Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(23)
Forma i typ
Gry i zabawki
(22)
Książki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(23)
Placówka
Czytelnia F2
(19)
Czytelnia F9
(1)
Czytelnia F9 dla dzieci
(3)
Autor
Coimbra Miguel
(2)
Kordowski Bartłomiej
(2)
Moon Alan R. (1951- )
(2)
Augier Steeve
(1)
Azagury Eric
(1)
Badie Ramy
(1)
Baraf Eduardo
(1)
Bauza Antoine
(1)
Bauza Antoine (1978- )
(1)
Bonnessee Regis
(1)
Bonnessée Régis (1979- )
(1)
Bony
(1)
Campardou Clémentine
(1)
Cardouat Marie
(1)
Cathala Bruno (1963- )
(1)
Christiansen Aske
(1)
Delvan Julien
(1)
Dimitrievski Mihajlo
(1)
Escapa Stéphane
(1)
Etienne Apolline
(1)
Favre-Godal Jonathan
(1)
Finn Steve
(1)
Gantiez Stéphane
(1)
Gutman Marek
(1)
Jedlińska Magdalena
(1)
Kalicki Klemens
(1)
Kalota Rafał
(1)
Lalet Michael
(1)
Lévi Laurent
(1)
Majkowski Tomasz Z
(1)
Maublanc Ludovic
(1)
Moyersoen Fréderic
(1)
Naïade
(1)
Nocoń Jacek (1949- )
(1)
Pierô
(1)
Poullet Florian
(1)
Quodbach Daniel
(1)
Riffaud Fabien
(1)
Rodriguez Juan
(1)
Romain François
(1)
Roubira Jean-Louis
(1)
Roudy Ludovic
(1)
Sautter Bruno
(1)
Seidlitz Serge
(1)
Sousa Lara António
(1)
Szweda Szymon
(1)
Tignous (1957-2015)
(1)
Walker-Harding Phil
(1)
Wojtkowiak Przemysław
(1)
d'Orey Gil
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(10)
2010 - 2019
(13)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
Kraj wydania
Polska
(20)
Belgia
(2)
Francja
(1)
Język
polski
(23)
Odbiorca
Dzieci
(18)
Młodzież
(18)
Dorośli
(13)
9-13 lat
(6)
14-17 lat
(4)
6-8 lat
(4)
0-5 lat
(1)
18+
(1)
Temat
Zabawa
(2)
II wojna światowa (1939-1945)
(1)
Rośliny ozdobne
(1)
Skojarzenia językowe
(1)
Szpiegostwo
(1)
Słownictwo
(1)
Termity
(1)
Wyobraźnia
(1)
Zwierzęta
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(18)
Gry i zabawy umysłowe
(16)
Gry i zabawy
(7)
Gry w karty
(3)
Gry strategiczne
(2)
Gry
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(20)
23 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
To ja go tnę / autor Ramy Badie. - Gdańsk : Rebel ; 2021. - 1 pudełko: 115 kart standardowej wielkości, 6 dużych kart przywódców drużyn, 15 dużych kart potworów, 6 kart pomocy, 2 kości k6, instrukcja ; 29 x 17x 4 cm.
Czas gry 30-60 minut
Liczba graczy 2-6
Zawartość pudełka: talia główna - 115 kart standardowej wielkości, 6 dużych kart przywódców drużyn, 15 dużych kart potworów, 6 kart pomocy, 2 kości k6, instrukcja.
Zbierzcie drużynę bohaterów i wyruszcie na epicką przygodę przepełnioną prawdziwą jatką! Niech zdrada, groźne potwory i humor znany z Odjechanych jednorożców zagoszczą na Waszym stole! [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pachnący ogród / Eduardo Baraf, Steve Finn ; ilustracje: Clémentine Campardou. - Gdańsk : Rebel, 2022. - 1 pudełko: (60 kart ogrodu,9 kart nagród, 21 kart pragnień,10 kart wron,karta filiżanki herbaty, 4 karty pomocy,4 pionki ogrodników, 12 znaczków kwiatów, 24 żetony kamieni ; 19x20x4 cm. + instrukcja.
Liczba graczy: 1-4.
Czas gry: 20 minut.
Pachnący ogród to niezwykle przyjemna gra karciana, w której będziesz zbierać kwiaty i aranżować z nich zestawy zgodnie z kartami bukietów, pragnień i nagród. Doskonale łączy proste zasady, które pozwalają zasiąść do stołu nawet początkującym graczom, z satysfakcjonującą i ciekawą rozgrywką opartą o wybieranie najbardziej opłacalnych opcji. [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
7 cudów świata [Gra] / Antoine Bauza ; ilustracje Miguel Coimbra. - [Gdańsk] : Rebel, [2017]. - 1 pudełko ; 8x28x28 cm.
Czas gry: 30 min.
Zawartość pudełka: 7 plansz Cudów Świata, 7 kart Cudów Świata, 49 kart I Era, 49 kart II Era, 50 kart III Era, 46 żetony Konfliktu, 70 monet (24 o wartości 3, 46 o wartości 1), notes punktacji, 2 karty wariantu, skrót zasad (1 karta), instrukcja (12 stron : ilustracje ; 26 cm).
7 cudów świata – gra strategiczna. Zostań przywódcą jednego z siedmiu wielkich miast świata antycznego. Zbieraj surowce ze swoich ziem, weź udział w odwiecznym wyścigu cywilizacyjnym, nawiąż kontakty handlowe i stwórz militarną potęgę. Pozostaw ślad na kartach historii budując cud architektury, który przetrwa wieki! Gra w 7 cudów toczy się przez trzy wieki. W każdym wieku gracze otrzymują karty, które są głównym sposobem rozgrywki. Gracze pokazują swoje karty jednocześnie (płacąc lub uzyskując surowce albo wchodząc w interakcję z innymi graczami na różne sposoby). Gra idealna na spotkania towarzyskie i rodzinne. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F9 dla dzieci
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pory roku / Régis Bonnessée ; ilustrator Naïade ; projekt graficzny Stéphane Gantiez. - Gdańsk : Rebel, ©2018. - 1 gra (plansza, tor kryształów, znacznik roku i znacznik Pory Roku, 4 plansze graczy, 8 żetonów biblioteki, 16 znaczników czarnoksiężników, 20 kości Pór Roku, 40 zaawansowanych kart Mocy, 60 podstawowych kart Mocy, 64 żetony energii) : pudełko kartonowe, 28,5x28,5x7,5 cm.
Liczba graczy 2-4; wiek graczy 14+; czas gry 60 min.
Najpotężniejsi czarnoksiężnicy królestwa zebrali się w sercu lasu Argos, aby wziąć udział w legendarnym turnieju dwunastu pór roku. Na koniec trzyletnich zmagań, spośród uczestników turnieju zostanie wyłoniony nowy Arcymag królestwa Xidit. Wejdź do gry, czarodzieju! Zadbaj o wyposażenie w pradawne magiczne przedmioty, przywołaj swoich najwierniejszych kompanów i staw czoło wyzwaniu! [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pradawny las / Aske Christiansen ; ilustracje Apolline Etienne ; tłumaczenie Marek Gutman. - Gdańsk : Rebel, 2021. - 1 pudełko: 4 plansze lasu, 65 kart Strażników, 23 karty Ognistych Waranów, 4 pionki Duchów Natury, pionek Świętego Drzewa, 4 startowe żetony drzew obronnych, 2 zasobniki drzew obronnych, 45 żetonów pożarów, 24 żetony cząsteczek magii, 12 żetonów zwycięstwa, plansza Strażników, plansza Ognistego Warana, 37 żetonów drzew obronnych, instrukcja ; 30x30x7 cm.
W pudełku: plansza kręgu duchów, 4 plansze lasu, 65 kart Strażników, 23 karty Ognistych Waranów, 4 pionki Duchów Natury, pionek Świętego Drzewa, 4 startowe żetony drzew obronnych, 2 zasobniki drzew obronnych, 45 żetonów pożarów, 24 żetony cząsteczek magii, 12 żetonów zwycięstwa, plansza Strażników, plansza Ognistego Warana, 37 żetonów drzew obronnych, instrukcja: 16 stron.
Cztery Duchy Natury - zimy, wiosny, lata i jesieni - zostały wezwane, aby ocalić Święte Drzewo przed niszczycielskimi płomieniami Onibi. Każdy z nich pragnie uratować swój dom i otrzymać zaszczytny tytuł Wielkiego Strażnika Lasu. Jeśli chcą zwyciężyć, muszą brać się do dzieła! Pradawny las to przepięknie zilustrowana gra strategiczna, w której wcielamy się w leśne duchy reprezentujące pory roku. Naszym celem jest uratowanie świętego drzewa przed bezwzględnymi atakami Onibi. [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Domek / Klemens Kalicki ; [ilustracje] Bartłomiej Kordowski. - Gdańsk : Rebel, [2017]. - 1 gra (4 plansz egracza, tor dobierania kart, 60 kart pomieszczeń, 48 kart dodatkowych,10 żetonów wyposażenia, 4 płytki pomocy gracza, drewniany domek pierwszego gracza, notes, instrukcja : pudełko kartonowe, 27,5x27,5x7 cm.
Liczba graczy 2-4; wiek graczy 7+; czas gry 30 min.
Wolisz mieć dużą sypialnię z ekskluzywnym łóżkiem z baldachimem czy preferujesz przestronny salon, w którym bez trudu zmieści się pianino? Pamiętaj, by przy projektowaniu swojego „Domku” dobrze wykorzystać dostępną przestrzeń, gdyż później niezwykle trudno wprowadzić zmiany! W ciągu dwunastu rund zbierzesz tyle kart, by zapełnić swoją planszę pokojami, wybrać kolor dachu i znaleźć miejsce na stylowe lub praktyczne dodatki, tworząc tym samym niepowtarzalny „Domek” z charakterem. Na koniec gracze porównują swoje dzieła i zliczają punkty za funkcjonalność, dobry projekt, jakość dachu i wykończenie całości. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Abalone / Michel Lalet & Laurent Lévi. - Gdańsk : Rebel, 2022. - 1 gra (plansza, 14 białych kulek, 14 czarnych kulek, instrukcja) : pudełko kartonowe, 17,5x17,5x17,5x5 cm.
Liczba graczy 2; wiek graczy 7+; czas gry 20 min.
Dwóch graczy zasiada do sześciokątnej planszy z wgłębieniami, w której umieszcza się po 14 białych kul i 14 czarnych. Gracze na przemian popychają swoje kule tak, aby ostatecznie wypchnąć poza planszę 6 kul przeciwnika. Przepycha się 1, 2 lub 3 swoje bile (znajdujące się w jednej linii) do przodu, do tyłu lub na boki, przy czym 2 moje bile mogą popchnąć 1 bilę przeciwnika, 3 moje bile mogą popchnąć do 2 bil przeciwnika. [wydawnictworebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wsiąść do pociągu : Europa / Alan R. Moon. - Gdańsk : Rebel, [2023]. - 1 gra (plansza przedstawiająca mapę Europy, 240 kolorowych wagoników, 15 kolorowych Dworców, 110 kart Wagonów,46 kart Biletów, 5 drewnianych znaczników punktacji, instrukcja) : pudełko kartonowe, 29,5x29,5x7 cm.
Liczba graczy 2-5; wiek graczy 8+; czas gry 30-60 min.
Od urwistych wzgórz Edynburga po słoneczne nabrzeża Stambułu, z dusznych alej Pampeluny do wietrznego Berlina - Wsiąść do pociągu: Europa zabierze cię w wielką podróż przez wielkie miasta Starego Kontynentu u progu zeszłego stulecia. Czy odważysz się przebyć mroczne tunele Szwajcarii? Wsiądziesz na pokład promu przemierzającego Morze Czarne? Wzniesiesz dumne dworce w stolicach imperiów? Następne posunięcie może uczynić cię największym magnatem kolejowym Europy! Pakuj walizki, wołaj bagażowego i wsiądź do pociągu! [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: 30-60 min.
Zawartość pudełka: plansza, 240 figurek wagonów, 15 figurek dworców, 110 kart pociągów, 46 kart biletów, 5 drewnianych znaczków punktacji, instrukcja
Wsiąść do pociągu. Europa – gra planszowa. Od urwistych wzgórz Edynburga po słoneczne nabrzeża Stambułu, z dusznych alej Pampeluny do wietrznego Berlina - Wsiąść do pociągu: Europa zabierze cię w wielką podróż przez wielkie miasta Starego Kontynentu u progu zeszłego stulecia. Czy odważysz się przebyć mroczne tunele Szwajcarii? Wsiądziesz na pokład promu przemierzającego Morze Czarne? Wzniesiesz dumne dworce w stolicach imperiów? Następne posunięcie może uczynić cię największym magnatem kolejowym Europy! Pakuj walizki, wołaj bagażowego i wsiądź do pociągu! Wsiąść do pociągu: Europa to druga część niezmiernie popularnej serii o wielkiej, kolejowej przygodzie. Gracze zbierają karty przedstawiające wagony i używają ich by budować dworce, pokonywać tunele, wsiadać na promy i zajmować trasy kolejowe jak Europa długa i szeroka. To gra prosta i elegancka, której można nauczyć się w 5 minut. Zapewni dobrą zabawę całej rodzinie, spodoba się też doświadczonym graczom. Niniejszy zestaw zawiera kompletną grę i nie wymaga użycia pierwszej wersji Ticket to Ride. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F9 dla dzieci
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Termity / Fréderic Moyersoen ; ilustracje Jacek Nocoń. - Grańsk : Rebel, 2015. - 1 pudełko, 1 instrukcja, 1 dwustronna plansza, 4 roje termitów każdy po 18 żetonów, 18 dwustronnych kafli terenu, 25 kopców, 4 zasłonki graczy ; 28x28x7 cm.
Na pierwszy rzut oka na spalonej słońcem afrykańskiej równinie życie płynie powoli. Jednak to tylko pozory. W gąszczu traw między rojami termitów toczy się nieustanny bój. To terytorialny instynkt zmusza je do ciągłej walki. Namacalnym dowodem ich zawziętości są ogromne kopce, które kryją w sobie miliony owadzich wojowników zawsze gotowych do obrony swojej twierdzy. Wykaż się sprytem i zmysłem strategicznym, walcząc z przeciwnikami o przetrwanie, zdobywając kopce i dokonując ekspansji na nowe terytoria. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Na opakowaniu: Zostań wodzem klanu! Przemów językiem jaskiniowców!
W metalowym pudełku: instrukcja, 52 karty.
Uga Buga to imprezowa gra karciana, w której gracze wcielają się w prehistorycznych jaskiniowców wybierających nowego przywódcę plemienia. Przekonaj innych, że to Ty jesteś godzien tego by być głosem plemienia! [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Jednym słowem : gra niebanalnych skojarzeń! / Ludovic Roudy i Bruno Sautter ; grafika Éric Azagury & Florian Poullet. - [Gdańsk : Rebel, 2018]. - 1 gra (110 kart, 7 tabliczek, 7 ścieralnych mazaków) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 23x16x6 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje kolorowe ; 21 cm).
Repos Production - wydawca oryginału.
Liczba graczy: 3-7.
Czas rozgrywki: 20 min.
Wiek graczy: 8+.
Jak przekazać komuś podpowiedź, aby była ona trafna, niepowtarzalna i na dodatek złożona tylko z jednego słowa? Już niebawem będzie okazja, żeby się przekonać! Jednym słowem to gra skojarzeniowa oparta na współpracy. Podczas zabawy losowane jest słowo, do którego podpowiedzi będziemy musieli wymyślać. Ale uwaga: każdy z nas będzie mógł użyć tylko jednego słowa! Na czym to polega? Wybrana osoba siada po jednej stronie stołu – to ona będzie zgadując... [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Super mega fajna gra / autor gry: Phil Walker-Harding ; grafika Serge Seidlitz. - Gdańsk : Rebel, [2022]. - 1 gra (60 kart fajnej gry, 30 żetonów błyskawic, 24 żetony księżyców, 18 kart liczb, 6 kart punktacji, 6 markerów suchościeralnych) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 21x17x5 cm + 1 instrukcja ([8] stron : ilustracje ; 19 cm).
Gra przeznaczona dla 1-6 graczy, wiek 8+. Czas gry 20 min.
Na pudełku logo wydawcy oryginału: Gamewright.
Super Mega Fajna Gra to dynamiczna gra kaskadowych efektów, w której staramy się jak najefektywniej wykorzystać dostępne możliwości. Każdy uczestnik ma przed sobą trzy karty, na których będzie wykreślał wylosowane liczby, próbując zdobyć najbardziej wartościowe premie. [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kroniki zamku Avel : nowe opowieści / autor gry Przemek Wojtkowiak ; ilustracje Bartłomiej Kordowski ; instrukcja Janek Sielicki. - Gdańsk : Rebel, 2021. - 1 gra (13 figurek do samodzielnego złożenia, 2 półkafle planszy, plansza Księżycowej Bestii, 12 żetonów Księżycowej Bestii, 3 znaczniki odłamków księżyców, 8 żetonów magicznego ekwipunku, 12 żetonów magicznych duszków, 3 liczniki wytrzymałości, 6 żetonów potworów, almanach, instrukcja składania figurek, 4 plansze z żetonami do samodzielnego malowania (po 6 żetonów na planszy), karta pomocy, instrukcja.
Dodatek do rodzinnej gry o bohaterach!.
Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Kroniki zamku Avel.
Liczba graczy: 1 - 4 osoby, wiek: od 8 lat, czas gry: około 60 min.
Choć Monstrum Czarnego Księżyca zostało pokonane, zło nie złożyło broni. Korzystając z osłabienia swego władcy, bogowie trzech mrocznych księżyców, czyli Dusioł, Zygz i Umbrowy Żmij, postanowili przeprowadzić własny podstępny atak na Avel. Nie czas na odpoczynek, królestwo i jego mieszkańcy potrzebują pomocy! Księżycowa Bestia nęka mieszkańców magiczną krainę, a Wy jako jedyni możecie stawić jej czoła! Kroniki zamku Avel: Nowe opowieści to pierwsze duże rozszerzenie do rodzinnej gry o bohaterach. Oprócz alternatywnego potwora, którego podmieniacie za Monstrum, wprowadza też 3 inne uniwersalne moduły, które możecie dołączyć do dowolnej rozgrywki, a także 3 scenariusze przygód z nowymi zasadami i zmienionymi warunkami zwycięstwa. [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Jungle speed : collector / autorzy: Tom i Yako. - Gdańsk : Rebel, ©2021. - 1 gra (140 kart, totem, worek z organicznej bawełny, instrukcja) : pudełko kartonowe, 21x11x8 cm.
Liczba graczy 2-10; wiek graczy 7+; czas gry 15 min.
Odkrywaj symbole, patrz uważnie i jak najszybciej pozbądź się swoich kart! Jungle Speed Collector to wyjątkowa edycja bezkonkurencyjnej gry rodzinnej, w której liczy się spostrzegawczość i szybkość reakcji. W każdej rundzie wykładamy przed siebie nową kartę z symbolem. Gdy na stole pojawią się dwa identyczne kształty, ich właścicieli czeka pojedynek o to, który jako pierwszy chwyci totem stojący na środku stołu. Zwycięzca będzie mógł pozbyć się odkrytych kart. A ten, kto chwyci torem w złym momencie albo w ogóle tego nie zrobi... będzie musiał wziąć karty od swoich przeciwników! [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mały Książę : Droga do gwiazd - Gdańsk, Rebel cop.2015. - 8 części trasy, 5 płytek papierowych samolotów, 18 płytek opowieści, 12 żetonów teleskopów, 36 żetonów gwiazd, 6 czapek pilota, 60 kart, 6 drewnianych samolotów, instrukacja : Wiek graczy: od 6lat ; ilość graczy: 2-6; czas gry: 20 minut
Gatunek
Wyrusz w podróż, aby odnaleźć Małego Księcia!Podążając śladami Małej Dziewczynki, poleć swoim dwupłatowcem na spotkanie z Małym Księciem! Czeka na Ciebie niespodziewana przygoda. Po drodze spotkasz nowych przyjaciół, ale i pułapki. Strzeż się!
W grze Mały Książę: Droga do Gwiazd wyruszasz w wielką podróż z domku Dziadka na planetę Małego Księcia. Przesuwaj swój pionek po podniebnej trasie, zbierając gwiazdy. Samolot przemieszczasz dzięki kartom Lisa. Każdy gracz dysponuje tym samym zestawem kart na początku gry. W zależności od chmury, na której wyląduje Twój samolot, możesz zdobyć więcej kart, które pozwolą Ci podróżować dalej. Jeśli zatrzymasz się na chmurze, która jest już zajęta przez przeciwnika, zabierasz kartę z jego ręki i dajesz mu jedną ze swoich, przez siebie wybraną. Gra ma świetny, balansujący mechanizm nie pozwalający żadnemu graczowi pozostać z tyłu. Zawsze rusza się ten z graczy, którego samolot jest na samym końcu. Ale, jeśli dobrze zaplanujesz swoje ruchy, możesz ruszyć się dwa, a nawet trzy razy pod rząd! Gra ozdobiona jest pięknymi grafikami prosto z filmu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F9
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. G C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mr. Jack / Bruno Cathala & Ludowic Maublanc ; [ilustracje] Pierô. - Gdańsk : Rebel ; Hurrican, ©2021. - 1 gra (8 pionków postaci, 8 kart postaci, 8 kart alibi, plansza, 2 żetony kordonów policyjnych, 2 żetony zamkniętych włazów do kanałów, 6 żetonów zapalonych latarni, karta Świadka, znacznik tury, instrukcja) : pudełko kartonowe, 24x24x4 cm.
Liczba graczy 2; wiek graczy 9+; czas gry 30 min.
Mr. Jack to dwuosobowa gra dedukcyjna podczas której najbardziej tajemniczy zbrodniarz wszechczasów, Kuba Rozpruwacz, zmierzy się z najwspanialszymi przedstawicielami Scotland Yardu z kultowym Sherlockiem Holmes'em na czele. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dixit: obraz jest wart tysiąca słów! Gra planszowa / Jean-Louis Roubira ; ilustracje Marie Cardouat ; projekt Régis Bonnessée. - Gdańsk : Rebel ; Poitiers (France) : Libellund ; 2016. - 84 wielkoformatowych kart, 1 karta prezent, 1 plansza z torem punktów wewnątrz pudełka, 6 drewnianych pionków królików, 36 znaczków głosowania, instrukcja; 28x28 cm
Gra dla 3-6 osób.
Wstrzymaj na chwilę oddech! Karty zostały odkryte. Ich wspólną cechą jest tajemnicze zdanie, lecz tylko jedna z kart jest do niego kluczem. Użyj swojego sprytu i intuicji, by nie dać się złapać w pułapkę zastawioną przez pozostałych graczy. Dixit to wesoła i zaskakująca gra skojarzeń do wspólnego odkrywania w gronie przyjaciół i rodziny. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F9 dla dzieci
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. G C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Miasto szpiegów : Estoril 1942 / António Sousa Lara, Gil d'Orey ; ilustracje Mihajlo Dimitrievski. - [Grańsk] : Rebel ; Mesaboardgames, 2016. - 1 pudełko, 1 instrukcja, 4 karty pomocy, 30 znaczników, 2 kości, 64 karty, 8 plansz miejsca ; 30x30x7 cm.
Podczas gry zadaniem graczy jest stworzenie najbardziej efektywnej siatki szpiegowskiej. Wszyscy rozpoczynają rozgrywkę z zestawem 6 kart postaci, które będą posyłać w różne historyczne miejsca, aby wykonywały zadania polegające na pozyskiwaniu nowych szpiegów, zdobywaniu punktów zwycięstwa oraz wypełnianiu misji. Każda z postaci dysponuje siłą wpływu - bazową cechą opisującą jak skutecznym jest agentem, narodowością, która w zależności od lokacji może oferować dodatkowe bonusy lub utrudnienia, jedną lub więcej specjalnych umiejętności oraz liczbę punktów zwycięstwa, które werbujący gracz otrzyma na koniec gry za posiadanie danej postaci w swojej siatce szpiegowskiej. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
7 cudów świata / Antoine Bauza ; ilustracje Miguel Coimbra. - Brussels ; Gdańsk : Repos Production ; Rebel, 2010. - 1 gra (7 plansz Cudów, 148 kart, 48 żetonów Konfliktów, 78 monet, notes punktacji, 3 arkusze z opisami efektów, arkusze ze spisem kart i siatką powiązań, instrukcja : pudełko kartonowe, 30x30x8 cm.
Liczba graczy 3-7; wiek graczy 10+; czas gry 30 min.
Zostań przywódcą jednego z siedmiu wielkich miast świata antycznego. Zbieraj surowce ze swoich ziem, weź udział w odwiecznym wyścigu cywilizacyjnym, nawiąż kontakty handlowe i stwórz militarną potęgę. Pozostaw ślad na kartach historii budując cud architektury, który przetrwa wieki! 7 cudów świata to świetnie zbalansowana gra o rozwoju cywilizacji, która łączy proste zasady i dynamiczną rozgrywkę z planowaniem i strategicznym myśleniem. Uczestnicy wcielają się w przywódców starożytnych miast, które starają się poprowadzić do jak najbardziej optymalnego rozwoju. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej