Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(91)
Forma i typ
Gry i zabawki
(78)
Książki
(13)
Proza
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(88)
dostępne
(2)
Placówka
Filia nr 5 dla dzieci
(1)
Filia nr 9 dla dzieci
(1)
Czytelnia F2
(68)
Czytelnia F9
(1)
Czytelnia F9 dla dzieci
(19)
Autor
Chiacchiera Martino
(5)
Baranowski Marek
(4)
Bontempi Alberto
(4)
Sorrentino Silvano
(4)
Knizia Reiner (1957- )
(3)
Szymanowicz Maciej (1975- )
(3)
Cathala Bruno (1963- )
(2)
Coimbra Miguel
(2)
Czuba Sławomir
(2)
Kordowski Bartłomiej
(2)
Moon Alan R. (1951- )
(2)
Rejchtman Grzegorz (1970-)
(2)
Sokołowski Piotr
(2)
Szewczyk Michał
(2)
Ying Jonathan
(2)
Adamescu Adrian
(1)
Allers Jeffrey D
(1)
Ambrzykowski Michał (1988- )
(1)
Andrews Daryl
(1)
Antram David (1958- )
(1)
Azagury Eric
(1)
Badie Ramy
(1)
Barbaud Jean Anna
(1)
Baron Tomasz
(1)
Bartkowicz Marek
(1)
Bauza Antoine
(1)
Bauza Antoine (1978- )
(1)
Beaulieu Mathieu
(1)
Beyga Olga
(1)
Bielak Anna
(1)
Bielak Krzysztof
(1)
Bobrowski Hubert
(1)
Bolik Tomasz
(1)
Bonnessee Regis
(1)
Bonnessée Régis (1979- )
(1)
Bouquet Cyril
(1)
Cardouat Marie
(1)
Castaño Eugeni
(1)
Chołostiakow Marek
(1)
Christiansen Aske
(1)
Claverie Eric
(1)
Dagenais-LespéranceThomas
(1)
Delvan Julien
(1)
Denoual Thierry
(1)
Dimitrievski Mihajlo
(1)
Dutrait Vincent (1976- )
(1)
Détraz Pauline
(1)
Etienne Apolline
(1)
Ewing Garen
(1)
Fabiański Wiktor
(1)
Fabicka Patrycja
(1)
Fic Katarzyna
(1)
Finn Steve (1967- )
(1)
Franz Klemens
(1)
Galonnier Romaric
(1)
Gantiez Stéphane
(1)
Ganzha Igor
(1)
Gao Jiahui Eva
(1)
GrAlutka
(1)
Grabowska Aneta
(1)
Gröber Marcel
(1)
Gutman Marek
(1)
Harkins Ben
(1)
Herman Michał
(1)
Hughes Cora
(1)
Hughes Dan
(1)
Jakimiec Agnieszka
(1)
Jedlińska Magdalena
(1)
Jurzysta Krzysztof
(1)
Kaczkowski Tomasz
(1)
Kalicki Klemens
(1)
Kallwejt Jan
(1)
Kamath Ashwin
(1)
Karaszewska Justyna (1988- )
(1)
Knorre Dmitry
(1)
Konieczko Corey
(1)
Korzeniewski Przemysław
(1)
Kramer Wolfgang
(1)
Krenner Johannes
(1)
Kucharski Roman
(1)
Lalet Michael
(1)
Launius Richard
(1)
Leclerco Joachim
(1)
Linjama Pauliina
(1)
Liévin William
(1)
Lutyński Artur
(1)
Lévi Laurent
(1)
Macdonald S.J
(1)
Machin Sergey
(1)
Madaj Karol
(1)
Majkowski Tomasz Z
(1)
Matłosz Michał
(1)
Maublanc Ludovic
(1)
Meller Jakub
(1)
Menzel Michael
(1)
Molenda Milena
(1)
Mrożek- Zielińska Kamila
(1)
Mrożek-Zielińska Kamila
(1)
Murawska Maria
(1)
Naïade
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(40)
2010 - 2019
(47)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(39)
1901-2000
(2)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(86)
Belgia
(2)
Francja
(1)
Czechy
(1)
Język
polski
(91)
Odbiorca
Dzieci
(61)
Młodzież
(59)
Dorośli
(44)
6-8 lat
(20)
9-13 lat
(19)
14-17 lat
(13)
18+
(3)
0-5 lat
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Escape rooms
(4)
Zabawa
(4)
Gry planszowe
(3)
Władcy
(2)
Biegi
(1)
Czarodzieje
(1)
Emocje podstawowe
(1)
Gobliny (stworzenia fantastyczne)
(1)
Gry komputerowe
(1)
Gry w karty
(1)
Historia
(1)
Kamienie szlachetne
(1)
Konflikt
(1)
Kościoły i kaplice
(1)
Krainy i światy fikcyjne
(1)
Krasnoludy
(1)
Magia
(1)
Potwory
(1)
Rycerze
(1)
Sagrada Familia (Barcelona)
(1)
Skojarzenia językowe
(1)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(1)
Słownictwo
(1)
W to mi graj
(1)
Witraże
(1)
Wyobraźnia
(1)
Władza
(1)
Żaby
(1)
Temat: dzieło
Arkham horror (gra planszowa)
(1)
Game of thrones (serial filmowy)
(1)
Pieśń Lodu i Ognia
(1)
Temat: miejsce
Barcelona (Hiszpania)
(1)
Chiny
(1)
Eldorado (kraina mitologiczna)
(1)
Kalisz (woj. wielkopolskie)
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(89)
Gry i zabawy umysłowe
(58)
Gry i zabawy
(15)
Gry w karty
(8)
Gry strategiczne
(7)
Gry i zabawy dziecięce
(2)
Publikacje dla dzieci
(2)
Fantasy
(1)
Gry
(1)
Gry w kości
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Opracowanie
(1)
Quizy
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(73)
Architektura i budownictwo
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Kultura i sztuka
(1)
91 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Było sobie życie : edukacyjna gra planszowa na podstawie kultowego filmu Alberta Barille / projekt postaci Jean Barbaud ; projekt graficzny Jarosław Żenczykowski. - Hippocampus, 2014. - Plansza, 8 pionków, kostka do gry, 53 karty Pytania łatwe, 53 karty pytanie trudne, 45 kart Szansa, 45 kart Pech, 35 żetonów Leukocyt, 35 żetonów Lekarstwa, 84 żetony Globinka, 30 żetonów Hemo, 4 detektory odpowiedzi, 4 karty przelicznik, intrukcja : Wiek graczy 7-107 ; ilość graczy 2-4
(Hello Maestro!)
Gra"Było sobie życie" to emocjonująca zabawa, w której możesz srawdzić swoją wiedzę na temat zdrowia i ludzkiego organizmu. Cel gry jest prosty: trzeba jak najszybciej zebrać komplet żetonów z wizerunkiem Hemo. Żeby tego dokonać: - prawidłowo odpowiadaj na pytania, - broń się przed atakami wirusa, - wykorzystuj możliwości, jakie daje pole Szansa, - nie poddawaj się, gdy trafisz na pole Pech. Cały czas miej się na baczności. Jeżeli jesteś pewny swego, nie bój się pojedynków. Zaskakuj innych wiedzą i pomysłowością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F9 dla dzieci
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. G (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kalambury : Wielkie emocje, wielkie zgadywanie - Chwaszczyno : Alexander - 163 dwustronnych kart haseł, 2 karty "kategoria", plansza, 4 pionki do gry, kostka do gry, 80 żetonów, 4 notesy, długopis, klepsydra, instrukcja: : Wiek graczy 7+ ; liczba drużyn 2-4
Gatunek
W drużynowej grze "Kalambury" wygrywa zespół, w którym gracze najlepiej potrafią przedstawić (za pomocą gestu lub rysunku) i najszybciej odgadnąć hasło wskazane losowo na karcie. Gra skierowana jest jednocześnie do dzieci i dorosłych, może być pretekstem do świetnej, pełnej humoru i emocji zabawy rodzinnej. W tej grze zwyciężyć może każdy, ważny jest refleks i umiejętność kojarzeń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F9 dla dzieci
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. G C (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mały Książę : Droga do gwiazd - Gdańsk, Rebel cop.2015. - 8 części trasy, 5 płytek papierowych samolotów, 18 płytek opowieści, 12 żetonów teleskopów, 36 żetonów gwiazd, 6 czapek pilota, 60 kart, 6 drewnianych samolotów, instrukacja : Wiek graczy: od 6lat ; ilość graczy: 2-6; czas gry: 20 minut
Gatunek
Wyrusz w podróż, aby odnaleźć Małego Księcia!Podążając śladami Małej Dziewczynki, poleć swoim dwupłatowcem na spotkanie z Małym Księciem! Czeka na Ciebie niespodziewana przygoda. Po drodze spotkasz nowych przyjaciół, ale i pułapki. Strzeż się!
W grze Mały Książę: Droga do Gwiazd wyruszasz w wielką podróż z domku Dziadka na planetę Małego Księcia. Przesuwaj swój pionek po podniebnej trasie, zbierając gwiazdy. Samolot przemieszczasz dzięki kartom Lisa. Każdy gracz dysponuje tym samym zestawem kart na początku gry. W zależności od chmury, na której wyląduje Twój samolot, możesz zdobyć więcej kart, które pozwolą Ci podróżować dalej. Jeśli zatrzymasz się na chmurze, która jest już zajęta przez przeciwnika, zabierasz kartę z jego ręki i dajesz mu jedną ze swoich, przez siebie wybraną. Gra ma świetny, balansujący mechanizm nie pozwalający żadnemu graczowi pozostać z tyłu. Zawsze rusza się ten z graczy, którego samolot jest na samym końcu. Ale, jeśli dobrze zaplanujesz swoje ruchy, możesz ruszyć się dwa, a nawet trzy razy pod rząd! Gra ozdobiona jest pięknymi grafikami prosto z filmu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F9
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. G C (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mapa Europy - Gdynia : Trefl - 200 puzzli, wymiary po ułożeniu: 60x40 cm : Wiek graczy 7-10;
(Edukacyjne Puzzle)
Gatunek
Edukacyjne Puzzle -Mapa Europy powinny znaleźć się w niezbędniku każdego odkrywcy! Wybierzcie się w ekscytująca podróż po Europie, odwiedźcie wszystkie stolice i przekonajcie się, jakie atrakcje turystyczne skrywają. Zawarte w legendzie informacje i ciekawostki dotyczące poszczególnych państw w przyjazny sposób łączą zabawę z nauką, pobudzają wyobraźnię i ciekawość świata.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F9 dla dzieci
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. G (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mapa Polski / ilustr. Ewa Nawrocka. - Gdynia : Trefl, - 44 puzzle, wymiary po ułożeniu: 60x40 cm : Wiek graczy 4-6;
(Edukacyjne Puzzle)
Gatunek
Edukacyjne Puzzle - Mapa Polski to najlepszy sposób na pokazanie Twojemu dziecku, jak piękny jest nasz kraj. Najpierw połączcie województwa w kształt Polski, a następnie ułóżcie puzzlową ramkę, na którą składają się sąsiednie państwa oraz Morze Bałtyckie. Taka zabawa pomoże najmłodszym zapamiętać podział administracyjny naszego kraju oraz jakie państwa są naszymi sąsiadami. Dodatkowo kolorowe ilustracje wskażą m.in., gdzie w Polsce można spotkać niedźwiedzia, jaki strój kiedyś noszono na Śląsku, czy gdzie rośnie słynny dąb Bartek. Wiele miejsc zaskoczy nie tylko najmłodszych, ale także dorosłych. Sprawdźcie, jak dużo wiecie o Polsce!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F9 dla dzieci
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. G (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mapa Świata / ilustr. Ewa Nawrocka. - Gdynia : Trefl, - 100 puzzli, wymiary po ułożeniu: 60x40 cm : Wiek graczy 5-7;
(Edukacyjne Puzzle)
Gatunek
Edukacyjne Puzzle - Mapa Świata zabiorą małych odkrywców w niepowtarzalną podróż dookoła naszego globu. Układanie kolorowych elementów rozwija spostrzegawczość, zręczność, a także koncentrację. Obrazki przedstawiające zwierzęta, rośliny czy budowle dodatkowo pobudzą wyobraźnię najmłodszych i pomogą im poznać najdalsze zakątki świata.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F9 dla dzieci
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. G (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przeciwieństwa : Edukacyjna gra pamięciowa dla najmłodszych - Gdynia : Trefl - 22 pary okrągłych klocków, instrukcja : Wiek graczy 2+ ; ilość graczy 1-4
(Mały odkrywca)
Gatunek
Przeciwieństwa są grą, w której dziecko ma za zadanie dopasować pary przeciwieństw. Gra pomaga w porządkowaniu wiedzy o otaczającym dziecko świecie. Produkt dostarcza wiele pomysłów na zabawę - dziecko ma możliwość zabawy w pojedynkę, jak również w grupie rówieśników. Do gry dołączone są scenariusze i propozycje do wykorzystania przez rodziców.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F9 dla dzieci
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. G (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rummikub : Brings people together - Szczecin, cop.2007. - 106 kostek (8 zestawów od 1-13 w czterech kolorach), plus 2 jokery, 4 podstawki, instrukacja : Wiek graczy: od 7lat ; ilość graczy: 2-4
Gatunek
Raz zagrasz, nigdy nie przestaniesz grać. Prosta, wciągająca, inna w każdej kolejnej rozgrywce. Taka właśnie jest gra Rummikub.
Pozbądź się wszystkich kostek i zwołaj RUMMIKUB, zdobywając największą liczbę punktów. Przechytrzysz swoich przeciwników - dzięki chłodnej kalkulacji i odrobinie szczęścia. Pamiętaj, że Joker może ożywić rozgrywkę, lecz gdy pozostaniesz z nim do końca gry, stracisz 30 punktów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F9 dla dzieci
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. G (1 egz.)
Książka
W koszyku
Scrabble Junior : Tworzenie słów to dziecinna igraszka. - Warszawa : Mattel, cop.2012 - Dwustronna plansza do gry, 84 płytki z literami w tym dwie puste płytki, 30 niebieskich żetonów, worek na płytki, instrukcja : Wiek graczy: 6-10 ; ilość graczy: 2-4
Dwie zabawne gry słowne w jednym pudełku. 2 poziomy gry. Podpowiedzi na pierwszej stronie pomagają nowym graczom. Odwróć planszę na drugą stronę, aby starsze dzieci mogły samodzielnie tworzyć słowa!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F9 dla dzieci
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. G (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tik Tak buum junior : Wybuchowa gra słowna - Piatnik, - 55 kart z zabawnymi obrazkami, 1 elektroniczna bomba z mechanizmem czasowym, 1 isntrukcja. Gra odpowiednia dla dzieci powyżej 5 lat, przeznaczona dla 2-12 graczy.
Gatunek
Celem gry jest jak najszybsze znalezienie odpowiedniego słowa pasującego do ilustracji na karcie i przekazanie "bomby" kolejnemu graczowi, zanim ta "wybuchnie". Wygrywa ten gracz, który zbierze najmniej kart.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F9 dla dzieci
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. G C (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Doom / autor gry: Jonathan Ying. - Kraków : Galakta, copyright 2016. - 1 gra (wiele elementów) : plastik, tektura, kolorowa ; w pudełku 30x30x10 cm + 2 instrukcje.
Forma i typ
Temat
Gatunek
Czas gry: 2-3 godziny.
Gra planszowa
W koszyku
Kaczki : plaża w kartach / Johannes Krenner. - Warszawa : Egmont, © 2021. - 1 gra (69 kart kaczek, 5 kart ręczników, 5 kart kół ratunkowych) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 13x10x4 cm + instrukcja (6 kart : ilustracje ; 4 cm).
GRA PLANSZOWA. Gracze otrzymują po 7 kart kaczek, a następnie wykładają je na stół według określonych zasad (mogą wykładać te same numery albo ciągi numerów). Wygra gracz, który najszybciej pozbędzie się swoich kart, albo ten, który zaryzykuje i właściwie założy, że ma najmniejszą wartość kart na ręce. Najlepsi gracze w turze zdobywają punkty z kart, kto będzie miał ich najwięcej po 5 turach, wygrywa grę. [opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dixit: obraz jest wart tysiąca słów! Gra planszowa / Jean-Louis Roubira ; ilustracje Marie Cardouat ; projekt Régis Bonnessée. - Gdańsk : Rebel ; Poitiers (France) : Libellund ; 2016. - 84 wielkoformatowych kart, 1 karta prezent, 1 plansza z torem punktów wewnątrz pudełka, 6 drewnianych pionków królików, 36 znaczków głosowania, instrukcja; 28x28 cm
Gra dla 3-6 osób.
Wstrzymaj na chwilę oddech! Karty zostały odkryte. Ich wspólną cechą jest tajemnicze zdanie, lecz tylko jedna z kart jest do niego kluczem. Użyj swojego sprytu i intuicji, by nie dać się złapać w pułapkę zastawioną przez pozostałych graczy. Dixit to wesoła i zaskakująca gra skojarzeń do wspólnego odkrywania w gronie przyjaciół i rodziny. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F9 dla dzieci
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. G C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Carcassonne Gra planszowa / Klaus-Jürgen Wrede ; ilustracje Anne Pätzke, Chris Quilliams. - Kraków : Bard Centrum Gier ; Praga : MindOK, 2014. - 1 pudełko, 72 żetony (płytki terenu), 45 pionków (40 podwładnych + 5 opatów) w 5 kolorach, 1 tor punktacji (plansza), instrukcja z mini rozszerzeniem ; 28x20x7 cm + instrukcja z mini roszerzeniem.
Usiądź z przyjaciółmi przy stole i wspólnie zacznijcie budować z niewielkich żetonów łąki, twierdze, całe miasta i drogi, rywalizując między sobą o przejęcie kontroli nad co bardziej atrakcyjnymi lokacjami. Sprytne zagranie może pozbawić rywala możliwości ukończenia ogromnego miasta lub pozwoli Ci przejać kontrolę nad wielką łąką. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F9 dla dzieci
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. G C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gobblety Gra strategiczna / Thierry Denoual. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Foksal , 2016. - 1 gra (wiele elementów) ; w pudełku 26x26x5 cm + instrukcja.
Na opakowaniu: Gra dla młodszych i starszych graczy.
Idealna pierwsza gra strategiczna: kółko i krzyżyk, w którym można zjadać pionki swoje i przeciwnika! Wygrywa ten, kto pierwszy ustawi trzy Gobblety w linii! [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F9 dla dzieci
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Eldritch horror : przedwieczna groza / gra autorstwa Coreya Konieczki i Nikki Valens. - Kraków : Galakta, 2013. - 1 gra : pudełko kartonowe, 29,5x29,5x7 cm.
Liczba graczy 1-8; wiek graczy 14+; czas gry 2-4 godz..
Eldritch Horror: Przedwieczna Groza to kooperacyjna gra dla 1 do 8 osób, inspirowana popularną grą planszową Horror w Arkham.
Świat stoi na krawędzi katastrofy. Jest rok 1926, a pradawne istoty o niewyobrażalnej potędze budzą się powoli z długiego snu, przynosząc ludziom śmierć i szaleństwo. Dziwne kulty i przerażające stwory sieją spustoszenie na każdym kontynencie, a struktura rzeczywistości rozpada się, otwierając bramy do dziwacznych, obcych wymiarów. Tylko garstka dzielnych badaczy rozumie, co tak naprawdę się dzieje. Ci zdeterminowani, całkowicie oddani sprawie bohaterowie wykorzystują każdą dostępną umiejętność i broń, by odeprzeć straszliwych Przedwiecznych. Będą musieli zbadać najodleglejsze zakątki świata, pokonać koszmarne potwory czające się w cieniach i znaleźć informacje, które pozwolą odkryć tajemnice Przedwiecznej Grozy! [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowe zagadki Smoka Obiboka / Marek Bartkowicz ; ilustracje Beata Batorska. - Warszawa : GRANNA, cop. 2013. - 135 kart z zagadkami, 6 puzzli z portr. Smoka, instrukcja : Wiek graczy 4-7 ; ilość graczy 1-6
(Gry i Zabawy Smoka Obiboka)
Gra ta dostarcza doskonałej rozrywki, uczy logicznego myślenia, wzbogaca zasób słów dziecka.
Halo, halo! To znów ja! Kto gry lubi, ten mnie zna, a kto zna mnie - dobrze wie, co znajduje się w tej grze. To znów zagadki - dla was zagadki, pisane wierszem zgrabnym i gładkim, ilustrowane pięknie pytania. Zapraszam wszystkich do zgadywania!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F9 dla dzieci
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ewolucja : pochodzenie gatunków / Dmitry Knorre, Sergey Machin. - Konin : G3 ; [Moskwa] : Rightgames RBG, 2012. - 84 karty, 25 znaczków, 2 kostki, instrukcja ; 10x12 cm.
W "Ewolucji" gracze łączą różne cechy zwierząt i hodują własną populację, dysponując wciąż zmieniającą się ilością zasobów żywności. Każdy może zdominować życie na planecie, regulując liczbę zwierząt w danym gatunku, zdobywając nowe pożyteczne cechy i walcząc z przeciwnikami. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zaginiona ekspedycja / autor gry Peer Sylvester ; [ilustracje Garen Ewing]. - [Oxford] : Osprey Games ; [Kraków] : All In Games, 2012. - 73 karty (120x79 mm), 2 pionki, żetony instrukcja ; 21x16x4 cm.
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Brytyjski podróżnik Percy Fawcett, wraz ze swoim synem i jego przyjacielem, powędrowali w głąb amazońskiej dżungli w poszukiwaniu miasta Z - mitycznego El Dorado. Po tym jak słuch o nich zaginął, śladem wyprawy ruszyły kolejne ekspedycje, jednak żadna z nich nie odnalazła drogi do miasta Z. Stań na czele własnej ekspedycji! Zarządzaj zasobami prowiantu, amunicji i zdrowia tak, aby przetrwać w nieprzyjaznej dżungli. Ostrożnie wytyczaj szlak w celu uniknięcia czyhających niebezpieczeństw. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
7 cudów świata [Gra] / Antoine Bauza ; ilustracje Miguel Coimbra. - [Gdańsk] : Rebel, [2017]. - 1 pudełko ; 8x28x28 cm.
Czas gry: 30 min.
Zawartość pudełka: 7 plansz Cudów Świata, 7 kart Cudów Świata, 49 kart I Era, 49 kart II Era, 50 kart III Era, 46 żetony Konfliktu, 70 monet (24 o wartości 3, 46 o wartości 1), notes punktacji, 2 karty wariantu, skrót zasad (1 karta), instrukcja (12 stron : ilustracje ; 26 cm).
7 cudów świata – gra strategiczna. Zostań przywódcą jednego z siedmiu wielkich miast świata antycznego. Zbieraj surowce ze swoich ziem, weź udział w odwiecznym wyścigu cywilizacyjnym, nawiąż kontakty handlowe i stwórz militarną potęgę. Pozostaw ślad na kartach historii budując cud architektury, który przetrwa wieki! Gra w 7 cudów toczy się przez trzy wieki. W każdym wieku gracze otrzymują karty, które są głównym sposobem rozgrywki. Gracze pokazują swoje karty jednocześnie (płacąc lub uzyskując surowce albo wchodząc w interakcję z innymi graczami na różne sposoby). Gra idealna na spotkania towarzyskie i rodzinne. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia F9 dla dzieci
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. G (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej