Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(50)
Forma i typ
Gry i zabawki
(32)
Książki
(18)
Proza
(6)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(34)
dostępne
(20)
Placówka
Biblioteka główna
(6)
Filia nr 2
(1)
Filia nr 5
(1)
Filia nr 5 dla dzieci
(2)
Filia nr 7
(3)
Filia nr 9 dla dzieci
(2)
Filia nr 16
(4)
Filia nr 6
(1)
Czytelnia F2
(31)
Czytelnia F9
(1)
Czytelnia F9 dla dzieci
(1)
BG magazyn na miejscu
(1)
Autor
Chiacchiera Martino
(7)
Sorrentino Silvano
(6)
Bailey Vanessa
(4)
Baranowski Marek
(4)
Bontempi Alberto
(4)
Maksymowicz Piotr
(4)
Carroll Lewis (1832-1898)
(3)
Knizia Reiner (1957- )
(3)
Marchewka Tomasz (1987- )
(2)
Sokołowski Piotr
(2)
Suliga Jan Witold
(2)
Słomczyński Maciej (1920-1998)
(2)
Zeimet Jacques
(2)
Akelaitis Gediminas
(1)
Antram David (1958- )
(1)
Augier Steeve
(1)
Baraf Eduardo
(1)
Blok Patryk
(1)
Bony
(1)
Campardou Clémentine
(1)
Cathala Bruno (1963- )
(1)
Chris O'Neal
(1)
Cieslik Chris
(1)
Corene Cari
(1)
Coronado Amanda
(1)
Da Silva Maëva
(1)
Dagmara Gąska
(1)
Derouetteau Olivier
(1)
Deschamps Christine
(1)
Dobrowolny Mieczysław
(1)
Détraz Pauline
(1)
Escapa Stéphane
(1)
Favre-Godal Jonathan
(1)
Finn Steve
(1)
Gaarder Jostein (1952- )
(1)
Ganzha Igor
(1)
Gestido Lorena
(1)
Giżycki Jerzy
(1)
Górny Alfred
(1)
Hamerliński-Dzierożyński Andrzej
(1)
Hargrave Elizabeth
(1)
Hornowski Piotr
(1)
Jakimiec Agnieszka
(1)
Johnny O'Neal
(1)
Kallwejt Jan
(1)
Kalota Rafał
(1)
Kamil Cieśla
(1)
Kirps Dennis
(1)
Knizia Reiner
(1)
Knizia Reiner (1957-)
(1)
Kovacs Endre
(1)
Kruchten Christian
(1)
Lee Christipher
(1)
Liévin William
(1)
Machay Magdalena (1980- )
(1)
Maj Arek
(1)
Millán Alberto
(1)
Mosińska Joanna
(1)
Mullins Mike. Esy floresy: kwiaciarka
(1)
Niggles Andy
(1)
Nowakowska Katarzyna (tłumaczka)
(1)
Pipe Jim (1966- )
(1)
Quodbach Daniel
(1)
Rivière Théo
(1)
Roediger Tim
(1)
Rosa Joanna
(1)
Salariya David
(1)
Silveira Gabriela
(1)
Skłodowska Ola
(1)
Smerdel Sylwia
(1)
Sobel Beth
(1)
Stephan Claus
(1)
Suliga Jan
(1)
Sylvester Peer
(1)
Szewczyk Michał
(1)
Tenniel John (1820-1914)
(1)
Wood Josh
(1)
Zimnicka Iwona (1963- )
(1)
Zuk Helena
(1)
Łuksza Agata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(20)
2010 - 2019
(17)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(8)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(26)
1801-1900
(3)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(49)
Język
polski
(50)
Odbiorca
Dzieci
(27)
Młodzież
(21)
9-13 lat
(14)
Dorośli
(14)
6-8 lat
(10)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(3)
Literatura polska
(2)
Literatura norweska
(1)
Temat
Gry w karty
(18)
Escape rooms
(4)
Sztuki iluzjonistyczne
(4)
Alicja w Krainie Czarów (postać fikcyjna)
(3)
Halucynacje
(3)
Kot z Cheshire (postać fikcyjna)
(3)
Lustra
(3)
Szachy
(3)
Szalony Kapelusznik (postać fikcyjna)
(3)
Wróżbiarstwo
(3)
Hazard
(2)
Literatura dziecięca angielska
(2)
Oszuści
(2)
Rośliny ozdobne
(2)
Zwierzęta
(2)
Złodzieje
(2)
Alkoholicy
(1)
Filozofowie
(1)
Gry i zabawy
(1)
Gry komputerowe
(1)
Gry planszowe
(1)
Koty
(1)
Krasnoludy
(1)
Loteria
(1)
Matki i synowie
(1)
Nastolatki
(1)
Ojcowie i synowie
(1)
Poszukiwania zaginionych
(1)
Psy
(1)
Rozrywki towarzyskie
(1)
Ruletka
(1)
Temat: miejsce
Kraina Czarów (kraina fikcyjna)
(3)
Grecja
(1)
Gatunek
Gry w karty
(32)
Gry i zabawy umysłowe
(23)
Gry i zabawy dziecięce
(9)
Gry planszowe
(8)
Fantastyka
(4)
Gry i zabawy
(4)
Powieść
(4)
Powieść łotrzykowska
(2)
Publikacje dla dzieci
(2)
Bajki i baśnie
(1)
Gry i zabawki
(1)
Gry strategiczne
(1)
Gry umysłowe
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(28)
Dom i ogród
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
50 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
BG magazyn na miejscu
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. I 058711 U (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F9
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 793/794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Paszczaki / autor: Tim Roediger ; ilustracje: Christopher Lee. - Warszawa : Wydawnictwo Nasza Księgarnia, copyright 2018. - 1 pudełko ; 135 x 135 x 45 mm.
Liczba graczy 2-5.
Czas gry 15 minut.
Zawartość pudełka: 54 karty Paszczaków, instrukcja.
Podczas gry wszyscy kolejno wykładamy na stół po jednej karcie. Jak złapać paszczaka? Musisz swoją kartę wyłożyć w taki sposób, aby na początku i na końcu rzędu kart znalazł się taki sam paszczak. Gdy to ci się uda, zdobędziesz wszystkie paszczaki z tego rzędu! [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kto to zrobił? / Jonathan Favre-Godal, ilustracje: Steeve Augier, przekład: Rafał Kalota. - Gdańsk : Rebel Sp. z o.o 2018 - 1 pudełko: zawiera 36 kart (6 zwierzaków w 6 kolorach), 13 żetonów kupy, instrukcja ([8]stron, ilustracje) 12x8x4 cm.
Wiek: 6+, dla 3-6 graczy, czas ok. 15 minut
"Kto to zrobił?" to dynamiczna i bardzo prosta karcianka, w której liczy się refleks, szybkość reakcji i zapamiętywanie. Cała sprawa dotyczy kupy, którą jakieś zwierzątko zrobiło na środku salonu. Poszukiwania winnego trwają i choć wiesz, że to nie jest sprawka Twojego pupila, jednego możesz być pewien - pozostali gracze z pewnością będą próbowali go obwinić, żeby zrzucić winę ze swoich podopiecznych. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zaginione miasta / Reiner Knizia ; ilustracje Grafik Studio Kruger, Claus Stephan. - Kraków : Galakta, [2004]. - 1 pudełko, 1 plansza, 45 kart ekspedycji, 14 kart zakładów, instrukcja ; 20x20x5 cm.
Dla odważnych i żądnych przygód jest wiele zaginionych miast do odnalezienia. Poszukiwania mogą cię zaprowadzić w Himalaje, do brazylijskich lasów równikowych, w ruchome piaski pustyni, starożytne wulkany czy nawet do Królestwa Neptuna. Musisz oczywiście wybierać - których ekspedycji ty się podejmiesz, a które zostawisz innym. Możesz zwiększać swoją inwestycję w dana wyprawę, zwielokrotniając nagrodę´ za jej sukces ale równocześnie ryzykując więcej w razie porażki. Gracz, który zakończy najwięcej udanych ekspedycji wygrywa. [polter.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ostatnia sztuka Tadeusa Voldta / Tomasz Marchewka. - Kraków : Wydawnictwo SQN, 2021. - 326, [1] strona ; 21 cm.
(Miasto Szulerów ; 2)
Fantastyka gangsterska w najlepszym wydaniu! Łotrzykowska opowieść o mieście szulerów zapoczątkowana przez Wszyscy patrzyli, nikt nie widział, doczekała się nowej niezależnej historii, w której gra się wyłącznie o wysokie stawki. [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II 093554 WLP (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wszyscy patrzyli, nikt nie widział / Tomasz Marchewka. - Kraków : Wydawnictwo SQN, 2017. - 333, [2] strony : ilustracja ; 21 cm.
(Miasto Szulerów ; 1)
„Wszyscy patrzyli, nikt nie widział” to brawurowo napisana, łotrzykowska opowieść o tym, że aby wygrywać z największymi, najpierw trzeba wygrać z samym sobą. [nota wydawcy]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II 093553 WLP (1 egz.)
Filia nr 16
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.162.1-3 W (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Boss Monster / Johnny O'Neal, Chris O'Neal. - Podłęże : Muduko, copyright 2021. - 1 pudełko: 20 kart przedmiotów, 4 karty komnat, 2 karty czarów, karta "Nowe zasady: Karty ; 10x10x2 cm.
Gra na licencji Brotherwise Games.
Gra zainspirowana klasycznymi grami komputerowymi...
Boss Monster to samodzielna gra karciana, która rzuca graczy w wir niezwykłych przygód. Mają zmienić się w złoczyńców rodem z gier wideo i zbudować zabójcze podziemia. Gracze rywalizują starając się zwabić i zniszczyć jak największą liczbę poszukiwaczy przygód. Ale uwaga! Muszą stworzyć podziemia tyleż atrakcyjne, co śmiercionośne, inaczej słabowici bohaterowie gotowi ich pozabijać! [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Miodek : gra o pszczołach / [autor gry: Kamil Cieśla ; ilustracje: Dagmara Gąska ; grafika: Piotr Hornowski]. - Wrocław : Awaken Realms Lite, 2021. - 1 pudełko: 22 Karty Pyłku ; 48 Kart Miodku ; 5 Kart Ula ; 80 Kryształków Pyłku ; Instrukcja. ; 14x21x4 cm
Czas gry 15 min.
Zawartość pudełka: 22 Karty Pyłku ; 48 Kart Miodku ; 5 Kart Ula ; 80 Kryształków Pyłku ; Instrukcja.
Opis wg pudełka.
Miodek: Gra o pszczołach to ciepła, familijna gra karciana dla 2-6 graczy. Celem graczy jest wyprodukowanie jak największej ilości miodku, co w tym przypadku będzie oznaczało - najwięcej punktów zwycięstwa. Jak wygląda rozgrywka? Gracz będzie miał do wyboru dwie akcje: zbieranie pyłku i produkcję miodku. Jeżeli wybierzecie zbieranie - należy dociągnąć 2 karty z talii pyłku i zagrać jedną z nich. [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: biały duch, zielona butelka, czerwony fotel, niebieska książka, szara mysz, 60 kart.
Gra planszowa „Duuuszki” to polska wersja językowa światowego bestsellera „Geistesblitz”, to niesamowicie emocjonująca gra imprezowa, w którą może grać nawet jednocześnie nawet 8 osób! Jak grać w „Duuuszki”? To proste! Musisz być szybki jak błyskawica! Wylosuj kartę i złap odpowiedni przedmiot szybciej niż przeciwnicy. Powodzenia! Gra ma wyjątkowo proste zasady. Na stole znajduje się 5 różnych przedmiotów w 5 kolorach – biały duszek, czerwony fotel, niebieska książka, szara mysz i zielona butelka. Gracze szybko wykładają kolejne karty, z których każda przedstawia dwa z tych przedmiotów, ale niekoniecznie we właściwym kolorze. W zależności od sytuacji, gracze muszą jak najszybciej złapać właściwy przedmiot. Najszybszy gracz zdobywa kartę. Za pomyłkę niestety trzeba zapłacić – oddać jedną z wcześniej zdobytych kart. Wygrywa gracz, który zgromadzi najwięcej kart. Gra „Duuuszki” wymaga spostrzegawczości i refleksu, dzięki czemu jest dynamiczna i zapewnia doskonałą rozrywkę przy jednoczesnym treningu szarych komórek. Autorem gry jest pochodzący z Luksemburga Jacques Zeimet. Rewelacyjne ilustracje stworzyła Gabriela Silveira. Światowy sukces „Duuuszków” potwierdza zdobycie 8 nominacji oraz nagród na całym świecie. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F9 dla dzieci
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. G (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III 007397 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Liczba graczy 2-5; wiek graczy 8+; czas gry 15 min.
Podstawowa zasada przetrwania ataku Zwierząt-Zombie? Uciekajcie! Pozbądźcie się wszystkich kart, zanim pożrą wasze mózgi! Proste? Tak się tylko wydaje… Gra o mózg to doskonały prezent dla fanów zombie i miłośników prostych, ale emocjonujących gier imprezowych. Dzięki kieszonkowemu formatowi, można łatwo zabrać grę z sobą, a brak jakiegokolwiek tekstu na kartach czyni z nią idealny wybór do zabawy w towarzystwie osób mówiącym w różnym języku. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Escape room : magiczna sztuczka / Martino Chiacchiera i Silvano Sorrentino ; ilustracje Alberto Bontempi ; tłumaczenie Marek Baranowski. - Warszawa : Foxgames - Grupa Wydawnicza Foksal, © 2019. - 1 gra (60 dużych kart) : karton, kolor ; w pudełku 4x11x16 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 11 cm).
Liczba graczy: 1-6.
Emocje z prawdziwego escape roomu ukryte wewnątrz talii kart. Magiczna sztuczka to gra karciana przeznaczona dla grupy przyjaciół bądź samotnego śmiałka. Dziś do miasta przyjeżdża Lance Oldman. Ten legendarny magik znany jest z niesamowitych pokazów, a bilety na jego przedstawienia są niemalże nie do zdobycia. W nieznanych okolicznościach do twojej skrzynki trafia tajemnicza koperta z zaproszeniem na występ. Nie możesz się już doczekać, bo te widowiska spowija iście mistyczna aura. Miej się jednak na baczności – zakazana magia ma swoją cenę... Gra jest kieszonkową wersją rozrywki typu escape room, w której gracze zostają „uwięzieni” i postawieni w pozornie beznadziejnej sytuacji, a ich celem jest rozwiązywanie różnorodnych zagadek i wydostanie się z tarapatów w jak najkrótszym czasie [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Escape room : podróż w czasie / Martino Chiacchiera i Silvano Sorrentino ; ilustracje Alberto Bontempi ; tłumaczenie Marek Baranowski. - Warszawa : Foxgames - Grupa Wydawnicza Foksal, © 2018. - 1 gra (60 dużych kart) : karton, kolor ; w pudełku 4x11x16 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 11 cm).
Liczba graczy: 1-6.
Podróż w czasie to gra karciana przeznaczona dla grupy przyjaciół bądź samotnego śmiałka. Doktor Thyme zaprasza was do swego laboratorium! Ten ekscentryczny naukowiec i jego badania nad czasem skrywają wielką tajemnicę. Spodziewacie się, że wyróżnienie, jakie was spotkało, będzie niezwykłym doświadczeniem. Okaże się jednak, że ta przygoda znacznie przerośnie wasze oczekiwania! Gra jest kieszonkową wersją rozrywki typu escape room, w której gracze zostają uwięzieni i postawieni w pozornie beznadziejnej sytuacji, a ich celem jest rozwiązywanie różnorodnych zagadek i wydostanie się z tarapatów w jak najkrótszym czasie. [planszomania.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Escape room : tajemnica Eldorado / Martino Chiacchiera i Silvano Sorrentino ; ilustracje Alberto Bontempi ; tłumaczenie Marek Baranowski. - Warszawa : Foxgames - Grupa Wydawnicza Foksal, © 2019. - 1 gra (60 dużych kart) : karton, kolor ; w pudełku 4x11x16 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 11 cm).
Liczba graczy: 1-6.
Emocje z prawdziwego escape roomu ukryte wewnątrz talii kart! Escape Room: Tajemnica Eldorado to gra karciana przeznaczona dla grupy przyjaciół bądź samotnego śmiałka. Jesteście grupą odkrywców, którzy już od dawna szukali legendarnego złotego miasta w sercu dżungli - bez powodzenia. Podczas powrotnego lotu rozbija się Wasz samolot, a Wy gubicie się w niezbadanym obszarze lasu, gdzie niebezpieczeństwo czai się na każdym kroku. [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Escape room : zagadka Sfinksa / Martino Chiacchiera i Silvano Sorrentino ; ilustracje Alberto Bontempi ; tłumaczenie Marek Baranowski. - Warszawa : Foxgames - Grupa Wydawnicza Foksal, © 2020. - 1 gra (60 dużych kart) : karton, kolor ; w pudełku 4x11x16 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 11 cm).
Liczba graczy: 1-6.
Wizyta w Egipcie była waszym marzeniem od dawna. Teraz, gdy nareszcie stoicie pod piramidami w Gizie, z zapartym tchem obserwujecie ich majestatyczny ogrom. Na plecach czujecie czyjś wzrok - odwracacie się, lecz za wami nikogo nie ma. Jedynie poorana piaskowymi burzami figura Sfinksa. Ale... przecież to niemożliwe, by łypał na was okiem... [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: 50 dużych kart, 7 kolorowych klipsów.
Stukot kół na bruku budzi uśpioną posiadłość Tudorów. Edward, Książę Yorku, który właśnie przybył w odwiedziny, dokonał wstrząsającego odkrycia: Hrabia Ferdynand Tudor leży bez życia obok krzewu krwawych róż. Co się stało? Czy to nieszczęśliwy wypadek? A może brutalne morderstwo? [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: 62 duże karty, 7 kolorowych klipsów.
Jesteście grupą detektywów, która została wezwana do wyjaśnienia bardzo nietypowej sprawy. Wasz zleceniodawca uważa, że muzeum nawiedził niebezpieczny upiór, który zagraża bezpieczeństwu pracowników i odwiedzających. Tylko współpracując, możecie rozwikłać tę zagadkę i dowiedzieć się, co stoi za tajemnicą upiora w muzeum. Kryminalne zagadki: Upiór w muzeum to kooperacyjna gra śledcza, w której wspólnymi siłami staracie się rozwikłać sprawę... [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Hotel pod pajęczą siecią / Dennis Kirps, Christian Kruchten ; ilustracje Gediminas Akelaitis. - Podłęże : Muduko, 2021. - 1 gra (4 hotele dla owadów, 72 karty) : pudełko kartonowe, 21x114x4 cm.
Liczba graczy 2-4; wiek graczy 5+; czas gry 15 min.
Postarajcie się jak najszybciej zakwaterować swoich sześcionożnych hotelowych gości. Jeśli owady nie przyjdą do hotelu same, możecie użyć miodu, aby je zwabić. Musicie się jednak wystrzegać wiecznie głodnego, żarłocznego karalucha, który będzie próbował ukraść słodki poczęstunek. Zachowajcie czujność i miejcie oczy szeroko otwarte, ponieważ przerażający pająk może wystraszyć gości z hotelu! [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ryki Afryki : emocjonalna gra karciana / Reiner Knizia ; ilustracje Piotr Sokołowski. - Podłęże : Muduko, 2022. - 1 pudełko : ilustracje, 30 kart, 25 żetonów, notes ; 21x14x4 cm + instrukcja.
Liczba graczy: 3-5.
Wiek graczy: 8-99.
Czas gry: 25 minut.
Wybierz się do królestwa zwierząt, oszacuj ryzyko, myśl taktycznie i blefuj! Ryki Afryki to dynamiczna gra karciana, w której Twoim zadaniem jest zagrywanie kart i zbieranie żetonów zwierząt tak, aby zdobyć największe uznanie widowni, która zgromadziła się podczas Letniej Parady! Obserwuj, co się dzieje dookoła i wybieraj żetony o najwyższej wartości. Bądź czujny! Punktacja żetonów zmienia się cały czas! Przechytrzcie innych i zrekrutujcie najlepszy zespół zwierząt. [www.rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej