Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(7)
Forma i typ
Gry i zabawki
(7)
Dostępność
tylko na miejscu
(7)
Placówka
Czytelnia F2
(7)
Autor
Smerdel Sylwia
(2)
Jesionek Piotr
(1)
Knizia Reiner (1957-)
(1)
Knorre Dmitry
(1)
Kramer Wolfgang
(1)
Machin Sergey
(1)
Schiffer Leon
(1)
Vohwinkel Franz
(1)
Warsch Wolfgang (1940- )
(1)
Zeimet Jacques
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Dzieci
(4)
9-13 lat
(3)
Młodzież
(3)
14-17 lat
(2)
6-8 lat
(1)
Temat
Logika
(1)
Segregacja odpadów
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(4)
Gry planszowe
(3)
Gry w karty
(3)
Gry i zabawy
(2)
Gry ekonomiczne
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Gry w kości
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(7)
7 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Stinky Business / Piotr Jesionek ; ilustracje Sylwia Smerdel. - Konin : G3, [2016]. - 1 plansza do gry, 110 kart odpadów, 25 plansz przetwórni, 43 znaczniki sortowni/spalarni, 85 banknotów, 30 żetonów przetwórni, 60 żetonów rentowności przetwórni, 1 instrukcja ; 29x30x7 cm.
Szkło do szkła, plastik do plastiku, a papier do papieru. Segregowanie odpadów to dla jednych przykry obowiązek, a dla innych sposób na biznes! Wciel się w "śmieciowego" biznesmena i zarabiaj na odpadach. Ponieważ bez inwestycji nie ma zysków, będziesz musiał budować sortownie, spalarnie i przetwórnie, aby nikomu niepotrzebne śmieci zamienić na pożądane przez wszystkich pieniądze. Wygrywa gracz, który zdominuje przeciwników swoją infrastrukturą i majątkiem, przeliczając je na punkty zwycięstwa. Zdobądź poszukiwane przez wszystkich najcenniejsze złote odpady i zamień je na gotówkę! [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Trucizna / Knizia Reiner ; ilustracje Sylwia Smerdel. - Konin : G3, 2016. - 1 pudełko: 50 kart, notes, instrukcja ; 13x10x3 cm.
Czas gry: 45 minut.
Zawartość pudełka: 50 kart, notes do zapisywania punktów, instrukcja.
W pracowni alchemika bulgocą na ogniu trzy kociołki z eliksirami. Gracze kolejno wrzucają karty eliksirów do wybranych kociołków uważając przy tym, aby ich zawartość nie wykipiała. Jeśli gracz sprawi, że suma wartości wszystkich kart znajdujących się w kociołku przekroczy 13, musi zabrać karty z kociołka. Otrzymane karty są na koniec gry źródłem punktów ujemnych. Jednak zdobywając większość kart danego koloru, gracz może zapewnić sobie odporność na jego działanie. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
6. bierze! : gra planszowa/ Wolfgang Kramer ; grafika Franz Vohwilkel ; [tłumaczenie z języka niemieckiego]. - Konin : G3, 2019. - 1 pudełko: 100 płytek, 24 karty akcji, 12 kart szczęścia, 6 zasłonek, 6 znaczników punktów, 2 znaczniki Stop, 1 dwustronna plansza, instrukcja ; 18x28x6 cm.
Dokładanie płytek i zbieranie rządów - niby nic nowego. Jednak w tej wersji płytki zagrywa się na planszę, której pola specjalne wywołują różne akcje. Gracze mają możliwość zdobywania punktów zarówno dodatnich jak i ujemnych. Doświadczeni gracze mogą dołożyć do gry karty akcji i odwrócić planszę (na stronę z czerwoną byczą głową) i zagrać w wersję zaawansowaną! Oprócz tego, zarówno wariant podstawowy jak i zaawansowany można rozszerzyć o karty szczęścia, które potrafią odmienić losy gry! Zagrywaj i dokładaj. Zdobywaj punkty dodatnie. Unikaj zbierania rzędów. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rzuć na tacę / autor Wolfgang Warsch ; grafika Leon Schiffer. - Konin : G3, 2019. - 1 pudełko: bloczek z arkuszami, 6 kości, 4 pisaki, instrukcja ; 18x13x4 cm.
Czas gry: 30 min.
Zawartość pudełka: bloczek z arkuszami, 6 kości, 4 pisaki, instrukcja.
Rzuć na tacę to sprytna gra kościana. Gracze starają się umiejętnie wykorzystywać kości i wywoływać reakcje łańcuchowe dzięki bonusom. Wyniki rzutów należy wpisywać do obszarów w odpowiednich kolorach. Każde skreślenie czy wpisanie wyniku, przybliża gracza do zdobycia punktów, a tym samym do zwycięstwa. Pamiętajcie, że kości z niższymi wynikami niż wybrana, trafią na srebrną tacę, aby mogli z nich skorzystać przeciwnicy! [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Karaluszek kłamczuszek / Jacques Zeimet. - Konin : G3, [2020]. - 1 pudełko: 64 karty ; 11x11x4 cm. + instrukcja.
(Karaluszkowe Przeboje)
W pudełku: 64 karty, instrukcja.
Mina pokerzysty, umiejętne maskowanie emocji i odrobina karcianego szczęścia okażą się nieocenione w rozgrywce z Karaluszkiem kłamczuszkiem. Osobiste sympatie uczestników do pająków, much, szczurów czy nietoperzy dzięki tej grze mogą ulec zmianie. Każdy chce wykiwać przeciwników i wcisnąć im jak najwięcej kart. Kartę z wybranym przez siebie zwierzęciem można przekazać dowolnemu graczowi, deklarując przy tym, jakie zwierzę znajduje sie na oddawanej karcie - może być to prawda lub fałsz. Kto błędnie oceni prawdomówność przeciwnika, zatrzymuje kartę. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
SET G3 : gra logiczna. - Konin : G3, 2015. - 1 pudełko ; 12x10x2 cm.
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
W pudełku: 81 kart, instrukcja.
Gra dla 1-20 graczy.
Czas gry: 20 min.
81 kart i każda z nich jest inna, każda wyjątkowa, tak jak cała gra. Na stole układa się 12 odkrytych kart. Wszyscy uczestnicy równocześnie na nie spoglądają. Celem gry jest odnalezienie SETów. Każda karta ma 4 cechy różnicujące: kształt (owal, fala, romb), kolor (czerwony, fioletowy, zielony), wypełnienie (całkowite, częściowe, brak) i liczbę elementów (1, 2 lub 3). Pojedynczy SET składa się dokładnie z trzech kart, na których każda z 4 cech jest taka sama lub całkowicie różna. Gracz, który jako pierwszy odnajdzie SETa w nagrodę otrzymuje 3 karty. Następnie pula jest ponownie uzupełniana do 12 kart. Rozgrywka się kończy, gdy wszystkie karty z talii zostaną wyłożone, a z kart znajdujących się w puli nie będzie już można utworzyć SETa. Wygrywa gracz, który zdobył najwięcej kart. Set został doceniony i wyróżniony nagrodami: w Stanach Zjednoczonych (m.in. najlepsza gra według wyboru rodziców), Niemczech i Kanadzie, a przez stowarzyszenie MENSA został zakwalifikowany do pierwszej piątki najlepszych gier w 1991 roku! [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ewolucja : pochodzenie gatunków / Dmitry Knorre, Sergey Machin. - Konin : G3 ; [Moskwa] : Rightgames RBG, 2012. - 84 karty, 25 znaczków, 2 kostki, instrukcja ; 10x12 cm.
W "Ewolucji" gracze łączą różne cechy zwierząt i hodują własną populację, dysponując wciąż zmieniającą się ilością zasobów żywności. Każdy może zdominować życie na planecie, regulując liczbę zwierząt w danym gatunku, zdobywając nowe pożyteczne cechy i walcząc z przeciwnikami. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej