uznawana za inteligentną nie pozwoli sobie na pewne zachowania, które wydają się być nam nieodłącznie związane z postaciami o mniejszej inteligencji i vice versa. [opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II 095029 WPN (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Yinsh / Kris Burm. - Günzburg : Huch! & friends, Copyright 2016. - 1 pudełko, 1 instrukcja, 1 plansza, 10 pierścieni, 51 znaczników ; 30x30x7 cm.
(Gipf Project / Kris Burm ; 6)
Czasami można odnieść wrażenie, że na planszy panuje chaos. Gracz układa kilka swoich elementów, aby po chwili zauważyć, ze zmieniły one kolor! Im więcej elementów znajduje się na planszy, tym trudniej jest przewidzieć co może się wydarzyć. Jednak właśnie dzięki temu jest więcej możliwości! Jednak nie należy się martwić: każdy będzie miał swoją szansę. Ciągła czujność pozwoli wprowadzić w tym chaosie trochę własnego porządku! [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Liczba graczy 2-6; wiek graczy 5-105; czas gry 20 min.
W tym wyścigu wygra najwolniejszy ślimak! Podczas gry nie znasz kolorów ślimaków należących do rywali. Za pomocą kostek przemieszczasz nie tylko swojego, lecz także pozostałe ślimaki. Takiego wyścigu jeszcze nie było! [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Liczba graczy 2-5; wiek graczy 8+; czas gry 15 min.
Podstawowa zasada przetrwania ataku Zwierząt-Zombie? Uciekajcie! Pozbądźcie się wszystkich kart, zanim pożrą wasze mózgi! Proste? Tak się tylko wydaje… Gra o mózg to doskonały prezent dla fanów zombie i miłośników prostych, ale emocjonujących gier imprezowych. Dzięki kieszonkowemu formatowi, można łatwo zabrać grę z sobą, a brak jakiegokolwiek tekstu na kartach czyni z nią idealny wybór do zabawy w towarzystwie osób mówiącym w różnym języku. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mr. Jack / Bruno Cathala & Ludowic Maublanc ; [ilustracje] Pierô. - Gdańsk : Rebel ; Hurrican, ©2021. - 1 gra (8 pionków postaci, 8 kart postaci, 8 kart alibi, plansza, 2 żetony kordonów policyjnych, 2 żetony zamkniętych włazów do kanałów, 6 żetonów zapalonych latarni, karta Świadka, znacznik tury, instrukcja) : pudełko kartonowe, 24x24x4 cm.
Liczba graczy 2; wiek graczy 9+; czas gry 30 min.
Mr. Jack to dwuosobowa gra dedukcyjna podczas której najbardziej tajemniczy zbrodniarz wszechczasów, Kuba Rozpruwacz, zmierzy się z najwspanialszymi przedstawicielami Scotland Yardu z kultowym Sherlockiem Holmes'em na czele. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Empatio / Martino Chiacchiera, Benedetto Degli Innocenti ; ilustracje Xin Mao. - Warszawa : Granna, 2015. - 1 gra (64 karty, plansza z torem punktacji, 7 tarcz emocji, 1 tarcza punktacji, 16 pionków) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 26x26x8 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 23 cm).
Liczba graczy : 3-8 ; czas gry : 30 min.
Empatio – to gra - doskonała w gronie rodzinnym i wśród przyjaciół. 64 karty z pięknymi ilustracjami rozwijają wyobraźnię i powodują, że gra zamienia się w świetną zabawę w zgranym zespole. Empatio to wspólne tworzeniu pełnych emocji niewiarygodnych historii. Wejdź do świata Empatio i przekonaj się! Jedna osoba zostaje Bohaterem. Pozostali gracze inspirują się odkrytą kartą oraz tworzą historię o Bohaterze. Wszyscy w tajemnicy wybierają emocję, która – według nich – towarzyszyłaby Bohaterowi. Ci, którzy najlepiej wczuli się w sytuację Bohatera, zdobywają punkty! [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: 50 dużych kart, 7 kolorowych klipsów.
Stukot kół na bruku budzi uśpioną posiadłość Tudorów. Edward, Książę Yorku, który właśnie przybył w odwiedziny, dokonał wstrząsającego odkrycia: Hrabia Ferdynand Tudor leży bez życia obok krzewu krwawych róż. Co się stało? Czy to nieszczęśliwy wypadek? A może brutalne morderstwo? [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: 62 duże karty, 7 kolorowych klipsów.
Jesteście grupą detektywów, która została wezwana do wyjaśnienia bardzo nietypowej sprawy. Wasz zleceniodawca uważa, że muzeum nawiedził niebezpieczny upiór, który zagraża bezpieczeństwu pracowników i odwiedzających. Tylko współpracując, możecie rozwikłać tę zagadkę i dowiedzieć się, co stoi za tajemnicą upiora w muzeum. Kryminalne zagadki: Upiór w muzeum to kooperacyjna gra śledcza, w której wspólnymi siłami staracie się rozwikłać sprawę... [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pradawny las / Aske Christiansen ; ilustracje Apolline Etienne ; tłumaczenie Marek Gutman. - Gdańsk : Rebel, 2021. - 1 pudełko: 4 plansze lasu, 65 kart Strażników, 23 karty Ognistych Waranów, 4 pionki Duchów Natury, pionek Świętego Drzewa, 4 startowe żetony drzew obronnych, 2 zasobniki drzew obronnych, 45 żetonów pożarów, 24 żetony cząsteczek magii, 12 żetonów zwycięstwa, plansza Strażników, plansza Ognistego Warana, 37 żetonów drzew obronnych, instrukcja ; 30x30x7 cm.
W pudełku: plansza kręgu duchów, 4 plansze lasu, 65 kart Strażników, 23 karty Ognistych Waranów, 4 pionki Duchów Natury, pionek Świętego Drzewa, 4 startowe żetony drzew obronnych, 2 zasobniki drzew obronnych, 45 żetonów pożarów, 24 żetony cząsteczek magii, 12 żetonów zwycięstwa, plansza Strażników, plansza Ognistego Warana, 37 żetonów drzew obronnych, instrukcja: 16 stron.
Cztery Duchy Natury - zimy, wiosny, lata i jesieni - zostały wezwane, aby ocalić Święte Drzewo przed niszczycielskimi płomieniami Onibi. Każdy z nich pragnie uratować swój dom i otrzymać zaszczytny tytuł Wielkiego Strażnika Lasu. Jeśli chcą zwyciężyć, muszą brać się do dzieła! Pradawny las to przepięknie zilustrowana gra strategiczna, w której wcielamy się w leśne duchy reprezentujące pory roku. Naszym celem jest uratowanie świętego drzewa przed bezwzględnymi atakami Onibi. [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej