Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(11)
Forma i typ
Gry i zabawki
(11)
Obiekty trójwymiarowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(11)
Placówka
Czytelnia F2
(11)
Autor
Smerdel Sylwia
(2)
Brand Lukas
(1)
Brandt Emely
(1)
Garcia Alexandre (gry stołowe)
(1)
Gimmler Thorsten
(1)
Jesionek Piotr
(1)
Knizia Reiner (1957-)
(1)
Knorre Dmitry
(1)
Kramer Wolfgang
(1)
Lehn Nastya
(1)
Lohausen Dennis
(1)
Lohausen Dennis (1977- )
(1)
Machin Sergey
(1)
Schiffer Leon
(1)
Vohwinkel Franz
(1)
Warsch Wolfgang
(1)
Warsch Wolfgang (1940- )
(1)
Warsch Wolfgang (1980- )
(1)
Zeimet Jacques
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(4)
2010 - 2019
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(11)
Odbiorca
Młodzież
(7)
9-13 lat
(6)
Dzieci
(5)
14-17 lat
(4)
Dorośli
(2)
Temat
Logika
(2)
Karczmy
(1)
Ptaki
(1)
Segregacja odpadów
(1)
Strategia
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(6)
Gry planszowe
(6)
Gry w karty
(4)
Gry i zabawki
(3)
Gry i zabawy
(2)
Gry ekonomiczne
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Gry w kości
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(11)
11 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Mól szachrajek : wolno oszukiwać! / Emely + Lukas Brand. - Wydanie 2. - Konin : G3, 2019. - 1 gra: 72 karty, instrukcja ; pudełko kartonowe 11x11x3 cm.
Liczba graczy 3-5, wiek 7+, czas rozgrywki 15-25 minut.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Stinky Business / Piotr Jesionek ; ilustracje Sylwia Smerdel. - Konin : G3, [2016]. - 1 plansza do gry, 110 kart odpadów, 25 plansz przetwórni, 43 znaczniki sortowni/spalarni, 85 banknotów, 30 żetonów przetwórni, 60 żetonów rentowności przetwórni, 1 instrukcja ; 29x30x7 cm.
Szkło do szkła, plastik do plastiku, a papier do papieru. Segregowanie odpadów to dla jednych przykry obowiązek, a dla innych sposób na biznes! Wciel się w "śmieciowego" biznesmena i zarabiaj na odpadach. Ponieważ bez inwestycji nie ma zysków, będziesz musiał budować sortownie, spalarnie i przetwórnie, aby nikomu niepotrzebne śmieci zamienić na pożądane przez wszystkich pieniądze. Wygrywa gracz, który zdominuje przeciwników swoją infrastrukturą i majątkiem, przeliczając je na punkty zwycięstwa. Zdobądź poszukiwane przez wszystkich najcenniejsze złote odpady i zamień je na gotówkę! [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Trucizna / Knizia Reiner ; ilustracje Sylwia Smerdel. - Konin : G3, 2016. - 1 pudełko: 50 kart, notes, instrukcja ; 13x10x3 cm.
Czas gry: 45 minut.
Zawartość pudełka: 50 kart, notes do zapisywania punktów, instrukcja.
W pracowni alchemika bulgocą na ogniu trzy kociołki z eliksirami. Gracze kolejno wrzucają karty eliksirów do wybranych kociołków uważając przy tym, aby ich zawartość nie wykipiała. Jeśli gracz sprawi, że suma wartości wszystkich kart znajdujących się w kociołku przekroczy 13, musi zabrać karty z kociołka. Otrzymane karty są na koniec gry źródłem punktów ujemnych. Jednak zdobywając większość kart danego koloru, gracz może zapewnić sobie odporność na jego działanie. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
6. bierze! : gra planszowa/ Wolfgang Kramer ; grafika Franz Vohwilkel ; [tłumaczenie z języka niemieckiego]. - Konin : G3, 2019. - 1 pudełko: 100 płytek, 24 karty akcji, 12 kart szczęścia, 6 zasłonek, 6 znaczników punktów, 2 znaczniki Stop, 1 dwustronna plansza, instrukcja ; 18x28x6 cm.
Dokładanie płytek i zbieranie rządów - niby nic nowego. Jednak w tej wersji płytki zagrywa się na planszę, której pola specjalne wywołują różne akcje. Gracze mają możliwość zdobywania punktów zarówno dodatnich jak i ujemnych. Doświadczeni gracze mogą dołożyć do gry karty akcji i odwrócić planszę (na stronę z czerwoną byczą głową) i zagrać w wersję zaawansowaną! Oprócz tego, zarówno wariant podstawowy jak i zaawansowany można rozszerzyć o karty szczęścia, które potrafią odmienić losy gry! Zagrywaj i dokładaj. Zdobywaj punkty dodatnie. Unikaj zbierania rzędów. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Karczma pod Pękatym Kuflem / Wolfgang Warsch ; [grafika: Dennis Lohausen]. - Wydanie 3, wersja 1.0. - Konin: G3, 2021. - 1 gra: dwustronna plansza klasztoru, 240 kart, 4 zestawy modularnych plansz karczmy, dla każdego gracza, 15 białych kości, 12 kolorowych kości, 4 podkładki pod kufel, 12 znaczników gości przy barze, 1 znacznik kufla, 1 znacznik księżyca, 12 znaczników wędrownych artystów, 4 księgi gości, 40 znaczników wpisów: karton, plastik, tektura ; w pudełku 7x29x29 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje ; 28 cm) ; dodatek do instrukcji (4 strony : ilustracje ; 28 cm).
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: 60 min.
Wiek graczy: 12+
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rzuć na tacę / autor Wolfgang Warsch ; grafika Leon Schiffer. - Konin : G3, 2019. - 1 pudełko: bloczek z arkuszami, 6 kości, 4 pisaki, instrukcja ; 18x13x4 cm.
Czas gry: 30 min.
Zawartość pudełka: bloczek z arkuszami, 6 kości, 4 pisaki, instrukcja.
Rzuć na tacę to sprytna gra kościana. Gracze starają się umiejętnie wykorzystywać kości i wywoływać reakcje łańcuchowe dzięki bonusom. Wyniki rzutów należy wpisywać do obszarów w odpowiednich kolorach. Każde skreślenie czy wpisanie wyniku, przybliża gracza do zdobycia punktów, a tym samym do zwycięstwa. Pamiętajcie, że kości z niższymi wynikami niż wybrana, trafią na srebrną tacę, aby mogli z nich skorzystać przeciwnicy! [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Szarlatani z Pasikurowic / Wolfgang Warsch ; [ilustracje Dennis Lohausen ; redakcja Thorsten Gimmler]. - Wydanie 6, wersja 1.2. - Konin : G3, 2024. - 1 gra: 4 plansze graczy, 4 butelki, 4 woreczki, 8 znaczników kropelek, 4 znaczniki szczurów, 4 znaczniki punktów, 1 plansza główna, 24 karty, 20 rubinów, 12 ksiąg ze składnikami, 219 znaczników składników, 4 pieczęcie zwycięstwa, kość bonusowa, znacznik rund, almanach składników : karton, plastik, tektura ; w pudełku 7x30x30 cm + instrukcja ([8] stron : ilustracje ; 28 cm.
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: 45 min.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Karaluszek kłamczuszek / Jacques Zeimet. - Konin : G3, [2020]. - 1 pudełko: 64 karty ; 11x11x4 cm. + instrukcja.
(Karaluszkowe Przeboje)
W pudełku: 64 karty, instrukcja.
Mina pokerzysty, umiejętne maskowanie emocji i odrobina karcianego szczęścia okażą się nieocenione w rozgrywce z Karaluszkiem kłamczuszkiem. Osobiste sympatie uczestników do pająków, much, szczurów czy nietoperzy dzięki tej grze mogą ulec zmianie. Każdy chce wykiwać przeciwników i wcisnąć im jak najwięcej kart. Kartę z wybranym przez siebie zwierzęciem można przekazać dowolnemu graczowi, deklarując przy tym, jakie zwierzę znajduje sie na oddawanej karcie - może być to prawda lub fałsz. Kto błędnie oceni prawdomówność przeciwnika, zatrzymuje kartę. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
SET G3 : gra logiczna. - Konin : G3, 2015. - 1 pudełko ; 12x10x2 cm.
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
W pudełku: 81 kart, instrukcja.
Gra dla 1-20 graczy.
Czas gry: 20 min.
81 kart i każda z nich jest inna, każda wyjątkowa, tak jak cała gra. Na stole układa się 12 odkrytych kart. Wszyscy uczestnicy równocześnie na nie spoglądają. Celem gry jest odnalezienie SETów. Każda karta ma 4 cechy różnicujące: kształt (owal, fala, romb), kolor (czerwony, fioletowy, zielony), wypełnienie (całkowite, częściowe, brak) i liczbę elementów (1, 2 lub 3). Pojedynczy SET składa się dokładnie z trzech kart, na których każda z 4 cech jest taka sama lub całkowicie różna. Gracz, który jako pierwszy odnajdzie SETa w nagrodę otrzymuje 3 karty. Następnie pula jest ponownie uzupełniana do 12 kart. Rozgrywka się kończy, gdy wszystkie karty z talii zostaną wyłożone, a z kart znajdujących się w puli nie będzie już można utworzyć SETa. Wygrywa gracz, który zdobył najwięcej kart. Set został doceniony i wyróżniony nagrodami: w Stanach Zjednoczonych (m.in. najlepsza gra według wyboru rodziców), Niemczech i Kanadzie, a przez stowarzyszenie MENSA został zakwalifikowany do pierwszej piątki najlepszych gier w 1991 roku! [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Quetzal : miasto świętych ptaków / Alexandre Garcia, [grafika: Nastya Lehn]. - Wydanie 1. - Wimereux : Gigamic ; Konin : G3, 2020. - Plansza, 5 meepli przywódców, 30 meepli drużyny, 24 kafelki ulepszeń, 5 płytek postaci, 10 drewnianych znaczników, 60 monet, znacznik pierwszego gracza, znacznik samolotu, 1 płytka wirtualnego gracza, 3 przykrycia do rozgrywki 2 i 3 osobowej, 75 kart artefaktów, 10 kart gracza wirtualnego ; format planszy: 452x677 mm, format pudełka: 298x298x70 mm + instrukcja.
Opis według pudełka i instrukcji.
Oznaczenia odpowiedzialności autora i ilustratora zaznaczone na pudełku w sposób graficzny.
Wiek graczy 10+, liczba graczy 2-5, czas gry 15 min.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ewolucja : pochodzenie gatunków / Dmitry Knorre, Sergey Machin. - Konin : G3 ; [Moskwa] : Rightgames RBG, 2012. - 84 karty, 25 znaczków, 2 kostki, instrukcja ; 10x12 cm.
W "Ewolucji" gracze łączą różne cechy zwierząt i hodują własną populację, dysponując wciąż zmieniającą się ilością zasobów żywności. Każdy może zdominować życie na planecie, regulując liczbę zwierząt w danym gatunku, zdobywając nowe pożyteczne cechy i walcząc z przeciwnikami. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 C (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej