Gry i zabawki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(145)
Forma i typ
Książki
(183027)
Proza
(38081)
Poezja
(7284)
E-booki
(6950)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(6798)
Gry i zabawki
(145)
Publikacje popularnonaukowe
(3381)
Audiobooki
(1941)
Publikacje naukowe
(1563)
Poradniki i przewodniki
(1501)
Czasopisma
(1171)
Komiksy i książki obrazkowe
(995)
Publikacje dydaktyczne
(718)
Dramat (rodzaj)
(639)
Publikacje informacyjne
(271)
Albumy i książki artystyczne
(255)
Publikacje religijne
(156)
Starodruki
(74)
Publikacje fachowe
(65)
Druki ulotne
(59)
Grafiki
(33)
Muzyka
(29)
Artykuły
(26)
Komiksy i książki obrazkowe
(25)
Filmy i seriale
(23)
Rękopisy
(23)
Nuty
(22)
Mapy
(19)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(19)
Publikacje promocyjne
(17)
Fotografie
(10)
Publikacje dla niewidomych
(8)
Rejestracje audio i wideo
(6)
Obiekty trójwymiarowe
(4)
Rysunki
(4)
Programy radiowe i telewizyjne
(3)
Ksiązki
(2)
Pliki i bazy danych
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(107)
dostępne
(34)
wypożyczone
(13)
Placówka
Filia nr 3
(2)
Filia nr 5 dla dzieci
(8)
Filia nr 7
(4)
Filia nr 9 dla dzieci
(15)
Filia nr 1 dla dzieci
(15)
Filia nr 12
(1)
Filia nr 6
(2)
Czytelnia F2
(95)
Czytelnia F9 dla dzieci
(12)
Autor
Chiacchiera Martino
(7)
Knizia Reiner (1957- )
(6)
Sorrentino Silvano
(6)
Grzyb Katarzyna (tłumaczka)
(5)
Baranowski Marek
(4)
Bontempi Alberto
(4)
Matz Agnieszka
(4)
Młodnicka Magdalena
(4)
Młodnicka Magdalena. Zdrap i zobacz
(4)
Młodnicka Magdalena. Zdrapywanki z Manią i Tyniem
(4)
Sokołowski Piotr
(4)
Wawak Anna
(4)
Cathala Bruno (1963- )
(3)
Choux Nathalie (1967- )
(3)
Szewczyk Michał
(3)
Szymanowicz Maciej (1975- )
(3)
Arrhenius Ingela P. (1967- )
(2)
Astley Neville
(2)
Baker Mark (1959- )
(2)
Coimbra Miguel
(2)
Czuba Sławomir
(2)
Denoual Thierry
(2)
Dimitrievski Mihajlo
(2)
Escapa Stéphane
(2)
Galewska-Kustra Marta
(2)
Kordowski Bartłomiej
(2)
Kłos Joanna (grafik)
(2)
Michalak Robert
(2)
Moon Alan R. (1951- )
(2)
Mr Iwi (1967- )
(2)
Puszczewicz Marek
(2)
Reid Camilla
(2)
Rejchtman Grzegorz (1970-)
(2)
Smerdel Sylwia
(2)
Sylvester Peer
(2)
Ying Jonathan
(2)
Zeimet Jacques
(2)
Adamescu Adrian
(1)
Akelaitis Gediminas
(1)
Allers Jeffrey D
(1)
Ambrzykowski Michał (1988- )
(1)
Andrews Daryl
(1)
Anglicas Louise
(1)
Augier Steeve
(1)
Azagury Eric
(1)
Badie Ramy
(1)
Baraf Eduardo
(1)
Barański Adam
(1)
Baron Tomasz
(1)
Bauza Antoine
(1)
Bauza Antoine (1978- )
(1)
Beaulieu Mathieu
(1)
Behl Anne-Kathrin‪ (1983- )
(1)
Bernacka Agnieszka
(1)
Beyga Olga
(1)
Bielak Anna
(1)
Bielak Krzysztof
(1)
Blok Patryk
(1)
Bobrowski Hubert
(1)
Bolik Tomasz
(1)
Bonnessee Regis
(1)
Bonnessée Régis (1979- )
(1)
Bony
(1)
Bouquet Cyril
(1)
Burm Kris (1957- )
(1)
Campardou Clémentine
(1)
Cardouat Marie
(1)
Castaño Eugeni
(1)
Castro Beatriz
(1)
Chołostiakow Marek
(1)
Chris O'Neal
(1)
Christiansen Aske
(1)
Chytilová Lenka
(1)
Cieslik Chris
(1)
Claverie Eric
(1)
Corene Cari
(1)
Coronado Amanda
(1)
Da Silva Maëva
(1)
Dagenais-LespéranceThomas
(1)
Dagmara Gąska
(1)
Delvan Julien
(1)
Derouetteau Olivier
(1)
Deschamps Christine
(1)
Dutrait Vincent (1976- )
(1)
Détraz Pauline
(1)
Etienne Apolline
(1)
Ewing Garen
(1)
Fabiański Wiktor
(1)
Fabicka Patrycja
(1)
Favre-Godal Jonathan
(1)
Fic Katarzyna
(1)
Finn Steve
(1)
Finn Steve (1967- )
(1)
Franz Klemens
(1)
Galonnier Romaric
(1)
Gantiez Stéphane
(1)
Ganzha Igor
(1)
Gao Jiahui Eva
(1)
Garnett Jaye
(1)
Gestido Lorena
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(79)
2010 - 2019
(60)
2000 - 2009
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(92)
1901-2000
(3)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(139)
Belgia
(2)
Francja
(1)
Czechy
(1)
Język
polski
(144)
Odbiorca
Dzieci
(116)
Młodzież
(77)
Dorośli
(55)
6-8 lat
(37)
0-5 lat
(33)
9-13 lat
(32)
14-17 lat
(18)
18+
(3)
Przynależność kulturowa
Literatura francuska
(5)
Literatura polska
(5)
Literatura angielska
(3)
Literatura hiszpańska
(1)
Literatura niemiecka
(1)
Temat
Zwierzęta
(6)
Escape rooms
(5)
Zabawa
(4)
Książeczka dźwiękowa
(3)
Rodzina
(3)
Barwy
(2)
Gry i zabawy
(2)
Korekcja mowy
(2)
Logika
(2)
Psy
(2)
Rośliny ozdobne
(2)
Rycerze
(2)
Wyobraźnia
(2)
Władcy
(2)
Zapach
(2)
Świnka Peppa (postać fikcyjna)
(2)
Życie codzienne
(2)
Biegi
(1)
Brzydkie kaczątko (postać fikcyjna)
(1)
Czarodzieje
(1)
Detektywi amatorzy
(1)
Dinozaury
(1)
Escape room
(1)
Faraonowie
(1)
Geografia
(1)
Gobliny (stworzenia fantastyczne)
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Hakerzy
(1)
Historia
(1)
Hiszpania
(1)
II wojna światowa (1939-1945)
(1)
Jaś i Małgosia (postacie fikcyjne)
(1)
Jesień
(1)
Kamienie szlachetne
(1)
Konflikt
(1)
Korupcja
(1)
Koty
(1)
Kościoły i kaplice
(1)
Krainy i światy fikcyjne
(1)
Krasnoludy
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Królewna Śnieżka (postać fikcyjna)
(1)
Lato
(1)
Magia
(1)
Maszyny budowlane
(1)
Morza
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Natura
(1)
Nauka
(1)
Obyczaje i zwyczaje
(1)
Ogrody zoologiczne
(1)
Pacynki
(1)
Pamięć
(1)
Plac budowy
(1)
Polarnicy
(1)
Poszukiwanie skarbów
(1)
Potwory
(1)
Powstanie warszawskie (1944)
(1)
Przedmioty użytku codziennego
(1)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(1)
Przesyłki pocztowe
(1)
Przyjaźń
(1)
Rozbój
(1)
Ruch oporu
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Sagrada Familia (Barcelona)
(1)
Segregacja odpadów
(1)
Skojarzenia językowe
(1)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(1)
Superbohaterowie
(1)
Szpiegostwo
(1)
Szpitale
(1)
Słownictwo
(1)
Tajne organizacje
(1)
Termity
(1)
Trening umysłu
(1)
Warzywa
(1)
Wiosna
(1)
Witraże
(1)
Władza
(1)
Zabawki
(1)
Zagadki
(1)
Zdolności manualne
(1)
Zima
(1)
Zwierzęta morskie
(1)
Żaby
(1)
Temat: dzieło
Arkham horror (gra planszowa)
(1)
Dom z papieru (serial telewizyjny - Netflix)
(1)
Game of thrones (serial filmowy)
(1)
Pieśń Lodu i Ognia
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1939-1945
(1)
Temat: miejsce
Barcelona (Hiszpania)
(1)
Chiny
(1)
Eldorado (kraina mitologiczna)
(1)
Kalisz (woj. wielkopolskie)
(1)
Los Angeles (Stany Zjednoczone, stan Kalifornia)
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(83)
Gry planszowe
(78)
Gry w karty
(32)
Gry i zabawy
(21)
Broszura
(13)
Gry i zabawy dziecięce
(12)
Książka-zabawka
(12)
Gry strategiczne
(10)
Książka obrazkowa
(10)
Książka do wypełniania
(7)
Książki dla małych dzieci
(6)
Książka do kolorowania
(5)
Książka zabawka
(5)
Bajki i baśnie
(4)
Gry paragrafowe
(3)
Książka obrazkowa (picturebook)
(3)
Publikacje dla dzieci
(3)
Opowiadania i nowele
(2)
Atlas
(1)
Fantasy
(1)
Gry
(1)
Gry ekonomiczne
(1)
Gry i zabawki
(1)
Gry umysłowe
(1)
Gry w kości
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Książka dla małych dzieci
(1)
Powieść
(1)
Quizy
(1)
Rymowanki
(1)
Układanki
(1)
Zagadki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(101)
Edukacja i pedagogika
(17)
Architektura i budownictwo
(1)
Dom i ogród
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Historia
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Rozwój osobisty
(1)
145 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Kociaki łobuziaki / autor: Jeffrey D. Allers, ilustracje: Maciej Szymanowicz. - Warszawa-Wesoła : Wydawnictwo Nasza Księgarnia, ©2018. - 1 gra (4 sznurki, 4 plansze z wycięciami na sznurki) : pudełko kartonowe, 30x30x5 cm.
Liczba graczy 2-4; wiek graczy 5-105 lat; czas gry 20 min.
Gra o kotach biegających za kłębkiem! Każdy gracz ma planszę przedstawiającą pokój pełen zabawek. Po pokojach biegają koty. Im więcej zabawek zainteresuje kota, tym więcej punktów gracz zdobędzie. Pięknie zilustrowana gra z wyjątkowymi elementami: sznurkami i specjalnymi planszami. Doskonała zabawa nie tylko dla dzieci. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Sagrada / autorzy: Daryl Andrews i Adrian Adamescu ; rozwój gry Ben Harkins ; grafika i ilustracje Peter Wocken Design LLC ; tłumaczenie Jakub Meller, Michał Herman. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Foksal, © 2018. - 1 gra (12 kart wzorów witraży, 12 kart narzędzi, 90 kostek, worek na kostki, 15 kart celów grupowych, 4 znaczniki punktów gracza, 24 znaczniki uznania, tor punktacji, 1 worek na kostki) : karton, papier, plastik, len ; 7x22x30 cm + instrukcja.
Liczba graczy 1-4.
Czas gry 30-45 minut.
Pełen opis gry w instrukcji.
Pomóż dokończyć budowę jednej z najbardziej epickich konstrukcji jakie widział świat! Twoim zadaniem będzie stworzenie efektownego witraża w legendarnej bazylice Sagrada Familia. Żeby tego dokonać będziesz potrzebować zestawu kolorowych kości, kart narzędzi, zmysłu dobrego planowania i odrobiny szczęścia. Stwórz najpiękniejszy witraż i dołóż swoją cegiełkę do monumentalnego dzieła Antonio Gaudiego. Miej się jednak na baczności! Inni artyści będą starali się stworzyć. „Sagrada” to gra, której sercem jest 90 kolorowych kostek, które posłużą do budowy witraży przedstawionych na kartach. Każdy z nich składa się z 20 pól, które sukcesywnie będziemy zapełniać podczas 10 rund gry. Część pól wymaga położenia na nich kostki w danym kolorze, lub o konkretnej wartości. Te będziemy dociągać w każdej rundzie ze wspólnej puli. Do tego kostki w tych samych kolorach i o identycznych wartościach nie mogą ze sobą sąsiadować! Robi się ciekawie? Poczekajcie, aż do gry wejdą Karty celów, które na koniec gry zapewnią dodatkowe punkty za realizację konkretnych zadań. Witraże występują w różnych stopniach trudności – im trudniej go ułożyć, tym więcej punktów będziemy mogli zużyć na skorzystanie z Kart narzędzi, które ułatwią nam tworzenie naszego dzieła. Zasady tej gry można wytłumaczyć w dosłownie kilka minut, ale niespodziewana głębia i ogromna regrywalność sprawią, że „Sagrada” będzie częstym gościem na stole każdego gracza, który ceni lekką, ale jednocześnie wymagającą rozrywkę. [Nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Peppa Pig)
Książka została przygotowana na podstawie serialu telewizyjnego "Świnka Peppa". Postać świnki Peppy stworzyli Neville Astley i Mark Baker. Na okładce: 34 okienka.
Opis według okładki.
Książeczka z przygodami ulubienicy maluchów – Świnki Peppy. Publikacja jest wydana w twardej oprawie, a w środku zawiera ruchome okienka, które dostarczą mnóstwa fantastycznej zabawy. Czy Peppa śpi na górnym, czy na dolnym łóżku? Jakie są ulubione buciki Świnki? Kogo spotkał w ogrodzie jej młodszy brat George? Wystarczy odkryć okienko, żeby się przekonać! [empik com.]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 5 dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. N W (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
To ja go tnę / autor Ramy Badie. - Gdańsk : Rebel ; 2021. - 1 pudełko: 115 kart standardowej wielkości, 6 dużych kart przywódców drużyn, 15 dużych kart potworów, 6 kart pomocy, 2 kości k6, instrukcja ; 29 x 17x 4 cm.
Czas gry 30-60 minut
Liczba graczy 2-6
Zawartość pudełka: talia główna - 115 kart standardowej wielkości, 6 dużych kart przywódców drużyn, 15 dużych kart potworów, 6 kart pomocy, 2 kości k6, instrukcja.
Zbierzcie drużynę bohaterów i wyruszcie na epicką przygodę przepełnioną prawdziwą jatką! Niech zdrada, groźne potwory i humor znany z Odjechanych jednorożców zagoszczą na Waszym stole! [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Na królewskim dworze / [Peppa Pig created by Mark Baker and Neville Astley]. - Warszawa : Media Service Zawada, [2022]. - 16 stron, [2] karty tablic : ilustracje ; 27 cm.
(Peppa Pig)
(Przyjaciele z Bajki)
Rok wydania na podstawie serwisu e-ISBN.
Peppa bawi się w księżniczkę i ma wiele prawdziwie królewskich pomysłów. Dołącz do niej! Rozwiązuj zadania, pokonuj labirynty, koloruj obrazki. Z Peppą nuda nie ma żadnych szans! [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N W (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pachnący ogród / Eduardo Baraf, Steve Finn ; ilustracje: Clémentine Campardou. - Gdańsk : Rebel, 2022. - 1 pudełko: (60 kart ogrodu,9 kart nagród, 21 kart pragnień,10 kart wron,karta filiżanki herbaty, 4 karty pomocy,4 pionki ogrodników, 12 znaczków kwiatów, 24 żetony kamieni ; 19x20x4 cm. + instrukcja.
Liczba graczy: 1-4.
Czas gry: 20 minut.
Pachnący ogród to niezwykle przyjemna gra karciana, w której będziesz zbierać kwiaty i aranżować z nich zestawy zgodnie z kartami bukietów, pragnień i nagród. Doskonale łączy proste zasady, które pozwalają zasiąść do stołu nawet początkującym graczom, z satysfakcjonującą i ciekawą rozgrywką opartą o wybieranie najbardziej opłacalnych opcji. [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
7 cudów świata [Gra] / Antoine Bauza ; ilustracje Miguel Coimbra. - [Gdańsk] : Rebel, [2017]. - 1 pudełko ; 8x28x28 cm.
Czas gry: 30 min.
Zawartość pudełka: 7 plansz Cudów Świata, 7 kart Cudów Świata, 49 kart I Era, 49 kart II Era, 50 kart III Era, 46 żetony Konfliktu, 70 monet (24 o wartości 3, 46 o wartości 1), notes punktacji, 2 karty wariantu, skrót zasad (1 karta), instrukcja (12 stron : ilustracje ; 26 cm).
7 cudów świata – gra strategiczna. Zostań przywódcą jednego z siedmiu wielkich miast świata antycznego. Zbieraj surowce ze swoich ziem, weź udział w odwiecznym wyścigu cywilizacyjnym, nawiąż kontakty handlowe i stwórz militarną potęgę. Pozostaw ślad na kartach historii budując cud architektury, który przetrwa wieki! Gra w 7 cudów toczy się przez trzy wieki. W każdym wieku gracze otrzymują karty, które są głównym sposobem rozgrywki. Gracze pokazują swoje karty jednocześnie (płacąc lub uzyskując surowce albo wchodząc w interakcję z innymi graczami na różne sposoby). Gra idealna na spotkania towarzyskie i rodzinne. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F9 dla dzieci
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
7 cudów świata / Antoine Bauza ; ilustracje Miguel Coimbra. - Brussels ; Gdańsk : Repos Production ; Rebel, 2010. - 1 gra (7 plansz Cudów, 148 kart, 48 żetonów Konfliktów, 78 monet, notes punktacji, 3 arkusze z opisami efektów, arkusze ze spisem kart i siatką powiązań, instrukcja : pudełko kartonowe, 30x30x8 cm.
Liczba graczy 3-7; wiek graczy 10+; czas gry 30 min.
Zostań przywódcą jednego z siedmiu wielkich miast świata antycznego. Zbieraj surowce ze swoich ziem, weź udział w odwiecznym wyścigu cywilizacyjnym, nawiąż kontakty handlowe i stwórz militarną potęgę. Pozostaw ślad na kartach historii budując cud architektury, który przetrwa wieki! 7 cudów świata to świetnie zbalansowana gra o rozwoju cywilizacji, która łączy proste zasady i dynamiczną rozgrywkę z planowaniem i strategicznym myśleniem. Uczestnicy wcielają się w przywódców starożytnych miast, które starają się poprowadzić do jak najbardziej optymalnego rozwoju. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Młodzi Przyrodnicy)
Tytuł oryginału cyklu: Big outdoors for little explorers. Na okładce: Ruchome elementy na każdej stronie!.
Okładka wliczona w paginację.
Poznawaj nadmorski zwierzęta i rośliny ze swoją pierwszą książką dla małych odkrywców. Użyj suwaków, by poruszać elementami na każdej stronie. Mnóstwo przyrodniczej wiedzy i ruchome elementy. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Monster park / Anna i Krzysztof Bielak ; ilustracje Ewa Podleś. - Warszawa : Granna, 2019. - 1 gra: (plansza główna, 4 plansze graczy, 90 kart potworów, 15 kart ulepszeń, 16 kart turystów, 45 żetonów monet, Potwór Startowy) : plastik, karton, kolor ; w pudełku 7x19x28 cm, + instrukcja (7, [1] strona : ilustracje ; 25 cm).
Liczba graczy: 2-4. Czas rozgrywki: 30 minut.
Jeszcze nigdy nie widzieliście tak fascynujących potworów! Spójrzcie: tam, w przestworzach, lata jeden z nich! O, a tam, na polanie - widzicie te dwa? W głębi jeziora też czai się potwór! Takiego Monster Parku nie zobaczycie nigdzie indziej! Ale co ja słyszę - chcecie stworzyć własny park? Ha! Dobre sobie! Ale śmiało próbujcie. Mojego dzieła i tak nie przebijecie! Chyba czas utrzeć nosa temu zarozumiałemu dyrektorowi. Jako właściciel nowo powstającego parku potworów, pokażcie mu MONSTER PARK z prawdziwego zdarzenia. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Smoczy kryształ / autor: Hubert Bobrowski, ilustracje: Maria Murawska. - Warszawa : Edgard Games ; ©2022. - 1 gra (plansza,55 kart, 4 postacie, 12 żetonów z kamieniami szlachetnymi, 4 paski zdolności graczy, 4 żetony z punktami zdolności, 2 kostki do gry) : pudełko kartonowe, 27x27x5 cm.
Liczba graczy 2-4; wiek graczy 7+; czas gry 30-60 min.
Czas wyruszyć w drogę. Smoczy kryształ czeka! Ten magiczny klejnot zapewnia dobrobyt i szczęście. Strzeże go pilnie mityczny smok Drakoniusz. Władcy czterech królestw wysyłają po niego swoich najwaleczniejszych poddanych. Wygra ten, kto pierwszy trafi do jaskini smoka oraz spełni wszystkie jego warunki. Przed wami wyprawa, w której: wcielacie się w rolę dzielnych magów i wojowniczek, pojedynkujecie się z potworami, przemierzacie tajemnicze miasta, zaklęte uroczyska i zaczarowane rzeki, zbieracie magiczne artefakty, by zdobyć cenny skarb. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Stwory z obory / Tomasz Bolik. - Podłęże : Muduko, [2022]. - 1 gra (110 kart, 1 kostka do gry, 108 żetonów zdrowia, sławy i miedziaków, instrukcja) : pudełko kartonowe, 21x14x4 cm.
Liczba graczy 2-5; wiek graczy 13+; czas gry 30 min.
Gra karciana w klimatach „wiejskiego fantasy”. Gracze wcielają się w żądnych sławy wieśniaków, którzy muszą ubić czyhające na życia osadników potwory. Nie każdy wieśniak jest w stanie pokonać potwora, dlatego nierzadko trzeba będzie korzystać z podstępu. Dynamiczna, akceptowalnie losowa, przezabawna gra karciana naładowana negatywną interakcją i klimatem słowiańskim. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pory roku / Régis Bonnessée ; ilustrator Naïade ; projekt graficzny Stéphane Gantiez. - Gdańsk : Rebel, ©2018. - 1 gra (plansza, tor kryształów, znacznik roku i znacznik Pory Roku, 4 plansze graczy, 8 żetonów biblioteki, 16 znaczników czarnoksiężników, 20 kości Pór Roku, 40 zaawansowanych kart Mocy, 60 podstawowych kart Mocy, 64 żetony energii) : pudełko kartonowe, 28,5x28,5x7,5 cm.
Liczba graczy 2-4; wiek graczy 14+; czas gry 60 min.
Najpotężniejsi czarnoksiężnicy królestwa zebrali się w sercu lasu Argos, aby wziąć udział w legendarnym turnieju dwunastu pór roku. Na koniec trzyletnich zmagań, spośród uczestników turnieju zostanie wyłoniony nowy Arcymag królestwa Xidit. Wejdź do gry, czarodzieju! Zadbaj o wyposażenie w pradawne magiczne przedmioty, przywołaj swoich najwierniejszych kompanów i staw czoło wyzwaniu! [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Yinsh / Kris Burm. - Günzburg : Huch! & friends, Copyright 2016. - 1 pudełko, 1 instrukcja, 1 plansza, 10 pierścieni, 51 znaczników ; 30x30x7 cm.
(Gipf Project / Kris Burm ; 6)
Czasami można odnieść wrażenie, że na planszy panuje chaos. Gracz układa kilka swoich elementów, aby po chwili zauważyć, ze zmieniły one kolor! Im więcej elementów znajduje się na planszy, tym trudniej jest przewidzieć co może się wydarzyć. Jednak właśnie dzięki temu jest więcej możliwości! Jednak nie należy się martwić: każdy będzie miał swoją szansę. Ciągła czujność pozwoli wprowadzić w tym chaosie trochę własnego porządku! [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Liczba graczy 2-6; wiek graczy 5-105; czas gry 20 min.
W tym wyścigu wygra najwolniejszy ślimak! Podczas gry nie znasz kolorów ślimaków należących do rywali. Za pomocą kostek przemieszczasz nie tylko swojego, lecz także pozostałe ślimaki. Takiego wyścigu jeszcze nie było! [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Liczba graczy 2-5; wiek graczy 8+; czas gry 15 min.
Podstawowa zasada przetrwania ataku Zwierząt-Zombie? Uciekajcie! Pozbądźcie się wszystkich kart, zanim pożrą wasze mózgi! Proste? Tak się tylko wydaje… Gra o mózg to doskonały prezent dla fanów zombie i miłośników prostych, ale emocjonujących gier imprezowych. Dzięki kieszonkowemu formatowi, można łatwo zabrać grę z sobą, a brak jakiegokolwiek tekstu na kartach czyni z nią idealny wybór do zabawy w towarzystwie osób mówiącym w różnym języku. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kingdomino / autor gry Bruno Cathala ; ilustracje Cyril Bouquet ; tłumaczenie zespół GF/GWF. - Warszawa : FoxGames - Grupa Wydawnicza Foksal, copyright 2019. - 1 pudełko : tektura, drewno, 4 płytki startowe, 4 trójwymiarowe zamki (1 różowy, 1 żółty, 1 zielony, 1 niebieski), 48 płytek domina (1 strona z terenami, 1 strona z numeracją), 8 drewnianych znaczników krolla w 4 kolorach (2 różowe, 2 żółte, 2 zielone, 2 niebieskie) ; 27 x 19 x 7 cm + instrukcja.
Czas gry: 25 min.
Liczba graczy: 2-4.
Jesteś wielkim władcą poszukującym nowych lądów, by poszerzyć granice swego wspaniałego królestwa. Przemierzysz wiele nowych ziem, pól uprawnych, jezior i majestatycznych gór, nim znajdziesz wreszcie swoje upragnione miejsce na ziemi. Uważaj jednak, wielu innych władców opuściło domy w tym samym celu! Kingdomino to wspaniała gra taktyczno - strategiczna dla całej rodziny, bazująca na mechanice domino, w której gracze tworzą królestwo wokół swojego zamku za pomocą kolorowych kafli, które pasują do siebie jedną z części. W trakcie rozgrywki będziemy dbać, by nasze królestwo nie było zbyt małe, lecz także, by nie rozrosło się ponad miarę oraz stawiać na tak powstałej planszy specjalne budynki! [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mr. Jack / Bruno Cathala & Ludowic Maublanc ; [ilustracje] Pierô. - Gdańsk : Rebel ; Hurrican, ©2021. - 1 gra (8 pionków postaci, 8 kart postaci, 8 kart alibi, plansza, 2 żetony kordonów policyjnych, 2 żetony zamkniętych włazów do kanałów, 6 żetonów zapalonych latarni, karta Świadka, znacznik tury, instrukcja) : pudełko kartonowe, 24x24x4 cm.
Liczba graczy 2; wiek graczy 9+; czas gry 30 min.
Mr. Jack to dwuosobowa gra dedukcyjna podczas której najbardziej tajemniczy zbrodniarz wszechczasów, Kuba Rozpruwacz, zmierzy się z najwspanialszymi przedstawicielami Scotland Yardu z kultowym Sherlockiem Holmes'em na czele. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Empatio / Martino Chiacchiera, Benedetto Degli Innocenti ; ilustracje Xin Mao. - Warszawa : Granna, 2015. - 1 gra (64 karty, plansza z torem punktacji, 7 tarcz emocji, 1 tarcza punktacji, 16 pionków) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 26x26x8 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 23 cm).
Liczba graczy : 3-8 ; czas gry : 30 min.
Empatio – to gra - doskonała w gronie rodzinnym i wśród przyjaciół. 64 karty z pięknymi ilustracjami rozwijają wyobraźnię i powodują, że gra zamienia się w świetną zabawę w zgranym zespole. Empatio to wspólne tworzeniu pełnych emocji niewiarygodnych historii. Wejdź do świata Empatio i przekonaj się! Jedna osoba zostaje Bohaterem. Pozostali gracze inspirują się odkrytą kartą oraz tworzą historię o Bohaterze. Wszyscy w tajemnicy wybierają emocję, która – według nich – towarzyszyłaby Bohaterowi. Ci, którzy najlepiej wczuli się w sytuację Bohatera, zdobywają punkty! [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Escape room : magiczna sztuczka / Martino Chiacchiera i Silvano Sorrentino ; ilustracje Alberto Bontempi ; tłumaczenie Marek Baranowski. - Warszawa : Foxgames - Grupa Wydawnicza Foksal, © 2019. - 1 gra (60 dużych kart) : karton, kolor ; w pudełku 4x11x16 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 11 cm).
Liczba graczy: 1-6.
Emocje z prawdziwego escape roomu ukryte wewnątrz talii kart. Magiczna sztuczka to gra karciana przeznaczona dla grupy przyjaciół bądź samotnego śmiałka. Dziś do miasta przyjeżdża Lance Oldman. Ten legendarny magik znany jest z niesamowitych pokazów, a bilety na jego przedstawienia są niemalże nie do zdobycia. W nieznanych okolicznościach do twojej skrzynki trafia tajemnicza koperta z zaproszeniem na występ. Nie możesz się już doczekać, bo te widowiska spowija iście mistyczna aura. Miej się jednak na baczności – zakazana magia ma swoją cenę... Gra jest kieszonkową wersją rozrywki typu escape room, w której gracze zostają „uwięzieni” i postawieni w pozornie beznadziejnej sytuacji, a ich celem jest rozwiązywanie różnorodnych zagadek i wydostanie się z tarapatów w jak najkrótszym czasie [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej