Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(15)
Forma i typ
Gry i zabawki
(12)
Komiksy i książki obrazkowe
(3)
Książki
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(12)
dostępne
(3)
Placówka
Filia nr 9 dla dzieci
(1)
Filia nr 1 dla dzieci
(1)
Filia nr 6
(1)
Czytelnia F2
(11)
Czytelnia F9 dla dzieci
(1)
Autor
Chiacchiera Martino
(6)
Sorrentino Silvano
(6)
Baranowski Marek
(4)
Bontempi Alberto
(4)
Ślubowska Anna
(3)
Ced (1981- )
(2)
Bouquet Cyril
(1)
Cathala Bruno (1963- )
(1)
Cieslik Chris
(1)
Corene Cari
(1)
Coronado Amanda
(1)
Denoual Thierry
(1)
Escapa Stéphane
(1)
Finn Steve (1967- )
(1)
Gorobeï (1982- )
(1)
Maj Arek
(1)
Manuro (1977- )
(1)
Rosa Joanna
(1)
Skłodowska Ola
(1)
Sokołowski Piotr
(1)
Sylvester Peer
(1)
Szewczyk Michał
(1)
Wood Josh
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(13)
Kraj wydania
Polska
(14)
Język
polski
(15)
Odbiorca
Dzieci
(14)
9-13 lat
(10)
6-8 lat
(5)
Dorośli
(5)
Młodzież
(5)
Przynależność kulturowa
Literatura francuska
(2)
Temat
Escape rooms
(4)
Magia
(2)
Prywatni detektywi
(2)
Sherlock Holmes (postać fikcyjna)
(2)
Śledztwo i dochodzenie
(2)
Bajki i baśnie
(1)
Gry paragrafowe
(1)
Koty
(1)
Psy
(1)
Uprowadzenie
(1)
Władcy
(1)
Gatunek
Gry w karty
(9)
Gry i zabawy umysłowe
(7)
Gry planszowe
(6)
Gry i zabawy dziecięce
(3)
Komiks
(3)
Gry i zabawy
(2)
Gry paragrafowe
(2)
Gry strategiczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(12)
Dom i ogród
(1)
15 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Hokus Pokus! / Thierry Denoual ; ilustracje Stéphane Escapa. - Warszawa : Foxgames, [2017]. - 1 pudełko, 1 instrukcja, 4 czarne kapelusze, 4 czerwone kielichy, 4 pomarańczowe rurki, 4 zielone monety, 4 białe króliki, 55 kart ; 26x26x7 cm.
Na opakowaniu: Wyczaruj jak najszybciej swój magiczny stos!
„Hokus pokus” to gra w której szybkość, zręczność, precyzja zadecydują o sukcesie przestawienia. Gra daje mnóstwo zabawy, gdyż wszyscy grają jednocześnie, ćwiczy zdolności manualne i cieszy oko pięknymi plastikowymi elementami. Zasady nie mogą być już prostsze – należy ułożyć jak najszybciej stos 5 magicznych przedmiotów w odpowiedniej kolejności wynikającej z wylosowanej karty. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F9 dla dzieci
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. G C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Księga czarów / Projektant: Finn Steve ; Ilustracje : Piotr Sokołowski ; opracowanie graficzne : Sławomir Bejda. - Warszawa : FoxGames, 2022. - 1 pudełko (48 kart, 6 kości, 2 znaczniki punktacji, 1 znacznik czarodzieja, 12 żetonów przerzutu, 60 kryształów, 6 płytek lokacji, 2 plansze graczy, 1 instrukcja) 22x15x4
Liczba graczy : 2 ; Wiek 14+ ; czas gry : 40 minut
Księga czarów to dwuosobowa gra, w której gracze używają rzutów kośćmi, aby umieszczać kryształy na różnych kartach, w celu ich zdobycia. Po wygraniu, karty oferują albo specjalne moce, punkty zwycięstwa albo jedno i drugie. Zbieraj potężne i magiczne przedmioty i zawieraj przyjaźnie, aby budować swoją reputację w Szkole Magii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kingdomino / autor gry Bruno Cathala ; ilustracje Cyril Bouquet ; tłumaczenie zespół GF/GWF. - Warszawa : FoxGames - Grupa Wydawnicza Foksal, copyright 2019. - 1 pudełko : tektura, drewno, 4 płytki startowe, 4 trójwymiarowe zamki (1 różowy, 1 żółty, 1 zielony, 1 niebieski), 48 płytek domina (1 strona z terenami, 1 strona z numeracją), 8 drewnianych znaczników krolla w 4 kolorach (2 różowe, 2 żółte, 2 zielone, 2 niebieskie) ; 27 x 19 x 7 cm + instrukcja.
Czas gry: 25 min.
Liczba graczy: 2-4.
Jesteś wielkim władcą poszukującym nowych lądów, by poszerzyć granice swego wspaniałego królestwa. Przemierzysz wiele nowych ziem, pól uprawnych, jezior i majestatycznych gór, nim znajdziesz wreszcie swoje upragnione miejsce na ziemi. Uważaj jednak, wielu innych władców opuściło domy w tym samym celu! Kingdomino to wspaniała gra taktyczno - strategiczna dla całej rodziny, bazująca na mechanice domino, w której gracze tworzą królestwo wokół swojego zamku za pomocą kolorowych kafli, które pasują do siebie jedną z części. W trakcie rozgrywki będziemy dbać, by nasze królestwo nie było zbyt małe, lecz także, by nie rozrosło się ponad miarę oraz stawiać na tak powstałej planszy specjalne budynki! [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na książce wyłącznie pseudonim autora, nazwa: Cédric Asna.Tekst także na stronie 2. i 3. okładki. Na okładce: Komiks, w którym bohaterem jesteś ty.
Komiks, w którym bohaterem jesteś Ty! Irene Adler otwiera w Londynie swoją własne biuro detektywistyczne. Gdy Sherlock Holmes się o tym dowiaduje, reaguje jak zawsze ze spokojem, ale czy nie powinien jednak potraktować swojej konkurentki poważnie? Niebawem znajdzie odpowiedź na to pytanie, ponieważ właśnie doszło do pewnego zabójstwa i do porwania. Wciel się w postać Holmesa lub Adler i rozwiąż te sprawy. Graj sam lub rzuć wyzwanie drugiemu czytelnikowi. Staraj się być jak najlepszym detektywem, bo tutaj bohaterem jesteś Ty! W tym komiksie na graczy czeka wielka niespodzianka. Daje on możliwość rywalizacji w dwie osoby – pierwsza wciela się w postać Sherlocka, a drugiej przyjdzie pokierować działaniami Irene Adler. Pojedynek oferuje przejście komiku na dwa odmienne sposoby – zwycięży osoba, która jako pierwsza złapie złoczyńcę! [opis wydaecy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K W (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komiks, w Którym Bohaterem Jesteś Ty : gra dla młodszych i starszych graczy.
Na książce wyłącznie pseudonim scenarzysty.
Na stronie tytułowej błędny ISBN.
Wciel się w Holmesa, Watsona lub Moriarty'ego i rozwiąż sprawy skradzionych diamentów, porwania księżniczki oraz tajemniczej śmierci. Przepytuj podejrzanych, zwracaj uwagę na wskazówki i doprowadź do pomyślnego zakończenia śledztwa. Bądź jak najlepszym detektywem, bo tutaj bohaterem jesteś Ty! Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 D3 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Escape room : magiczna sztuczka / Martino Chiacchiera i Silvano Sorrentino ; ilustracje Alberto Bontempi ; tłumaczenie Marek Baranowski. - Warszawa : Foxgames - Grupa Wydawnicza Foksal, © 2019. - 1 gra (60 dużych kart) : karton, kolor ; w pudełku 4x11x16 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 11 cm).
Liczba graczy: 1-6.
Emocje z prawdziwego escape roomu ukryte wewnątrz talii kart. Magiczna sztuczka to gra karciana przeznaczona dla grupy przyjaciół bądź samotnego śmiałka. Dziś do miasta przyjeżdża Lance Oldman. Ten legendarny magik znany jest z niesamowitych pokazów, a bilety na jego przedstawienia są niemalże nie do zdobycia. W nieznanych okolicznościach do twojej skrzynki trafia tajemnicza koperta z zaproszeniem na występ. Nie możesz się już doczekać, bo te widowiska spowija iście mistyczna aura. Miej się jednak na baczności – zakazana magia ma swoją cenę... Gra jest kieszonkową wersją rozrywki typu escape room, w której gracze zostają „uwięzieni” i postawieni w pozornie beznadziejnej sytuacji, a ich celem jest rozwiązywanie różnorodnych zagadek i wydostanie się z tarapatów w jak najkrótszym czasie [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Escape room : podróż w czasie / Martino Chiacchiera i Silvano Sorrentino ; ilustracje Alberto Bontempi ; tłumaczenie Marek Baranowski. - Warszawa : Foxgames - Grupa Wydawnicza Foksal, © 2018. - 1 gra (60 dużych kart) : karton, kolor ; w pudełku 4x11x16 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 11 cm).
Liczba graczy: 1-6.
Podróż w czasie to gra karciana przeznaczona dla grupy przyjaciół bądź samotnego śmiałka. Doktor Thyme zaprasza was do swego laboratorium! Ten ekscentryczny naukowiec i jego badania nad czasem skrywają wielką tajemnicę. Spodziewacie się, że wyróżnienie, jakie was spotkało, będzie niezwykłym doświadczeniem. Okaże się jednak, że ta przygoda znacznie przerośnie wasze oczekiwania! Gra jest kieszonkową wersją rozrywki typu escape room, w której gracze zostają uwięzieni i postawieni w pozornie beznadziejnej sytuacji, a ich celem jest rozwiązywanie różnorodnych zagadek i wydostanie się z tarapatów w jak najkrótszym czasie. [planszomania.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Escape room : tajemnica Eldorado / Martino Chiacchiera i Silvano Sorrentino ; ilustracje Alberto Bontempi ; tłumaczenie Marek Baranowski. - Warszawa : Foxgames - Grupa Wydawnicza Foksal, © 2019. - 1 gra (60 dużych kart) : karton, kolor ; w pudełku 4x11x16 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 11 cm).
Liczba graczy: 1-6.
Emocje z prawdziwego escape roomu ukryte wewnątrz talii kart! Escape Room: Tajemnica Eldorado to gra karciana przeznaczona dla grupy przyjaciół bądź samotnego śmiałka. Jesteście grupą odkrywców, którzy już od dawna szukali legendarnego złotego miasta w sercu dżungli - bez powodzenia. Podczas powrotnego lotu rozbija się Wasz samolot, a Wy gubicie się w niezbadanym obszarze lasu, gdzie niebezpieczeństwo czai się na każdym kroku. [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Escape room : zagadka Sfinksa / Martino Chiacchiera i Silvano Sorrentino ; ilustracje Alberto Bontempi ; tłumaczenie Marek Baranowski. - Warszawa : Foxgames - Grupa Wydawnicza Foksal, © 2020. - 1 gra (60 dużych kart) : karton, kolor ; w pudełku 4x11x16 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 11 cm).
Liczba graczy: 1-6.
Wizyta w Egipcie była waszym marzeniem od dawna. Teraz, gdy nareszcie stoicie pod piramidami w Gizie, z zapartym tchem obserwujecie ich majestatyczny ogrom. Na plecach czujecie czyjś wzrok - odwracacie się, lecz za wami nikogo nie ma. Jedynie poorana piaskowymi burzami figura Sfinksa. Ale... przecież to niemożliwe, by łypał na was okiem... [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: 50 dużych kart, 7 kolorowych klipsów.
Stukot kół na bruku budzi uśpioną posiadłość Tudorów. Edward, Książę Yorku, który właśnie przybył w odwiedziny, dokonał wstrząsającego odkrycia: Hrabia Ferdynand Tudor leży bez życia obok krzewu krwawych róż. Co się stało? Czy to nieszczęśliwy wypadek? A może brutalne morderstwo? [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: 62 duże karty, 7 kolorowych klipsów.
Jesteście grupą detektywów, która została wezwana do wyjaśnienia bardzo nietypowej sprawy. Wasz zleceniodawca uważa, że muzeum nawiedził niebezpieczny upiór, który zagraża bezpieczeństwu pracowników i odwiedzających. Tylko współpracując, możecie rozwikłać tę zagadkę i dowiedzieć się, co stoi za tajemnicą upiora w muzeum. Kryminalne zagadki: Upiór w muzeum to kooperacyjna gra śledcza, w której wspólnymi siłami staracie się rozwikłać sprawę... [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: 100 kart ; instrukcja: 8 stron.
Czy lubisz słodkie pieski? Chcesz pogłaskać każdego napotkanego szczeniaka, bo każdy dobry szczeniak zasługuje na czułości? Lubisz fajne gry z piękną grafiką? Jeśli odpowiedziałeś twierdząco na którekolwiek lub wszystkie z tych pytań, jesteś we właściwym miejscu! Najlepsza gra o psach to urocza gra o zebraniu podwórka pełnego psów, które mają wspólny cel – być jak najbardziej rozkoszne. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Komiks, w którym bohaterem jesteś ty. Na książce wyłącznie pseudonimy autorów.
Dokonuj wyborów, zostań bohaterem komiksu! Czy uda Ci się wykonać misję rodem prosto z bajek? Wciel się w dwójkę dzieci i przeżyj niesamowitą przygodę! Wybierz magiczne zwierzę, rozwiązuj zagadki, zdobądź pożywienie dla bajkonów… Twój sukces zależeć będzie od decyzji, które podejmiesz, bo tutaj bohaterem jesteś Ty! [opis Wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 9 dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K W (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Na pudełku logo" OG Osprey Games".
W pudełku: 96 kart, instrukcja: 16 stron.
W grze Niezwykłe ogrody wcielacie się w ogrodników, którzy mają za zadanie układać kwiaty, sadzić drzewa, zamawiać posągi i budować stawy. Każdy element musi być odpowiednio umieszczony - działacie pod presją czasu, a stawka jest naprawdę wysoka! Pozyskuj do swojego ogrodu nowe funkcjonalności i nominuj go do prestiżowego konkursu. Czy Twój zielony skwer stanie się lokalnym pośmiewiskiem, czy też może jednak okoliczne ogrody zazielenią się z zazdrości? [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Najlepsza gra o kotach / autor gry, ilustracje Josh Wood ; tłumaczenie Arek Maj. - Warszawa : FoxGames - Grupa Wydawnicza Foksal, copyright 2020. - 1 pudełko: 102 karty gry ; 60 żetonów przysmaków ; 13 kart przybłęd ; 6 żetonów punktów zwycięstwa ; znacznik kota ; notes do liczenia punktów ; 21x14x4 cm.
W pudełku: 102 karty gry ; 60 żetonów przysmaków ; 13 kart przybłęd ; 6 żetonów punktów zwycięstwa ; znacznik kota ; notes do liczenia punktów ; instrukcja: 16 stron.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej